برنامه یاد بعضی نفرات
 
غافلگیری جالب در کنسرت «محمد علیزاده»؛
علیزاده: این سکانس را با دنیا عوض نمی‌کنم
موسیقی ما - خواننده آلبوم «دلت با منه» در جدیدترین اجرای برنامه‌اش، با یک غافلگیری جالب به دیدار دوستدارانش آمد تا اجرای زنده این خواننده علاوه بر جذابیت‌های کنسرتی، حاوی لحظاتی باشد که همه حاضرین در سالن با چشم‌هایی گریان اتفاقات سالن را شاهد باشند.

به گزارش «موسیقی ما»، محمد علیزاده شامگاه 14 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به همت موسسه «ایرانگام» و «رویال هنر پارس» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» روی صحنه رفت و به اجرای قطعات و آثار محبوبش پرداخت.

این خواننده با قطعه «برگرد» روی صحنه آمد و در ادامه قطعاتی چون «دلت با منه»، «جز تو» و... را اجرا کرد و پیش از اجرای قطعه «جز تو» رو به حاضرین گفت: «می خواهم قطعه‌ای را برای شما بخوانم که باعث شد صدای من حقیر به خلوت شما راه پیدا کند و در همان تنهایی‌های شما، این حس خوب آشنایی بین من و مخاطبانم شکل گرفت. افتخار بزرگ من این است که در لحظات عاشقانه دوستدارانم سهم اندکی دارم و از این بابت به خودم و احساس ناب شما افتخار می کنم.»

علیزاده در بخش‌ دیگری از صحبت‌هایش نیز رو به حاضرین گفت: «من همیشه نسبت به خدا حسادت‌هایی را دارم. همیشه فکر می‌کنم که خدای من با خدای همه فرق دارد و رابطه من با خدا یک جور دیگر است. همیشه یک جور دیگر با خدا حرف می‌زنم و دوستش دارم. هیچوقت دلم را نشکسته و همیشه یک جور دیگر حواسش به من بوده و من را دوست داشته است. حالا دلم می‌خواهد به عشق همین خدا، یک جیغ و دست بلند بزنید. راستی تا حالا حواستان بوده که چرا ما هیچوقت به افتخار خدا جیغ نزده‌ایم؟ بیائید این بار به افتخار خدا جیغ بزنیم و برایش دست تکان دهیم.»

صحبت های احساسی علیزاده باعث شور و حرارت فراوان در سالن اجرای برنامه شد و این خواننده در ادامه قطعاتی چون «هواتو کردم» و... را اجرا کرد تا به بالاخره موعد سوپرایز اصلی این خواننده برای دوستدارانش فرا رسید. علیزاده دقایقی از ارکسترش خواست که سکوت کنند و رو به حاضرین گفت: «اصولا زیاد وقت ندارم برنامه های تلویزیون را ببینم ولی ماه رمضان امسال به صورت اتفاقی برنامه «ماه عسل» را دیدم و زن و شوهری که دوست داشتن و عشق شان جور دیگری بود. احساس عجیبی داشتم و خیلی در مورد آن برنامه فکر کردم. امروز در این برنامه میزبان «سولماز و احسان» عزیز هستیم.»

علیزاده با معرفی این زوج معروف که از آن برنامه به شهرتی فراوان در بین مردم رسیده بودند، باعث شد حاضرین در سالن به صورت ایستاده به تشویق مهمانان ویژه این کنسرت بپردازند. این لحظات بکر همزمان شد با اجرای قطعه «خیلی خوشحالم» و اهدای تابلوی که روی آن نوشته شده بود: «من از عشق بارون به دریا زدم...» به این زوج و همزمان تصویر اشکهای «سولماز» که به شدت احساساتی شده بود در سالن روی ال ای دی ها پخش شد تا شدت تشویق ها اوج بگیرد و لحظات عجیبی در سالن حکمفرما شود.

