برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»؛
ترانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل، 21 اردیبهشت رونمایی می‌شود
موسیقی ما – ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل، روز 21 اردیبهشت ماه سال جاری رسما رونمایی می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، این ترانه که «احسان خواجه امیری» خواننده آن است هم اکنون در آخرین مراحل تولید خود قرار دارد و روز 21 اردیبهشت در یک مراسم رسمی رونمایی خواهد شد.

پیگیری‌های خبرنگار «موسیقی ما» درباره مکان و جزئیات این مراسم از مسئولین فدراسیون فوتبال به نتیجه درستی ختم نشد و به جز زمان برگزاری این برنامه (21 اردیبهشت) هیچ قطعیت و جزئیاتی درباره این مراسم تا این لحظه اتفاق نیفتاده است.

خبرنگار «موسیقی ما» پس از پیگیری‌های فراوان اطلاعات موثقی بدست آورد که بر اساس آن، در ویدئو کلیپ این قطعه که کارگردانی آنرا یکی از کارگردانان سر‌شناس سینمای کشور بر عهده دارد، بازیکنان تیم ملی فوتبال نیز حضور دارند و بخش‌هایی از این ویدئو کلیپ نیز به صورت محرمانه فیلم برداری شده است.

خواننده آلبوم موفق «عاشقانه‌ها» که در «نخستین جشن سالانه موسیقی ما» موفق به دریافت تندیس بهترین آلبوم پاپ در سال گذشته در بخش کار‌شناسی شد، هفته گذشته کنسرت‌هایی را در خارج از کشور و کانادا روی صحنه برد که با استقبال قابل توجهی رو به رو شد.

روال کنسرت‌های کانادا در سالهای اخیر به گونه‌ای بوده که تهیه کننده‌های خارج از کشور و کنسرت گذاران خارجی، اکثرا چند خواننده لس آنجلسی را با هم در یک برنامه کنار هم قرار می‌دهند و با این وجود تعداد بلیت‌های به فروش رفته، معمولا زیر دو هزار بلیت است. اما به گفته تهیه کننده کنسرت خواجه امیری، همه بلیت‌های شب‌هایی که این خواننده در کانادا قرار بود روی صحنه برود، در چیزی کمتر از ده روز به فروش رفته بود و استقبال کم نظیری از این برنامه به عمل آمد.

 «احسان خواجه امیری» در این باره به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستم برنامه‌ای در خور شأن هموطنانم در خارج از کشور‌ برگزار کنم. آن‌ها با این استقبال واقعاً شرمنده‌ام کردند و باعث شدند لحظات خوبی را در کنار هم داشته باشیم که از این بابت از همه ممنونم و امیدوارم باز هم بتوانم در کانادا برنامه اجرا کنم.»

گفتنی است مهمان ویژه کنسرت ونکوور خواجه امیری، «کاوه یغمایی» بود که باعث شد خواجه امیری از روی سن از حضور این بزرگ مرد موسیقی کشور (که برای انجام مراحل نهایی آلبومش در کانادا به سر می‌برد)، تشکر کند و ضمن معرفی او رو به حضار بگوید: «کاوه یغمایی یکی از بهترین موزیسین‌های ایران است و تعداد زیادی از بهترین‌های موسیقی حال حاضر کشور از شاگردان او هستند و توانسته شاگردان تاثیرگذاری را در موسیقی کشور تربیت کند. امیدوارم که حضور ایشان در موسیقی داخلی جدی‌تر و پر رنگ‌تر شود و خوشحالم از اینکه او را امروز در سالن می‌بینم.»

این خواننده در انتهای صحبت‌های خود نیز درباره برنامه‌های پیش روی خود و گروهش در کشور گفت: «در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در تهران کنسرت داریم و به جز کنسرت لاهیجان، همه کنسرت‌های خود را در شهرستان‌ها تا بعد از اردیبهشت لغو کردم تا با جدیت تمام به کارهای عقب افتاده و تهیه و تولید ترانه تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل بپردازم.»

وی درباره زمان انتشار آلبوم جدید خود پس از موفقیت‌هایی که آلبوم «عاشقانه‌ها» داشت نیز گفت: «تلاشم را می‌کنم که امسال حتماً آلبوم جدیدم را روانه بازار کنم.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 21:50

دیدگاه‌ها

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 12:56

حق با آقای خواجه امیریه.کاوه یغمایی یه دونه س!

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 12:59

امیدوارم موزیک خوبی باشه ........

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 13:11

هیچی دیگه...لابد احسان خواجه امیری واسه خوندن این آهنگ مناسبه!

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 13:29

البوم پاروي بي قايق اقاي خاص در كنار البوم خواجه اميري
سال 93

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 16:50
محسن

بااین روندی که دارن ناامید کننده ترین آلبومای سال میشن

2.184.178.165
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:01
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

محسن جان بزار بیاد..معلومه سلطان احسان کولاک میکنه

2.177.231.14
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 13:30

با شخصیت استایل کاریه خاص موفق بی حاشیه هر چی راجعبه این مرد بگیم کمه ...باعثه افتخاره

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 16:54
سیروان

وقتی ازصادقی ناامید شدی خواننده محبوبت شده خواجه امیری خیلی بدسلیقه ای هم تو انتخاب خواننده اول وهم دوم

2.184.178.165
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 17:26
mehdi007

اقا رضا هم چش ماست ممنون از طبع بلند ت

23.236.124.14
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 22:18
مهربونی

بر منکرش لعنت......عزیز من...احسان خواجه امیری به نظر تو خواننده ی بدیه؟
پس اگه نظرت اینه واقعا واسه سلیقه ی موسیقیاییت متاسفم

66.249.81.241
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 22:23
مهربونی

بر منکرش لعنت......عزیز من...احسان خواجه امیری به نظر تو خواننده ی بدیه؟
پس اگه نظرت اینه واقعا واسه سلیقه ی موسیقیاییت متاسفم

188.253.82.177
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:02
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

پس باید رضا صادقی بخونه؟؟؟؟

2.177.231.14
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 20:31
صالح روحانی

ابوالفظل جان احسان خواجه امیری خواننده بسیار خوبی هست.منم خودم خیلی دوستش دارم و از خواننده های مورد علاقه من هستش ولی خواهشا این طوری درباره رضا صادقی حرف نزن.خودتم خوب می دونی که رضا یکی از خوش صدا ترین و محبوب ترین خواننده های ایرانه.این مدت هم به خاطر مشکلاتی که همه ما می دونیم چی بود نتونست اون رضا صادقی همیشگی باشه ولی مطمئنم که با آلبوم جدیدش دوباره به روزهای خوبش بر می گرده.

91.98.208.253
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 06:28
حسین مشکی پوش

من یک تاره موی رضا صادقی و با دنیا عوض نمیکنم همه هم میدونن هیچکس صادقی نمیشه هر کی هم خوانندشو میچسبونه به صادقی تلاش بیخوده از این رو که صادقی خیلی بزرگه....طرفدارهاش مثل شما نیستن که با کوبیدن بقیه خودشونو بزرگ کنن....حقایق رو میگن
وقتی خواجه امیری خط مش خودشو حفظ کرد کار بد نداد عین خیلیا پس قابل ستایشه...
نه تنها از خواجه امیری بلکه سیروان یگانه فرزین و.....هر کس کار خوب یا بد داد تعریف و انتقاد کردم
ولی چون شما عادت کردی همرو بد ببینی و بد بگی نمیتونی یکی مثل من رو درک کنی.
موزیک ما لطفا تایید کن.

2.191.163.155
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 10:15
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

بله رضا صادقی هم خواننده ی خوبیه و همه ی ما با آهنگاش خاطره داریم ولی احسان یه خواننده ی جهانی شده دیگه با توجه به استقبال کنسرت لس آنجلس

2.177.228.179
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 13:13
حسین مشکی پوش

واقعا نمیدونم چرا هر چی میریم جلو یه عده سعی نمیکنن تغییر تو فهم و درک خودشون تغییر ایجاد کنن و هر حرفی رو نزنن.البته وقتی محدودیت سنی نداره این سایت ها اینطور میشه
در جواب شما هم دوست من ابوالفضل برای یه خواننده ی ایرانی جهانی شدن یه رویاست و شوخیه تنها خواننده ایرانی که تقریبا جهانی شده شهرتش ارش هست.

2.191.178.140
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 15:09
صالح روحانی

ابوالفظل من خودم از دوستداران احسانم.خیلی هم خوشحالم که استقبال از کنسرت احسان تو لس آنجلس خوب بوده.قصد توهین هم ندارم چون گفتم خودم احسان رو خیلی دوست دارم ولی یه جوری می گی خواننده ی جهانی انگار تو کنسرتش 10 تا خواننده معروف خارجی هم بودن.ایرانی های مقیم اون جا رفته بودن کنسرتش دیگه.همین چند ماهه پیش گروه سون تو خارج کنسرت گذاشته بود.شهرام شکوهی هم تو تورنتو کنسرت گذاشته بود.پس اینا هم می شن خواننده های جهانی؟؟خواننده جهانی کسیه که جایزه های معتبر جهانی گرفته باشه.متاسفانه موسیقی ما هم هنوز اون قدر پیشرفت نکرده که خواننده ای در سطح جهانی داشته باشه ولی امیدوارم اون روز خیلی زود برسه.

91.98.191.233
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 20:11
حسن عاشق چاوشی

کامنت های پاسخ جالب بود... اصلا (بعضیا) فهمیدین که حسین مشکی پوش چی گفت؟؟

95.38.233.36
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 17:57
clematis k

آهای سیروان خان!میش بگین خواجه امیری خوب نیست کی خوبه؟
من نظر آقای مشکی پوش رو 1000 بار لایک میکنم...حرفی هست؟

5.238.4.231
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 13:31

درود بر آقای عاشقانه های ایران که وجودش همیشه باعث افتخار
وسربلندی ما بوده 3>

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 13:50

خواهش میکنم کاری کنید که از عشقمن نسبت به احسان خواجه امیری کمی کاسته بشه :(( دارم دیوونه میشم

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 13:57

واقعا مرسی احسان
تنها کسی که پرچم موسیقی پاپ ایران رو بالا نگه داشته (" آبروی موسیقی پاپ ایران")
ایشاله ترانه تیم ملی رو هم میترکونه و بهترین بودنش به همه ثابت میشه...
باعث افتخارمه که چندین ساله طرفدارش هستم...

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 15:02

با ارزوی موفقیت برای احسان عزیز.........

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 15:13

چه خوب!منم خیلی مشتاقم ترانه تیم ملی رو بشنوم. واسه آلبوم بعدی هم امیدوارم مثل آلبوم قبل از سطح کیفی بالایی برخوردار باشه و مهم تر اینکه حتما حداقل یک کار رو با سیروان همکاری کنه.آخه دو کارش با سیروان فوق العاده بودن. "نمیدونم" و احساس آرامش".ترکیبشون خیلی کار رو قوی و شنیدنی میکنه.
راجع به استاد کاوه هم که دیگه گل مطلب رو گفتن.نمونه اش هم که سیروان خسرویه.
به عنوان یه سیروانی واست آرزوی موفقیت روز افزون میکنم احسان خان...

