برنامه یاد بعضی نفرات
 
چند نکته در باب حال و روزِ امروزِ خواننده، سازنده و بازیگر «سنتوری»
سیر صعودی تا سقوط!
 
[ نیما حسنی‌نسب - روزنامه‌نگار و منتقد سینما ]

1) سنتوری همیشه برایم عزیز است؛ از بهترین‌های داریوش مهرجویی، بهترین‌های سینمای ایران و بهترین‌های عمر من... این از این.

2) نه از قیمت اعلامی چاوشی خبر موثقی داریم نه از مسیر مذاکرات و حواشی و دلایلش. فعلاً ملاک ما و موضوع این نوشته حرف‌های داریوش مهرجویی‌ست که این روزها از هر حرف و حرکت و فیلمِ استاد فقط و فقط بهت و حیرت‌مان افزون می‌شود نه سواد و لذت‌مان. می‌گویند یکی پدرش را به بازار ‌بُرد که بفروشد. او را لعن کردند که مگر کسی پدرش را می‌فروشد؟ مرد گفت نگران نباشید، قیمتی رویش گذاشتم که هیچکس نخرد! به نظر می‌رسد حکایت قیمت محسن چاوشی برای فیلم استاد هم چیزی در همین مایه‌هاست. او به زبان بی‌زبانی با شرم و حیا و ادب شاگرد و استادی دارد همکاری در فیلم را رد می‌کند.

3) از هواداران و سینه‌چاکان محسن چاوشی نیستم. بعضی کارهایش را بسیار دوست دارم و بعضی را هم اصلاً و راستش از جماعت پر شماری که به اصرار او را به اسم کوچک می‌خوانند و می‌نویسند و برای هر کار و هر عکس و هر حرفش مدیحه و دل‌نوشته منتشر می‌کنند و هر جا نشانی از او هست لایک‌باران و کامنت‌باران می‌کنند هم دل خوشی ندارم. اصلاً بگذارید اعتراف کنم که همین جماعت دل‌خسته بودند که باعث شدند زمانی نسبت به چاوشی موضعی منفی و مخالفت سفت و سختی بگیرم و بعد که در موقعیتی خاص به کارهای خاصِ آقای خاص گوش دادم متوجه شدم چه کارهای درجه‌یکی در موسیقی پاپ کرده و عجالتاً ترکیب محسن چاوشی/ حسین صفا فهرستی از بهترین قطعات پاپ محبوبم را شکل داده‌اند و بعضی لحظه‌ها و حس‌های ناب را مدیون‌شان هستم و بعضی غم‌های بزرگ را با هنرشان از سر گذرانده‌ام. غیر از این، چاوشی به نظرم از معدود هنرمندان نسل ماست که می‌داند دارد چه می‌کند، درست بر خلاف اغلب‌شان که نمی‌دانند چه می‌کنند یا چه باید بکنند.

4) اگر خواندن روی تصویر بهرام رادان موقع ساخت «سنتوری» اعتبار و امتیازی بود، الان متاسفانه کسر شاءن است. سیر صعودی تا سقوطی که رادان در این سال‌ها طی کرد جوری‌ست که امروز به بازیگری درجه دو و تقریباً فراموش‌شده تبدیل شده که هم بد انتخاب می‌کند (شاید چون امکان انتخاب زیادی ندارد) و هم خیلی بد بازی می‌کند (شاید چون امکان بازیگری زیادی ندارد). پس تصمیم محسن چاوشی برای نپیوستن به جمع سنتوریان جدید بیراه و اشتباه نیست. رقم دستمزدش هم اگر از همه عوامل فیلم بیشتر است، طبیعی‌ست چون ستارۀ اصلی و – جسارتاً – تنها عامل احتمالی فروش و کیفیت فیلم هم احتمالاً ترانه و صدای او خواهد بود، اگر مهرجویی را در حد و اندازه‌های «چه خوبه که برگشتی» و «اشباح» باشد و رادان شبیه چند فیلم اخیرش.

5) به یاد می‌آورم موقع ساخت مستند داریوش مهرجویی کنار مانی حقیقی، استاد با چه شوقی از اخلاق حرفه‌ای و منش و توانایی چاوشی و استعدادش می‌گفت و الان که سال‌ها از آن روزها گذشته، باید باور کنیم بخش مهم و غیر قابل انکاری از جایگاه «سنتوری» در ذهن و قلب هوادارانش به صدای این خواننده و قطعات خاطره‌شدۀ آن فیلم مربوط است و صد البته فیلم و نام و آوازۀ مهرجویی و محبوبیت آن روزهای رادان هم در صعود چاوشی تاثیری اساسی داشت. امروز که چاوشی به هر دلیلی نمی‌خواهد با این گروه همکاری کند یا قیمتش بالا رفته، روا نیست کسی در مقام و جایگاه رفیع داریوش مهرجویی به او بتازد و برای گرفتنِ مجوز سرش منت بگذارد و از تصمیمش گلایه کند یا اخلاق و کیفیت کار خوانندۀ جوان دیگری را به رخ او بکشد.

 6) و اما یک پیشنهاد: بهرام رادان که چند وقت پیش تغییر کاربری داد و یک البوم دو زبانۀ درجه دو هم به بازار موسیقی ارائه داد، بهتر است خودش دست به کار شود و روی صدای خودش خوانندگی کند. به هر حال خوبیت ندارد کسی به جای یکی که خودش ادعای خوانندگی دارد بخواند و مدعی فقط لب بزند و بکوشد لیپ سینک دیگری را رعایت کند. نیازی هم نیست به کسی پول بدهید و با کسی مذاکرۀ مالی کنید تا استاد این چنین براشفته و ناراحت و شاکی شود و منزلتش را بیش از پیش پیشِ ما دوست‌دارانش ... .

7) این جا ایران است؛ اگر فردا دیدید همۀ این حرف‌ها تکذیب شد، اگر محسن چاوشی در سنتوری 2 و 3 بدون ریالی دستمزد یا با نیم میلیارد وجه نقد خوانندگی کرد، اگر فیلم اصلاً ساخته نشد یا ساخته شد و بهرام رادان درش نبود، اگر داریوش مهرجویی با تعریف و تمجید از چاوشی و تکذیب حرف‌هایش و چند تا بد و بیراه به خبرنگاران سر و ته ماجراها را هم آورد یا هر اتفاق عجیب دیگری افتاد هیچ تعجب نکنید. این چیزها سال‌هاست در این مرز پُر گُهر عادی شده است.