علیزاده در این لحظه با گفتن «این سکانس را با دنیا عوض نمی کنم...» بار دیگر از دوستدارانش خواست که برای این زوج عاشق دست بزنند.

اجرای تک نوازی از سوی نوازنده های گروه دیگر بخشاین برنامه را تشکیل می داد و ارکستر این خواننده که رهبری آنرا «امیر علیزاده» برعهده داشت، برای دقایقی به هنرنمایی پرداختند.

فرزاد حسنی، لیلا بلوکات، نیوشا ضیغمی، مژده لواسانی، نفیسه روشن، میلاد ترابی، میثم ابراهیمی، علی بحرینی و... از جمله چهره‌های سرشناسی بودند که در سالن اجرای برنامه این خواننده حضور داشتند.

در ادامه می توانید ویدئوی دیدنی از لحظه معرفی مهمانان ویژه این کنسرت را در سالن و عکس‌های دیدنی «سعید عبداللهی» از حاشیه و متن این کنسرت را ببینید:
کنسرت تهران
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 10:02

دیدگاه‌ها

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 11:33

مرسی محمد علیزاده بابت این سورپرایز عالی . . . .
مرسی مرسی////

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 11:47

شب بینظیری بود اقای علیزاده و گروه ارکسترشون روی استیج باز هم مثل ستاره درخشیدن ،
مثل همیشه اقای علیزاده همه هوادارانشون رو شگفت زده کردن،
حضور احسان و سلماز نازنین اتفاق ویژه ای بود ،حس نابی رو به حضار القا کرد ،
تشکر ویژه از اقای محمد علیزاده که همیشه ثابت کرده با بقیه فرق داره یجوری ویژست.
ومثل همیشه تشکر از اقای غلامی عزیز که برای هماهنگی و برگزاری کنسرت خیلی زحمت میکشه.
سپاس فراوان از موسیقی ما بابت پوشش خبری .

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 12:11

امیدوارم فرزاد حسنی کنسرت 4 مهره رضا صادقی هم حضورداشته باشه

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 12:32

دیگه شوزشو در آوردن با این سلفی
آخه نوازنده سازشو ول کرده داره از خودش عکس میگیره
خواننده هم که حواسش بیشتر به گوشیشه تا خوندن
هر چیزی جنبه میخواد...

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 17:16
انا

اقا مرتضی شما درست میگید هرچی جنبه میخواد ولی،
من فکر میکنم شما اصلا این کنسرت حضور نداشتید چون
اقای علیزاده حدود 2 دقیقه گوشیشون دستشون بود
فکر نکنم این زمان کوتاه باعث حواسپرتی بشه .
مخصوصا این حرف شما اصلا هیچ رقمه به اقای علیزاده صدق نمیکنه چون
مدیریت صحنشون عالیه، این ثابت شده هست .
( انا یکی از اعضای سایت رسمی محمد علیزاده )

162.248.242.19
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 02:19
امیررضا فلاح نژاد

مرسی حساسات بالاتون که اینهمه چیزه زیبا رو ندیدید و فقط دوتا عکس رو دیدید واقعا عجیبه شما تو کنسرت بودی که میگی خواننده هم که حواسش بیشتر به گوشیش بوده تا خوندن؟بی احترامیه این حرفتون محمد کلا یه 2تا عکس گرفت از خودش

5.238.7.1
شنبه 22 شهریور 1393 - 09:10
ahmad heidarpur

آخه دو تا عکس سلفی که به جایی نمیخوره !!!!!!

37.254.250.229
سه شنبه 18 شهریور 1393 - 17:04

به توکل نام اعظمت
بسیار بسیار ممنون از سایت موسیقی ما و به خصوص آقای سعید عبدالهی با عکس های بینظیرشون وفیلم فوق العادشون. و یه خسته نباشید جانانه میگم به محمد علیزاده و گروه درجه یکش که یک شب استثنایی رو برای همه ی مردم رقم زدن حس و حال اون موقع خریدنی بود, پایدار بمونید
* سایت رسمی هواداران محمد علیزاده*

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 12:49

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو.........

