برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفتگوی «موسیقی ما» با خواننده سریال «شهرزاد»
محسن چاوشی: هرگز نمی‌توانم بین «سنتوری» و «کجایی» یکی را انتخاب کنم
موسیقی‌ما - محسن چاوشی اصولاً کم‌حرف است و برای صحبت و گفت‌وگوی رسانه‌ای، رغبتی ندارد. این را تقریباً همه اهالی رسانه می‌دانند. اما سال 94 با تمام بالا و پایین‌هایی که در عرصه موسیقی به خود دید، سالی ویژه و پربار برای محسن چاوشی بود. او در سال 94 آلبومی منتشر نکرد ولی با حضور به عنوان خواننده سریال «شهرزاد» نه‌تنها خلأ انتشار آلبومش را به شکلی ویژه پر کرد، بلکه به مرور توانست جزو موفق‌ترین‌های سال باشد و با تک‌آهنگ‌هایش برای این سریال، بار دیگر نبض بازار را در دست بگیرد.
 
بازخوردهایی که چاوشی با تک‌آهنگ‌هایش برای شهرزاد گرفت، در مواقعی بسیار بزرگ‌تر و همه‌گیر‌تر از برخی آثارش در قالب آلبوم بود و به مرور «موج چاوشی» و «شهرزاد» پررنگ شد. همه این اتفاقات هم باعث نشد که این خواننده از لاک‌اش بیرون بیاید. او زمان بیشتری را در استودیوی تجریش گذراند و کار به جایی رسید که شماره موبایلش را هم عوض کرد تا از دسترس خارج باشد.
 
چاوشی بالاخره دل به دریا زد و در این گفت‌وگو تقریباً به همه سوالات بی‌پاسخ سال 94 جواب داد. محسن چاوشی روی کلمات حساس است. به کلمه به کلمه حرف‌هایش فکر می‌کند و بعد آن را بر زبان می‌آورد. بخوانید:
 
  • * سال 94 برای تو با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود. اتفاقاتی که هر کدام‌شان باعث شد مورد نقد و البته توجه قرار بگیری. پیش از آغاز سوال‌ها می‌خواهم به صورت کلی درباره سالی که گذشت، بگویی.
گذشت دیگر. یک سال دیگر هم گذشت تا یک‌سال به 40 سالگی نزدیک‌تر شوم؛ برای من نکته مهم‌اش همین است. فقط احساس می‌کنم مسئولیت‌ام سنگین‌تر شده و حرف‌هایم بیشتر. حواشی هم که همیشه هست. آدم چه بخواهد چه نخواهد، بعضی‌ها نان‌شان را از این حاشیه‌سازی‌ها در می‌آورند. تا جایی که ممکن بود و سکوتم باعث تشدید این حواشی نشد، توجهی نشان ندادم و سعی می‌کنم بیشتر خودم را صرف کارم کنم تا این جور چیزها.
 
  • * از ماجرای کنسل شدن حضورت در فیلم «چ» شروع کنیم که از همان ابتدا سؤال‌برانگیز شد. خودت خبر حضورت در این فیلم را تأیید کردی اما در نهایت حضور محسن چاوشی در این پروژه کنسل شد. مصاحبه آقای حاتمی‌کیا و استفاده از برخی تعابیر درباره تو چه‌قدر در این تصمیم تأثیر داشت؟
باز کردن و برگشتن به این مسائل کمکی به هیچ‌کس نمی‌کند.
 
  • * یعنی قرار است در کل این مصاحبه توجهی به حواشی نداشته باشی و جواب‌های نصفه و نیمه بدهی؟
نه اتفاقاً می‌خواهم برخی حرف‌ها را بزنم. بپرس تا برویم جلو.
 
  • * چهره‌های سینمایی سال گذشته حملات مختلفی به سمتت داشتند و تو هیچ جوابی ندادی. آقای مهرجویی مصاحبه تندی علیه تو کرد و تو سکوت کردی. این هجمه‌ها باعث دلگیری تو از سینما نشده؟
کسی صاحب سینما نیست که من بخواهم به خاطر مشکلاتم با یک کارگردان از سینما دلگیر شوم. جواب ندادن من به حرف‌های آقای مهرجویی هم از سر جواب نداشتنِ من نبود، اصلاً و ابداً. می‌توانستم برای بندبند حرف‌های تندی که ایشان درباره من زدند، جواب‌های مناسبی داشته باشم بلکه توهین‌های ایشان هم متوقف شود. اما ترجیح دادم به حرمت نام «داریوش مهرجویی» و سن و سالی که دارد، سکوت کنم و بیشتر به این موضوع دامن نزنم. بالاخره ایشان اخلاقی دارند و من هم اخلاقی. ادامه دادن به این کشمکش‌ها زشت است و در شأن نام یک هنرمند نیست.
 