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 17:59
erfan se

ایول اقا فرشاد حرفه دله منم زدی
امیدوارم سیروان و احسان همکاری کنن
فقط دوستان خواهش میکنم دیگه درباره احسان بحث نکنین ایشون اگر خواننده خوبیه یا بد (در صدای خوبشون شکی نیست) ایشون از طرف فدراسیون انتخاب شدن هر کسی دوس داره خواننده محبوبش این اهنگو بخونه ولی اقا احسان این کارو بر عهده داره و امیدوارم خوب انجامش بده...

37.63.167.50
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 15:29

احسان خان ماست دیگه, چند تا خواننده ی لس آنجلسی باهم,
بازم به پای استقبالی که از ایشون میشه نمیرسن.کنسرت گذارا هم
می دونن باید بیان سراغ چه کسی تا بهترین نتیجه رو داشته باشه
...ماششششالا
آقای عاشقانه های ایران...یه دونه ای احسان

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 16:10

با استقبالی که از کنسرت لس انجلس شده بود قابل پیش بینی بود:) باز هم آقای عاشقانه ها...باز هم افتخاری دیگر...

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 17:21

احسان جان با تمام وجود بهت افتخار میکنم ایشالا اهنگ جام جهانی هم مانند کارای دیگه ات قابل دفاع و فوق العاده اس البومم کار با اهورا ایمان یادت نره فک کنم حسین غیاتی و روزبه باشن یه ندا از عوامل بهمون بده کاوه خان هم که نامبر وانه.

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 18:04

احسان جان همیشه افتخاری برای ما....
فدات

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 19:06

برای من که قابل هضم نیست اقای خواجه امیری ترانه تیم ملی رو اجرا کنه.
اخه یه خواننده که تحریر سنتی میزنه برای اجرای اهنگی که مخاطب جهانی داره مناسبه؟
باید از یه خواننده پاپ-کلاسیک استفاده میشد نه یه خواننده ای که پاپ-سنتی اجرا میکنه.

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:03
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اتفاقا خیلی هم خوبه..بزار بیاد غوقاشو میبینی

2.177.231.14
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 09:09
حمیدرضا طرفدار احسان خواجه امیری

به نکته مهمی اشاره کردی : "مخاطب جهــانی"
اگه خبر بالا را به دقت خونده باشی متوجه میشی که احسان خواجه امیری چقدر توی سطح جهانی شناخته شده است و همیشه کنسرتاش توی خارج از کشور با استقبال بالایی روبرو میشه.
کسی باید ترانه تیم ملی را میخوند که چهره جهانی داشته باشه و چه کسی بهتر از احسان خواجه امیری...

46.143.225.74
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 18:06
مهسا

عزیزم احسان خواجه امیری چهره شناخته شده تو خارج نیست به کسی میگن چهره شناخته شده در خارج که علاوه بر فارسی زبونا کسای دیگه هم بشناسنشون اون استقبال بی نظیری که میگن تو کشوری بوده که پر از ایرانیه فقط هم ایرانیا ازش استقبال کردن مثلا فکر کنین جنیفر لوپز یا ادل بیان ایران چون چهره جهانین همه هجوم میارن شما بلند شین برین از 1000شهروند کانادایی یا مثلا مثلا اهل لس انجلس بپرسین احسان خواجه امیری کیه هیچ کس نمیشناسه

87.119.220.233
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 22:20
حمیدرضا (طرفدار احسان خواجه امیری)

یعنی میخوای بگی شهری مثل ونکور بیش از دوهزار ایرانیه فارسی زبون داره؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
یا مثلا لس آنجلس 7500 شهروند ایرانی داره که همه ی اون 7500 نفر توی کنسرت پارسال احسان توی سالن نوکیا شرکت کردن؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
فرضا که این حرف شما درست باشه.
خیلی از خواننده هایی که شما میگید گزینه ی مناسبی واسه خوندن ترانه تیم ملی بودن جرات ندارن حتی یه سانس خارج از کشور داشته باشن. از ترس اینکه استقبال نشه.
بازم به احسان خواجه امیری که همون فارسی زبونا ازش استقبال میکنن.

151.246.143.0
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 19:09

به قول "مجتبی" دوست خوبم احسان خوجه امیری آبروی موسیقی پاپ ماست

واقعا قابل تقدیره

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 19:31

چی بگم والا

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 20:49

ضمن تبریک به آقای خواجه امیری لطفا از کنسرت بندرعباس سلطان احساس مجید خراطها هم خبر بگذارید.

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 20:58

فقط فرزاد فرزین برای اینکار مناسب بود.با تمام احترامی که به احسان قایلم

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 13:32
شیرین

اجرای این قطعه احتیاج به صدای قوی تری داره و قوی ترین صدای کشورمون فرزاد فرزین هستو

65.49.14.84
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 13:36
شیرین

اجرای این قطعه احتیاج به صدای قوی تری داره و قوی ترین صدای کشورمون فرزاد فرزین هستو

65.49.14.84
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 21:15

احسان عزیز این بار حس غرور ملی را بر می انگیزد...
به شدت منتظر آلبوم جدید و آهنگ رسمی تیم ملی هستیم...

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 21:38

چه خبرای خوبی ♥♡♥
بی صبرانه منتظریم احسان جان ♥♡♥♡♥♡
و همچنین منتظر کنسرت در اهواز :(((

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 22:46

احسان جان بازم مثل همیشه افتخار و سربلندی آوردی برای ما..
حقا که سرور پاپ ایرانی

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 22:55

احسان دیگه غیرازاین بودو سالن خالی میموندتعجب داشت.سفیرعشق ودوستیه این اقای عاشقانه ها.ایشاا...همیشه موفق وسربلندوپایدارباشه.

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:04

منتظر شاهکاری دیگر از بهترین خواننده ی کشورمون هستیم..عاالی میشه شک نکنید

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:20

واقعا دست اقای افکاری برای ملودی های زیبایش درد نکنه . البوم عاشقانه ها کار افکاری بود نه خواجه امیری. خواجه امیری دیگه نمیتونه اهنگ بسازه یا اهنگاش خلی ضعیفه. شده یه خواننده معمولی(تیتراژخوان)
واقعا باید قدر محسن چاوشی رو بدونیم که همه ی ملودیهای زیباش کار خودشه و صاحب سبکه و تکرار تو کارش نیست.

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 11:33
حمیدرضا طرفدار احسان خواجه امیری

بهتره قطعه "کجایی" رو که احسان خواجه امیری آهنگسازی کرده و خود "محسن چاوشی" پس از انتشار آلبوم عاشقانه ها "کجایی" را بهترین ترک اون آلبوم دونست، یه بار دیگه گوش بدی.
همینجوری بدون اطلاعات نظر نذار لطفا.
توی آلبوم عاشقانه ها "کجایی" ، "خوشبختی" و " تموم قلب من" را احسان آهنگسازی کرده. دقیقا قطعاتی که بهترینهای آلبوم عاشقانه ها بودند.
نمیدونی بدون که احسان از 5 سالگی با موسیقی بزرگ شده و همینجوری آهنگساز نشده که تو بخوای بگی ضعیفه.
لطفا تایید.

46.143.225.74
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 12:20
ابراهیم

اولا ملودی قطعه "کجایی" رو احسان خواجه امیری ساخته
بعدشم همون چاوشی یی که میگی باید قدرشو دونست، به خاطر این ترک به احسان خواجه امیری تبریک گفت.

2.181.134.12
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 12:22
ابراهیم

اولا ملودی قطعه "کجایی" رو احسان خواجه امیری ساخته
بعدشم همون چاوشی یی که میگی باید قدرشو دونست، به خاطر این ترک به احسان خواجه امیری تبریک گفت.

2.181.134.12
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 14:16
محمد صادقی

البته آقای افکاری خیلی هم تعریف و تمجید ندراخ چون بدجوری داره تکرار به خورد ما و شما میده و ما هم کیف میکنیم ...
ملودی های کاملا تکراری ، دقیقا یک ملودی برای 3 تا خواننده های صاحب نام استفاده کرده که اسمشون نیمتونم ببرم به صورت کامل ، مثل ( دا... و گو... ) و بعدشم هم احسان خواجه امیری

46.41.207.63
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 14:41
حمیدرضا طرفدار احسان خواجه امیری

دیگه فکر نکنم کسی رو بیشتر از "محسن چاوشی" قبول داشته باشید.
این یادداشت محسن چاوشی بعد از انتشار آلبوم عاشقانه ها:
«آلبوم جدید دوست خوبم احسان خواجه امیری را شنیدم و لحظات خوبی را با آن تجربه کردم. قطعه «کجایی» این اثر را باید جزو بهترین و شنیدنی‌ترین قطعات این آلبوم لقب داد. برای این دوست خوب بهترین آرزو‌ها را دارم و امیدوارم با ادامه همین روند، موسیقی کشور لحظه به لحظه روند رو به رشد‌اش را ادامه دهد.»
اینم لینکش http://www.musicema.com/node/169740
حتما هم میدونید که قطعه "کجایی" رو احسان خواجه امیری آهنگ سازی کرده.
اینم عکس پشت کاور عاشقانه ها که نوشته قطعات 4 ، 7 و 8 آهنگسازش احسانه:
http://s3.picofile.com/file/7551412896/2.jpg
پس خواهشا بدون اطلاعات نظر ندهید و نگین دیگه نمیتونه آهنگ بسازه و آهنگاش ضعیفه.

46.143.225.74
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 15:34
حمیدرضا طرفدار احسان خواجه امیری

فکر نکنم کسی را بیشتراز محسن چاوشی قبول داشته باشید.
این پیام چاوشی بعد از انتشار عاشقانه هاست:
«آلبوم جدید دوست خوبم احسان خواجه امیری را شنیدم و لحظات خوبی را با آن تجربه کردم. قطعه «کجایی» این اثر را باید جزو بهترین و شنیدنی‌ترین قطعات این آلبوم لقب داد. برای این دوست خوب بهترین آرزو‌ها را دارم و امیدوارم با ادامه همین روند، موسیقی کشور لحظه به لحظه روند رو به رشد‌اش را ادامه دهد.»
اینم لینکش http://www.musicema.com/node/169740
و حتما میدونی که "کجایی" را احسان آهنگسازی کرده نه افکاری.
پس خواهشا با اطلاعات کافی نظر بذارید که نیاید اینجا بگید خواجه امیری نمیتونه آهنگ بسازه و کاراش ضعیفه. حداقل به نظرات خواننده محبوب خودتون هم احترم بذارید.
لطفا تایید کنید.