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 13:14

محمد عزیز
زیبا بود.خیلی هم زیبا
امیدوارم انرژی ای که واسه حواشی خرج میکنی رو چندین و چند برابرش رو برای موزیکت خرج کنی.
حرف تکراری ایه که ازت بخوایم با افراد متخصص تری کار کنی
ولی خواهشا روی کارهای میلاد ترابی و دوستان دیگه نظارت داشته باش و سعی کن موزیک نهایتا یک سال مصرف تولید نکنی... فرشاد حسامی فوق العاده س سعی کن همکاریتو باهاش ادامه بدی و سبک های جدیدتری رو هم غیر از پاپ تجربه کنی....این کار رو فردی مثل فرشاد حسامی بخوبی میتونه برات برنامه ریزی کنه...برگرد ارمغان این همکاری بود...قطعه ای که کنسرت ها رو باهاش اغاز میکنی
وقتی با همچین استعدادی همکاری داشتی لطفا ادامه بده
درود بر محمد علیزاده ای که به فکر هیجانات کوتاه مدت موسیقی نیست و به ماندگاری و بیست سال بعد فکر میکنه

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 02:09
امیررضا فلاح نژاد

کدوم انرژی رو باسه حواشی خرج کرده میلاده عزیز؟قبول دارم استعداد محمد خیلیییی بیشتر از این جیزاست کشش صدایی که داره رو کمتر خواننده پاپ تو کشور داره

5.238.7.1
سه شنبه 18 شهریور 1393 - 14:14

امیدوارم نفس اقای علیزاده همیشه گرم باشه.با دعوت کردن سولماز و احسان کار بسیار زیایی انجام دادن واقعا

جمعه 21 شهریور 1393 - 13:30
مریم ...

با تشکر از شما جناب ناصری .حسن انتخاب شما در موسیقی ستودنیه و به امید موفقیت های بیشتر برای موسیقی داخلی کشورمون الخصوص محمد علیزاده و محسن چاوشی
*سایت رسمی طرفداران محمد علیزاده *

5.160.208.195
جمعه 21 شهریور 1393 - 13:33
مریم ...

تشکر ویژه از شما جناب ناصری.حسن انتخاب شما در موسقی ستودنیه . به امید پیشرفت روزافزون برای موسیقی داخلی اللخصوص محمد علیزاده و محسن چاوشی

*سایت رسمی طرفداران محمد علیزاده *

5.160.208.195
سه شنبه 18 شهریور 1393 - 14:53

چقدررررررررررررر رمانتیک

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 15:04

خدايه احساسي...

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 15:20

به جرات می تونم بگم یکی از بینظیرترین کنسرت های محمد علیزاده بود .دکور عالی ، صدابرداری عالی ، ارکستر عالی ، مهمون ها عای و مهم تر از همه محمد علیزاده عـــــــــــــــــــــــالی و بینظیر اجرا کرد.یک اجرای پرانرژی که غیر قابل وصفه .مرسی به خاطر حضور احسان و سولماز عزیز که فضای کنسرت رو با وجودشون و بعدش خونده شدن ترانه تولد برای دومین بار در سری کنسرت های محمد علیزاده رقم زدند.
سپاس از سایت موسیقی ما و جناب عبداللهی عزیز که گل کاشتند.
محمـــــــــــــــــد علیـــــــــــــــــزاده بینظیره
*سایت رسمی هواداران محمد علیزاده *

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 15:58

وایییییییییییییییی چه کنسرتی مرسی بابت ویدئو عکسا عالی بودن

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 16:27

با سپاس ازآقای عبداللهی برای گزارش بسیار زیبا و سایت موسیقی ما

وسپاس از آقای علیزاده و گروهشون برای رقم زدن یک شب زیبا

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 16:33

بهترین سکانس دنیا...
همه کنسرت ها سورپرایزهای خاص خودشون رو دارن،مثل مدل دکور،تغییرات تنظیم ترک ها و ... اما دعوت از احسان و سولماز فوق العاده بود.
یک دنیا ممنون از محمد علیزاده،بینظیرترین سورپرایز ممکن بود.

