برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از اجرا در شهر مختلف امریکا
اجرای علی قمصری و پیا لوتزی در جشنواره‌ bali spirit اندونزی
موسیقی ما - «علی قمصری»- آهنگساز و نوازنده‌ی ایرانی- سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری‌،‌ هجدهم فروردین به همراه «پیا لوتزی» - نوازنده‌ی سازهای کوبه‌ای امریکایی- در شهر بالی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این در حالی است که این دو موسیقی‌دان، پیش از این نیز سیزدهم فروردین ماه در این شهر و در قالبِ جشنواره‌ی bali spirit ‌‌که می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین جشنواره‌ها در زمینه‌ی موسیقی و یوگا دانست، به اجرای برنامه پرداخته بودند.

بخش اول کنسرت با بداهه نوازی علی قمصری و نوازنده‌ی کوبه‌ای همراه بود و در نیمه‌ی دوم کنسرت، نوازندگانِ دیگری نیز آنان را همراهی کردند.

این البته تنها همراهیِ قمصری و لوتزی نیست؛ آنان مجموعه‌ای از کنسرت‌ها را در شهرهای مختلف امریکا اجرا کرده‌اند،‌ برای مثال همین رپرتوار را در شهرهای مختلف ایالت‌های اورگن و کالیفرنیا به اجرا درآمده است.

از آخرین اجراهای علی قمصری در ایران، می‌توان به برگزاری کنسرتِ شیپور صلح با آهنگسازی او، خوانندگی «محمد معتمدی» و همچنین رهبری «بردیا کیارس» اشاره کرد. برنامه‌ای که سه بار با همراهی ارکستر مجلسی در تهران تمدید شد. میلاد عمرانلو،شروین مهاجر،پاشا هنجنی، همایون نصیری، پویا سرایی، کامران منتظری،علی رحیمی و گروه آوازی تهران  ارکستر مجلسی تهران را در این کنسرت همراهی کردند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:45

دیدگاه‌ها

یکشنبه 16 فروردین 1394 - 20:04

باعث افتخاره

پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 13:35

حالا این خانم کی هست اصلاً؟ چقدر توی کشور خودش هنرمند مقبولیه؟ بعد این فستیوال چی هست؟ چند دوره برگزار شده؟ مگه اصلاً چندتا فستیوال یوگا تو کل دنیا برگزار میشه که حالا این «جزو مهمترین»شون باشه! چرا عادت کردیم بدون تحقیق سریع تا هر چیز «خارجی» دیدیم چشم بسته بگیم به به! مرغ همسایه همیشه غازه حالا دیگه چه برسه به این خانم و اون فستیوال مضحک که جوجه مرغ هم نیستن. این برنامه اگه دستاورد هنری برای آقای قمصری داشته لطف کنه یه قسمت هایی ازش رو بذاره مخاطب ببینه و قضاوت کنه و معلوم شه که اصلاً ارزش داشته خبرش اعلام بشه یا نه.

پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 18:59
امیر حسین

باز علی قمصری اثر جدیدی تولید کرد و یه عده بدون گوش دادن به اثر شروع کردن به تخریب کردنش
چرا نمیتونیم موفقیت بقیه رو ببینیم؟

2.176.135.145
جمعه 21 فروردین 1394 - 01:11
همون ناشناس

دوست عزیز من خودم از طرفداران آثار علی قمصری هستم و از مخالفان متعصبینی که بهش انتقاد دارن. ولی در مورد این کار به‌خصوص نظر دادم. نظرم هم بر اساس سرچی بود که در مورد این خانم و اون فستیوال کردم. و به نظر می‌ اومد که سطح آقای قمصری از این فستیوال و همکاری با این خانم خیلی بالاتره. حالا یه سری میان و می گن به به چه افتخاری! اینه که غلطه. ضمناً شما اگر چیزی از رپرتوار این کنسرت‌ها شنیدید لینکش رو به ما هم بدید که بشنویم و قضاوت کنیم. و اگر شما هم مثل من ندیدید و نشنیدید طرفداری کورکورانه نکنید.

95.211.199.76

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای علی قمصری و پیا لوتزی در جشنواره‌ bali spirit اندونزی | موسیقی ما