46.143.225.74
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 16:19
میثم

عادت بعضی از طرفدارای چاوشیه دیگه،چه میشه کرد.اینا تا میبینن یکی داره خوب کار میکنه یا میخوان موفقیتشو تقلیل بدن.بگن شاعر خوب بوده آهنگ خوب بوده.تنظیم خوب بوده
اما خواننده بد بوده
یا هم که کلا تخریبش کنن-حرف بی پایه و اساس زدن کاری نداره که-بیا منم میگم چاوشی اگر یک میلیاردم هوادار داشته باشه خیلی ضعیف کار میکنه.اصلا خواننده معمولی هم نیست.
طرفدارای چاوشی شاکی نشین که جواب این نظر همین بود که من نوشتم.این منطق اکثر دوستان شماست

5.238.102.167
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 16:41
yeganeh

اگه احسان خواجه امیری یه تیتراژ خونه پس بقیه خواننده ها چین؟!نظر منفی دادن آسونه دوست عزیز هرکی بخواد میتونی بیاد بگه این ضعیفه اون ضعیفه ولی آیا شما مدرکی داری؟!تا حالا تو عمرت یه آهنگ بد از احسان شنیدی؟؟اول فکرکن بعد هرچی به ذهنت رسید رو بگو.همه میدونن احسان تکه و از همه ی خواننده ها بهتره ولی میخوان انکار کنن ولی متاسفانه انکار پذیر نیست چون احسان خدای صداست

151.242.110.238
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 15:27
Rahele

واقعا چرا بعضیا اینقدر نا آگاهن که احسانو فقط به تیتراژ میشناسن؟؟
شاید علتش اینه که اکثر تیتراژهایی که خونده به چشم اومده ومحبوب
مردم شده.وگرنه بین اون همه آهنگ که همش تیتراژ بود (که اتفاقا یکیش
متعلق به چاوشی وفرزاد فرزین مشترکا)بود, نابرده رنج با اختلاف میلیونی
اول نمیشد اونوقت کار چاوشی حتی دوم وسوم و چهارم هم نشد!!!
مگه اون کار تیتراژ نبود؟
چرا مجددا تاوان با اختلاف زیاد اول شد؟ به مون علتی که عرض کردم

درضمن کارهای چاوشی به نظر شما خیلی عالیه, به نظر من وخیلی های
دیگه ضعیف وتکراریه, به زور که نمیتونی خواننده تو محبوب دیگران کنی.

86.57.26.3
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 15:32
Rahele

واقعا چرا بعضیا اینقدر نا آگاهن که احسانو فقط به تیتراژ میشناسن؟؟
شاید علتش اینه که اکثر تیتراژهایی که خونده به چشم اومده ومحبوب
مردم شده.وگرنه بین اون همه آهنگ که همش تیتراژ بود (که اتفاقا یکیش
متعلق به چاوشی وفرزاد فرزین مشترکا)بود, نابرده رنج با اختلاف میلیونی
اول نمیشد اونوقت کار چاوشی حتی دوم وسوم و چهارم هم نشد!!!
مگه اون کار تیتراژ نبود؟
چرا مجددا تاوان با اختلاف زیاد اول شد؟ به مون علتی که عرض کردم

درضمن کارهای چاوشی به نظر شما خیلی عالیه, به نظر من وخیلی های
دیگه ضعیف وتکراریه, به زور که نمیتونی خواننده تو محبوب دیگران کنی.

86.57.26.3
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:22

سر بلند وموفق باشید

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:26

احسان خوننده ی خوبیه اما بهتر بود از سیروان استفاده میکردن.
مدل کارای احسان به جهانی نمیخوره :(

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 23:19
mahsa blue

من از خود سیروان خوشم میاد اما با تمام احترامی که براش قائلم خواننده ی خیلی سرشناس و محبوبی نیست که همه بشناسن و کاراشو گوش بدن فقط یه گروه سنی خاصی طرفدار سیروان هستن.و سیروان هم تا حالا کار شاخصی نداشته که همه بشنون و مثلا بترکونه باهاش. ترانه ملی رو باید کسی بخونه که هم صداش خوب باشه هم مشهور ومحبوب باشه هم امتحانشو پس داده باشه.

188.245.26.106
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:34

درود بر احسان خواجه امیری و کاوه یغمایی / بی صبرانه منتظر اهنگ تیم ملی ام و غمگین از به تاخیر افتادن شدید البوم

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 08:33

ترانه نیم ملی باید شاد باشه و میدادن امید حاجیلی یا آراد آریااا

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 11:36

خدا رو شکر به خواننده خوبی سپردنش
خدا کنه در حد ایران باشه

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 14:09

سلام...
میخواستم بدون قصد ندارید عکسهای اولین کنسرت زانیار رو بزارید ؟؟؟؟

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 15:11

احسان جونم دمت گرم ، که ثابت کردی که واقعا خواننده ای و اونم از نوع بهترینش ... من نمیگم امیدوارم چون مطمئنم که سطح این آهنگ از عالی هم عالی تره ... عاشق صداتم ...

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 18:59

سلام
خسته نباشید ..موسیقی ما مگه شما نگفتین نظر سنجی تا اخر فروردین ماهه؟؟؟؟ اگر همچنان ادامه داره لطفا بگین تا ما باز هم اطلاع رسانی کنیم ..ممنون

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 22:19

واااااووو آلـــبوم جدیــد! و خداکنه امسال بیاد دیگه وگرنه دق میکنیم!
فقـــط " آبروی موسیقی پاپ ایران" احسان خواجه امیری! پرچمش بالاســـت!

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 22:30

عزیزی احسان جان

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 23:15

به نظر من کاش میشد استاد خاطره های آواز ایران: ایرج این ترانه رو میخوندن. گزینه ای که دومی نداره واقعا....
صدای احسان بدون تعارف مناسب این ترانه نیست اگه قرار بود از بین این خواننده های پاپ خوان کسی بخونه میشد دو سه نفر بخونن ولی اگه قرار به خوندن یه نفر بود به نظر من صدای محسن یگانه، فرزاد فرزین، یا حتی محمد علیزاده از احسان بهتره. احسان بیشتر مدیون صدا و محبوبیت استاد ایرجه و گرنه تصور نمی کنم در حدی باشه که ترانه تیم ملی رو بخونه.

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 00:50
mehdi007

با کدوم متر این خواننده هارو از احسان بهتر میدونی نه تو کوک صدا نه رنج صداو نه تو معیار های دیگه این خواننده ها در حد احسان نیستن علیزاده از اون دوتا بهتره ولی نه در حد ابر قدرتی مانند احسان اگه یگانه و فرزین تونستن اواز و تصنیف جز و دیسکو و هاوس و.... غیره بخونن بعد حرف بزن علیزادم که عشق عزیزمه هر اهنگی ده بار میگه عزیزم فرزین که با این البومش بهتره یه چند سال موزیک نخونه یگانه هم که هیچی!دست از این حسادت نخ نما شده بردارید.احترام استاد ایرج و نگه داشتم چون افتخار ملیه.من که روانی احسانم به خدای احد و واحد من بعدفصل تازه فهمیدم احسان پسر ایرجه

23.236.125.47
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 10:45
حسام تاجکی

آقا به نظر من محسنو با احسانتون مقایسه نکن محسن یگانه کجا و احسان خواجه امیری کجا. دم از یکی بزنید که برای موسیقیش زحمت کشیده باشه و با باند بازی نیومده باشه بالا. در ضمن تو تعداد طرفدار هم دیگه همه میدونن کی بیشتر طرفدار داره.

82.99.206.47
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 12:20
میثم

نه بابا!راس میگی؟
دکتر جون خب هرکسی صداش ژنتیکیه،ایرج وبقیه نداره.پس چرا علیرضا قمیشی مثل احسان نشد؟
من خودم ایرج و با احسان شناختم.در حقیقت ایرج و نمیشناختم-نمیدونم شاید شما70سالته.بخاطر همون ایرج خوب میشناسی.حتی تا 5سال قبل نمیدونستم احسان آلبومی به اسم منو بابا داره!وقتی فیلم کنسرت86 دیدم آهنگ پرنده رو خوند.وآهنگ شهزاده رو از آلبوم اولش خوند فهمیدم پسر ایرجه.ایرج خواننده بسیار خوبیه اما برای نسل قبل-خود استاد و طرفداراش هم اینو میدونن.شما قطعا هوادار ایرج نیستی وفقط خواستی اسم چند تا خواننده محبوب کنار هم بیاری و بذاریشون مقابل احسان تا نظر بی محتواتو پشت این حرفت پنهون کنی.صد رحمت به طرفدارای چاوشی که اگه تخریبم کنن-از پشت خنجر نمیزنن-شما تصورات فانتزیتو درست کن.با حد و حدود احسان کار نداشته باش.

5.238.103.190
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 21:06
meri

واقعا خیلی کم لطفیه که بگین احسان خواجه امیری به خاطر پدرش شنـاخته شده!
من که خودم ایرج رو با احسان شناختم.... هنوزم شاید خیلی ها ندونند پسر استاد ایرجه!

2.180.72.242
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 22:41
مريم حسين پور

آقا محمود واقعا از نظر شما تشکر می کنم
حرفتون در باره لزوم خوندن این ترانه توسط استاد آواز ایران ایرج بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.
برای من جالبه که بعضی دوستان متعصب و جاهل برای اینکه اسحان رو بالا ببرن خرافاتی رو مطرح میکنن که بیشتر به دروغ سیزده میمونه!! مانند این ادعا که: "من استاد ایرج رو با احسان شناختم"!!! خب شما اگه ایرج رو نمیشناختین مشکل از خودتونه!! آخه حتی یه نفر تو ایران میتونین پیدا کنین که استاد ایرج رو نشناسه؟؟؟؟!!! خواننده ای که قریب شش دهه تو موسیقی ایران مطرح بوده و لااقل سه دهه تو این موسیقی و آواز بی رقیب بوده؟؟؟
شما اگه میخواین احسان رو که سر جمع ده دوازده ساله تو موسیقی اونم پاپ فعالیت کرده و هیچ موقع هم سرآمد نبوده لازم نیست از افتخار ملی موسیقی ما ایرج خرج کنین!!
آقا محمود من کاملا موافقم با شما. احسان واقعا صدای اجرای ترانه ملی رو نداره خیلی حرف منطقی زدین. احسان صداش خوبه ولی از اون بهتراش زیادن همین محمد علیزاده صداش عالیه یا مهدی براحی و حتی فریدون اسرایی. نمیدونم رو چه حسابی احسان انتخاب شده واقعا جای سواله!!!

