برنامه یاد بعضی نفرات
 
کتی پری از دردسرهای شهرت، بیانسه و ادل می‌گوید
ستاره‌های پاپ مثل قصه‌ها شخصیت‌های شرور و مهربان دارند
موسیقی ما - کتی پری(Katy Perry)  در مجله «ال» (Elle) با ظاهری آراسته روی جلد رفت و درباره سوپربال، سختی‌ و مشقت‌های ستاره بودن و - از آن جالب‌تر-  بیانسه و ادِل، صحبت کرد. پری بعد از اجرایی که در لیگ بزرگ سوپر بال داشت برای مدت زمانی طولانی توجه تمام رسانه‌ها را به خود جلب کرد که برخی از آن‌ها انتقادهای بسیار تندی را هم دربر داشتند.


پری، در این شماره مجله‌ی «ال» درباره کار با NFL (National Football League: لیگ ملی فوتبال امریکا)، مدیتیشن، پاپاراتزی و خیلی چیزهای دیگر صحبت کرد. در ادامه بخش‌هایی از این گفتگوی مفصل را می‌خوانید:

پری در بخشی از مصاحبه در مورد آماده شدن برای اجرای سوپر بال می‌گوید:

«من در تمام اجراهایم خودم رئیس هستم. همه من را رئیس صدا می‌کنند. هر چیزی با نظارت من انجام می‌شود. تمام تصمیمات را خودم می‌گیرم، صد در صد آن ها را. اما در همکاری با ان اف ال، می‌بایست در مورد تشریفات مختلفی در سطوح مختلف پاسخگو می‌بودم. جلسات  مشاوره متعددی بود که باید برای انتخاب لباس‌ها و گریم، بودجه‌ی اجرا، مصاحبه‌ها و ... در آن‌ها شرکت می‌کردم. برای تمام جزئیات باید گزارش و جواب پس می‌دادم. بنابراین اینجا دیگر رئیس نبودم؛ مجبور بودم از اینکه همه چیز در کنترل خودم باشد چشم‌پوشی کنم. معمولا ما از چنین فرصتی استقبال می‌کنیم اما بدانید به محض اینکه تصمیم بگیرید در سوپر بال اجرا کنید برای شش ماه دیگر زندگی خودتان را ندارید.

در قسمتی از مصاحبه درباره بعضی از هم‌نسلانش مثل بیانسه صحبت می‌کند...

«آه خدای من، من از طرفداران پر و پا قرص بیانسه هستم. بیانسه به تازگی ویدئویی روی اینترنت گذاشته! باید آن را ببینید! وقتی این ویدئو را دیدم با خودم گفتم «بالاخره، بالاخره تو را دیدم. نه یک نسخه تبلیغاتی از تو. بلکه خود واقعی‌ات را دیدم و با آن چیزی که واقعا هستی احساس نزدیکی کردم»

و در مورد ادل ...

«ادل خیلی واقعی است و از این کمتر نمی‌توان نسبت به ظواهر شهرت بی‌تفاوت بود. او به اجرایی در هامراسمیت اپولوی انگلستان آمد و باریتوی (ساندویچ مکزیکی) بعد از اجرای من را دزید. [ادای او را با لهجه غلیط انگلیسی در می‌آورد که می‌گوید» ] «چطور تو انگلیس تونستی یه باریتو گیر بیاری ؟»

و بعد، در بخش دیگری از مصاحبه راجع به ستاره بودن صحبت می‌کند...

«رویایی است صد برابر سخت‌تر از آن رویایی که من وقتی نه سالم بود خوابش را دیده بودم... شما فکر می‌کنید کاری را آغاز کرده‌اید اما به صورت خودکار در واقع صد کار دیگر را هم آغاز کرده‌اید. و این همان علتی است که شما می‌بینید ادم‌ها کارهای عجیب غریب می‌کنند.»

در بخشی از مصاحبه درباره این صحبت می‌کند که ستاره‌های پاپ مثل شخصیت‌ها در یک سریال سواپ اپرایی هستند...

«شما باید کسی را داشته باشید که شرور داستان باشد، یک نفر که شاهزاده باشد، کسی که نقشی مادرگونه و کسی که نقشی پدرگونه را بازی کند – بالاخره این واقعیت وجود دارد که باید شخصیت‌هایی وجود داشته باشند. ما چهره‌های موسیقی پاپ هم مثل آن شخصیت‌ها هستیم و رسانه‌ها از این جریان استفاده می‌کنند. چه کسی شخصیت محبوب و دوست داشتنی داستان است و چه کسی شرور؟ می‌دانید. مثلا تیلور [سوئیفت] همان شخصیت مهربان و دوست داشتنی است و کانیا [وست] شرور داستان. ماجرا بر سر همان روایت است»
منبع: 
سایت مجله اِل

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 - 10:34

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 21 تیر 1394 - 12:42

با تشکر
ایده جالبیه بهتره بیشتر خبرای موسیقی جهان رو مخابره کنید

یکشنبه 21 تیر 1394 - 13:31

این خیلی خوبه خبر از خوانندگان خارجی می زارین اما بهتر نیست از خوانندگان هموطنمان در خارج از کشور هم خبر بزارین، کاش میشد اونها هم به وطنشون برگردن

سه شنبه 23 تیر 1394 - 00:51
milad2mn

دوست عزیز وبسایت موسیقی ما مطالبی رو منتشر میکنه که دارای طرفدار نسبتا زیاد و سطح کیفی قابل قبولی باشه فکر نمیکنم آهنگ های معمولی و دمده ی لس آنجلسی ها خیلی جذاب باشه

77.33.251.175
سه شنبه 23 تیر 1394 - 11:23
mohsen 5678

اهنگ های لس انجلسی اونایی که دوستان ایرانیه خارج از کشور دارن انجام میدن نه اینا!!!!!
متاسفانه تنها عیب و ایراد موسیقی قدرتمنتد غرب اشعار ضعیفشه که به خاطر غنی نبودنه فرهنگشونه!!!!
موسیقی پاپ و راک ایران هیچ حرفی جلوی موسیقی قدرتمند اونها نداره این کارهای دم دستی مال خواننده های خودمونه که الان چندین ساله ی البوم نیمده که همه رو راضی کنه موسیقی دم دستی اینه نه اون!

27.68.241.9
دوشنبه 22 تیر 1394 - 00:28

باریکلا! خبر اونم از کیتی! دمتون گرم بابا.موفق باشید.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستاره‌های پاپ مثل قصه‌ها شخصیت‌های شرور و مهربان دارند | موسیقی ما