  • * پیشنهادهای سینمایی‌ات را امسال رد کردی و به هیچ‌کدام جواب مثبت ندادی. دلیل دوری تو از سینما چیست؟
پیشنهاد همیشه هست. ولی آدم قرار نیست به هر پیشنهادی جواب مثبت بدهد. ممکن است به خود شما هم در روز چند پیشنهاد در حوزه کاری‌تان داده شود، ولی مسلماً شما همه پیشنهادها را قبول نمی‌کنید. خیلی از مسائل در ذهن، منطق و از همه مهم‌تر دل‌تان وجود دارد که بر اساس آنها نهایتاً به یک پیشنهاد ممکن است جواب مثبت بدهید یا همه را رد کنید. این فقط مخصوص محسن چاوشی نیست. برای همه همین‌طور است. یک جای دیگر هم گفتم که اتفاقاً سینمای ما سینمای قابل احترامی است که روزبه‌روز هم پیشرفت می‌کند. پس من هیچ مشکلی با سینما ندارم و فقط یک‌سری مسائل و باید و نبایدهای شخصی است که برای حضورم در پروژه‌های سینمایی بر اساس آنها تصمیم می‌گیرم.
 
  • * از سینما بیاییم بیرون و برویم سراغ آلبوم. آلبوم «امیر بی‌گزند» در حال حاضر در چه مرحله‌ای قرار دارد؟
فعلاً که در مرحله کسب مجوز است و من هم مثل شما منتظرم تا کارهای اداری‌اش انجام و در زمان مناسب منتشر شود.
 
  • * این روزها چهره‌های جدیدی با تو همکاری می‌کنند. یاغی‌تبار، بوالحسنی، فاضل نظری، پریناز جهانگیر عصر و. . . استفاده از اشعار بزرگان کلاسیک هم به شدت مورد توجه تو است. این موضوع قرار است به پایان همکاری تو با حسین صفا و دوران درخشان گذشته‌تان تعبیر شود؟
نه به‌هیچ‌وجه این‌طور نیست. همکاری من با چهره‌های دیگر به معنی حذف شخص دیگری نیست. جایگاه حسین صفا و شعرش برای من و همه آنهایی که آثار مشترک ما را دنبال می‌کنند، جایگاهی ویژه است. این شایعاتی هم که این اواخر شکل گرفت، از اساس پوچ و مثل همه شایعات دیگر است. حسین صفا یکی از بهترین و تواناترین ترانه‌سراهای امروز است و در آلبوم «امیر بی‌گزند» هم چند شعر بسیار خاص و ویژه از او خواهید شنید.
 
  • * آلبوم «امیر بی‌گزند» قرار است ادامه‌ای بر آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» باشد؟
فکر می‌کنم از لحاظ تنظیم، آهنگ‌سازی و اجرا، متفاوت از آلبوم «سیزده...» باشد. روحی که در این آلبوم -حداقل به زعم من- وجود دارد، مخصوص به خودش است و تمام دغدغه من این است که مردم هم این روح و این جهان را به خوبی درک کنند. خیلی امیدوارم که این اتفاق بیفتد و همه به اصل و اساس حرفی که در این آلبوم زده می‌شود، برسند. تا این لحظه که با شما حرف می‌زنم، این آلبوم برای خودم خاص‌ترین آلبومم محسوب می‌شود. البته فرق دیگری هم که با «سیزده...» دارد این است که در «امیر بی‌گزند» فقط شعرهای کلاسیک وجود ندارد و از ترانه‌های امروزی هم در آن استفاده شده است. البته این ترانه‌ها و جهان‌شان هم با کارهای دیگری که در گذشته از من منتشر شده، تفاوت‌های بسیاری دارد. همان‌طور که گفتم، جهان‌بینی «امیر بی‌گزند» مخصوص به‌خودش است و روایتی دارد که این روایت همه قطعات آلبوم را مثل نخ یک تسبیح به هم متصل می‌کند. برای این آلبوم انرژی زیادی صرف و عرق‌های روحی بسیاری ریخته شد.
 
  • * توضیحاتت تقریباً همه سوال‌های بعدی من درباره آلبوم را جواب داد. برویم سراغ «شهرزاد». داستان همکاری تو با «شهرزاد» از کجا کلید خورد؟
پیشنهاد محمد امامی بود و با هم درباره‌اش حرف زدیم. بعد هم سناریو را خواندم و خوشم آمد و همکاری‌مان شکل گرفت.
 
  • * اینکه برای حضور در «شهرزاد»، پیشنهاد خواندن در سریالی دیگر را رد کردی، صحت دارد؟
نه، صحت ندارد. رد کردن پیشنهادات دیگر ربطی به حضورم در «شهرزاد» نداشت.
 
  • * حضور فردین خلعتبری و علیرضا قربانی در قسمت‌های نخست سریال و اضافه شدن تو در ادامه به این سریال شایعات زیادی را در پی داشت. خودت در این مورد ناگفته‌ها را می‌گویی؟
فکر می‌کنم موضوع حضور من ربطی به ماجرای رفتن آقای قربانی و خلعتبری نداشت. یک موضوع درون‌گروهی بود که پیش از اضافه شدن من به سریال در موردش تصمیم‌گیری شده بود. خیلی در جریانش نیستم و نمی‌توانم درباره این مسأله قضاوت درست و منصفانه‌ای داشته باشم. پس ترجیح می‌دهم درباره‌اش حرفی نزنم.
 