8) «سنتوری» همیشه برایم عزیز است؛ از بهترین‌های داریوش مهرجویی، بهترین‌های سینمای ایران و بهترین‌های عمر من... کاش دنباله‌ای برایش ساخته نشود؛ کاش فقط ای کاش.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 10:49

دیدگاه‌ها

دوشنبه 1 تیر 1394 - 13:18

مطلب جالب و خوبی بود اقای نیما حسنی نسب عزیز و اکثر گفته هاتون کاملا درست بود ... داریوش مهرجویی چند سالی هست کلا رفتارهای عجیب و خاصی از خودشون نشون میده و درباره کوچکترین نقدی نسبت به فیلماش هم سریعا برخورد نامناسبی میکنه . در مورد قضیه سنتوری هم یکی دیگه از رفتارهای بد اخیر مهرجویی رو شاهد بودیم . این همه پیشنهاد در دنیای سینما رد میشه به هر طریقی .اگر قرار باشه هر کارگردانی پیشنهادی رو که از طرف بازیگر یا عوامل دیگه رد شد رو بیاد از طریق مصاحبه جار بزنه و بر علیه اون شخص مصاحبه کنه که در روز باید شاهد صد ها مصاحبه باشیم .
یک مطلب دیگه هم جناب سعید قطبی زاده یکی از منتقدان نام اشنای سینمای ایران درباره اتفاقات اخیر در اینستاگرام نوشتند :

گاهی آدم‌ها برای انجام ندادن کاری، به احترام طرف مقابل مستقیماً «نه» نمی‌گویند و ای بسا چیزی دیگر را بهانه کنند. دلیل انجام ندادن کار یا شخصی است، یا حرفه‌ای، یا هر دو. شخصی است، چون پای آدم‌ها و نیات دیگری در میان است و حرفه‌ای است، چون تجربیات اخیر نشان می‌دهد که نمی‌شود امید زیادی به موفقیت کار داشت. با احترام به کارگردان بزرگ، تصور می‌کنم نه انتخاب عوامل اصلی یک فیلم از طریق واسطه کار درستی باشد و نه رسانه‌ای کردن موضوعی تا این اندازه شخصی. در غائله‌ی ایجاد شده محال است بشود حق را به کسی داد که انتظار دارد همه همواره باید در برابرش موظف و متعهد باشند، و او در عوض ساده‌ترین قواعد حرفه‌ای را هم رعایت نکند، در صدد تخریب شخصیت برآید و قضیه‌ی پول را وسط کشیده و برای فرافکنی ماجرا را سوزناک جلوه دهد که به دلیل یک تجربه‌ی همکاری، بنابراین فرد مورد نظر عنداللزوم باید کمر خدمت بسته و به هر سازی «بخواند». این را نه به دلیل دوستی با محسن چاوشی، که به خاطر حقانیتش می‌گویم که به شهادت این سال‌ها، بسیار دیده‌ام که شرافتش را با نرفتن‌ها و نخواندن‌ها نشان داده و ارقامی ده‌ها برابر این، وسوسه‌اش نکرده. او اهل کیسه دوختن از قِبَل هنرش نیست که اگر بود در خانه‌ای هشتاد متری در گوشه‌ای از تهران مستاجر نبود.
عکس این مطلب :http://www.8pic.ir/images/wzf31gsrbsujif3bztsg.jpg

سه شنبه 2 تیر 1394 - 10:21
Danial roghanian

همیشه گفتم بازم میگم سر حرفم وایسادم تا اخرش >>>>>محسن چاووشی اگ مرده بیاد زنده اجرا کنه

11.156.120.120
سه شنبه 2 تیر 1394 - 14:24
Saeed Mehrban

اینقدر سر حرفت واستا تا اموراتت بگذره...

124.176.169.18
دوشنبه 1 تیر 1394 - 13:34

سلام آقای حسنی نسب... ممنون از دغدغه و نوشته شما در بابا قضاوت منصفانه و بی طرافانه از حواشی اخیر...
ممنونم ازتون. بسیار ممنونم. امیدوارم همیشه موفق و سرافراز باشید در هر حیطه ای.
...
...
پس تصمیم محسن چاوشی برای نپیوستن به جمع سنتوریان جدید بیراه و اشتباه نیست. رقم دستمزدش هم اگر از همه عوامل فیلم بیشتر است، طبیعی‌ست چون ستارۀ اصلی و – جسارتاً – تنها عامل احتمالی فروش و کیفیت فیلم هم احتمالاً ترانه و صدای او خواهد بود، اگر مهرجویی را در حد و اندازه‌های «چه خوبه که برگشتی» و «اشباح» باشد و رادان شبیه چند فیلم اخیرش.

دوشنبه 1 تیر 1394 - 13:38

الحق که گل گفتی.
البته ازین نگذریم در سنتوری یک واقعا حق و حساب چاوشی به درستی پرداخت نشد و بعد از تحویل کارها به مهرجویی حتی هیچ تماسی باهاش گرفته نشد و حتی برای تماشای فیلم ازش دعوت نشد طوری که انگار ازش استفاده ابزرای کرده باشن

دوشنبه 1 تیر 1394 - 13:43

برای من عجیبه که کسی مثل داریوش مهرجویی که حداقل جزو 5 نفر اول بزرگان فرهنگ و هنر ایران محسوب می شود را ما نادیده می گیریم
مگر می شود این آدم همین جوری الکی یک حرفی بزنه !!!!
یک عمر سابقه و تجربه فرهنگی و هنری پشتش هست
من نمی تونم برخی حرفهای شما رو قبول کنم

