برنامه یاد بعضی نفرات
 
**
مسابقه ویدیویی - اینستاگرامی گروه دارکوب
شرایط شرکت در مسابقه:

آهنگ «ترش رو» از گروه دارکوب اساس این ویدئو باید باشد، یعنی‌ در ویدئو ارسالی پخش شدن این آهنگ الزامی است، در صورتیکه تا به حال این آهنگ را دانلود نکرده اید میتوانید از بخش تماشا خانه سایت موسیقی‌ ما این تک آهنگ را دانلود کنید و سپس ویدئو را بر روی اینستاگرام آپلود نمایید، این ویدئو میتواند تصویر شما در حال شنیدن این موسیقی‌ باشد یا تصویر‌های کار شده بر روی این موسیقی‌ (اسلاید شو،انیمیشن و ...)

کسانی‌ که صفحه اینستاگرامشان پابلیک است حتما باید بر روی صفحه خود ویدئو را آپلود کنند و حتما باید از هشتگ : #دارکوب_نوکوب_سفیر

یا هشتگ انگلیسی‌ :  #daarkoob_nokoob_safir

استفاده نمایند. در صورتیکه این هشتگ در پستتان نباشد امکان حضور در مسابقه را نخواهید داشت، همزمان با آپلود ویدئو در صفحه شخصیتان باید لطف کنید و در دایرکت صفحه دارکوب در اینستاگرام مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی،آدرس ایمیل و شماره تماس وارد نمایید تا امکان برقراری ارتباط با شما فراهم باشد.

کسانی‌ که صفحه پرایوت دارند باید در دایرکت صفحه اینستاگرام دارکوب با آدرس  daarkoobband  ویدئو خود را ارسال نمایند و مشخصات فردی شامل نام،نام خانواد‌گی،آدرس ایمیل و شماره تماس را نیز ارسال نمایند تا در صورت برنده شدن امکان ارتباط فراهم باشد.

تاکید مجدد: بودن بخشی از تک آهنگ "ترش رو" در ویدئو الزامی ‌ست.

توضیح بسیار مهم:

حفظ شئونات اسلامی الزامی است، ویدئو‌هایی‌ شامل بی‌ حجابی، برهنگی،استفاده از الفاظ رکیک و نامناسب به ناچار از مسابقه خارج خواهند شد.

ویدئو‌ها بر اساس تاریخ آپلود شماره گذاری شده و به سه‌ ویدئو به قید قرعه سه عدد گوشی آیفون سیکس از طرف شرکت سفیر اهدا خواهد شد

مهلت ارسال ویدئو‌ها تا ۲۵ تیر ماه خواهد بود

عزیزان ساکن در خارج از کشور نیز میتوانند در مسابقه شرکت نمایند، در بخش مشخصات لطف کرده و مشخصات مربوط به نماینده‌ای از خود که در ایران ساکن است را وارد نمایند تا امکان ارتباط  فراهم باشد
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 14:29

دیدگاه‌ها

شنبه 30 خرداد 1394 - 17:16

لينك ويديوي من در اپارات :
http://www.aparat.com/v/mBNIQ

دوشنبه 1 تیر 1394 - 14:05

من باساختن ویدئو مشکلی ندارم
فقط نمیشد یه سایت هم اعلام میکردید تا ما اونجا اپلود کنیم ؟؟؟؟؟/

چهارشنبه 3 تیر 1394 - 14:44

بهتر بود به ویدیوهای برتر از نظر روایت و ساخت جایزه میدادید تا کیفیت ویدیوهای ارسالی بالا میرفت. قرعه کشی اصلا روش مناسبی برای اینگونه رقابت ها نیست و حق خیلیا ضایع میشه. یا اینکه به بهترین ویدیو از نظر ساخت بدون قرعه کشی جایزه تعلق میگرفت.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مسابقه ویدیویی - اینستاگرامی گروه دارکوب | موسیقی ما