مرسی از سایت موسیقی ما بابت ویدئو و عکس های زیبا.

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 18:09

تو ماه عسل هی احسان علیخانی به پسره میگفت چرا رهاش نکردی و بی خیالش نشدی بری و تا پسره بنده خدا میخواست حرفی بزنه دختره میپرید وسط و میگفت: اخه دوسم داره...اخه دوسم داره...اخه دوسم داره !! دوباره علیخانی چند دقیقه بعد میپرسید سخت نیست با این شرایط با همسرت زندگی میکنی؟ و بازم تا اقا پسر میخواست جواب بده دختره میپرید وسط و میگفت: اخه دوسم داره ...اخه دوسم داره ... اخه دوسم داره!!!
در کل هم دم اقا پسره گرم که اینجوری پای همسرش وایساد!!!

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 18:24

کنسرت عالی بود ، خیلی خوش گذشت . سوپرایز هم خیلی جالب بود ... واقعا تحت تاثبر قرار گرفتم اون لحظه . برای احسان و سولماز سلامتی و زندگی تا ابد آرومی رو آرزو دارم . محمد علیزاده هم که عالی بود . یه کنسرت خیلی خوب و بی نظیر شد برام . آقای علیزاده موفق باشید . عکسها هم خیلی قشنگه دستتون درد نکنه . کاش از هر کنسرتی اجرای یکی از آهنگارو بذارین.

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 00:52

محبت ومهربونی دو هدیه ی الهیه توی قلب تمام بنده ها......بخاطرهمین هرجایی که قرار به مهربونیه وهمدلی اون صحنه قشنگ ترین وبهترین سکانس عمر آدم میشه....خیلی ممنونم از آقا احسان وسولماز عزیز بابت حضورشون و قشنگ تر کردن این شب باشکوه وممنونم از صدای احساس که خاطراتی رو با دعوت از این عزیزان درکنار اجرای عالی و برخورد مثل همیشه پراز مهر و محبتش رقم زد که هیچوقت از ذهن هوادارا پاک نمیشه....
همچنین خیلی ممنونم از آقای عبداللهی عزیز بابت عکسهای زیبایی که مارو با حال وهوای مردم داخل سالن همراه کرد وسایت موسیقی ما بابت پوشش دهی این کنسررت بی نظير. ..
*سایت هواداران محمد علیزاده*

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 01:04

این چرا اینقد صداش فرق میکنه

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 01:52

چه شب خوبی بود انگار:)
ولی.. گزارش کنسرت سیروان چی شد پس:(((

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 02:02

سلام خسته نباشید
من همیشه تنبلیم میاد اسممو وارد کنم رمزمو بزنم وارد سایت بشم ولی ویدیو رو که دیدم دلم نیومد نظر بدم واقعا دمه خودم گرم که 4.5 ساله عاشقانه کارهای محمد رو گوش میدم عالی بود حرکتت واقعا نمیدونم چی بگم فقط میگم خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی.احسان سولماز هم فوق العادن دمه احسان علیخانی گرم ولی یه گلایه دارم یه تشکر،گلایه از دوستانی ک به جایه اینکه مثل من تحت تاثیر حرکت زیبای محمد علیزاده قرار بگیرن میان چیزایه دگ ک جاش اینجا زیره ویدیویی که اصل عشق رو داره نشون میده نیس مینویسن یه تشکر هم از سایت شما به خاطر گزاشتن ویدیو واقعا مرسی،

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 04:01

چرا اینقدر آقای علیزاده تو پوشش از خواجه امیری تقلید میکنه؟؟ خیلی هم تابلو.........