دوشنبه 1 تیر 1394 - 13:59

با توجه به شناختي كه توو اين چند ساله از چاوشي پيدا كرديم ، به هيچ عنوان دنبال پول نبوده و نيست!به قول خودش اگه از موسيقي هدفش درامد زايي باشه ، الان بايد توو قصر زندگي كنه ! محسن چاوشي قيمت بالا گفت تا بي سر و صدا كنار بكشه .. از طرفيم چون چاوشي هيچوقت نميخواد خودش و كاراشو تكرار كنه و شماره (٢) ثبت كنه ، ميشه راحت فهميد چرا نميخواد توو سنتوري باشه ! آقاي كارگردان هم كه ادعا ميكنه چاوشي غير حرفه اي عمل كرده ، از كي تاحالا اعلام كردن رقم قرار داد توو رسانه ها كه كاملا خصوصي هستش حرفه اي محسوب ميشه ؟ شما گفتين سنتوري بخاطر اين مجوز نگرفت چون چاوشي مجوز نداشت پس شما چجوري باعث مجوز دار شدن چاوشي شدين ؟ توو سنتوري ١ دستمزدي كه به چاوشي داده شد انقد ناچيز بود كه فقط صرف هزينه ساخت قطعات شد ! حتي يه بليت هم بهش ندادن و خودش رفت توو صف بليت گرفت آخرشم ديد اسمش توو تيتراژ نيست ! اين همه بي تفاوتي به هنر ناب چاوشي رو نديده گرفتين حالا از رقم قرارداد شاكي هستين؟ از كي تاحالا حرفه اي بودن يعني اينكه بجاي تهيه كننده و كارگردان ، بازيگر بره سر مذاكره ؟
محسن چاوشي ثابت كرد با اسمش ميتونه يه فيلم معمولي با كارگرداني تازه وارد توو سينما توو بدترين زمان اكران ، ٤ هفته اي به فروش ٢ ميلياردي برسونه !! پس داشتن همچين مهره ي با ارزشي در كنار برند هاي حاضر در تيم سنتوري ، چرا بايد نگران ٥٠٠ ميليون بود ؟يادتون نره چاوشي صرفا خواننده تيتراژ نيست كه از شنيدن مبلغ اعلامي انقد عصباني شدين ! چاوشي نقش اول سنتوري هستش و روحي كه توو فيلم جريان داره بخاطر موسيقي و صداي چاوشيه..
هيچوقت با چاوشي روو در روو حرف نزدين و فقط توو رسانه ها اعلام كردين چاوشي هم حضور داره ! فك كردين چاوشي بيكار نشسته توو استوديو ببينه شما كي امر ميكنيد و كارو شروع كنه ! چاوشيم هميشه گفت صحبتي از طرف كارگردان و تهيه كننده با من انجام نشده !!
حالا شما برو دنبال خواننده جوان كه مطيع فرمايشات شما باشه و در آخرم استقبال مردمو ميبينيم :)

دوشنبه 1 تیر 1394 - 14:03

عالی بود آقا دمتون گرم...

دوشنبه 1 تیر 1394 - 14:43

بسیار منطقی و قابل درک نوشتید بسیار از شما متشکرم

دوشنبه 1 تیر 1394 - 14:46

فقط یه روزنامه نگار میتونه متن مغرضانه شمارو که با عنوان یادداشت تایپ کردید تشخیص بده, راستی کاش به کسی که استاد ملقبش می کنید احترام بگذارید و بعد از روشن شدن حقایق بیشتر یادداشت تایپ بفرمایید. کاش فقط ای کاش...

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:00

Santoori ba chavoshi santoori hast

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:05

چون جناب مهرجویی اخیرا به شدت کیفیت کارهاشون نزول کرده و از سنتوری و امثالهم به خوابزده ها رسیدن، چاوشی نمیخواسته در فیلم اخیرشون مشارکتی داشته باشه نه اینکه کسر شانش باشه

دوشنبه 1 تیر 1394 - 19:00
علی خطیبی

البته "خواب زده ها" ساخته ی آقای «فریدون جیرانی» هستش.
ضمن اینکه به نظرم حضور در تیتراژ بعضی برنامه های نازل تلویزیونی هم میتونه کسر شأن باشه.

98.107.224.220
دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:05

این فیلم جدا عالی بود اما یه بدی داشت اونم اینکه بعد از اون فیلم خیلی از افرادی که واقعا در شان موسیقی ایرانی نبودند سنتور دست گرفتند در حالی که هیچ درکی نداشتن از این موسیقی

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:05

وا ینی محسن چاوشی پیشنهاد 500 میلیونو داده؟؟؟؟ مگه خواننده لس آنجلس هس که انقد می خواد بگیره؟؟؟؟

سه شنبه 2 تیر 1394 - 06:10
حسین نادری

لس آنجلس یا هر جای دیگه ... واقعا ملاک برتریه ی خواننده موقعیت مکانیشه ؟
متاسفم

202.122.64.156
دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:19

حرف دلی که توجیه منطقی داره.کاملا درست فرمودید.
بعدم حالا چه اصراریه که سنتوری 2ساخته بشه؟ میخواد چی بگه؟
همه میدونیم نه بهرام رادان اون بهرام رادان هست و نه مهرجویی. جفتشون عوض شدن. محسن چاوشی 100برابر بهتر از محسن چاوشی 10 سال پیش هست.

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:19

مرسی از متن جالب و منطقی و بدون درنظر گرفتن حواشی خنده دارش!
یه عده منتظرن هر مطلبی میاد بریزن علیه چاوشی حرف بزنن بدون اینکه حتی بدونن اصل قضیه چیه !

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:20

گزینه ی دیگه ای معرفی شده واسه خوندن؟

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:25

درضمن بهرام رادان هنوزم که هنوزه بازیگر درجه ی یکه و با حرف های یه منتقد که لحن غرض ورزیش کاملا مشهوده زیر سوال نمیره

دوشنبه 1 تیر 1394 - 22:59
حسین چاووشیست

درجه یک بووود الان شما تو این چند سال چه فیلم شاخصی از ایشون دیدید

212.6.146.66
دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:30

از نظر تخصصی شما ممنونم

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:35

چاووشی یکیه صداش مرکست

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:35

همجوره سنتوری فیلمی نبود،باچارتا جوسازی معروف شد

دوشنبه 1 تیر 1394 - 17:28
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

حالا که داری مردمو تو این ماه مبارک میخندونی
یه دستم واسه دوربین ما که بالای سایت تعبیه شده تکون بده
خدا خیرت بده

20.138.236.105
دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:45

دقیقا در مورد مردم چی فکر کردید؟الان شما از سمت موزیستین ها و برای دفاع از یه خواننده بلند شدی و این متن رو نوشتی پس تعجب نمیکنم و مطمئنم که اصلا بی طرف نیست.شما خودت هروقت تونستی دوطرفو به نقد ببری اونوقت بیا ادعای نوشتن متن بی طرف کن.
الان رادان بازیگر درجه دوم باشه پس فاتحه سینما رو باید خوند که...
الان هنوز هیچی مشخص نشده و باید منتظر نظرهای بعدی باشیم و بهتره یه طرفه به قاضی نریم...و نظیر این متن ها رو هم جدی نگیریم...

دوشنبه 1 تیر 1394 - 17:07
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

حداقلش اینه که با ارشاد و امر به معروف نهی از منکر جمعی از چاوشیست ها
ادبیاتت رو درست کردی

راضی ام ازشون

4.160.228.119
سه شنبه 2 تیر 1394 - 17:49
حسن عاشق چاوشی

از سمت موزیسین ها ؟؟
ایشون تا جایی ک من میدونم منتقد سینماست !
فاتحه کامنتتو بخون !

187.245.244.246
سه شنبه 2 تیر 1394 - 19:07
معصومه موسوی

ادبیات من؟؟؟!!!هه... فکر کنم منو با خودتو دوستات اشتباه گرفتی وگرنه یادم نمیاد حرف بدی زده باشم....

