برنامه یاد بعضی نفرات
 
به کارگردانی امیر مقیمی
ویدئو کلیپ «پیغام ما» با آهنگسازی و صدای «روح‌الله یوسفی» منتشر شد
موسیقی ما – نخستین ویدئو کلیپ یک آهنگساز و خواننده جوان منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» با آهنگسازی و صدای «روح‌الله یوسفی» که در روزهای گذشته آنونس‌اش منتشر شده بود، برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت.

این آهنگسازو خواننده جوان که با نگاهی نو و جدید وارد عرصه موسیقی ایرانی و کلاسیک شده است، بیش از هفده سال در محضر اساتید این حوزه به صورت آکادمیک به یادگیری این هنر پرداخته و به مرور آثار رسمی و مستقل خود را روانه بازار موسیقی کشور می کند.

ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» که نخستین اثر رسمی این خواننده محسوب می‌شود، با کارگردانی «امیر مقیمی» تولید و منتشر شده است و موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت) و آلْوین آوانِسیان (پیانو) در این نما آهنگ حضور داشته‌اند.

روح الله یوسفی در تدارک انتشار نخستین آلبوم رسمی به نام «برای تویی که نمی‌شناختمت...» نیز هست که در این آلبوم از حضور موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت و پیکولو)، آلْوین آوانِسیان (پیانو)، بابکِ‌ شهرکی (ویلن و آلتو)، کریمِ قربانی (ویلنسل)، زنده‌یاد علیرضا خورشید‌فر (کنترباس)، فرشید حفظی فر (ابوا)، ایمان جعفری پویان (کلارینت و کلارینت باس)، علیرضا متوسلی (باسون)، حسین میرزایی (هورن)، شاهو عندلیبی (نی)، کورش بابایی (کمانچه)، شهرام غلامی (عود)، و نوازندگان گروه «آوای ماندگار» بهره جسته است.

این هنرمند معتقد است که نبوغ و خلاقیت در حوزه موسیقی ایرانی و کلاسیک به خوبی می‌توانند ذائقه مخاطبان این سبک از موسیقی را تغییر و بهبود بخشد و در شرایط کنونی بازار موسیقی که کمتر شاهد اتفاقات نو و جدید هستیم، باعث اتفاقات و رویدادهای بکر و جدیدی شود.

او درباره آلبوم نخست تو نیز تعریف جالبی را به کارمی‌برد: « ساختارِ اکسترالِ ایرانی، نوجویی در بیانی جهانی- ایرانی و کاربستِ ساختارهای چند ‌صدایی از مشخصه‌های این اثر است.» آلبومِ «برای تویی که نمی‌شناختمت . . .»، به زودی در دسترسِ هنردوستان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و اطلاعات و اخبار آن در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

هم اکنون می‌توانید ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» با آهنگسازی و صدای «روح الله یوسفی» و کارگردانی «امیر مقیمی» را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.

> دانلود کلیپ با کیفیت بالا
پیغام ما
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 14:31

دیدگاه‌ها

سه شنبه 26 آبان 1394 - 20:41

سلام دوست وفامیل گرامی خیلی زیبا اجرا کردی عالی بود با آرزوی موفقیت های بیشتر در عرصه ی هنروزندگی انشاالله

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 15:44

واقعا عالیست. شعر، موسیقی، صدا و اجرای کار، بسیار دلنشینه.
تلاش برای بهبود ذائقه مخاطب، با موسیقی فاخر و سنتی ایرانی، کار ارزشمندیه که وقتی با فهم موسیقیایی و هنر و صدای زیبای هنرمندان جوان کشورمون آمیخته می شه، چنین آثار خوبی رو به وجود میاره.
تبریک می گم به این کار و صدای خوبت و امیدوارم موفقیتت روز افزون باشه

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 15:47

واقعا عالیست. شعر، موسیقی، صدا و اجرای کار، بسیار دلنشینه.
تلاش برای بهبود ذائقه مخاطب، با موسیقی فاخر و سنتی ایرانی، کار ارزشمندیه که وقتی با فهم موسیقیایی و هنر و صدای زیبای هنرمندان جوان کشورمون آمیخته می شه، چنین آثار خوبی رو به وجود میاره.
تبریک می گم به این کار و صدای خوبت و امیدوارم موفقیتت روز افزون باشه

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 16:51

عالیییییییییییییییییییییییییییییی خوشم اومد

یکشنبه 8 آذر 1394 - 22:23

درود فراوان

سه شنبه 22 دی 1394 - 20:42

با سلام و احتراما خدمت اقای روح اله یوسفی و همکارانش که این اهنگ »پیغام ما« رو ساخته اند از این اهنگ در این سبک بسیار خوشحالم وقتی که گوش میدم باعث آرامش روح و روان میشه خیلیییییییییی ممنونم امیدوارم آهنگهای دیگه هم به این شکل عالیییییی باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ویدئو کلیپ «پیغام ما» با آهنگسازی و صدای «روح‌الله یوسفی» منتشر شد | موسیقی ما