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 15:28
هومن

ببین میثم جان ، همه خواننده ها و کلا افراد مشهوری که در معرض دید هستند برای خوشون طراح و مشاور لباس دارن و با توجه به اندام ، رنگ پوست و ویژگی های ظاهری اون شخص لباس مناسب را بهش پیشنهاد میدن. ولی این نیست که کسی از دیگری تقلید کنه . چون واقعا چیز خیلی سختی نیست که کسی بخواد تقلید کنه . شما برو نگاه ببین ، حداقل توی خواننده 4،5 نفرو پیدا میکنی که مثلا جلیقه و پیرهن پوشیده باشن . یا کت شلوار با مدل و رنگ مشابه بپوشن . این به این معنی نیست که همه از اولین نفری که این لباس رو پوشیده دارن تقلید میکنن .

65.49.2.180
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 18:58
Saeed Mehrban

خخخ!!برو از خدا بترس پسرم با اين نظرت!!فك كنم تو اصن دختري^_^

5.232.100.169
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 20:20
معصومه موسوی

دقیقا!!!!!!!!!! یبار که کپی برابر اصل بود.
این دفعه یه مقدار خیلی ناچیز متفاوته!
زشته به خدا....آدم باید خودش یکم خلاقیت داشته باشه....

2.187.29.155
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 23:45
انا

اقا میثم و معصومه خانم عزیز من خودم هم هواداره اقای محمد علیزاده و اقای احسان خواجه امیری هستم
باشنیدن صدای این دو عزیز احساس ارامش میکنم
پس به عنوان یک نفر که تعصب خاصی ندارم میتونم بگم
که اقای علیزاده هیچ تقلیدی نمیکنن وقتی جلیقه مد میشه این طبیعیه که توی تن چند نفر ببینی
برای مثل مهدی یراحی هم توی کنسرت های قبلی همچین تیپی رو زده بود پس باید هوادارای اقای یراحی بگن که احسان خواجه امیری تقلید کرده
وبعد میرسم به اون تیپی که میگید کپی برابر اصل بود تا اونجایی که من خبر دارم،
اون کنسرت اقای علیزاده و اقای خواجه امیری رو طراحیشو اقای پیمان قانع برعهده داشتن
برای همین بود که شباهت به هم داشتن .

162.248.242.19
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 07:05

خسته نباشید میگم به اقای علیزاده و گروهشون به خاطر شبی بینظیر و دعوت از دو عزیز بزرگوار یعنی احسان و سولماز .

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 08:18

جالبه صدای ایشون تو اجرای زنده 180 درجه با صدای استدیویشون فرق داره ;-)

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 15:31
پویا

قبول دارم ! از این جهت که وقتی میری کنسرتش انقد عالی میخونه که یه سرو گردن از اجرای استودیوییش بالاتره . کاش همه خواننده همینطور باشن

65.49.2.180
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 09:49

علیزاده رو دوسش دارم خواننده ی خوبیه

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 11:41

سپاس فراوان از محمد علیزاده به خاطر کنسرت خوبشون و سورپرایز ویژه ای که برای احسان و سولماز داشتن . تشکر ویژه از سایت موسیقی ما و آقای عبداللهی بابت عکسها و قرار دادن این ویدئوی زیبا

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 12:13

ابتدا تشكر و سپاس از سعيد عبداللهي عزيز بابت اين فيلم و عكسهاي بسيار زيبا . مثل هميشه عالي بود /
تشكر از بهمن بابازاده بابت گزارش خواندني و پرشور.
ممنون از محمد عليزاده و گروهش.
ممنون از موسيقي ما

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 14:11

خیلی خوب بود
محمد علیزاده را دوسش دارم

جمعه 21 شهریور 1393 - 13:38
مریم ...

نظر لطف شماست به محمد علیزاده عزیز.تمامی اعضای خانواده موسیقی پاپ برای ما محترم و قبال احترامن.به امید موفقیت های بیشتر برای محمد علیزاده و جناب جهانبخش عزیز که هم اکنون کارهای نهایی البوم جدیدشون رو در حال انجام دادن هستن.