  • * چهره‌های دیگری هم پس از حضور تو و فراگیری قطعات «شهرزاد» که قطعاً به موفقیت سریال کمک شایانی کرد، جبهه گرفتند و به تو و سینا سرلک تاختند. به مرور موضوع به نوعی تقابل موسیقی سنتی و ایرانی با موسیقی پاپ هم تبدیل شد. این مقابله آیا اساساً درست بود و میزان این واکنش‌ها چرا تا این حد پیش رفت؟
اصولاً همیشه این‌طوری است که یک‌سری با چیزی موافق‌اند و یک‌سری دیگر مخالف. آن‌هایی که صرفاً تحسین می‌کنند، همیشه تحسین می‌کنند و آن دسته دیگر هم که طبق معمول همیشه می‌تازند. من اصلاً چنین قصدی نداشتم و بحث تقابل و این چیزها حتی یک لحظه هم به ذهن من خطور نکرد. فقط سعی کردم بر اساس استانداردهایی که در ذهن دارم، کار درست و شایسته‌ای بسازم که آبرودار باشد. اگر بخواهم همیشه خودم را درگیر این چیزها کنم که نمی‌توانم کار کنم. در واقع نمی‌توانم مدام هوش و حواسم را به این معطوف کنم که دیگران چه می‌خواهند و چه می‌گویند. بین این خواسته‌ها و آن چیزی که من فکر می‌کنم، باید به یک نقطه درست و اصولی برسم که بشود اسمش را گذاشت نتیجه خوب. بین این دو طیفی که گفتم، یک طیف پروسواس و ریزبین و نکته‌سنج هم وجود دارد که نگاه و نظرشان بیشتر کمکم می‌کند. بعضی‌ها انصاف‌شان به تعصب‌شان می‌چربد.
 
  • * فکر می‌کنی دلیل فراگیری آثاری که در «شهرزاد» خواندی، چه بود؟ تصویری بودن آثار، ویدئوکلیپ‌هایی که برای آن آثار ساخته شد، خود ترانه‌ها یا...؟
مهم‌ترین عاملش این بود که کارها خیلی دلی ساخته شد. یعنی اصلاً شکل و شمایل سفارشی نداشتند. اگرچه در ظاهر این‌طور به نظر می‌رسد، اما واقعاً خودشان شکل گرفتند. مطمئناً وجود یک تیم حرفه‌ای فیلم‌ساز هم در این زمینه نقش بسیار موثری داشت. اینکه آنها می‌دانستند و این هوش و درایت را داشتند که از امکان موسیقی درست و به‌جا استفاده کنند. هیچ‌کدام از این دو بخش موسیقی و فیلم، فدای هم نشدند و هر کدام به صورت مستقل به عنوان یک پکیج به درک و دریافت بهتر اثر کمک کردند. بعضی وقت‌ها همه‌چیز دست‌به‌دست هم می‌دهد تا یک اثر گل کند.
 
  • * دوست دارم واضح و صریح جواب بدهی. سوال آخرم مهم‌ترین سوال این گفت‌وگو هم هست. اگر قرار باشد بین «سنتوری» و «کجایی» انتخاب کنی، کدام‌یک را بیشتر دوست داری؟ جواب این سؤال شاید دغدغه خیل عظیم طرفدارهایت باشد.
«سنتوری» کاری بود در زمان خودش و «شهرزاد» کاری در زمان خودش. فاکتور زمان در این انتخاب‌ها خیلی مهم است. انتخاب کردن معذبم می‌کند، پس اجازه بده که انتخاب نکنم. فقط بگویم که حال هر دو را دوست دارم.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 16:48

دیدگاه‌ها

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 11:31

عشق <3 به جون خودم اگه دختر بودم باهات ازدواج میکردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسابش رو بکن من چقدر تو رو میخوام :))))))
نخند آقا حرف دلم بود انصافا :)

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 15:01
از هشتادو سه تا همین لحظه

اما محسن عزیزم...من بین سنتوری و شهرزاد،سنتوری رو انتخاب میکنم.

185.131.138.71
سه شنبه 24 فروردین 1395 - 14:44
masiRika

همه ی طرفدارای قدیمی چاووشی سنتوری رو انتخاب میکنن :)

46.167.158.240
پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 12:59
مهرشاد

ایشون واقعا اهنگهای فیلم شهرزاد رو خوندن؟

2.178.167.85
یکشنبه 22 فروردین 1395 - 11:36

با سپاس بی کران از شما هنرمند ایران زمین شما محشر عالی دل انگیز ودلنیشین ای کاش می شد بوسه زد به صدا شما چه میکنی با روح روان ما اقا چاوشی دوست می دارم هفت اهنگی را که برای سریال زبیا شهرزاد خوندید یک جهان تشکر مانا باشی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 11:38

مصاحبه بسیار خوبی بود و آقای چاوشی هم بسیار خوب پاسخ دادند و طبق معمول از حواشی دوری کردند

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 11:50

کم بود آقاااااااااااا

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 11:55

چرا توی مصاحبه از برگزاری کنسرت سوال نشد؟؟ ما منتظر جواب مستقیم محسن چاوشی گل و دوس داشتنی هستیم.

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 11:56

مصاحبه ي خوبي بود ولي كاش در مورد البوم امير بي گزند بيشتر سوال ميكردين هر چند شايد محسن جواب نميداد:)))

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:01

ﺳﻮاﻻﺕ ﻫﻤﻪ ﺧﺒﺮﻱ ﺑﻮﺩ ﻭﻫﻴﭻ ﺳﻮاﻝ ﺗﺤﻠﻴﻠﻲ ﻭﻋﻤﻴﻘﻲ ﻧﺪاﺷﺘﻴﺪ. ﺩﺭ ﻛﻞ اﻳﻦ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺭﻭ ﺳﻮﺯﻭﻧﺪﻳﺪ

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:15

هنرمند حرفه ای یعنی همین

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:27

چرا انقد کم بود مصاحبه!!؟

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:35

خدایا محسن چاوشیو در پناهت حفظ کن از این مرد با شخصیت تر و انسانتر ندیدم خدایا ،به هنجرش جلا بده خدایا تا بیشتر به فکر ما باشه

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:35

خدایا محسن چاوشیو در پناهت حفظ کن از این مرد با شخصیت تر و انسانتر ندیدم خدایا ،به هنجرش جلا بده خدایا تا بیشتر به فکر ما باشه

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:47

سلطان همش میخواد از حواشی دوری کنه وگرنه جواب واسه آقای مهرجویی داشت .