128.227.196.220
جمعه 5 تیر 1394 - 18:36
چنگیز

معصومه خانم هنوز کامنتت پای مطلب مصاحبه مهرجویی هست چند روز ازش نگذشته
میتونی بری ببینی کلامت چطوری بوده
ک ماها بهتون توصیه کردیم لحنتون و عوض کنید !!!!
بهرام رادان ستاره سینمااااا بوده همونطوری ک پورعرب یه زمانی ستاره سینما بود
توی این 7.8 سال یه بازی خوب از رادان مثال برن ماهم بریم ببینیم
یا یه کار توپ از مهرجویی مثل هامون!!!
اگه توی سنتوری 1 وزنه رادان و مهرجوبی سنگینتر از چاوشی بود ولی الان دیگه اینطور نیست
الان چاوشی سوپر استار اول سنتوری 2 بود چون هم تو اوجه هم طرفدارای زیادی داره
هم فروش فیلم و تظمین میکنه
و در آخر یه فاتحه برای سینما میخونیم تا شما باورت بشه ک رادان با اینکه سوپر استار هست ولی ددیگه بازی ها و کارنامه درخشانی نداره *البته تو این چند سال اخیر *

19.1.110.154
شنبه 6 تیر 1394 - 16:51
Mehdi Mika

دوست عزیز یه مثالی که گفتی رو اجازه بده من بزنم! فیلم بی پولی رو ببین و از بازی رادان لذت ببر
البته بازیگر مورد علاقم نیست اما بی انصافیه که بگیم درجه 2

162.172.65.101
دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:54

عاشق مورد 7 هستم، واقعا درسته...

دوشنبه 1 تیر 1394 - 16:08

عالی بود دوست عزیز.
به خصوص حرف آخریتون که به نظر من حرف بیشتر هواداران محسن چاوشیه

8) «سنتوری» همیشه برایم عزیز است؛ از بهترین‌های داریوش مهرجویی، بهترین‌های سینمای ایران و بهترین‌های عمر من... کاش دنباله‌ای برایش ساخته نشود؛ کاش فقط ای کاش.

.اگه سنتوری 2 بدون حضور چاوشی ساخته بشه...بهترین خاطرم یعنی سنتوری 1 رنگ و لعاب خاصش رو از دست میده(البته برای من)دیگران رو نمیدونم.

دوشنبه 1 تیر 1394 - 16:09

با سپاس از آقای حسنی نسب. بسیار منطقی و زیبا نوشته بودید. آن "ای کاش ها" هم ای کاش من هم هست.
موفق باشید

دوشنبه 1 تیر 1394 - 16:29

اینو خوب امدی :
7) این جا ایران است؛ اگر فردا دیدید همۀ این حرف‌ها تکذیب شد، اگر محسن چاوشی در سنتوری 2 و 3 بدون ریالی دستمزد یا با نیم میلیارد وجه نقد خوانندگی کرد، اگر فیلم اصلاً ساخته نشد یا ساخته شد و بهرام رادان درش نبود، اگر داریوش مهرجویی با تعریف و تمجید از چاوشی و تکذیب حرف‌هایش و چند تا بد و بیراه به خبرنگاران سر و ته ماجراها را هم آورد یا هر اتفاق عجیب دیگری افتاد هیچ تعجب نکنید. این چیزها سال‌هاست در این مرز پُر گُهر عادی شده است.

دوشنبه 1 تیر 1394 - 17:33

7)اینجا ایران است: اگر خواننده ای بعد12 سال سکوت و بی حاشیه بودن یه نقد بکند
آقایان از کاه کوه میسازنند
مثالش، همه ی کاربرانی که هویت خودشون رو بعد مصاحبه ی چاوشی نشون دادند

مرسی

دوشنبه 1 تیر 1394 - 19:03

یک چیز اینجا مشخصه
اونم اینکه استاد مهرجویی البوم سنتوری محسن رو کلید زدند
و تنها البومی که چاوشی توش تونست موفق بشه همین البوم سنتوری بود
صدای چاوشی خیلی وقته که توی صداهای کامپیوترش محو شده

دوشنبه 1 تیر 1394 - 22:47
فرشاد

مجبور نیستی گوش کنی پس نظرم نده در مورد استاد ممنون میشیم

245.62.189.189
سه شنبه 2 تیر 1394 - 13:40
kamyab

آقای زیر خاکی. یه کم سرتو از خاک بیاری بیرون بد نیست ! چاوشی اصلا نمیخواسته آلبومی به اسم سنتوری بده و سنتوری آلبومیه که شرکت ایران گام (اگه اشتباه نکرده باشم) اونو با سو استفاده از اسم چاوشی بیرون داد. چون اگه دقت بکنید در این آلبوم چندتا ریمیکس هست که غیر رسمیه و اصلا معلوم نیست کی تنظیمشون کرده! راستی تا جایی که من میدونم موفق ترین آلبوم چاوشی از نظر فروش یه شاخه نیلوفر بوده که مردم براش صف کشیده بودن نه سنتوری که رسمی هم نبوده !

202.233.3.220
دوشنبه 1 تیر 1394 - 19:30

منطقی و منصفانه بود
ممنون

دوشنبه 1 تیر 1394 - 19:47

«سنتوری» همیشه برایم عزیز است؛ از بهترین‌های داریوش مهرجویی، بهترین‌های سینمای ایران و بهترین‌های عمر من... کاش دنباله‌ای برایش ساخته نشود؛ کاش فقط ای کاش.

دوشنبه 1 تیر 1394 - 19:57

حرف خیلی منطقی و خوبی زدین ضمن اینکه اگه قراره فیلم فروش قابل توجهی هم داشته باشه با صدای چاوشیه و ایشونم برا این فیلم باید در حد یک آلبوم هزینه کنن به هر حال
در هر صورت این رفتار آقای مهرجویی کاملا غیر حرفه ای بود جوری که انگار استاد هنور فیلم رو نساخته دنبال حاشیه است تا از قِبَل حاشیه ها فیلمش دیده بشه یا اینکه از الان بگه آی مردم اگه چاوشی تو فیلم نیست به این دلیله
هر چند به قول خودتون اینجا ایران است

دوشنبه 1 تیر 1394 - 21:13

بهترین جواب ممکن برای آقای مهرجویی

mn
دوشنبه 1 تیر 1394 - 21:33

خیلی خوب نوشتید، ممنون جنابِ خسته ازین جماعتِ دل خسته ! :)

