برنامه یاد بعضی نفرات
 
آئین رونمایی آلبوم «جرس» برگزار شد؛
سینا سرلک: آلبوم «جرس» را به استاد شجریان تقدیم می‌کنم
موسیقی ما - آئین رونمایی از آلبوم «جرس»، جدیدترین اثر «میدیا فرج نژاد» با صدای «سینا سرلک» و تنظیم «امیر حسین سمیعی» شب گذشته در رستوران «پریوه» واقع در «سام سنتر» با حضور اهالی ادب و موسیقی و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، در ابتدای این برنامه که با حضور جمع کثیری از اهالی ادب و فرهنگ و سینما و موسیقی برگزار شد، «میدیا فرج نژاد» ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جمع گفت: «حضور این همه هنرمند و اهالی فرهیخته ادبی در این جمع برای ما واقعا عزیز و قابل احترام است.»

او درباره پروسه تولید آلبوم «جرس» نیز توضیح داد: «مراحل تولید آلبوم جرس دقیقا از یک سال و هشت ماه پیش استارت خورد. آلبومی که از لحاظ ابعاد هنری برایمان مهم و ارزشمند بود و اثری که در آن صرفا به موسیقی ایرانی پرداخته نشده است. در این آلبوم به جنسی از موسیقی پرداخته شده است که در سالهای گذشته کمتر به آن بها داده شده و همین باعث شده که به گوش مخاطب نرسد. موسیقی که در آن ارکستر سمفونیک غربی با ارکستر سازهای ایرانی ادغام شده به طوری که هیچ کدام از این دو وجه آسیب ندیده اند.» او در ادامه صحبت هایش افزود:‌ «اعتقادم بر این است پرداختن آکادمیک به موسیقیدر کشور می تواند خیلی زود پدیده ها و نسل های جدیدی از موزیسین ها را به کشور معرفی کند و موسیقی ایرانی باز هم به روزهای خوش خود برگردد. كاش زنگ درس موسيقي به سرفصل درسهاي مدارس اضافه شود و از مسئولین کشوری این تقاضا را دارم که نسبت به این موضوع کمی جدی تر بیندیشند.»

در ادامه «سینا سرلک» رو به حاضرین گفت: «رزومه کاری ام را مدیون استاد محمد رضا شجریان و مردم ایران هستم و امروز جای ایشان اینجا بسیار خالی ست.» سرلک ادامه داد: «این آلبوم را با افتخار به استادم آقای شجریان تقدیم می کنم. وقتی آقای فرج نژاد این اثر را برای من گذاشت و شنیدم، اثر به قدری زیبا بود و به همه جوانب اش فکر شده بود که واقعا لذت بردم و خواندم.»

تنظیم کننده این آلبوم «امیر حسین سمیعی» نیز در بخش هایی از صحبت های خود با اشاره به نبوغ بالای «میدیا فرج نژاد» در بین آهنگسازان موسیقی ایرانی نسل جدید گفت: «آلبوم جرس از دوستی من و آقای فرج نژاد شروع شد. ایشان ذهن بازی دارند و باید نبوغ ایشان را از هم نسل هایشان در این حوزه تفکیک کنیم. نگاه اجتماعی و جدی ایشان به این سبک موسیقی واقعا مورد احترام من است.» سمیعی گفت:‌«برای جا دادن ارکستر ایرانی در سازهای ارکستر غربی اساتید بزرگی مثل استاد پژمان و استاد درویشی به ما کمک کردند. این آلبوم قابلیت اولین بودن را در این فضاها دارد. سخت بودن خواندن آثار این آلبوم باعث شد به «ابر خواننده» ای به نام «سینا سرلک» برسیم. ایشان واقعا خواننده توانایی هستند و قطعا کمک فراوانی به بهتر شنیده شدن این اثر خواهند داشت.»

«مهدی میرزا باقریان» (مدیر عامل شرکت آوای سوته دلان) آخرین فردی بود که در در این برنامه سخن گفت و ضمن ابراز خوشحالی از تولید این اثر توضیح داد: «قطعا تولید این آلبوم در موسسه «آوای سوته دلان» نقطه عطفی در رزومه کاری شرکت ما خواهد بود. در جلسات اولیه و بعد از شنیدن کار واقعا با ذوق و هیجان همکاری در این پروژه را پذیرفتم و از این بابت خوشحالم. از سپهر سعیدی بابت پخش این اثر خوشحالم و «سامان جهانی» نیز به دلیل همکاری فراوان با ما برای این برنامه ممنونم.»

صرف شام و گرفتن عکسهای یادگاری هنرمندان حاضر در جمع بخش پایانی این مراسم بود.

گفتنی ست در برنامه شب گذشته چهره هایی چون : داود آزاد، صدیق تعریف، محمد علی بهمنی، آریا عظیمی نژاد، محمد صالح اعلا،‌ محمد حسین فرح بخش، میلاد کی مرام، نیما مسیحا، علی تفرشی، آرش برهانی، رحمان رضایی، بهزاد خداویسی و... حضور داشتند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 23:28

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 08:40

استاد پدرام کشتکار یادتون رفت...محسن قاضی مرادی و همسرش و صبا کمالی و ....

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 10:34

زنگ موسیقی اگر تو مدارس اجرا بشه ک عالیه ولی .......................................ولش کن

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 19:10

اين آلبوم خيلي خوبه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا سرلک: آلبوم «جرس» را به استاد شجریان تقدیم می‌کنم | موسیقی ما