برنامه یاد بعضی نفرات
 
با عمل خلاف عرف شرکت هواپیمایی ایران ایر در اصفهان ؛
ساز حسین علیزاده را به هواپیما راه ندادند
موسیقی ما - گروه موسیقی هم آویان و استاد حسین علیزاده در حالی که در فرودگاه اصفهان قصد پرواز به سمت شیراز را داشتند با رفتار خلاف عرف شرکت هواپیمایی ایران ایر مواجه شدند. این شرکت هواپیمایی به دلیل همراه داشتن ساز توسط اعضای گروه اجازه سوار شدن به هواپیما را به هنرمندان نداد. 

به گزارش خبرنگار موسیقی ما این اتفاق در حالی روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه و پیش از پرواز هواپیمای اصفهان- شیراز افتاد که استاد علیزاده، محمد معتمدی و پژمان حدادی باید برای کنسرت پنجشنبه به شیراز می‌رفتند. 

خبرنگار موسیقی ما برای پیگیری موضوع با محمد معتمدی خواننده جوان و موفق موسیقی ایرانی تماس گرفت. معتمدی با اشاره به اتفاقات روی داده در این سفر به موسیقی ما گفت: ما امروز باید به شیراز می‌رفتیم. مواقع سوار شدن به هواپیما مسئولین شرکت ایران ایر آمدند و به بهانه به همراه داشتن ساز از سوار شدن ما به هواپیما ممانعت به عمل آوردند. آن‌ها با یک رفتار دور از شان و توهین آمیز ما را پیاده کردند و باعث حیرت سایر مسافران شدند. 

وی در ادامه سحنانش با اشاره به اینکه گروه هم آوایان دلیل این برخورد را از کارمندان ایران ایر جویا شدند گفت: آن‌ها با قاطعیت و در کمال ناباوری گفتند ما مجبور نیستیم به شما پاسخ دهیم. 

معتمدی سخنانش را اینگونه به پایان برد: در طول این سالها بیش از ۱۰۰ سفر هوایی را تجربه کرده ایم. اما این نحوه برخورد و محروم شدن از پرواز جدید‌ترین چیزی است که در دوران زندگی آن را نیز تجربه کردیم. 

به گزارش ما با توجه به اتفاق پیش آمده گروه موسیقی هم آوایان و استاد علیزاده امشب از راه زمینی عازم شیراز می‌شوند تا به کنسرت فردا برسند. در ضمن قرار است گروه هم آوایان به محض رسیدن به شیراز از هواپیمایی ایران ایر به خاطر رفتار خارج از عرف و توهین آمیزی که خصوصا با استاد علیزاده انجام داده‌اند، شکایت کند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 19:37

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 20:47

خدایا ما رو نجات بده...آمین...

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 22:08

واقعا متاسفم!!! چه رفتار غیر انسانی کردند.
به نظرم ابروی اصفهانی ها رو بردند. من خودم اصفهانی هستم و برای خودم هم متاسفم که در فرودگاه شهر ما همچین اتفاقی افتاده!!!! واقعا متاسفم!

پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 12:31

واقعا به عنوان یک اصفهانی متأسفم و از گروه جناب علیزاده که کنسرت زیبایی رو ترتیب داده بودند عذرخواهی میکنم/ در رابطه با مشکلات موسیقی در جامعه ی ماهم حرف نزنم بهتره چون مثنوی هفتادمن کاغذ میشه و چیزی جز دلخونی به بار نمیاره/ حوصله ی راهکار دادن و نصیحت کردن خودم و بقیه رو هم ندارم

پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 21:39

به جر تاسف و افسوس خوردن چه کار میتوان کرد

جمعه 28 شهریور 1393 - 17:51

agha taghsire iran air nabood.in herasati ha boodan

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ساز حسین علیزاده را به هواپیما راه ندادند | موسیقی ما