برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
رامین کاکاوند برای «تا تو با منی» می‌خواند
موسیقی ما - رامین کاکاوند از انتشار دو آلبوم از ساخته‌های خود در سال ۹۳ خبر داد و گفت: دو آلبوم در دست تولید و انتشار دارم که به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهند شد. رامین کاکاوند؛ نوازنده چیره دست تنبور و آهنگساز در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: دو آلبوم آماده انتشار دارم که یکی از آن‌ها به خوانندگی خودم خواهد بود. بخشی از این آلبوم را با ارکس‌تر بزرگ ضبط کرده‌ام و بخش دیگر آن موسیقی تنبور را در بر می‌گیرد. عنوان آن نیز «تاتو بامنی...» است که شامل ۶ تصنیف و دو قطعه آوازی است.

وی افزود: اشعار این آلبوم از میان اشعار هوشنگ ابتهاج، مولانا، حافظ، عطار نیشابوری، وحشی بافقی و سید صالح ماهی دشتی (برای اجرای یک تصنیف کردی) انتخاب شده‌اند و دو قطعه آوازی در اصفهان و نوا اجرا شده‌اند کل قطعات آلبوم نیز در دستگاههای اصفهان، نوا، ماهور و... اجرا شده‌اند.

این نوازنده در ادامه یادآور شد: آلبوم دوم که مجموعه‌ای از موسیقی مقامی تنبوردر قالب یک آلبوم با کلام را شامل می‌شود، هنوز عنوانی ندارد. این آلبوم نیز دارای ۶ تصنیف و دو قطعه آوازی است. در این آلبوم هنگسازی بر اساس مقام‌هایی همچون مجنونی، گله و دره، خان امیری، ساروخوانی و قطارو... آهنگسازی شده است.

رامین کاکاوند در سال ۱۳۴۷ در شهر صحنه کرمانشاه متولد شد و موسیقی را از کودکی نزد پدر فرا گرفت و با استفاده از تجارب اساتیدی چون سیدامرالله شاه ابراهیمی، استاد حیاتی در حوزه موسیقی رشد کرد. کاکاوند به کمک استاد درویش امیر و مرحوم خلیل عالی‌نژاد به تکمیل آموزه‌های خود پرداخت. اولین کارش را در حوزه نوازندگی در سال ۱۳۷۰ در سریال روز و روزگاری آغاز کرد. از وی تا کنون آلبوم‌های ثنای علی (همراه با سید خلیل عالی‌نژاد)، بوی بهشت (با صدای حسام الدین سراج در جایگاه آهنگساز)، رویای وصل (همکاری حسام‌الدین سراج)، شور و مستی، عشق و مستی، شور هستی (تکنوازی) قصه گیسو و... را شنیده‌ایم. وی تاکنون همچنین کنسرت‌های پر مخاطبی در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی برگزار کرده است.

وی پس از آلبوم‌های خمخانه و بانگ اهورایی سومین بار است که به عنوان خواننده آثار خود در آلبوم «تاتو با منی...» حضور دارد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 06:17

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامین کاکاوند برای «تا تو با منی» می‌خواند | موسیقی ما