212.120.203.162
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 12:34
میثم

خانم مریم حسن پور،قرار نیست کسی تاریخ موسیقی ایران رو حفظ باشه،ینی الان شما همه خواننده های هم دوره ایرجو میشناسین؟همین الانم خیلیا ایرج و نمیشناسن.با ایرج مهدیان اشتباه میگیرن.دلیلی نداره کسی که30سال پیش تو اوج محبوبیت و معروفیت بوده الانم در همون جایگاه باشه.نسل ها عوض شدن-براحتی میشه فهمید اکثر کاربرای این سایت زیر 30سال هستن.و قطعا فقط اسم استاد ایرجو میدونن و بالغ بر90درصد کاراشو نشنیدن.استاد ایرج برای نسل ماها کمتر شناخته شده و اگر دوباره اسمش اومده سرزبون ها بخاطر پسرشه.حالا یه عده اندک کار ندارم که کلا با موسیقی زندگی میکنن و ایرج رو میشناسن.کمی منطقی باشید.این مشکل من یا امثال من نیست که ایرجو نمیشناختیم این بدلیل پا به سن گذاشتن این اسطوره است.میخوام یه مثال فوتبالی بزنم ملموس تر بشه-الان خیلی از دهه هفتادی ها روبرتو باجو رو نمیشناسن-دلیل بر بودن این بازیکن نیست.دلیل بر عدم محبوبیت و مشهوریت ایشون نیست.چون ایشون برای دهه ما دهه 60ها و دهه قبل ما هم محبوب بودن هم مشهور-حالا اگر یکی از اقوام ربرتو باجو بیاد و باعث شهرت دوباره باجو بشه مشکل از هواداری اون شخصه؟یا نه گذر زمان باعث این عدم شناخته؟

5.238.119.222
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 21:23
مريم حسين پور

دکترجون میثم!! اول اسم منو درست تلفظ کن بعدش بیا نظر بده. چرا حرف بی ربط میزنی؟ تو اگه اهل موسیقی نیستی پس حق نداری در باره اسطوره موسیقی ایران (ایرج) حرف بزنی! تو اگه ایرجو نمیشناسی کاملا مشخصه که از موسیقی لذتی که میبری لذت واقعی نیست! فقط یه تعصب بیجاست. چون کسی که مسیقی میشناسه، ایرج که سهله امثال شهیدی، گلنراقی، هوشمند عقیلی، نادر گلچینم میشناسه. کسی که به موسیقی ایرانی گوش میده اگه ندونه ایرج کجای موسیقی ایرانه یا اصلا کیه بهتره گوشاشو پنبه بگیره چون ایرج رو همه ملت میشناسن. کوچک و بزرگ هم نداره پیر و جوون هم نداره الان تشرف ببرین سایت محبوبترین افراد جهان بخش موسیقی ایران ببینین ایرج کجاست! ایرج با اختلاف کهکشانی بهترین خواننده تاریخ ایران با رای مردمه و نفر دوم با فاصله سال نوری شجریانه! و خواننده شما احسان خواجه امیری اونجا چهلم هم نیست!!! تشریف ببرین ببینین. اگه من اشتباه کردم یا دروغ گفتم بیایین اینجا بنویسین لطفا! بعدشم کسی که به موسیقی عشق میورزه، دلی گوش میده داداش و چه بخواد چه نخواد همه خواننده ها رو میشناسه سبک کاریشون دستشونه. شما از من 32 ساله بپرسین همه سبکها رو و همه خواننده ها رو میشناسم! چرا که عاشق موسیقیم. بنابراین بیسوادی خودتون به حساب بقیه اهالی موسیقی ننویسین. کسی ایرج بزرگ رو با ایرج مهدیان اشتباه بگیره!! بهتره اصلا به موسیقی گوش نده!! ببخشین زیاده شد! ولی باید جوابت رو میدادم تا فکر نکنی چیزی بارته.
در باره احسان هم باید بگم احسان صداش بد نیست اونم ارث پدریه!! ولی سبک کاریش و تحریرهای خامش به درد جام جهانی نمیخوره. کسی لازم بود که تو تحریر به حنجره ش فشار وارد نکنه کسی مثل فریدون آسرایی یا محمد علیزاده چون بالاخره این یه آهنگ ملیه. البته نظر من اینه که بهتره این ترانه با افتخار موسیقی ایران ایرج شروع بشه بعد بقیه خواننده ها مثل محسن یگانه و فریدون و علیزاده همراهیش کنن. تنوع صدا تو این آهنگ خیلی مهمه و تک صدایی اونم از خواننده ای که خیلی هم خوب نمیخونه زیاد مناسب نیست.

76.164.206.170
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 16:26
مجتبی موسوی

خانم مريم حسين پور
اولا کسی از مردم انتظار نداره که اگه میخوان موسیقی گوش بدن یا ازش لذت ببرن برن و خواننده های همه نسل ها رو بشناسن حرف شماست که در اینجا کاملا بی ربطه و قرار نیست کسی که موسیقی گوش میده استاد ایرج رو حتما بشناسه و همین الان هم خیلی ها خیلی ها هستن که ایشونو نمیشناسن و تعجبی هم نداره چون ایشون از خواننده های قدیمی کشور هستن و سالهای زیادی نتونستن کار کنند...
ثانیا احتیاجی نیست که یک فرد همه خواننده ها و سبک های اونا رو بشناسه که بگیم به موسیقی عشق میورزه اونم یه خواننده ای که 30 سال پیش فعالیت میکرد رو...
سوما صدا یه چیز خدادادیه و هیچ ربطی به پدر و پسری و ارثی بودن نداره,حرف کاملا بی ربطی بود و از شما که بارته یه همچین حرفی بعید بود...
منم بدم نمیومد که ترانه گروهی خونده میشد ولی برای تک نفره بهترین رو انتخاب کردن و شما که بارته باید بهتر تشخیص میدادی که علیزاده و آسرایی اصن جزء گزینه ها هم نمیتونستن باشن چه برسه اونا رو انتخاب کنند...وبا این خواننده هایی که نام بردین ازتون انتظار هم نمیره که صدای خوب و بد رو بتونین از هم تشخیص بدین و من هرچی بگم بازم تاثیری نداره...

2.187.9.127
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 17:07
yeganeh

آره مریم خانوم راست میگی تک صدایی اونم واسه خواننده ای که زیادم خوب نمیخونه خوب نیست.آره تحریرای احسان خامه.آخه خانومه مثلا منطقی حداقل میخوای احسان رو خورد کنی نگو علیزاده ازش بهتره که آدم از خنده غش میکنه.اونکه حتی موقعه خوندنم صداش درنمیاد چه برسه که بخواد تحریر انجام بده.
حرفه استاد ایرجم. بیخودی وسط نکشین.ما قبول داریم شما خوب اصلا شما اسطوره شما عالی که همه ی خواننده های 40سال پیشم میشناسین.فقط من نمیدونم شما که انقدر استاد ایرج و صداشونو قبول دارین و انقدم تو موسیقی واردین چه طور محمد علیزاده رو به احسان ترجیح میدین؟!

151.242.106.164
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 18:19
clematis k

حالا بذارید آهنگ بیاد بعدا دعوا کنین!

5.238.4.231
شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 08:26
shabanali gordan

سلام
در اینکه احسان یا هر خواننده دیگه ای صد سال دیگه هم بخونه ایرج نمیشه شکی نیست چون ایرج نابغه آواز ایرانه، فقط نابغه.
در اینکه هم نباید احسان این ترانه رو بخونه هم شکی نیست چون واقعا خیلی خواننده قدرتمندی نیست و فقط صداش خوبه که اونم یادگاری پدره.
به نظر من پیشنهاد تلفیقی از خوانندگان به جای یه نفر عالیه. مسوولان باید روش فکر کنن و زود تصمیم گیری نکنن.

80.191.200.89
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 01:52

...در مورد این ترانه ی جام جهانی هم من اصلا در کل مخالف این اهنگ هستم چون تیم ملی اخرش دیگه زور بزنه بتونه یه مساوی از بوسنی بگیره که اونم مرا نمیگیره و حذف میشه و زودی برمیگرده به کشور پس دیگه اهنگ خوندن چه صیغه ایه؟

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 11:04
sahar nafisi

آره بابا.....چه کاریه اصلا.....ترانه که هیچی,میگم ما که قهرمان جام جهانی نمیشیم هیچوقت,پس اصلا واسه چی سعی کنیم بریم جام جهانی؟؟؟نه؟؟؟

واقعا که...ببین از فرط حسودی دیگه به کجا رسیدین....اگه آقای چاوشی قرار بود ترانه تیم ملی رو بخونه بازم مبگفتین واسه چی تیم ملی باید ترانه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من نمیدونم کسی شما رو مجبور کرده که بیاین و تو پست های مربوط به همه خواننده ها کامنت بذارین؟؟

5.237.227.196
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 12:28
مجتبی موسوی

بر عکسه خود محسن چاوشی که کم حرف میزنه و گوشه گیره و کلا جایی نمیره و تو کار بقیه دخالت نمیکنه ماشاله طرفداراش تو هر چیزی خودشونو دخالت میدن!!!
البته منظورم همه ی طرفدارای محسن نبود یه چنتایی هستن که دیگه تو این سایت انگشت نما شدن...
البته آقا نوید رو میتونیم درکش کنیم چون یکم نیاز به توجه داره...
با این نظرایی که میدین فقط خودتونو کوچیک تر میکنین!!!
از ما گفتن بود!
والسلام...

2.187.9.127
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 16:43
صالح روحانی

نوید تو با چی مخالف نیستی؟؟؟

188.245.191.10
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 17:01
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

سحر خانم اتفاقا دقیقا درست گفتی !!!وقتی تیم ملی در جام جهانی میشه حریف تمرینی دیگر تیمها چه دلیل داره تیم ملی بره جام جهانی؟ این عوامل تیم ملی فقط به عنوان توریست میرن و برمیگردن خب میخوام صد سال نرن که برگردن

2.147.26.178
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 01:11
رویا حبیبی

بحث که بحث احسان نیست،من جز آلبوم عاشقانه های ایشون ،آلبوم دیگه ای از احسان و گوش نکردم...احسان صدای دلنشینی داره،به خصوص چند ترک عالی بودند و خاطره ساز...بحث سر اینه که اصلا جام جهانی رفتن ایران هیچگونه کلاس و تمرین و تجربه و درسی برای فوتبال ایران نمیشه و نخواهد شد...یک کیسه بکس تمام عیار و مجانی واسه تیمهای دیگه ،دیگه تدارک سرود و هیجان و خوشحالیش ولا غیرش واسه چیه؟؟؟!!!

94.183.113.200
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 10:20
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آقا نوید الآن چاووشی میخوند ایران قهرمان میشد؟؟؟؟؟ آخه حسودی تا کجااا/؟ نه به آقای چاووشی که به احسان پیام تبریک میده نه به هواداراش که از حسودی دارن میترکن.

2.177.228.179
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 01:59

بنظرم خواجه امیری برا این کار خیلی ضعیفه. تو عید دیدید چطور زنده میخوند انگار داشت حرف میزد.

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 08:55
mozhde pedram

هر وقت بيای کنسرتش و بعد بری کنسرت خواننده های ديگه نظرت کاملا عوض می شه. خيلی بی انصافی. کمی فکر کن که کی و کجا خواننده می خونه بعد نظر صريح بده.

69.158.117.57
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 10:24
ابراهیم

توقع داشتی بدون آهنگ و زنده از این بهتر بخونه؟!

2.181.134.14
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 14:10
حمیدرضا طرفدار احسان خواجه امیری

این باعث افتخاره که احسان توی هیچ برنامه ای لب خونی نکرده و حتی برنامه های زنده تلویزیونی هم که دعوتش میکنن گروهش رو میبره و زنده اجرا میکنه.
مثل بعضی از خواننده ها نیست که صداشون با کامپیوتره و حتی یه سانس اجرای زنده هم نداشتن تا ببینیم صدای اصلیشون چه شکلیه.