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

عشق منه

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

Ba in khodahafezish divane shodam

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

Soltaane khandeehaas haj mohsen❤️❤️❤️❤️

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

وای نفس که میگن ایشونه ها ...نفس منه ...

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

عالي

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

سپاس بی کران از محسن نازنین کجایی محشر بود شاهکار بود و با خدا حافظی تلخ چه کردی با روح روان ما اقا چاوشی عالی بود مانا باشی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

بهترینن ایشون❤❤❤

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

چقد این آدم با شخصیته. یکی مث مهرجویی باید از محسن چاوشی یاد بگیره شخصیت هنرمند ینی چی. حالا خواننده های امروزی که دیگه جای خود دارن

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

مصاحبه خیلی خوبی بود و آقای چاوشی هم بسیار خوب صحبت کردن

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

تو بهترینی محسن

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

خواننده ي فيلم شهرزاد ايشون هستن؟؟؟ خيلي دوس داشتم چهرشو ببينم

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 18:40
هر روز پاییزه

مهرشاد جان مگه تو کجا زندگی میکنی که چاوشی رو نمیشناسی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

46.225.46.250
یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

هرچه از دوست رسد نکوست...ممنون از این مصاحبه جالبتون با محسن خان چاوشی...یه دونه است این مرددد

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

دوست داشتنت خوبه ، خیلی دوست دارم

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

عاشقتم سلطان

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

محسن چاووشی یدونه باشههههه❤❤❤

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

چاوشی هنرمند بی ادعا و فروتنی هستش.. یه هنرمند واقعی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:58

عاشق صدا وشخصیت و هنر محسنم.اما بعضی از هواداراها یجوری برخورد میکنن که ادمو دلسرد میکنن

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 13:02

صدای تو جان میدهد به تمام خاطرات تلخ و شیرین زندگی ام...
هیچ صدایی به صدای تو مانند نشد....

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 13:16

واقعا زا اینکه طرفدار موسیقی پاپ کلاسیک ایرانی و خوانندگان صدا محور مثل حامی و مانی و فرزاد فرزین و خواجه امیری و ... بودم و بی تعارف اوایل اصلا کارای چاووشی رو دوست نداشتم اما الان به جرأت میگم یکی از باهوش ترین و کار بلد ترینهاست . مسلما اگه محسن چاووشی این هوشو نداشت خیلی زود کنار میرفت اما الان تونسته خیلیا رو مجذوب کارهاش کنه . بهش احترام میذارم و پیگیر کارهاش هستم . با آرزوی موفقیت

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 13:22

این همه سوال شد اما از برگزاری کنسرت نه
دلیلش چیه ؟ چرا هیچ صجبی از کنسرت نمیکنه پس
جواب هواداراش پس چی میشه ؟

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 13:25

انسان بزرگ و پخته ایه محسن...دمش گرم :) ♥

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 13:54

چقدر متین و بزرگوار ! واقعا ادم میفهمه و صداقتش رو درک میکنه که کلا به حواشی کار نداره و فقط دنبال کار بهترِ و کار درست نه کار بازاری ! مرسی که این مذلی هستی اقای خاص ! همیشه اینگونه بمان !
عزیزی خیلییی!

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 13:57

گفتگوی جالبی بود ... جناب چاووشی عزیز علاوه بر اینکه هنرمند برجسته ایست , شخصیت فوق العاده ای هم دارن ... ممنون از سایت شما

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:03

ول کن هیاهوی بیرون را چاووشی ات از دهان افتاد .... اخ عزیزم کجایی؟ دغیغا کجایی؟

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:14

بزرگ مرد، يه دونست، بدون محسن زندگى معنى نداره❤️❤️❤️

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:14

آقای خاص موسیقی پاپ ایران ... بهترینی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:14

درودبرزخمی ترین صدای ایران

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:14

یارمرا غار مرا عشق جگرخوارمرا یار تویی غار تویی خواجه نگهدارمرا

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:14

عشقه این بشر

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:15

واقعا هنرمندی هستن که دارای تفکر بسیار روی کاراشون هستن و خیلی قابل احترامه این موضوع
آهنگ "افسار" به نظر من بهترین این مجموعه بود ملودی خیلی عالی وکال عالی و یه تنظیم مدرن و نرم
بی صبرانه منتظر سوپرازهای ایشون درآلبوم جدید هستم <3

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:15

محسن فوق العاده س

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:50

چرا انقد گُلی شما؟ ما هوادارا علاوه بر موسیقی حرفه ای، اخلاق حرفه ای رو هم از شما درس میگیریم. عاشق جوابتون در رابطه با فیلم "چ" هستم. خیلی بزرگی مرد. جامعه هنر ایران نیاز به چنین افرادی داره.
زنده باد محسن چاوشی، امیر بی گزندِ موسیقی پاپ