*سایت رسمی طرفداران محمد علیزاده *

5.160.208.195
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 14:35

کار آقای علیزاده خیلی خوب بوده و جای تقدیر داره اما خواهشا آقای علیزاده یکم به خودت مسلط باش خیلی زیاد از حد جو گیر شدی بودی هااااااااا

جمعه 21 شهریور 1393 - 14:56
نِی نا

دوست عزیز . به خاطر فضای حاکم در سالن کنسرت ممکن اینطور برداشت کرده باشید چون یک مقدار شرایط متفاوت تر بود.

109.162.180.124
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 15:21

وای خوش به حال هرکی اونجا بوده . کاش منم خبر داشتم میومدم.
کنسرت محمد علیزاده شنیدم خیلی خوبه . اینجا هم دیدم خیلی خوشم اومد . این آهنگ رو شنیده بودم اما اینجا که خوندن خیلی به دلم نشست. واقعا زیبا اجرا کردن . مخصوصا که برای احسان و سولماز هم خوندن.
میشه حتما کنسرت بعدیشون رو اطلاع رسانی کنید . من میخوام بیام :(

شنبه 22 شهریور 1393 - 08:44
نغمه

کارهای آقای علیزاده خاص خودشونه و تک تک اجراهاشون بینظیر. بهتون پیشنهاد میکنم حتما در کنسرت 27 شهریور ایشون شرکت کنید تا لذت شنیدن موسیقی ایشون رو بیش از گذشته احساس کنین

2.188.26.174
چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 22:05

انصافا ویدیوی قشنگی بود خیلی خوشم اومد.
مهمون بهتر از این نمیشد.
محمد علیزاده ترانه خیلی خوشحالم رو هم که خوند دیگه عالی تر شد بهترین ترانه ای بود که میشد توی اون حال خوند.

جمعه 21 شهریور 1393 - 13:26
مریم ...

با تشکر از شما که در عین حال که طرفدار سه تن از بزرگان موسیقی پاپ هستید آثار محمد علیزاده عزیز رو دنبال می کنید.آهنگ تولد برای دومین بار بود که در سری کنسرت های محمد علیزاده اجرا میشد که با حضور سولماز و احسان عزیز این اجرا حس و حال ویژه تری پیدا کرد و اونا به نوعی بانی اجرای دوباره این کار شدن.ممنون که با پیام تشکرتون به فکر ارتقا سطح فرهنگ موسیقیایی کشور هستید.

5.160.208.195
جمعه 21 شهریور 1393 - 13:31
مریم ...

با تشکر از شما که در عین حال که طرفدار سه تن از بزرگان موسیقی پاپ هستید آثار محمد علیزاده عزیز رو دنبال می کنید.آهنگ تولد برای دومین بار بود که در سری کنسرت های محمد علیزاده اجرا میشد که با حضور سولماز و احسان عزیز این اجرا حس و حال ویژه تری پیدا کرد و اونا به نوعی بانی اجرای دوباره این کار شدن.ممنون که با پیام تشکرتون به فکر ارتقا سطح فرهنگ موسیقیایی کشور هستید.
*سایت رسمی طرفداران محمد علیزاده *

5.160.208.195
جمعه 21 شهریور 1393 - 17:42
مجتبی طرفدار خوزستانیا ( امین حبیبی ، مهدی یراحی و محسن چاوشی )

تشکر از خودتون مریم خانم.
محمد علیزاده عزیز هم صدای گرمی داره.

2.185.76.179
پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 09:48

کنسرت های محمدعلیزاده همیشه بی نظیر بوده.
سولماز و احسان نمونه یک عشق واقعی و سرشار از علاقه به دور از عادت با صدای لبریز از احساس محمدعلیزاده و قطعه فوق العاده خیلی خوشحالم همگی در کنار هم چینش عالی داشتن و واقعا همه سوپرایز شدن.
مرسی مرسی خدای احساس

پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 12:36

متشکرم بابت این گزارش عالی...
وخیلی خیلی ممنونم از محمدعلیزاده و گروهشون که یک شب به یاد ماندنی ای رو برای حضار رقم زدن...
مرسی...

