برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 21 شهریورماه و در فرهنگسرای نیاوران
«دیگر» اثر «رامین کاکاوند» شنبه رونمایی می‌شود
موسیقی ما - مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «دیگر» شنبه -۲۱ شهریورماه- با آهنگسازی و خوانندگی «رامین کاکاوند» از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر در فرهگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این اثر، نوازندگانی چون کریم قربانی، میثم مروستی، علی رحیمی، محمود فرهمند، ‌حسین رضایی‌نیا و... نوازندگی کرده‌اند. «دیگر» طبق گفتهٔ کاکاوند به «موسیقی ما» در دو بخش موسیقی تنبور و ارکسترال ساخته شده و خود کاکاوند آهنگسازی و خوانندگی آن را برعهده داشته است. بخش تنبور شامل گروهنوازی این ساز به همراه سازهای کوبه‌ای و بخش ارکسترال نیز در برگیرنده قطعات ارکسترال کلاسیک ایرانی است.

آه آتشین، ماه رویا، ترانه، درد عشق، ساقیان، دیگر، اشک نیاز و مه عیار قطعات این آلبوم هستند که بر اساس اشعاری از هوشنگ ابتهاج، مولانا، منصور حلاج، وحشی بافقی و ‌قربان ولیعی در دستگاه نوا، شور، دشتی، ماهور و آواز اصفهان از جمله قطعات این اثر هستند. از رامین کاکاوند تاکنون آلبوم‌هایی چون رؤیای وصل، قصه گیسو، بوی بهشت، شور و مستی، عشق و مستی و… منتشر شده است.

«دیگر» توسط رامین کاکاوند تهیه و توسط موسسه راوی آذرکیمیا تولید و منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 01:43

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 15:13

البوم قشنگیه . اقای کاکاوند رو بیشتر با صدای تنبورش میشناسیم . وقتی اهنگسازها خواننده میشن و خواننده ها اهنگساز جریان موسیقی سمت و سویش تغییر کرده . کاش طرح جلد خوب و وزینی طراحی گرافیک میکردن . عکس روی جلد مدتهاست دیگه روال نیست اونم به این صورت جنبه ی لاله زاری داره . البته البوم شنیدنی و قشنگیه که از خریدنش خوشحالم.

چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 19:00

البوم متفاوت و خوش تركيبية از أصوات موزون ، خوب بود اينكارو يك خواننده مشهور مثل همايون يا سالار يا قرباني ويا سرلك ميخوند ...

شنبه 21 شهریور 1394 - 11:03

آلبوم زیباییه و خوب خوانده اقای کاکاوند و موسیقی های زیبایی داره . فکر کنم خشایار کاکاوند برادر رامین کاکاوند باشه . چند ماه پیش البوم زیبای تا به کجا از او خریدم و شنیدم و لذت بردم . کردی کرمانشاهی خیلی دلچسب و روح افزاست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دیگر» اثر «رامین کاکاوند» شنبه رونمایی می‌شود | موسیقی ما