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 14:56

Santoori???filmi k age hezar bar bbinam tekrari nmishe makhsusan musicaye binaziresh

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 15:05

موسیقی مثلا ما چرا چاپ نمینمای؟؟!!
*** صدا و ملودی‌های چاوشی این روزها شده عصای موسی (ع)؛ روی هر شعر و ترانه‌ای می‌نشیند تبدیل می‌شود به معجزه و همیشه هستند عده‌ای که بگوید او ساحری بیش نیست و در یک معرکه واقعی خواهد باخت!
و من چقدر دلم می‌خواهد درست مثل داستان واقعی‌اش یک نفر تمامی ساحران زبردست این مرز و بوم را گرد هم آورد و از آن‌ها بخواهد بساط سحر خویش پهن کنند و بعد ندا بیاید موسی عصای خود بیفکن!

و آن روز خواهد رسید... . ***

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 15:16

خیلی کم بود...خیلی..سوالات هم خیلی کلی بودن...دلمون تنگ شده برای محسن عزیز.

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 15:17

عشق = استاد چاوشی هم استانی خوزستانی ما. ما خوزستانیا بهت افتخار میکنیم

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 15:23

درود بر محسن چاوشي عزيز
بينهايت دوست دارم!!! 
ولي مصاحبه خيلي سطحي و معمولي بود...
خبري از اون هجمه ي تبليغاتي كه قبلا در مورد اين مصاحبه كرده بوديد . نبود
اصلا در مورد كنسرت . وضعيت قطعه ي ديوونه. قطعات بايگاني شده مثل مسلخ و صيد جگر خسته و... صحبتي نشد

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 15:27

برای امثال چاوشیها این فضای بسته و این فیلترینگها یعنی فاجعه.
چه ایده های خلاقانه ای که در نطفه کشته شد بخاطر مجوزهایی که به سلیقه خیلی ها نبود و هیچوقت به فعل تبدیل نشد.
ای کاش در کشور ما برای چاوشی فضای بازی فراهم میشد تا ایده های ناب موسیقیایی او ساخته و شنیده می شد.
باز هم مسرور و شادیم که با تمام این فیلترها چاوشی عزیز شاهکارهایی میسازد که در این سریال میتوان به افسار و خداحافظی تلخ و کجایی و همخواب اشاره کرد.

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 15:29

هميشه برام اولین و بهترین بودید. بی نظیر و تکرار نشدنی کلمات کم و محدودی هستن برا وصف صداتون. کاراتون رو با روح و قلبم گوش میدم. الهی الهی الهی هميشه زنده باشید

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 15:54

درود بر تو ای بزرگمرد موسیقی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 16:06

واقعا از ته دلم عاشق اخلاق، رفتار، صدا، قیافه، نحوه ی زندگی و ... محسن چاوشیم!
و یکی از افتخاراتم که همیشه و همه جا بهش میبالم اینه که تولدم با محسن چاوشی عزیز یکی هست یعنی 8 مرداد!
دوست دارم مرد، منتظرم زودتر «امیر بی گزند» منتشر بشه تا باز هم با صدات حال کنم بیش از پیش...

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 16:08

دوتا سلطان داریم تو موسیقی بالا دستشون نمیاد
عمو رضا و محسن عشق منن
امیدوارم یه روز همکاری داشته باشند .آخ تو فصل دو باهم بخوانند .چی بشه.

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 16:09

حسین صفا جادوگر ترین ترانه سرای امروز است! مگه داریم کسی تو هر ترانه و یا شعرش یه دنیای جدید باشه؟!

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 16:09

صدای بی نظیر چاوشی با شعرهای ناب حسین صفا حرف نداره ???

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 16:09

تک ستاره

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 16:09

چشم و چراغ میرسد????✌

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 16:18

این روزها همه محسن چاوشی گوش میکنند ... شما چطور ؟

b
یکشنبه 22 فروردین 1395 - 16:39

یک مصاحبه به سر و ته و سطحی..چه سوالهای بهتری که میشد بپرسی ولی سوالهایی پرسیدی که معلوم بود محین چه جوابهایی میده

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 17:26

فاتح قلبم

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 17:26

آهای همیشه و هنوز قلبم?

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 17:33

محسن روبایدباسوالات زیرکانه همانندپاسخ های زیرکانه خودش ب چالش کشیدکارشما نیست حرف کشیدن ازمحسن خداقوت

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 17:52

در این روز ها که همه دارن تکراری کار میکنن حتی اسطوره ها...محسن چاوشی آبروی پاپ ایران است

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 19:24

به نظر من سنتوری با هیچ مجموعه ای قابل مقایسه نیست
با این که هر دو عالی هستن اما سنتوری خیلی بالاتر هست

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 20:16

اقای بابازاده کلا خیلی جوو میدن. جوری هقته ی قبل عنوان کردند ک فکر میکردم ی چیزی در محسن در اوره. ی حرفی ی چیزی. اینارو ک از قیافه محسن هم میشد فهمید. نیاز ب مصاحبه نبود

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 20:45

به معناي واقعي محسن چاووشي هنرمند با شخصيت و با تربيت و با پرژتيزاست . مصاحبه خيلي خوبي در ماهنامه تجربه داشت و در اينجا هم بسيار خوب و بي حاشيه سخن راند . آفرين آقا محسن ، اي كاش بقيه خواننده هاي پاپ و سنتي هم مثل تو بودند... سايت موسيقي ما لطفا از مسير اصلي ات خارج نشو متاسفانه داري از راه بدر ميشوي ، بينندگانت حواسشون هست...