46.143.225.74
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 21:12
وبلاگ سعدابادمذهب(هوادارامحسن چاوشي)

يه چيزي ميگم اميدوارم كسي ناراحت نشه
منم دقيق خوندن خواجه اميري تو برنامه شبكه سه نگاه كردم
اصلا خوب نميخوند
انگار صداش بالا نميومد برعكس باباش ...
نظرشخصي خودم بود كسي ناراحت نشه

5.233.96.139
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 10:22
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اصن صداش بد..مهم اینه که میخونه و سال قبل بهترین اجرای زنده رو داشت..ولی بعضیا که اصن کنسرت نذاشتن چی؟؟؟ مشکوک نیست قضیه؟

2.177.228.179
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 13:19
میثم

شما اجرایدانلود کن دوباره گوشش کن،اون لرزشی که به صداش داده بود حرف زدن بود،حالا خوبه نمیخواست بخونه و آماده نبود.از اجرای استدیوییشم بهتر خوند.اینهمه ساله داره میاد تلویزیون داره زنده میخونه شما ندیدی گناه مردم چیه؟میخوام ببینم به جز احسان و محمد اصفهانی کس دیگه ای از خوانندها عرضه کرده کل فیلم کنسرتشومنتشر کنه؟اونم به طور رسمی و فیلم برداری حرفه ای؟سال قبل هم که جایزه کارشناسی اجرای زنده روبرد.شما یا سن و سالت پایینه که به اجرای احسان ایراد میگیری وشاهکاراش تو اجرا رو ندیدی،یا داری تخریب میکنی.
دقت کردی عید همه خوانندها یه پلی بک دادن شبکه3به غیر احسان؟نمیتونست پلی بک کنه بگه اینم هدیه،من نمیخونم؟پیش نهاد میکنم فیلم کنسرت بزرگ سال86 رو ببینی بعد بیای اینجا معذرت خواهی کنی.دیدی که علیخانی گفت احسان مشغله داره و فقط بخاطر مردم اومد جایزه رو بگیره.دیگه از استاد شجریان بزرگترشو نداریم که وقتی مجری تلویزیون ازش خواهش کرد بخونه،گفت آمادگیشو ندارم.نخوند گفتش که کار رو ضبط کردیم.یعنی استاد آواز ایرن،برنده جایزه پیکاسو،آبروی موسیقی ایران توانایی اجرای زنده نداره؟وپس از کلی اسرار مجری(شجاعی مهر)یه بیت رو با گام پایین خوند.

5.238.119.222
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 08:20

احسان عزیز یه دونست <3

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 09:00

احسان يک دونست و حرف نداره. من با صدا و آهنگ های اون زندگی می کنم. اما به نظر من صداش برای همچين سرودی مناسب نيست. مگه بهش نمی گيم صدای آرامش؟. به نظر من بايد رضايزدانی، عليرضا عصار يا فرزاد فرزين که لحن محکمی دارند برای اين کار انتخاب می شدند. شايد هم به خاطر محبوبيتش بوده چون اونا به اندازه احسان محبوبيت فراگير ندارند و شناخته شده نيستند.

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 11:27

آروزی موفقیت برای احسان خواجه امیری و تیم ملی...
بی صبرانه منتظریم.

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 12:20

سایت رسمی هواداران میثم مروستی
http://meysam-marvasti.ir

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 13:13

دوستان بهتر نیست اول کارو گوش بدین بعد ما رو با نظرات گران بهاتون مستفیض کنید؟؟!
احسان یه خواننده ی تثبیت شده ست...این همه انتقاد بی جا اونم قبل از شنیدن قطعه واقعا بی انصافیه
درضمن تو برنامه تحویل سال خیلی خوب خوند آهنگ تاوانو
تو کنسرتاشم به راحتی از پس اجرای آهنگاش برمیاد...کیفیت اجراهای زندش اصلا نیازی به تعریف نداره
یکم منطقی تر رفتار کنید!
احسان برای رسیدن به این جایگاه خیلی زحمت کشید
هرکی هم دم از "باند بازی" و این حرفا میزنه یا داره خودشو گول میزنه یا اصلا هیچ شناختی از سابقه ی کاری احسان نداره...این حرفا دیگه خیلی کهنه شده

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 14:35
حمیدرضا طرفدار احسان خواجه امیری

شاید باورتون نشه ولی من استاد ایرج رو با احسان خواجه امیری شناختم.
من پیگیر موسیقی های قدیمی و سنتی نبودم واسه همینم استاد ایرج رو شناختی روش نداشتم. وقتی با کارای احسان آشنا شدم دیدم همه میگن پسره ایرجه منم با خودم گفتم ببینم این استاد ایرج کیه و بعد پیگیر شدم و استاد رو شناختم.

46.143.225.74
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 13:42

محسن چاوشي ميتونست بهترين گزينه باشه ...

خواجه اميري هم خوبه البته

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 01:20
رویا حبیبی

آخه ایران از اینکه رفته جام جهانی خوشحال و شاد و خندان و با این سرود می خواد خوشحالیش و نشون بده...ولی آقای چاوشی که همرو میگریونه...نه دوست عزیز گزینه خوبی نیست .........بهتر بود آقای چاوشی بعد از برگشت ایران و رقم زدن یک فاجعه دیگر یک سرودی میخوندند و تقدیم تیم پر و بال شکسته ایران و مردم الکی خوش میکردند...اون موقع میشد بگی که ایشون بهترین گزینه هستند.............

94.183.113.200
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 12:55
وبلاگ سعدابادمذهب(هوادارامحسن چاوشي)

اين كه چاوشي شمارو به گريه ميندازه يعني احساس خالص اقاي خاص

5.233.115.164
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 01:19

من نمیفهمم چرا همیشه هوادارا باهم دعوا دارن؟!خوب هرکسی طرفداره یه کسیه و همون رو خوب میدونه حالا دیگه لازم نیست که بقیرو تخریب کنه.اصلا خوده خواننده ها که ما انقدر سرشون دعوا میکنیم باهم دوسته دوستن حسودیم نمیکنن به هم. هرکس یه جایگاهی داره.بهتره هوادارا هم جای این همه دعوا یه کم منطقی تر باشن.آقا تو از احسان خوشت نمیاد خبره مربوط به اونو نخون خوندیم،خوندی دیگه لازم نیست حتما نظره منفیم بزاری.

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 23:28

واقعا نمیدونم چی باید بگم به اونایی که میگن احسان شهرتشو مدیون پدرشه!!!!!!!! من از البوم برای اولین بار احسان و شناختم در صورتیکه اسم استاد ایرج و حتی یه بارم نشنیده بودم .و اگه احسان فقط یه تیتراژخونه چرا البومش بهترین البوم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ خواننده ی محبوب شما با تیتراژم نمی تونه تو دل مردم بشینه.. اره شماها راس میگین ملت به خاطر استاد ایرج میرن 100 هزار پول میدن برن کنسرت احسان و بخاطر ایشونه که البومای احسان پرفروش میشه..یه کم منطقی باشین فقط یه کم

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 22:13
مريم حسين پور

شما هم میتونین به جوابی که به میثم دادم نگاه کنین. احسان طرفدارای خودشو داره ولی یادت باشه که فقط بچه ها و جوونا دوستش دارن ولی ایرج اسطوره آواز ایران خواننده شش نسله و شش نسل دوستش دارن و شما هم واسه اینکه میزان محبوبیت استاد ایرج رو بدونی میتونی یه سری به معروفترین سابت نظرسنجی موسیقی دنیا whopopular مراجعه کنی و ببینی که احسان چهلم هم نیست!!!!! ولی ایرج فقط اوله. اوله اول!!! اونم با اختلاف کهکشانی با نفر دوم که شجریانه.
نشنیدن اسم ایرج هم مگه غیر از بیسوادی موسیقی معنی دیگه ای میتونه داشته باشه؟؟؟؟ در حالیکه من خودم همه ترانه های احسانو شنیدم (با اینکه ازش بدم میاد و خوندنشو ضعیف میدونم). ترانه های همه خواننده ها رو شنیدم و در باره هرکدومش میخای واست توضیح بدم چون من عاشق موسیقیم و مثل طرفدارای تعصبی بیسواد نیستم. کلا انتخاب احسان برای این ترانه یه اشتباه تاریخی بود چون تحریرهای احسان خام و ضعیفه و خوانندگیش خیلی بالا نیست یعنی همه ترانه ها و سبکش شبیه همه همیشه یه جور میخونه تکراری و بدون هیچ تحولی بدون هیچ پیشرفتی.

76.164.206.173
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 22:53
yeganeh

مریم اول یه آهنگ از من وبابا و بعدش یه آهنگ از عاشقانه ها گوش کن بعد بیا درمورد پیشرفت کردن یا نکردن و یا تنوع آهنگ های احسان حرف بزن.در ضمن اگه از احسان خوشت نمیاد دلیل،نمیشه که ضعیفه اون مربوط به سلیقته و حق نداری راه بیوفتی هی بگی احسان ضعیفه خامه و ...

151.242.106.164
جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 14:16
مجتبی موسوی

خانوم حسین پور کاملا مشخصه با غرض دارین نظر میدینا!!!
خیلی غیر منطقی و خنده دار نظر دادین...
اینکه از احسان بدتون میاد بحث جدا داره!
احسان تحیرهای خام میزنه!!!بعد علیزاده خوبه؟؟؟
شما آلبوم حباب و ترک های بعد از اون رو شنیدین که میگین محسن یگانه بهتر بود؟؟؟
خوندن احسان اگه ضعیف بود که به عنوان بهترین اجرای زنده انتخاب نمیشد پارسال!!
اگه آهنگاش بد بود که آلبوم عاشقانه ها بهترین آلبوم از نگاه "کارشناس ها" نمیشد!!
ترانه نابرده رنج بهترین تیتراژ بعد از انقلاب انتخاب نمیشد!!
ترانه تاوان رو مردم به عنوان بهترین تیتراژ شبکه سه "سه ستاره" انتخاب نمیکردن!!
در ضمن لازم نیست حرفاتونو پشت اسم استاد ایرج پنهان کنین..
تو بی نظیر بودن ایشون شکی نیست و به قول احسان:( دیگه بهتر از ایشون تو موسیقی ایران نمیاد)
ولی استاد ایرج با این سن شون نمیتونن آهنگ اکتیوی مثله آهنگ جام جهانی رو بخونن!
یکم فکر کنین بعد حرف بزنین لطفا!!!
ترانه تیم ملی خیلی چیزها رو به خیلی ها ثابت میکنه...
والسلام.

2.187.9.127
شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 08:33
shabanali gordan

با سلام
به نظر من هم مشکل نشناختن هنرمندی چون ایرج مشکل شما (خانم مهسا) و بقیه دوستداران متعصب احسانه. ایرج نابغه آواز ایرانه که اصلا قابل مقایسه با هیچکس نیست. یعنی احسان که سهله همه خواننده های دیگه هم جمع بشن به گرد ایرج نمیرسن، چه تو صدا، چه تو تکنیک، چه تو محبوبیت.

