برنامه یاد بعضی نفرات
 
به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما»
تیزر آلبوم «یادی به رنگ امروز» با صدای «علی زندوکیلی» منتشر شد
موسیقی ما – یک خواننده جوان موسیقی ایرانی تیزر نخستین آلبوم مستقل خود را منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی زندوکیلی که در آستانه انتشار نخستین آلبوم مستقل خود «یادی به رنگ امروز» است، تیزر تصویری این آلبوم را در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

این آلبوم که به گفته «محمود شبیری» (مدیر برنامه های علی زندوکیلی) 9 شهریور ماه در تهران و شهرستان منتشر خواهد شد، نخستین آلبوم مستقل این خواننده است که به تهیه کنندگی «سپهر صاحبی» منتشر می شود.

این خواننده همچنین در تاریخ 18 شهریور در تالار وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت تا برای نخستین بار به صورت زنده به اجرای آلبوم «یادی به رنگ امروز» بپردازد.

شبیری درباره این کنسرت پیش ازاین به «موسیقی ما» گفته بود: «یک هفته پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی و مستقل علی زندوکیلی، کنسرت این خواننده در تاریخ 18 شهریور در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد تا دوستداران او بتوانند نخستین اجرای زنده آلبوم "یادی به رنگ امروز" را از نزدیک شاهد باشند.

همچنین مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم نیز در تاریخ 10 شهریور برگزار خواهد شد که اطلاعات و جزئیات بیشتر آن به زودی منتشر خواهد شد.»

گفتنی ست این کنسرت به همت موسسه "رنگین کمان هنرجوان" به مدیریت سپهر صاحبی برگزار می شود و شرکت "نای و نی" نیز مجوزهای این برنامه را تهیه کرده است.

هم اکنون می توانید تیزر آلبوم «یادی به رنگ امروز» را به صورت اختصاصی و در سه کیفیت مختلف در سایت «موسیقی ما» ببنید و دانلود کنید.

 
کیفیت حجم لینک
480p 35 MB دانلود
720p 68 MB دانلود
1080p 112 MB دانلود
یادی به رنگ امروز
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 14:14

دیدگاه‌ها

شنبه 31 مرداد 1394 - 22:53

من خودم طرفدار صدای علی زند وکیلی هستم و به نظرم از لحاظ صدا یکی از بهترین جنس صدا ها رو داره ولی نمیدونم چرا باید از 2 آهنگ معروف رفته و به سوی تو تو تیزر آلبوم استفاده کنه .یه جورایی به نظرم سو استفاده از این 2 آهنگ .در حالی که علی زند وکیلی چیزی کم نداره و به راحتی میتونه با آهنگ های خودش طرفدار جذب کنه

دوشنبه 2 شهریور 1394 - 07:58

خیلی خوب بود ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تیزر آلبوم «یادی به رنگ امروز» با صدای «علی زندوکیلی» منتشر شد | موسیقی ما