دوشنبه 1 تیر 1394 - 22:11

مطلب جالبی بود به خصوص آخرش . چطوره بعد از این همه بی آبرویی آخرش محسن چاووشی بدون دستمزد تو فیلم بخونه با کلی منت بر سر استاد مهرجویی . به نظر من اگه محسنم پشیمون بشه استاد مهرجویی خودش و زیر سوال برده اگه بزاره چاووشی تو فیلمش بخونه . فیلم استاد مهرجویی و تجربه های موفق ایشون بدون چاووشی بوده حالا تو یکی از این فیلما محسنم خونده که چی . یعنی استاد هیچی بلد نیست و بهرام رادانم نقش بوق و داشته و فقط محسن چاووشی بوده که باعث فروش فیلم بوده واقعا باعث خجالته . استاد به اندازه کافی تجربه داره و نشون خواهد داد که باعث معروفیت چاووشی استاد مهرجویی بوده با انتخاب بعدیش اینو خواهیم دید
موسیقی ما تایید لطفا

دوشنبه 1 تیر 1394 - 22:21

ممنون از نظر تخصصی تون
زیبا نوشتید...
درود بر محسن چـــــــــــاووشی عزیز و متین و کاربلد

k1
دوشنبه 1 تیر 1394 - 22:52

معنیه نقد مقرضانه رو هم فهمیدیم ... اقای نمیدونم چی که منتقد سینمایی واقعا متاسفم براتون که شما هم مثله اقای مهرجویی حرف میزنید و تخریب می کنید ولی می گید استاد مهرجویی تخریب کرده محسن چاووشی رو ... یه نگاه بندازید معلوم میشه محسن چاووشی مغروره یا استاد مهرجویی

دوشنبه 1 تیر 1394 - 23:23

خوشحالم که اهالی سینما خودشون دست به قلم شدم.
نگارنده عزیز این مطلب که از سرشناسان سینما هستن... قطبی زاده عزیز و...

خب مشخصه هدف از سنتوری 2 چیه
این که یک سری میخوان دوباره بر سر زبون ها بیفتن

محسن دنبال این چیزا نیست . وگرنه واسه فیلم ضعیف لامب 100 نمیخوند اونم با یه رقم فوق العاده پایین
یعنی میخوام بگم هر کس دنبال دیده شدن باشه محسن نیست.همون موقع هم گفت واسه مردمم میخونم نه نقد روشنفکران

اتفاقا این تشکر و احترامه که محسن بصورت غیر مستقیم حضورش در این پروژه از پیش شکست خورده رو لغو کرده. اگر رفتار محسن حرفه ای نیس رفتار مهرجویی حرفه ای هست که مذاکرات پنهونی رو که خیلی وقتا بعد از همکاری و حتی پخش فیلم پنهون میمونه رو اشکار کرده اون هم با این لحن گزنده؟

واقعا مورد 7 مطلبتون شاهکاره! چون همین اقای مهرجویی چند سال قبل به شدت از محسن تعریف و تمجید کرده بود و جالبه حالا که همکاری ای قرار نیس صورت بگیره خواننده جوونی بهتر از محسن پیدا کردن ایشون!!

خیلی مشتاقم بدونم ایشون چه کسی هستن
احتمال میدم یکی از مقلدین محسن واسه این کار انتخاب شده باشه
ولی به هر حال خیلی خوشحال میشم بدونم چه کسی از محسن از لحاط صدا و خواندن تو این کانتکس بهتره؟! چونمن همین الان دارم سرچ میکنم و میبینم کسی در حد و اندازه های محسن تو موسیقی ایران نیس((و تاکید میکنم در کانتکس خودش و خوانندگی فیلم سنتوری)) .

مطلومیت و انسانیت محسن همین بس که پاسخی نداد
هر کسی بود جوابیه تند و محکمی داده بود. خودم رو هم جای محسن میذارم قطعا همین کارو میکردم.
همین مطلومیت ماندگارش خواهد کرد. مردم اتفاقا بهترین قاضی ها نیستن
مردم نیستن که تو طول زمان قضاوت خواهند کرد. دل این مردم پر از چرک و کینه س. همین چند رزه چه تهمت هایی که به محسن نزدن که پول پرسته و...

بهترین قاضی زمان هست . زمان سخت انتقام میگیره!سخت...
به قول یه اقایی به 100 سال بعد فک کنیم و وقتی که ما نیستیم
ببینیم به چند تا از خواننده های الان، اون موقع گوش خواهند داد و ازشون اسم اورده خواهد شد...
والسلام

سه شنبه 2 تیر 1394 - 17:21
محسن = فرهاد

منم بیش از صدبار تو این سایت گفتم...
فقط زمان .....................................

9.244.131.62
سه شنبه 2 تیر 1394 - 00:37

درود بر آقای حسنی نسب

هشت موردی که اشاره کردید حرف دل ما بود
تو این مدت..!

خیلی خوشم اومد که رسانه ها تواین مدت جواب
مهرجویی دادن ...!

درست قضاوت کنید ...

سه شنبه 2 تیر 1394 - 01:38

اگر 500 میلیون طلب کرده حق دارد. زیرا او حداقل باید یک آلبوم 10 الی 12 ترکه بسازد و ماه ها از عمر خویش را بگذارد. دستمزد حسین صفا و دیگر دست اندر کاران به کنار.همچنین چاووشی دارد روی آلبوم جدیدش (چنگیز) کار می کند اگر بخواهد برای این فیلم کار کند باید ساخت این آلبوم را متوقف کرده و روی این فیلم کار کند.

شاید بعضی بگویند که می توان ترانه ها و آهنگسازی ها وتنظیم ها را کسانی زیر نظر عوامل فیلم انجام دهند و چاووشی فقط بخواند ولی باید در جواب آنان گفت که چاووشی هیچ موقع این کار را انجام نمی دهد زیرا کیفیت کار او پایین می آید و امثال چاووشی هیچ موقع زیر بار اینچنین حرف هایی نمی روند.

سه شنبه 2 تیر 1394 - 01:54

سلام و عرض ادب جناب حسنی‌نسب
بسیار زیبا این بحث رو حلاجی کردین؛ واقعا دقیق و بجا بود.
این کار جناب مهرجویی اصلا پسندیده نیست چرا که خودشون زمانی از این خواننده تعریف و تمجید کردن، با اینکار بیش از همه، خودشون رو زیر سوال میبرن.
من خود شخصا فیلم سنتوری رو بخاطر صدای چاوشی مشتاق بودم که ببینم و نگاه کردم،
حتی مدتی بعدش متوجه حضور آقای اردوان کامکار شدم و صحبت جنجالی شون رو هم خوندم.
به نظرم بین 4 قطب این فیلم در آن زمان یعنی: بهرام رادان، داریوش مهرجویی، اردوان کامکار و محسن چاوشی، این محسن چاوشی بود که در این سال ها واقعا تلاش کرد و ثمره ش هم این محبوبیت و اعتبارش هست که کسب کرده.
من شخصا جناب آقای مهرجویی رو خیلی بزرگتر میدیدم، فرض رو بر این بگیریم که حتی محسن چاوشی بخاطر بدترین خصیصه ها چنین عملی رو مرتکب شده باشه، باز هم حرکت جناب مهرجویی پیش از همه اعتبار خودشون رو خدشه دار کرد.
امیدوارم کم تر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.
موفق و سربلند باشید...