80.191.200.89
شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 20:18
Rahele

خانم حسین پور,فیلسوف وعلامه ی دهر...دیگه از نظری که درمورد سیر تحول کارهای احسان عزیز دادی همه رو کاملا متوجه میزان سواد وفهمت از موسیقی کردی دیگه نمی خواد بیشتر ازین زحمت بکشی. احسان از نظر کارشناسان موسیقی لایق دریافت لوح تقدیر بهترین اجرای زنده ست.به علاوه ی اینکه تنها خواننده ی پاپ داخلیه که توان اجرای بالای دو اکتاو رو داره.شما هم اگه واقعا طرفدار ودوستدار استاد ایرج هستی به احترام ایشون هم که شده, در مورد پسرشون درست صحبت کن.اگه تو از احسان یا صداش خوشت نمیاد دلیل نمیشه به طرفداراش بی احترامی کنی که نشون بدی همون قدر که باسوادی با ادبم هستی.شما که به دیگران میگی متعصب نباشین خودت طوری در مورد استاد ایرج حرف میزنی که انگار هرکی ایشونو نشناسه اصلا آدم نیست.درمورداین مسأله که خیلی از جوون ها استاد رو به خاطر وجود احسان شناختن واینکه اگر ایشون الان بیشتر از هم دوره ای های خودش مطرح هست گوشه ای ش رو مدیون احسان هست اصلا شک نکن.خودم حداقل ده تا از جوونای دور وبرمو دیدم که به واسطه ی احسان استادو شناختن.
فقط یه سوال بد جوری درگیرم کرده ,شما که خیلی باسوادی بر چه مبنایی فریدون اسرایی رو مناسب تر از احسان می دونین؟درسته صدای دلنشینی داره اما حتی به دو دانگ هم نمیرسه...اون وقت احسان که چهار دانگ صدا داره رو میگی..... واقعا که

5.250.87.189
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 18:47

خدا حفظت کنه احسان جان!امیدوارم آهنگت مگا هیت بشه ببینم اونوقت بعضیا چی میگن!
ایشالله که به حق این شبای عزیز بهترین آلبوم 10 سال قبل و 10 سال بعد رو داشته باشی.

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 18:53

نميدونم بعضيا چرا دنبال دعوا و راه انداختن بحثن؟؟؟؟؟ خوب شما اگه احسان خواننده ي مورد علاقتون نيست اون يه بحث ديگس كه ميگين احسان مناسب نبوده و اي كاش يه نفر ديگرو انتخاب ميكردن....
خوب بايد قبول كنيم كه احسان تو ايران بهترينه پس بهترين گزينم احسانه ديگه

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 23:02

باشه خانم عزیز شما باسواد میلیونها ادم که طرفدار احسانن بی سواد..فقط بدون که موسیقی به غیر از سواد احساسم می خواد .در خوب بودن استاد شجریان و استاد ایرج شکی نیست.این خودخواهی نیست که یه نفر بگه از نظر من این شعر این موسیقی و... ضعیف بود؟؟؟.کی گفته شما درست میگین و بقیه غلط؟؟؟؟ اگه صدای احسان رو دوس ندارین این یه بحثه واین سلیقه ی شماس .دلیل نمیشه که احسان بده چون شما دوسش ندارین.در مورد محبوبیت احسان و اجرای تیتراژهم که تو کامنت قبلی گفتم هیچ جواب منطقی ای نشنیدم.به هر حال احسان همین جوری که هست ما طرفداراش دوسش داریم و تا اخرش هوادارشیم

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 00:08

راجب اینم که گفتن احسان تکراری می خونه بگم که این قضیه هم قطعا به کم سوادیه افراد مربوط میشه که این همه ترانه ی متفاوت رو تکراری می بینن!!!!!!!!!!!!!!!
میگم به نظر من کارشناسا و منتقداهم بیسواد بودن که البوم عاشقانه ها رو بهترین البوم سال معرفی کردنا!!!!نظر شما چیه دوستان!به نظرتون نباید از خانمی که بسیار سواد موسیقی دارن هم نظر می خواستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 13:54

جالبه باید به کسی که همه رو بیسواد و بی منطق خطاب می کنه بگم اولا فعل خواستن اینجوری نوشته میشه (می خوای) نه اون طوری که شما نوشتی(میخای) دوما این منطق و از کجا دراوردی که هرکس ایرج و نمیشناسه سواد موسیقی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوما مگه هر کی موسیقی یک نفر و گوش میده و راجبش نظر میده باید تحصیلات عالیه در این زمینه داشته باشه؟؟؟ بعدشم شما از کجا امار گرفتی که هوادارای احسان فقط بچه ها وجووناهستن؟مثل اینکه پدر من ومادربزرگم وعموم و.... تو امار گیریت از قلم انداختی و همینور طیف وسیعی از گروه های سنی مختلف رو که جلوی برج میلاد صف می کشن واسه کنسرت احسان.و باید این رو هم اضافه کنم که این شما هستین که اگه از احسان خوشتون نمی یاد حق ندارین تو صفحه ای که مربوط به ایشونه کامنت بذارین. که البته اینم مربوط میشه به محبوبیت احسان عزیز .چون من اگه از یه خواننده ای بدم بیاد اصلا نه ترانه هاشو گوش میدم نه اخباری که مربوط به ایشونه رو می خونم خانم با سواد و با ادب و با منطق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 17:20

بد خواهان احسان عزیز هرچی میخوان بگن .... مهم نــیست
پرچم همه جوره بالاس ....
منتظر شاهکارتم هستم

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 19:24

از دوستان بسیار هنرمند!! تشکر می کنم که نظرات مرا نقد کردند (اینطور می نویسم تا دوستان اگر چیزی پیدا نکردند لااقل بر املای من خرده نگیرند!!).
اما چرا نباید احسان ترانه ملی را بخواند؟
احسان با وجود صدای خوب (یادگاری پدر بی همتای آواز ایران: ایرج) هنوز به یک هارمونی ثابت از نظر صدا و خواندن نرسیده و انگار در قالب یک حکومت سیروانیسیم در حال تثبیت شدن است! تاکید احسان بر سوژه "عشق" در نود درصد ترانه ها او را به یک خواننده "عشقی" تبدیل کرده، گویا ایشان توانایی خواندن آهنگی عاری از مضامین عشقی را ندارند. به همین دلیل احسان در هزارتوی تکرار غلطیده و انتظار اینکه ایشان همه آهنگ های خودشات را "عشقی" بخوانند، انتظار بی ربطی نیست. در همین "عشقی" خواندن، احسان هیچ نوآوری تازه ای ارائه نمی دهد و در چمبره همان ریتم های سوزناک و تحریرهای خام فرو می افتد. بالا رفتن سطح توقع مخاطب و به وادی تکرار رسیدن آثار. بدیهی است که مخاطب با شنیدن یک اثر خوب از هنرمند مورد علاقه اش، برای کار بعدی توقعات بیشتر و بالاتری دارد و دیگر به موفقیت و رشد اثر قبلی قانع نیست. هنرمند هم با علم به این موضوع، سعی در تجربه فضاهای جدید دارد و در این بین امکان دارد برخی افراط و تفریط ها باعث شوند آن برهه از عمر هنری اش دستخوش همین تجربه ها قرار بگیرد و با یک اشتباه، همه کارنامه کاری اش را زیر سوال ببرد، یعنی اتفاقی که دارد برای احسان می افند. تفاوت یک خواننده خوب (همچون فریدون آسرایی، محمد علیزاده، علی لهراسبی، محسن یگانه و...) با یک خواننده "عشقی" و "تکراری" در این است که خواننده خوب هوشمندانه خود را از سقوط به ورطه تکرار نجات می دهد، در حالی که خواننده "عشقی" در باد دو سه هزار مخاطب در هر کنسرت، تیتر روزنامه های زرد شدن، چند بار سفر خارج رفتن، و... همچنان در دور و تسلسل باطل باقی می ماند. بدون تعارف، تکرار شباهت ترانه های احسان در اغلب آلبوم ها (از نظر ملودی، تنظیم، محتوای اشعار، ریتم آهنگ، نحوه بیان ادوات تحریر، سوز و گداز اجراها و...) ایشان را به یک خواننده معمولی و فاقد خلاقیت تبدیل کرده است.
اما ایرج بزرگ هوشمندترین هنرمند تاریخ آواز ایران است که اگر گذر عمر و مشکلات فراوان نخواندن نبود، همین الان نیز بی رقیب بود. ایرج هزار ترانه خوانده که یکی از یکی زیباتر است، اغلب منتقدان اعتقاد دارند ایرج چنان تبحری در خواندن دارد که بدترین مضامین را به بهترین شکل اجرا می کند و آن ها را به شاهکار تبدیل می کند (مانند نمونه های فیلمی استاد مخصوصا در گنج قارون و چرخ و فلک). استاد در اجرای آوازهای سنگین دستگاهی نیز بی رقیب بوده و هستند و با کارنامه اجرای 213 برنامه مختلف گلها رکورددار خلق شاهکارهای آوازی هستند. آخرین آلبوم استاد به نام "من و استاد" که هم اکنون جزو بهترین آثار سال (در سایت موسیقی ما هستند)، نشان می دهد که ای کاش می شد از صدای نوستالژیک و شخصیت هنری کاریزماتیک استاد در اجرای ترانه ملی جام جهانی استفاده کرد. نرمی و لطافت صدای محسن یگانه، صدای رسای فرزاد فرزین، صدای رمانتیک و زیبای علی لهراسبی و صدای کوک چپ فریدون آسرایی از شاخص های برتری این صداها و خواننده ها بر گزینه مونوتونیک صدای احسان خواجه امیری برای این ترانه به شمار می روند...

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 02:42
yeganeh

تو که دوباره همونارو میگی؟!چیز جدیدی برای گفتن نداری؟!من دیگه سپردمت به خدا شاید سلیقت رو درمان کنه.ما هرچقدرم با تو منطقی حرف بزنیم چون حرفات بی اساسه کم میاری و دوباره همون حرفای خنده داره خودتو میزنی!حالا مثلا ایندفعه علمی نوشتی که بگی خیلی بارته؟!ببین احسان نه تکراریه نه یه خواننده ی معمولیه و نه اون خواننده هایی که تو نام بردی خوبن.من فکر میکنم تو اصلا تاحالا به آهنگای هیچ خواننده ای گوش ندادی چون نظرات وارونست.آهنگ های احسان واسه یک بچه 2ساله هم بزاری میفهمه هیچکدوم شبیه هم نیستن و اینکه احسان چه صدای قوی ای داره و اینکه اصلا قابل مقایسع با بقیه نیست چه برسه بگین بقیه از احسان سر ترن.برو مریم خانوم که با این حرفا نمیتونی کسی رو گول بزنی

151.242.106.164
شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 08:30
shabanali gordan

خانم حسین پور گرامی:
واقعا از نظرات ارزشمند و علمی و پرمایه شما لذت بردم. واقعا وجود افرادی چون شما یه نیاز اساسی جامعه موسیقی ماست. بیشتر مردم با موسیقی که یه هنر تخصصیه عامیانه برخورد میکنن که اصلا جالب نیست.
اما این موضوع که استاد ایرج بدون رقیب در رتبه اول محبوبترین خوانندگان ایران (در سایت whopopular) قرار گرفته یه واقعیت غیر قابل انکار ولی تلخ واسه هواداران هنرمندانیه که متاسفانه نه غیر از تعصب بی معنی چیزی از موسیقی نمیدونن.
درود به ایرج بزرگ و درود به شما هنرمند هنردوست.