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 21:42

محسن چاوشی بر خلاف جمع کثیری از طرفداراش واقعا شخصیت والایی داره!
خدایی نه تو موسیقی بلکه اگه همه ایران تو همه زندگیشون مثه محسن رفتار میکردن الان بهشت بود.
امیدوارم امیر بی گزندت کولاک کنه و این شهرزاد فوق ضعیف رو به فراموشی بسپره!
البته من شنیدم افسار یکی از قطعاته امیر بی گزند بوده که خب معلومه آلبومه خوبیه و واقعا افسار از افتضاح های شهرزاد و خداحافظی تلخ و ماه پیشونی و ... ده سر و گردن بالا تر بود!
اما بین سنتوری و شهرزاد سوال مسخره ای بوده! سنتوری ملودیش می ارزه به کل آهنگای شهرزاد وای به حال اجرا و ترانه
دوست دارم محسن جان هر روز موفق تر بشی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 23:07
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

البته که ممنون که اینبار رفتار تخریبگرانه رو کنار گذاشتی و با شخصیت نظر دادی ولی در عین حال تیکه هات رو هم که میندازی :)) و همچنین آرزوی موفقیت داریم برای احسان عزیز
نکته ی دیگه عرض کنم که یه ملت میگن آهنگ های شهرزاد به دلیل فضای عام پسند و گریز محسن به گذشته بهترین کارای چند وقت اخیرش بوده و کلی مخاظب بهش اضافه شده اونوقت نمیدونم رو چه حساب وعلمی اینارو میگی. کجایی که به کنار تقریبا میشه گفت مگا هیت ترین ترک تو چند سال اخیر بوده در بین خواننده ها بوده
اما قطعه ی خداحافظی تلخ هم باید بگم تنظیم اصلی آهنگ راک بوده و محسن اون رو به صورت راک خونده ولی به دلیل تغیراتی تنظیم پاپ شد و تنظیم و صدا به هم نمیخورد که البته باز هم موقع انتشارش در ضفحه ی اکثر بازیگرا و مجری ها و هنرمندا و حتی برخی خواننده ها به عنوان پست گذاشته شد و نشون داد که همه لذت بردند.
اما من هم قبول دارم در کارای شهرزاد ماه پیشونی از بقیه یه سرو گردن پایین تر بود . ولی همخواب و افسار و کجایی و...... تمامی هنرمندا و مردم دوسش داشتند و از جمله اقای خلعتبری ، زلاند و عارف سلطان قلب ها و ....
در کل اینها نظر شخصی شماست ونباید و با قاظعیت جوری اعلام کنی که حتما اینظور بوده که تو میگی .
وذر آخر آرزوی موفقیت برای شما و احسان :)

86.104.100.186
یکشنبه 22 فروردین 1395 - 23:42
میثم

سنتوری شاید در زمان خودش خیلی جذاب بود ولی الان جذابیت نداره...من هم کارهای شهرزاد رو نپسندیدم زیاد ولی هر چی باشه یکی دو تا از کارهای شهرزاد از اون ملودی ها و تنظیم های تکراری و نخ نمای دوران سنتوری بهتر بودن...مثلا تنظیم به رسم یادگار رو گوش کن..در حد خودش خوبه یا ماه پیشونی...البته بازم بگما انتظارها از محسن بیشتر بود (حتی تو سریالی که مربوط به دهه چهله) ولی در هر صورت این تراک ها اگه قوی تر نباشن از سنتوری ضعیف تر نیستن.... مقایسه امیر بی گزند با شهرزاد هم به نظرم زیاد منصفانه نیست چون تراک هایی که تو آلبوم هستن هدف جداگانه ای دارن که تفکرات اصلی محسن تو همون تراک خودشو نشون میده..تو تراک هایی مثل پاروی بی قایق مثل وصیت که تو آلبوم قبلیش شنیدیم.

31.56.174.136
دوشنبه 23 فروردین 1395 - 00:46
shahre gham

شما اسلحه را گذاشتی روی رگبار وتیر ها را پشت سرهم به قلب همه خالی می کنی وبعد از اینکه طرف رانابود کردی ،، می گی دوستت دارم و موفق باشی...خیلی عجیبه...از در دوستی وارد شدی وبعدازخنجر زدن ونیش وکنایه داری از همون در خارج میشی...پا را گذاشتی روی گلو وفشار می دی بعد هم می گی موفق باشی...خودتون کامل فهمیدید منظورم چیه...دست بردار دوست عزیز..دست بردار...

5.123.68.36
دوشنبه 23 فروردین 1395 - 08:16
اصفهان اصفهان

ابوالفضل جان ممنون ازت ولی به نظر میرسه احسان جانت خیلی بیشتر به دعاهات نیاز داره چون شدیدا افت کرده . حقم داره البته از بس یا عکس میگیره یا کنسرت میزاره وقت نمیکنه به کار خوب فکر کنه
به نظر من که به چسب به اون داره از دست میره اینجا وقتتو تلف نکن

193.178.200.235
دوشنبه 23 فروردین 1395 - 11:07
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

ببین ابوالفضل قبلا با هم صحبت کردیم قرار شد تمومش کنیا !!!
من شروع کنم دیگه ول نمیکنما !!!
دفعه بعد با لودر میام تو اخبار مربوط به خواننده ی محبوبت !!!!