سه شنبه 2 تیر 1394 - 02:06

اینم لینک بازتاب خبر موسیقی ما راجع همین موضوع
باشگاه خبرنگاران
http://www.yjc.ir/fa/news/5238036/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B3%...

موسیقی فارس
http://www.farsmusic.com/content/2602

روزنامه اعتماد
http://chavoshi-dl.ir/uploads/posts/1434992351_1.jpg

سه شنبه 2 تیر 1394 - 02:56

کاش فقط ای کاش

سه شنبه 2 تیر 1394 - 02:56

با تشکر از شما متن زیبا و به جایی بود

سه شنبه 2 تیر 1394 - 04:07

ممنون آقای محسنی نسب واسه بیان حقایق،کاش فقط ایکاش رو هم خوب اومدین

سه شنبه 2 تیر 1394 - 04:35

با تشکر از آقای حسنی نسب. لذت بردم از نوشته عالیتون. دستتون درد نکنه بابت حمایت منصفانه و همراه با ادب از محسن چاوشی.
آرزوی سربلندی دارم براتون.

سه شنبه 2 تیر 1394 - 05:06

همکار گرامی تمام چاوشیست‌ها را به نحو احسن شسته پهن کرده روی بند! مهرجویی را هم! رادان را هم! سینما را هم! ایران را هم! و ...
ولی فکر می‌کنم حق چاوشیست‌ها باشد که این‌طوری توهین بشنوند؛ صرفا چون به نظر می‌رسد! فقط به نظر می‌رسد! آقای منتقد از چاوشی دفاع کرده جمعی چاوشیست که ایشان ازشان اعلام انزجار کرده! پای مطلب ایشان لایک می‌گذارند! تشکر می‌کنند! قربان صدقه می‌روند! خب آدم به این‌ها باید توهین کند دیگر چرا نکند؟!
اما این متن بیش از آن که دفاعی باشد از چاوشی مظلوم ما که هرکسی طوری می‌خواهد از اسمش استفاده کند؛ تسویه حساب شخصی یک منتقد سینما با بهرام رادان! و تسویه حساب یک منتقد دیوانه‌ی هامون با داریوش مهرجویی است. حالا چه بهانه‌ای از چاوشی بهتر! همین چاوشیست‌ها که ایشان ازشان دل خوشی ندارند می‌آیند کامنت می‌گذارند پای مطلب به به و چه چه هم می‌کنند؛ چه چیزی از این بهتر؟!

سه شنبه 2 تیر 1394 - 15:37
آشنا

بنظر من كه اين محترما نه ترين و منصفا نه ترين لحني بود كه آقاي حسني نسب با اون سابقه و قلم شيوا بكار برد چون اگه به قول شما ميخواست كسي يا كسايي رو بشوره و پهن كنه بلد بود و تند و تيزي بعضي نوشته هاش اينو ميگه
انگار شما كه خبر دارم از سينه چاكان چاوشي يا بقول خودتون محسن و رادان يا همون بهرام هستين و در فيس بوك روزي نيس كه به اينها نپردازين طبيعيه از نقد اين منتقد برآشفته بشين چون لابد خودتون رو در آينه اين انتقادا ديدين

176.155.193.81
سه شنبه 2 تیر 1394 - 06:04

ممنون از قلمتون
از دوستانی که از معتقدن چاوشی با سنتوری و فیلم آقای مهرجوی بالا اومده خواهش میکنم سنتوری رو بدون چاوشی و کارهایی ک تو اون شرایط ساخت و خوند تصور کنید ....
نیازی به زور زدن هم نیست اندکی صبر کنید سنتوری جدید رو بدون چاووشی ببینید اونموقع قضاوت کنید...
قطعا آقای مهرجویی از بزرگان هنر این مملکت بودند و هستند . اما با این شرایط بعید میدونم جزو بزرگان بمونند...

ش
سه شنبه 2 تیر 1394 - 07:59

چقدر این بحث ها پیش پا افتادست
سایت تخصصی موسیقی تبدیل به نشریه زرد شده، منتظره حرف از دهن یکی در بیاد دربارش داستان درست کنه
اصلا بذارید فیلمه ساخته بشه بعد بشینید قصه بگید که این سقوط کرد اون یکی صعود کرد ما هم که خیلی میفهمیم! والا!

چهارشنبه 3 تیر 1394 - 16:45
شیدا

واقعا از موسیقی ما بعید همچین نقدای پیش پا افتاده ای رو بزاره
من نفهمیدم هدف این اقا دفاع از چاووشی بود یا کوبیدن طرفداراش یا نابود کردن رادان و مهرجویی!!!!
ایشون کارشناس سینماس یا موسیقی؟؟
خوبه والا هرکی از راه میرسه میشه منتقد واسه خودش حکمم صادر میکنه...

11.177.165.91
سه شنبه 2 تیر 1394 - 09:53

اقای حسنی نسب عزیز
نظرتون محترم ولی نقد شما از بهرام رادان دور از انصاف بود. رادان همیشه بازیگر کم کاری بوده و هیچ وقت به عنوان بازیگر گیشه شناخته نشده.
و نکته بعدی در مورد خواندن رادان:ایشون بارها گفتن که این کار صرفا از روی علاقه بوده و هیچ ادعایی در حوزه خوانندگی نکردن.
استاد مهرجویی هم همیشه بهترین بودن و هستن. کار کردن با ایشون جزو افتخارات هر کسیه
خوب نیست که برای توجیح کار کسی اشخاص دیگر زیر سوال برن

سه شنبه 2 تیر 1394 - 10:31

اما تو کوه درد باش
طاقت بیار و مرد باش ...

(((باز هم سکوت می‌کنم تا دل نازک شما با حرف‌هایی که کم از بمب‌ها و خمپاره‌های بی‌ریشه ندارند، نلرزد. روزی نیست که بمب‌هایشان را از دهان لقشان بر سرم نریزند، بی‌انکه بدانم چرا. درست مثل کودکی‌هایم که نمی‌دانستم این بمب‌ها چرا روی سر مردم می‌ریزند و کسی جواب نمی‌داد به سئوالم. باز هم سکوت می‌کنم و ادامه می‌دهم. کار می‌کنم. می‌سازم. می‌خوانم و باز‌‌ همان محسن سابقم که چاووش خوان خودم و همه آن‌ها که می‌دانند و مرا می‌شناسند می‌مانم.)))