جمعه 21 شهریور 1393 - 14:43

اقای خاص دمت گرم که با شور و شعورت جای هیچ حرف و سخنی رو باقی نذاشتی...!
الحق که حضور سولماز و احسان بهترین سکانس اجرایی بود...یه جورایی به همه ثابت شد که همیشه هم علاقه ها عادت نیستن،خیلی وقتا عــــشــقـــــــــــــــــه....
اجرای اقای علیزاده و گروه بی نظیرشون تحسین برانگیزه...!
تشکر ویژه بابت پوشش خبری.مرسی مرسی از دوستانی که همه جوره پای ثابت هواداریِ خدای احساس هستن و مرسی از اون دسته عزیزانی که انتقاد کردند چون نشون دادند که محمد علیزاده واقعا براشون مهمه و تک به تک کارها و اعمالشون رو زیر ذره بین می برن...
اقای علیزاد پایدار بمونی الهـــــــــــــــــی...!

جمعه 21 شهریور 1393 - 19:02

بیسته بیست . کارش درسته مستر علیزاده ! این کنسرت هم که ترکونده دیگه . چشم بدخواه مدخواهاش کووووووووووووووووووووووووووور .
موسیقی ما مرسی از عکسها و فیلم

شنبه 22 شهریور 1393 - 11:57

سپاس از اقای علیزاده و ارکستر بی نظیرشون که یه شب ویژه و پر از خاطره های خوب برای هواداراش
رقم زدند با سورپرایز خاص و عالیشون.
مرسی از اقای عبداللهی و سایت موسیقی ما

* سایت رسمی هواداران محمد علیزاده*

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 01:18

با اینکه قسمت نشد برم ولی یه امضا و فیلم کنسرت باعث شد لحظات خوبی برام رقم بخوره چه برسه که اونجا باشی...مطمعنا یه شب خاص بود که جز سکانس های عالی محمد جان حساب میشده...خداروشکر که بهمه خوش گذشته...محمد جان یه دونه باشی و همیشه پایدار ,,, امیدوارم به همین زودیا خراسان رضوی کنسرت بذاری.
سپاس از سایت موسیقی ما برای عکسهای زیبا و فیلم کنسرت که عالیییییییییییییی بود
*عضو سایت رسمی هواداران محمد علیزاده*

یکشنبه 23 شهریور 1393 - 15:42

ممنون از آقای علیزاده و یه رقم زدن یک شب بی نظیر دیگه و سوپرایز فوق العادشون !! ان شاء الله همیشه موفق باشند ... | تشکراز سایت موسیقی ما بابت گزارش و فیلم بی نظیر و تشکر از آقای عبدالهی بابت عکسهای بی نظیرشون .. / مرسی مرسی /

"سایت رسمی هواداران محمد علیزاده "

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 09:21

چه اجرای فوق العاده ای ایشون داشتند مثل همیشه
مرسی بخاطر این همه احساس و شب بی نظیری که واسه احسان و سولماز و هوادارانتون رقم زدید

شنبه 12 مهر 1393 - 11:34

جناب علیزاده صدای تو از جنس ارامشه نذار حس آرامشم گم بشه(amitisاز سایت رسمی هواداران محمد علیزاده)

دوشنبه 28 مهر 1393 - 16:51

مرسی ازمحمدعلیزاده وگروهشون که شبی خاطره انگیز رورقم زدن وتشکرمیکنم ازسایت موسیقی ما بابت این کلیپ بسیاززیبا
عضورسمی سایت هواداران محمدعلیزاده

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیزاده: این سکانس را با دنیا عوض نمی‌کنم | موسیقی ما