80.191.200.89
شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 16:30
دريا

خانم حسين پور شايد شما بر حسب علاقه ي شخصيتون از احسان خوشتون نياد ولي اين دليل نميشه كه با اين همه افتخارات احسان اين چيزا رو دربارش بگيد يعني اين همه ادمي كه تو نظر سنجي هاي مختلف به احسان راي دادن هيچ سواد موسيقيايي ندارن جز شما؟؟؟؟؟انصافم خوب چيزيه به خدا

78.39.237.250
شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 07:29

در مورد استاد ایرج و خوب بودن ایشون هیچ بحثی نیست.البته تو دوره ی خودشون (که گذشته) ترانه ی تیم ملی رو باید یک خواننده ی پاپ و بسیار محبوب اجرا کنه.تیتراژها و البوم هایی که احسان تا به حال خونده با استقبال بی نظیری مواجه شدن ولی تیتراژسریال چمدان و البوم های اخیر استادنه!!!!!!!چون همونطور که گفتم دوره ی خوندن ایشون به سر رسیده و صدای استاد برای نسلهای قبل خاطره انگیزه.این یه واقعیته که باید پذیرفت..در مورد لطافت صدای یگانه که گوش رو ازار میده و صدای رمانتیک علی لهراسبی که وقتی می خونه ادم نگران اسیب دیدن حنجرشون میشه بگم.اجرای زنده اقای لهراسبی رو هم دیدیم چند سال پیش در شبکه 5 روی پل پارک وی که اگه اشتباه نکنم اولین بار و اخرین بارشون بود.وقتی شما صدای این عزیزان رو ترجیح میدین به صدای زیبا و ارامش بخش احسان چیزی برای گفتن نمیمونه.این طور نظر دادن کاملا از روی غرض و حسادته .شما اومدین در بین هوادارای چندین ساله ی احسان و می خواین به زور نظرتون رو تحمیل کنین و بگین احسان بده و هر کسی رو شما قبول دارین خوبه.من نظر شخصیم راجبه یگانه و لهراسبی این بود اما نظرم این نیست که این دو خواننده های بدی هستن.فقط در سلیقه ی من نیستن و قطعا طرفدارانی دارن. اجسان عزیز یک خواننده ی تثبیت شده و مردمیه یعنی هر گروه سنی و هر کسی با هر شغل و هر میزان سوادی میشناسه و دوسش داره. و بارها امتحانش رو پس داده .و به همین علت من نیازی نمی بینم که بخوام برای شما یک نفر این خواننده ی تثبیت شده رو دوباره اثبات کنم. توی تمام نظر سنجی های معتبر احسان از یگانه و لهراسبی و فرزین و... بالاتر بوده. ایا شما نابرده رنج و میوه ممنوعه وتاوان غریبانه و....رو با اسمان همیشه ابری نیست ودلنوازان و 3-5-2و .... در یک سطح میدونی؟؟؟؟؟؟؟اگه جوابت مثبته واقعا خنده داره....
مطلب اخر در مورد موضوع شعرهای احسان که فرمودین همش راجع به عشقه.ایا موضوع شعر بقیه (یگانه و لهراسبی و فرزین و...)انسان و طبیعت .اقتصاد.حیات وحش .ورزش و...است واصلا تا حالا البوم این اشخاص رو گوش دادین ؟؟؟؟و یه سوال هم دارم که اگه از احسان خوشتون نمی یاد چرا ترانه هاشو گوش دادین و راجبش نظر میدین؟؟؟؟کسی شما رو مجبور کرده؟؟؟؟من جواب تمام حرفاتون رو دادم حالا قانع شدین یا نه بماند شما هم اگه واقعا منطقی هستین جواب سوالات من رو با دلیل قانع کننده بفرمائید.(هم در این کامنت هم کامنت های قبلی)

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 20:58
Rahele

مهسا جون این خانوم کاملا از روی غرض وصد در صد با قصد تخریب احسان عزیزکامنت میذاره.اینو کاملا میشه تشخیص داد.هر دفعه هم اسم دو تا خواننده رو اضافه میکنه ,بلکه یه عده از طرفداراشون بیان و ازش حمایت کنن.غافل از اینکه با این کاراش نمیتونه کوچکترین خدشه ای به کارنامه ی درخشان وپر از موفقیت احسان وارد کنه.ایشون (میخاد!!!) جو کامنتای این صفحه رو به هم بریزه وزیر سایه ی نام چند تا از هنرمندا ,کینه ای که معلوم نیست به چه علت از پسر هنرمند محبوب خودش داره رو نشون میده .والا ما هم از خیلی صداها وخواننده ها خوشمون نمیاد, این دلیل نمیشه که طرفدارای اونا رو بیسواد ونفهم خطاب کنیم هر کی به دلیلی عاشق وطرفدار یه نفره.اون وقت ایشون اومده به طرفدارای احسان خواجه امیری که دیگه برای همه ثابت شده ست میگه بیسواد.خداییش آدم بعضی وقتا تو کار خدا می مونه چطوری به بعضیا اینقدر اعتماد به نفس عطا کرده؟!!! مطمنم استاد از داشتن چنین طرفداری که اینطوری پسر عزیز وهنرمندشو به باد انتقاد و تخریب گرفته احساس خوبی نخواهد داشت.شما هم بیشتر ازین خودتو خسته نکن که به چنین افرادی چیزی بفهمونی.بذار تو دنیای خودش ,خانم باسوعد وفیلسوف بمونه ....

5.250.82.37
شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 16:45

یادم رفت این رو بگم که ایا مجله زندگی ایده ال(مدیر مسئول:سید محمد رضا حسینیان).اتفاق نو و.....از نظر شما مجله های زرد هستن.ایا مخاطبین 12 سانس کنسرت (فقط در مهر پارسال ) میشه 2-3هزار نفر.من خودم تا حالا 6 بار رفتم کنسرت احسان.اتفاقا 22اذر سال 87 به صورت خیلی اتفاقی رفتم وزارت کشور کنسرت علی لهراسبی و دیدم که چند دقیقه مونده به تایم اجرا و به جز چن نفری که درسالن بودن(تعدادشون با چشم قابل شمارش بود)کسی دیگه ای تو سالن نبود (ما از قبل بلیت تهیه نکرده بودیم و همون لحظه خیلی راحت بلیت گرفتیم).شب بعد کنسرت احسان بود 2 ساعت قبل از اجرا رفتیم به سمت تالار. اطراف وزارت کشور ترافیک سنگینی شده بود و جای پارک پیدا نمیشد.ادمها جلوی در از نرده ها بالا میرفتن تا شاید بتونن حتی یدونه بلیت بگیرن.در اخر هم تعداد خیلی زیادی پشت در موندن. این چیزایی که گفتم خدا شاهده واقعیت بود و کسانی که اونشب اونجا بودن قطعا حرف منو تایید می کنن(برای اینکه یاد دوستان بیاد میگم همون کنسرتی که احسان کت شلوار نقره ای و لباس قرمز پوشیده بود) -mahsa blue-

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 16:44

اقای gordan من به استاد ایرج بزرگ کاری ندارم ایشون پدر بزرگوار احسان هستن و خود احسان هم میگه که تکرار نشدنیه.خوب چی کار کنم تا قبل از احسان اسمشون رو نشنیدم دیگه.تقصیر من که نیست وقتی به دنیا اومدم ایشون دیگه نمی خوند.یعنی شما می فرمائید هر کی اسم ایرج و نشنیده از موسیقی چیزی نمی فهمه.مثل اینکه موقع دنیا اومدن بچه ها باید علاوه بر اذان نام بزرگان عرصه ی سینما. موسیقی . ورزش رو هم در گوششون زمزمه کرد. ما احسان خواجه امیری رو بی نهایت دوست داریم واسه اینکه حداقل توی دوره ی حاضر بهترینه. این رو میشه از مخاطبای میلیونیش .فروش بالای البومهاو استقبال بی نظیر از کنسرتهاش متوجه شد که برای محبوبیت یک خواننده کافیه.شما مشکلی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 16:47

اقای gordan من به استاد ایرج بزرگ کاری ندارم ایشون پدر بزرگوار احسان هستن و خود احسان هم میگه که تکرار نشدنیه.خوب چی کار کنم تا قبل از احسان اسمشون رو نشنیدم دیگه.تقصیر من که نیست وقتی به دنیا اومدم ایشون دیگه نمی خوند.یعنی شما می فرمائید هر کی اسم ایرج و نشنیده از موسیقی چیزی نمی فهمه.مثل اینکه موقع دنیا اومدن بچه ها باید علاوه بر اذان نام بزرگان عرصه ی سینما. موسیقی . ورزش رو هم در گوششون زمزمه کرد. ما احسان خواجه امیری رو بی نهایت دوست داریم واسه اینکه حداقل توی دوره ی حاضر بهترینه. این رو میشه از مخاطبای میلیونیش .فروش بالای البومهاو استقبال بی نظیر از کنسرتهاش متوجه شد که برای محبوبیت یک خواننده کافیه.شما مشکلی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 21:22

خانم حسین پور واققعا فازت چیه میشه بگی؟؟؟؟؟
میخوای با این حرفات طرفدارای پدر وپسرو بندازی به جون هم؟نه واقعا منظورت چیه؟؟
دیگه همه جوره شو دیده بودیم الا اینکه یکی بیاد فرزند هنرمند محبوب خودشو به این شکل
تخریب کنه!!! حداقل به احترام استاد نیا کامنت بذار مجبور که نیستی .درضمن من سه سال از تو هم بزرگترم وبه همراه کل خانواده م, وحتی پدر۶۵ساله م که خودشون مدرس موسیقی هستند طرفدار سرسخت احسانیم.لطف کن تو آمار گیری بعدیت
یه کم بیشتر دقت کن!

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 23:23

سکوت قلبت و بشکن و برگرد نذار این فاصله بیشتر ازین شه....
عذابم میده این جای خالی......
نباشی کل این دنیا واسم قد یه تابوته.......
نه قلب تو بند منه نه فکرمی همیشه.........
بمون دل من فقط به بودنت خوشه منو فکر رفتن تو می کشه.......
باور کنم یا نکنم قلبم و جا گذاشت و رفت....
دوست دارم من بیچاره.....
از دوستان علاقه مند به ترانه های ورزشی.سیاسی اقتصادی و اجتماعی تقاضا دارم حتما البوم حباب و رگ خواب رو که بخشی از ترانه هاش رو بالا مشاهده می کنید تهیه کنید و گوش بدید.
در کامنت بعدی حتما البوم شخصی با موضوع انسان و طبیعت رو بهتون معرفی می کنم

یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 23:22

سلام
بالاخره یکی پیدا شد یه حرف موسیقایی بزنه! جواب سئوال اون دوستی رو میدم که ویژگی صدای فریدون رو خواسته بود. صدای فریدون آسرایی یک صدای استثنایی است. کسانی که آواشناسی، فونتیک و تونالیتی رو نمیشناسن بهتره در اظهار نظر در باره صداها احتیاط کنن. صدای فریدون روی کوک چپ است، یعنی از جنس همون صدایی که تو گامهای بالا به صدای زنانه متسوسوپرانو نزدیک میشه یعنی مشابه همون صدایی که ایرج بسطامی موقع خوندن رو گامهای بالا بهش نزدیک میشد و یکی از دلایل طردش توسط شجریان هم همین رفتن روی کوک چپ بود، کاری که خود شجریان در انجامش ناموفق بود. علتش هم این بود که صدای شجریان از جنس تنور بود (صدای خوبیه) ولی صدای بسطامی (فقط تو پرده های بالا) به کانتر تنور نزدیک میشد. صدای فریدون آسرایی هم همینطوره، لطفا بدون اطلاع نگین دو دانگه!! اینم از اون حرفای غیرتخصصیه یعنی یه چیزی رو شنیدین و اینجا الله بختی میارین! یکی از آرزوهای آوازخوانان مرد اینه که بتونن در هنگامم زیر خوندن به فلمرو تنور و کانترتنور نزدیک بشن (ارزوی دست نیافتنی بسیاری از خوانندگان). فریدون یکی از سربه زیرترین و مودب ترین خوانندگان پاپ ایرانه بدون تعارف. تو خوندن هم عالیه مثلا گوش بدین به ترانه معروف غریبه ببینین چکار کرده با حنجره ش چطوری بازی کرده واقعا عالیه. یا ترانه بی تو تو آلبوم خاطرات گمشده ببینین چکار کرده با صداش. اگه یه خواننده پاپ بتونه رو گامهای آوازی و ردیفی قدم برداره عالیه مثلا همین "Adel" رو گوش دادین یه استثنا تو تونالیتی موسیقی جهان فعلیه اما "Cher" یه جاودی صدا تو بم خوانی زنانه است! تو ایران خانم سیمین غانم اینطور بود نزدیک به اون. بین خوانندگان مرد با تونالیتی قوی میشه به علی لهراسبی اشاره کرد آره طرفداراش کمتر از احسانن ولی یه صدای سوزناک بی نظیر داره حتما بازخوانی بعضی ترانه های قدیمی رو ازش شنیدین. خلاصه اینکه فریدون صداش واسه خوندن ترانه های حماسی و ملی توی گامهای کوک چپ عالیه یعنی قرار نیست فقط صداهایی مثلا مانند اسفندیاری و گلریز اینطور ترانه ها رو بخونن. پاپ بهترین ایده برای ترانه ملی تو فوتباله شکی نیست درش. ولی کی بخونه مهمه. احسان خوبه ولی در حد فقط یکی از خواننده ها به نظر من. باید این آهنگ با صدای مخلمی و باشکوه و بی نظیر استاد ایرج (بابای احسان) شروع میشد و با احسان (صدای تنور) و فرزاد فرزین (تقریبا بم خوان) و فریدون (زیر خوان) و لهراسبی (نرم خوان) و بگانه (زیباخوان) ادامه می یافت نظر من اینه. منحصر کردن ترانه ملی فقط به یه خواننده طرفداران هنرمندان رو هم بیشتر آزار میده یعنی زشته فقط احسان بخونه حتی اگه به فرض محال بهترین باشه. این کار باعص رنجش طرفداران هنرمندان دیگه میشه ضمن اینکه احسان بالاترین ظرفیتش رو تو ترانه های قبلی نشون داده.

دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 01:55
Rahele

واقعا دیگه نمیخواستم پاسختو بدم ولی دو عامل باعث شد مجبور شم...
اول اینکه صدای آسرایی نهایتا یک اکتاو بیشتر نیست, من بدون اطلاع نمیگم,برو از هرکی که خودت قبول داری بپرس.
دوم اینکه باعث با ث نوشته میشه نه با ص!!!

5.250.72.62
دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 22:31
مريم حسين پور

سلام
مادرجان راحله عجب کشفی کردی یه غلط دیکته ای ازم گرفتی خخخخخخخخخخخخخ یعنی غلط املایی کلمه باعث رو. آخه قربونت برم تو چند سطر بالاتر پیام تاریخ 12 اردیبهشت منو اگه به دقت میخوندی (که نمیخونی!!) من این کلمه رو درست نوشته بودم یعنی شما متاسفانه مچ غلط تایپی رو گرفتی!!! ببین اینجا رو لطفا:
......... هنرمند هم با علم به این موضوع، سعی در تجربه فضاهای جدید دارد و در این بین امکان دارد برخی افراط و تفریط ها باعث شوند آن برهه از عمر هنری اش دستخوش همین تجربه ها قرار بگیرد و با یک اشتباه، همه کارنامه کاری اش را زیر سوال ببرد............ (!!!) (جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 19:24).
دیدی عزیزم؟ پس لطفا یه خرده دقت کنین یا لااقل دقتتون رو بیشتر کنین تا اگه ذره بین و میکروسکوپ میذارین تا چیزی رو تو نوشته هام پیدا کنین واقعا به "کشف کردن!!" و توی بوق و کرنا کردنش بیارزه!!!!
بگذریم....
اما اینکه گفتی صدای فریدون یک اوکتاو بیشتر نیست اشکالی نداره من حاضرم باهات بحث کنم. بگین چرا صدای فریدون یه اوکتاوه؟ یعنی اینهایی که مثلا فریدون خونده (مثل غریبه یا اونایی که گفتم) از گام الحاقی در فاصله اوکتاو استفاده میکنه که تونالیتی صداش تو گامهای بالا میره روی نزدیکیهای کوک چپ و لااقل دو اوکتاو یا چی؟! شما که حس میکنین یه چیزی بلدین و از موسیقی سرتون میشه لطفا جواب سئوالمو بدین منم حاضرم باهاتون بحث کنم.

76.164.206.170
سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 07:09
مهرداد

دوست عزیز,خانم مریم
بهترنیست به جای نوشتن کامنتهای طولانی واستفاده از کلمات پرکاربرد در موسیقی,که سعی در بزرگ ومتمایز جلوه دادن خودتون به دیگران هستید, با یه عذر خواهی دوستانه توهینی رو که به یه جمعیت میلیونی کردی پس بگیری؟به جای توضیحات اضافه در مورد صدای خواننده های مورد علاقتون, بایک خداحافظی جمع ما رو ترک کنید.اگه شما به هر دلیلی از احسان وصداش بدت میاد اون به خودت مربوطه ,ولی اصلا چنین حقی نداری که به من ودوستام بی احترامی کنی.شما بر چه اساس ومنطقی طرفداران آقای عاشقانه ها رو بی سواد خطاب می کنی؟؟چی باعث شده که فکر کنی بیشتر از دیگران میفهمی؟خلاصه که اگه واقعا اهل هنر وموسیقی هستی,همینجا باید از همه ی ما عذر خواهی کنی خانم بااااااسواد !!

5.250.86.198
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 00:30
ستارزاده

نظراتتنون عالیه خانم حسین پور. جایی تدریس میکنین؟
بین این خواننده ها میشه اسم رضا صادقی رو هم اضافه کرد
ولی احسان واقعا خراب کرده و پیش بینی شما کاملا درست بود
این چیه خونده واقعا؟؟؟
اصلا در شان تیم ملی نبود!!!

72.46.158.3
دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 08:17

خوب اگه همه باهم می خوندن هم شاید ترانه ی خوبی میشد ولی حالا که این کار رو به احسان سپردن بهتره گوش بدین بعد قضاوت کنین.

دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 15:44

از طرفدارای احسان عزیز خواهش می کنم بیاید دیگه به این بحث ادامه ندادیم .تا 21 اردیبهشت لحظه شماری کنیم تا صدای زیبای اقا احسان رو یکبار دیگه بشنویم. کیا موافقن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 14:40

سلام خدمت همگی .من اولين باره که اینجا نظر میدم . این خانوم باسواد که با اصطلاحات قلنبه سلنبه موسیقایی که خیلیاش اصلا ربطی به این موضوعات نداره چ قصدی داره? اول بگم واژه خواننده '' عشقی" رو جدیدا میشنوم . خوب همه خواننده ها قابل love میخونن یا deslove .البته کارایی با موضوع اجتماعی هم هست که بازتاب خوبی نداره . دوما شما خیلی از خوانندگانی رو نام بردین که انصافا کارشون خوبه ولی سرجمع به پای احسان نمیرسن . اگه از نظر توناژ و وسعت صدا یکی رو مثل نیما مسیحا علم میکردین من حرفی نداشتم . بازم بگم از نظر وسعت صدا ن چیز دیگه. سوما شما گفتی تحریرای احسان خامه. میشه بگین تحریرای کی جا افتاده ست ? محمد علیزاده که فقط ویبره میده ? یا فریدون یا محسن یگانه که بسیاری از تحریراش فالشه ? چهارما شما استاد ایرج رو با خوانندگان جوان ما مقایسه میکنی ? استاد ایرج پهلوان آواز هست و بیشتر تخصصشون روی آواز سنتی . با ذهن مردم بازی نکن خانوم . شما برو نابرده رنج رو گوش کن اون قسمت اوجش رو کسی نداریم که بتونه توی این گام بخوندش . لطفاً اطلاعات بد و گمراه کننده در اختیار مردم نذارین . موسیقی ما لطفا تایید کنید

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 15:33
mahsa -blue

مررررررررسی

46.62.149.80
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 00:25

بابا جم کنید تو رو خدا.....

این آقا احساننتون فقط میتونه پف کنه تو میکروفن...تو این آلبوم عاشقانه ها که میگید مدیون روزبه و هومن بود...

حیچ خلاقیتی از خودش تو این آلبوم نشون نداد.نه بلده شعر بگه نه تنظیم..

بعضیا میگن یگانه تحریر فالش میزنه...خوبه نشون دادید اصلا یگانه رو نمیشناسید...

یگانه همونیه که با آهنگی مثه حیف قدرت تحریرشو خیلی وقت پیش ثابت کرد...زمانی که آقا احسانتون دنبال کارایه سنتیشون بودن...زمانی که برای تلوزیون کار میکردن.زمانی که بازار داغ موسیقی ایران با صدای چاوشی و یگانه و فرزین میچرخید...

در ضمن ایرج ایرج نکنید. من از نسلی هستم که ایرج رو نمیشناسم..این واقعیته که هم سن و سالهای من ایرج رو نشناسن..میخوام احسان پسر مایکل جکسون باشه.چه ربطی داره آخه؟؟؟ی حرفایی میزنید خودتونم نمیدونید چی میگید...

نیومدم بگم باید یگانه میخوند ترانه تیم ملی رو..اصلام صداش برای این کار مناسب نیست..فقط اومدم بگم بعضیا وقتی ی حرفی میزنن بفهمن دارن چی میگن..

ختم کلام مقایسه کار خوبی نیست..هر صدایی ویژگی داره..و ایشالله آقا احسانتون هم موفق باشه..فقط توهین نکنید ب سلایق بقیه...

شنبه 3 خرداد 1393 - 11:02
محمد 71

چ جالب . پوف میکنه تو میکروفن ??? محسن یگانه قدرتشو در تحریر ثابت کرده? ما که چیزی ندیدیم. من کسی نیستم. ولی موسیقی رو خوب میفهمم. چند ساله که موسیقی کار میکنم. شما ظاهرا خواستی مقایسه نکنی ......... مثلا آقای x که بهترین آهنگاش کاور شده از خواننده های غربیه خلاقیتش بیشتر از احسانه ? جالبه بخدا همون تحریرای سنتی رو که شما فرمایش دادی کی جز محمد اصفهانی یا احسان میتونه بزنه . لطفاً به خودتون بیاید . موسیقی ما تایید کن

37.44.58.23
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 22:09
mahsa -blue

ین آقا احساننتون فقط میتونه پف کنه تو میکروفن...تو این آلبوم عاشقانه ها که میگید مدیون روزبه و هومن بود...

حیچ خلاقیتی از خودش تو این آلبوم نشون نداد.نه بلده شعر بگه نه تنظیم. اون وقت اینا توهین نبوددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟

188.245.18.5

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ترانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل، 21 اردیبهشت رونمایی می‌شود | موسیقی ما