همین ک در مقابل این حمله تند و ناجوانمردانه مهرجویی سکوت کردی نشون میده ارزش اخلاق و هنری تو چقدر بالاست ...

واسه همین چیزاست ک با افتخار میگم من یه چاوشیستم...

سه شنبه 2 تیر 1394 - 12:33

آقای حسنی‌نسب.
-رفتار محترمانه‌تری از «قیمت پرت انداختن» برای رد کردن یک همکاری وجود ندارد که این چنین حیرت و خشم نیافریند؟
-کسی که تیتراژهای مناسبتی و کلیپ‌های ارگانی تلویزیون را رد نمی‌کند و به تازگی تیتراژ یک سریال 100 قسمتی(کیمیا) را پذیرفته؛ فکر می‌کنید خیلی نگران کسرِ شاءن خود است؟ فیلم مهرجویی در بدترین حالت از این آثار که نازل‌تر نیست.
-پس قیمت واقعی‌ست؛ نه برای رد کردن که جدی مطرح شده‌است. شما که از حال و روز سینما و هزینه‌ی تولید و فروش فیلم‌ها باخبرید این قیمت را عقلانی می‌دانید؟ من خشم و حیرت مهرجویی را درک می‌کنم.

سه شنبه 2 تیر 1394 - 14:50
چشمه طوسی

اولا ک محسن کلا 4 تا تیتراژ خونده
و اون کلیپ های ارگانی ک تو میگی (البته اکثرا برای شهدا و جنگ و جبهه و خرمشهر هستن) و اون نخونده واسه صدا و سیمااا اونارو خونده واسه دلش و دل خیلی های دیگه ک خون شهید براشون با ارزشه
اتفاقاا محسن مثل خیلی های دیگه نبود ک فقط واسه مجوز بیاد آهنگ بخونه واسه شهدا و امام ان معصوم،بعد از مجوز دار شدن هم تو این زمینه ها آهنگ خوند چون واسه دلش بود)
بعدشم ظاهرا یادت رفته ک پارسال بخاطر پخشش آهنگاش از صدا و سیما بیانیه داد و اعتراض کرد ک از اون مجوزی نگرفتن

تیتراژ اون سریال 100 قسمتی ک میگی (سریال «کیمیا» که در سه مقطع زمانی: قبل از انقلاب، دوره ی جنگ و زمان حال روایت می شود، بیش از 300 بازیگر دارد) داستانش اینه و جالبه هنوز نیومده شما داری راجب کیفیتش اضهار نظر میکنی !!!!!!!!!!

این دستمزد خیلی خیلی کمه برای تاپ استاری ک فروش فیلم و تضمین میکنه

170.222.188.35
سه شنبه 2 تیر 1394 - 13:10

سکوت حرف اخر !!!!!
سکوت محسن چاووشی خودش تمام قضایا رو به ما چاووشیستا میرسونه والسلام..

سه شنبه 2 تیر 1394 - 13:30

درود درود درود و دیگر هیچ...

سه شنبه 2 تیر 1394 - 15:26

اینم لینک بازتاب خبر موسیقی ما راجع همین موضوع

باشگاه خبرنگاران
http://www.yjc.ir/fa/news/5238036/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B3%...

موسیقی فارس
http://www.farsmusic.com/content/2602

روزنامه اعتماد
http://chavoshi-dl.ir/uploads/posts/1434992351_1.jpg

خوشحالم كه هنوز افرادي هستند كه به اخلاق پايبند هستند
درود بر آقاي خاص

سه شنبه 2 تیر 1394 - 15:31

اين لحن تند اقاي مهرجويي فقط يه تبليغ بود براي فيلم جديدش

اين بود كارگردان حرفه اي ..؟

سه شنبه 2 تیر 1394 - 15:44

كمتر كسي هست كه شناختي از سينما و منتقدانش داشته باشد و عشق و علاقه نيما حسني نسب را نسبت به شاهكارهاي استاد مهرجويي نداند و نديده باشد. من فكر ميكنم كسيكه اينهمه به آثار مهرجويي توجه و علاقه نشان داده حق دارد از خالق آنها گلايه كند و اينچنين با احترام از او بخواهد كه حرمت آن شاهكارها و آن ابراز علاقه ها را نگه دارد و خاطرات ما را تخريب نكند
باز هم سپاس از صراحت و صداقت تان جناب حسني نسب كه حرمت گذاشتن به بزرگان را با چشم بستن اشتباه نگرفتيد

سه شنبه 2 تیر 1394 - 17:53

سنتوری بدون چاوشی یعنی هیچ یعنی شکست...بایداسم فیلمش رامی گذاشت سنتورشکسته

سه شنبه 2 تیر 1394 - 21:30
حسینی لقب رضا

سنتور شكسته

تعبير خوبي بود

207.42.216.215
چهارشنبه 3 تیر 1394 - 01:27

نخست اینکه سکوت محسن چاوشی عزیز کاملا نشان دهنده اخلاق حرفه ای ایشون و رشد فکریشونه
دوم اینکه در تولید آثار هنری که در آینده ممکنه جاودانه هم شوند مبلغ هزینه ها مهم نیستند در حالیکه به نظر میرسه این رقم در برابر رقم فروش نهایی عددی نباشه و حتی رقم های بالاتر هم شکوه و عظمت اثر نهایی رو افزایش خواهد داد و بهتره همیشه به نتایج کار توجه بشه

چهارشنبه 3 تیر 1394 - 02:50

آقای مهرجویی باید قبل از شروع نگارش فیلمنامه سنتوری2 به آقای چاوشی پیشنهاد میداند و بعد شروع به نگارش فیلمنامه میگرفتن تا از رد پیشنهاد چاوشی اینطور براشفته نشن...
خیلی جالبه اسم سنتوری2 نمیتونه مجوز بگیره
گلشیفته نیست
آقای کارگردان بشدت افت کرده
بهرام رادان هم فکر میکنم وقتشه بازیگر تلویزیون بشن
اردوان کامکار با مهرجویی رابطه خوبی نداره و چاوشی هم..
تهیه کننده فوت کرده
عزت الله انتظامی پیشنهاد بازی در سنتوری2 رو رد کرده
بنظرم محسن خان بهترین تصمیم رو گرفتن

چهارشنبه 3 تیر 1394 - 19:36

ادم یه چیزرو ندونه میگه اخه .................................................................
حیف