5.222.14.215
دوشنبه 23 فروردین 1395 - 13:51
mohsen 5678

دوستان بیخیال استاد ابولفضل شین!ایشون موفقیت کجایی رو مدیون داب اسمش میدونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

37.255.102.212
سه شنبه 24 فروردین 1395 - 11:42
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اوووو چه خبرتونه؟
انتقاد نمیشه کرد؟
من بخدا بیشتر از همه ی شماها طرفدار محسنم و دوس دارم پیشرفت کنه.واسه من محسن و احسان فرقی ندارن.چیزی که مهمه موسیقی مملکتمه که با این تعصبای الکی داره خراب میشه!
واقعا باید تاسف خورد به حال خودمون که موسیقیمون انقد ضعیفه به جوری که وقتی فرزاد فرزین میره روسیه تازه میفهمن ایرانم موسیقی داره!
خب چرا؟ چرا انقد هیت های خوب کم شده؟ اصن نیست!!!!
به دلیل تعصب الکیه.شرط میبندم نه دل همگی شما راضی نیست که محسن ادامه بده کجایی و ... رو.ولی تعصب الکیتون اجازه نمیده!
من از طرفدارای خود احسانم طرفدار ترم چون اونم هر وقت کار اشتباهی کرده بهش گفتم بدون رو در وایسی ولی تعصب الکی فقط باعث افت موسیقی میشه دوستان گلم!
من نه دشمنی با محسن دارم نه با شماها بلکه زندگی میکنم با موسیقی.با آهنگی مثل من خود آن سیزدهم و افسار و ... . نه آهنگای فوق ضعیف شهرزاد!
اون دوست عزیزمونم محسن که گفتم تو سایت میگفت محسن صدا نداره حالا محسن شده سلطان صدا! اینو خدا زده البته این یه نوع اختلال شخصیتیه که تو نوجوانان ایجاد میشه!
موفقیت کجایی به دلیل این بود که رو نقطه ی اوج سریال ساخته شده بود و همین طورم شد که بقیه آهنگا حتی با کلیپ هم نتونستن مثه کجایی بگیرن!
بعد من از محسن نقد میکنم چه ربطی به احسان داشت یا هر کس دیگه ای؟
امیدوارم واقعا موسیقی ایران رشد کنه و با این تعصبامون خواننده هامونو خراب نکنیم!
لطفا تایید

23.27.13.48
سه شنبه 24 فروردین 1395 - 17:41
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

" محسن چاوشی بر خلاف جمع کثیری از طرفداراش واقعا شخصیت والایی داره! "
شما به این میگی انتقاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
انصافا دیگه تا آخر عمرت انتقاد نکن !!!!!!

185.126.13.232
سه شنبه 24 فروردین 1395 - 19:48
علی

دوستان ایشون همونی هستن که تو همین سایت اهنگ من خود ان سیزدهم و مسخره می کردن
و میگفتن من خود ان نحسم ..من خود ان عددم .....حالا دارن لذت می برن از اهنگ ....جای بسی تعجبه
غرق در تعصبی خودت ولی به دیگران میگی دارن از رو تعصب حمایت میکنن

46.224.74.18
چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 10:47
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

من نمیدونم چرا فکر میکنید من دشمن شمام!
بالاخره هر چی باشه ما برادرای دینی هم هستیم :)
میگن با هر کی مثه خودش رفتار کن.وقتی افرادی میان به احسان توهین میکنن نظیر افرادی مثل نوید ترابی و حسن و ... باید منتظر جوابم باشین خب!
اون دوستمون میگه من خود آن سیزدهمو مسخره کردم.درسته ولی عاشق این آهنگم ولی وقتی توهینایی میشه باید جوابشم بشنوید.
من که اصلا حوصله کل کل ندارم.یعنی فایده ای هم نداره چون موسیقی سلیقه ایه.باید بپذیریم محسن و احسان در حال حاضر حرف اولو میزنن چون یه نظرسنجی بشه یا احسان اوله یا محسن که تو سال های اخیر هم دیدیم.پس چرا دعوا؟ به جاش میشه با دوستی کمک کنیم به موسیقی! همون طور که محسن چاوشی اولین نفری بو که عاشقانه ها رو به احسان تبریک گفت.همون طور که احسان تو منزل شخصیش به کجایی محسن گوش میده!
اما در این میان بعضیا هستن که منتظن ماها دعوا کنیم.مثل همین آقای محسن خان.تو 1 سال اخیر از چاوشی بد میگفت و میگفت صدای خودش نیست و احسان خوبه و حالا احسان بد شده و چاوشی پادشاه!هدف این افراد فقط تفرقست!!! کسی که اسم خواننده ای رو یدک میکشه یعنی دوسش داره و روش حساسه و نباید به آرمان ها و علایق هم توهین کرد!
من اینجا از طرفدارای محسن چاوشی عزیز میخوام به خاطر یک سری افراد دعوا نکنن و خودمم هم واقعا همچین چیزی نمیخوام! خدا شاهده این نظرمم فقط انتقاده ساده بود! من عاشق من خود آن سیزدهم هستم و دوس دارم محسن اونجوری با کیفیت کار کنه نه اینکه کارای ضعیف و یک بار مصرف شهرزادو گوش بدم!!!!!
امیدوارم روز خوبی داشته باشین و آخرین جر و بحث ماها باشه :) البته جر و بحث خوبه ولی به طور مودبانه و کاملا بی تعصب
موفق باشید