پنجشنبه 4 تیر 1394 - 03:56

عادت برخی منتقدان سینما است که در باره هرچه به آن ها مربوط نیست نظر بدهند و محبوب ترین موضوع هم برایشان موسیقی است.
اینکه چگونه برخی اجازه می دهند تا مهرجویی را در کنار یک خواننده پاپ - که خودش نسخه ای است جعلی از خواننده دیگری که ایران را ترک کرده- مقایسه کنند گروتسک و شرم آور است. مهرجویی که تنها با فیلم دایره مینا ...... بگذریم جماعتی که به این راحتی به مشاهیر کشور خود بی احترامی می کنند و تمام کارهای آنان را نادیده می گیرند، چه می توان بهشان گفت؟
منتقدی که برای افزوده شدن به سوادش از شخص دیگری توقع دارد! به او چه می توان گفت؟ آیا سواد باید با پای خودش و به شکلی که ما می پسندیم و انتظار داریم پیش ما بیاید؟
یک نصیحت برای آنانی که خود را چاوشیست می دانند: نهنگ عنبر را ببینید و در جهان خود لذت ببرید. مهرجویی را بگذارید برای بقیه که عظمت و هنر لایتناهی امثال عطاران و چاوشی ها را درک نمی کنند.

پنجشنبه 4 تیر 1394 - 16:43
shahre ghan

حرف دوستداران چاوشی چیزدیگری است...بحث بحث بزرگی یاکوچکی اقای مهرجویی نیست...بحث بحث صحبتهای عجیبی بودکه توی مصاحبه خودشون گفتن...حالا راست یادروغ محسن چاوشی این مقدارپول طلب کرده ...می تونی قبول نکنی....چرا اینطوری خرف می زنی...شماهم که اینجا نظردادید تمام کلماتتون پرازتوهین هست باالگوگرفتن ازاستادتون!!!.....توی اینترنت سرچ کنیدببینیدهمین استاد!! مهرجویی قبلا چه حرفهایی درموردچاوشی گفته......حرف زدن دورازادب راهمه بلدن ...مودب باشیم بهتره...

51.27.151.74
جمعه 5 تیر 1394 - 13:52

ما فیلم هایی بسیار ارزشمندتری رو نسبت به سنتوری در سینما داریم
لطفا به حافظه تون رجوع کنید
فیلم هایی مثل ملکه و چ

شنبه 6 تیر 1394 - 12:33

من تو پست قبلی گفته بودم که مثل حامد بهداد که برای رد کردن پیشنهاد اون کارگردان و با زی نکردن چند سکانس پیشنهاد 200 میلیون داده بود چاوشی هم نمیخواسته تو سنتوری باشه گفته 500 میلیون
یه عده نادان رای منفی به کامنت من داده بودن
در ضمن قبلا هم چاوشی رسما اعلام نکرده بود که در فیلم سنتوری 2 حظور دارد
حتی یه خبر هم منتشر شده بود گه چاوشی گفته بود به من پیشنهاد شده ولی هنوز هیچ جوابی نداده ام

شنبه 6 تیر 1394 - 21:40

سلام . به نظر من باید به نظر محسن چاوشی احترام گذاشت . اگه آقای مهرجویی در فیلم سازی استاد هستن محسن چاوشی هم در موسیقی نمیگم استاد ولی داره جوری پیشرفت میکنه که میتونه استاد بشه . فقط متاسفم واسه ی سری آدما که میگن اگه مرده بیاد زنده بخونه . چاووشی رو قبول نداری قبول . سینا سرلک رو چی که از بزرگان موسیقی سنتیه . به نظرت میاد با کسی همخوانی کنه که صداش ساختگی باشه ؟ بهروز صفاریان رو چی ؟ به نظرت صفاریان با اون همه وسواس توو تنظیم میاد با خواننده ای کار کنه که نمیتونه زنده بخونه ؟ خیلیا میگن صداش ساختگیه . با نرم افزار اینجوریش میکنه . خب پس شما دوست عزیز اگه تو هم مردی برو اوون نرم افزارو پیدا کن و صداتو مثل چاوشی کن . ببینم میتونی ؟ زشته این حرفا . دیگه دوران مغلطه گذشته . خیلیا اومدن ادای محسن رو در بیارن و خیلی زود محو شدن ....

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 13:40
mohsen 5678

اونایی که میگن صداش کامپیوتریه بیجا میگن.......
نرم افزار صدا نمیتونه تولید کنه حجم صدا و.......نمیتونه درست کنه فقط یک سری ایفکت برای زیبا ترشدنه کار که همه استفاده میکنن حتی در موسیقی سنتی!
اما درمورد اقای سرلک باید بگم ایشون بزرگان موسیقی سنتی نیست و نخواهد بود کی گفته ایشون بزرگان سنتیه؟؟؟؟؟؟
کسی که میگه موسیقی سنتی باید به پاپ چنگ بزنه باید به سواد اکادمیکش شک کرد!!!!!!

216.30.88.99
یکشنبه 7 تیر 1394 - 04:09

اقای حسنی نسب با این مطلبتون به منتقد سینما بودنتونم هم شک اوردم!
اخه این چی بود نوشتید؟!نقد موسیقی بود؟نقد فیلمی بود که هنوز ساخته نشده؟نقد بازیگری بود که هنوز توی فیلم بازی نکرده؟نقد کارگردانی فیلمی بود که هنوز کارگردانی نکرده؟!
یا سوار شدن بر احساسات خفنه طرفداران یک خوانده برای دیده شدن؟!
یا همون پوپولیسم!؟

دوشنبه 8 تیر 1394 - 12:53

میدونی جامعه مدرن میشه و اسم های بزرگ واسه دوران جدید فقط به درد نصب رو دیوار میخورن

دوشنبه 8 تیر 1394 - 13:02

این حرفا واقعا لایک داره و به جا و حقیقت هستش...

شنبه 20 تیر 1394 - 01:00

آقای نیما حسنی، متنی که نوشتین منصفانه بود، محسن چاوشی اعتبار داشت و برای همه شناخته شده بود که آقای مهرجویی برای سنتوری به سراغش رفت! اما حالا فراموش کرده که دیده شدن فیلم و فروش اون فقط بخاطر نقش اول فیلم یا بهتر بگم صدای محسن چاوشی بوده...
امتحانش هم ساختن ادامش میتونه باشه بدون چاوشی!

یکشنبه 24 آبان 1394 - 13:50

لایک دارین ممنونم

یکشنبه 24 آبان 1394 - 14:29

لایک دارین ممنونم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیر صعودی تا سقوط! | موسیقی ما