89.165.43.181
چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 20:24
mohsen 5678

مستر ابولفضل!
اولا من تنها انتقادم بحث عدم کنسرت گذاشتنه محسن چاوشی بوده و هست و خواهد بود!دوما اهنگ های شهرزاد اینقدر خوب هست که اگه دشمن خونی محسن باشم به احترامش ازش تعریف کنم!سوما بچه جان افت احسانو با این تهمت و چرندیاتت نمیتونی بپوشونی من همون طور که دوستان چاوشیست میدونن خیلی جاها سره احسان باهاشون بحث کردم مثله حسن عشق چاغوشی و.....من شخصیتم هرکی به احسان انتقاد کنه بیسواد و بیشخصیته از دید شما!

37.255.74.212
پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 19:56
حسن عاشق چاوشی

یه چند سالی گذشت تو هنوز اندر خم یک کوچه ای پسرجان ؟

خداییش همیشه باش و فعالیت کن سرانه خنده کاربران سایت کم نشه !

انتقاد ؟؟؟ کسی که با کارای تکراری درد عمیق خواجه امیری میچسبه به سقف اصن میفهمه موزیک چیه که بعد بخاد انتقاد کنه ؟ :)
بعد از کجایی و مجموعه شهرزاد بخاد انتقاد کنه ؟؟
اتفاقا اهنگ های شهرزاد بسیار هوشمندانه و اگاهانه پاپیولارتراز دیگر کارهای محسن ساخته شد و البته در حال و هوای سالهای دور ایران !

همین کار کجایی رکورد هیت ترین اهنگ چندین سال اخیر ایران رو زد !( با بالای دوازده میلیون پخش در سایت اسمشو نبر)
و اندر کیفیت این اهنگ ها همین بس :
1-فرید زلاند ازش تعریف میکنه !
2-محمد اصفهانی میگه دوسش دارم !
3- عارف میگه رو این اهنگای چاوشی گیر میکنم و نمیتونم ازش بگذرم !
4- محسن یگانه میگه امثال این اهنگا باعث شد یه سری ترک هارو بزارم کنار و کار بهتری بسازم و روانه بازار کنم!
5- بابک جهانبخش و بابک صحرایی مهر موفقیت بر روی این اهنگا میزنن و ازش تعریف میکنند!
6-خواننده خودت گوشش میده( که قبلا میگفت ارتباط برقرار نمیکنه با محسن )

بعد تویی که با اهنگ جدید خواجه امیری ( هیچی نداره رسمن و تکراریِ ) میچسبی به سقف و میای
و از این اهنگها انتقاد میکنی ؟ :)))))

اگرم مقایسه ای میشه مقایسه کارهای محسن با خودشه که در این مجموعه پاپیولارتر شده . آره پسرجان :)
عزیزم جای دیگه این مدل صحبت ها رو نکن که اخرش اینجوری نشه !

کسی که هــــــــــــــــم البوم پاروی بی قایق و هــــــــــــم اهنگهای شهرزاد رو ضعیــــف میـدونه

قطعا کاندیـــــــــدای اول خنـــــــــدانـنده برتر سایت موزیک ما میباشـــــد :))))))

ضمنن دیگه کل سایت تورو میشناسن هر جایی میری تکلیفشون باهات مشخصِ
هر جایی هم که توهم زدی جواب گرفتی و از این پس هم همینطور خواهد بود !
تا وقتی به حداقلِ بلوغ فکری نرسی همینگونه جواب دریافت میکنی و خب به همین ترتیب ما و دوستان دیگر رو شاد میکنی و این نکته مثبتی تلقی میشه برات :)
فصل امتحانات نزدیکِ عزیزم تمرکزت رو درس و مشقت باشه!

اقا تایید

95.38.162.65
یکشنبه 22 فروردین 1395 - 22:04

همیشه پشتتیم . همیشه سربلندوموفق باشی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 22:16

عالی هستن ایشون همیشه موفق باشن واقعا مثل ایشون نداریم خیلی خوبن خیلی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 22:20

هرگز نمی‌توانم بین «سنتوری» و «کجایی» یکی را انتخاب کنم این تیتر چه ربطی به جواب محسن داشت؟
بهمن بابازاده زرد شدی

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 23:35

بزرگ آقای موسیقی پاپ

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 06:35

خیلی دوسِتون دارم

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 07:09

واقعا دوستت دارم از ته قلبم ، از جونمم برام عزیزتری یعنی اگه تو نبودی دنیام زیر و رو میشد ، بهترین هنرمند و خواننده کشور ، اقایی کن تا قیامت بر موسیقی این کشور ، محسن چاوشی

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 08:13

یک جوری گفتین صحبت های نکرده چاووشی در مورد حاتمی کیا و مهرجویی و اینا من گفتم محسن چی گفته !
همون حرف های قدیمی بود .
این پست های کامینگ سون شما و بزرگنمایی بعضی پست هاتون واقعا در حد موسیقی ما نیست ...

واقعا این قدر آب و تاب داده بودین من فکر کردم بالا 4 صفحه مصاحبه میخونم . کلا شاید 15 دقیق صحبت کرده باشین !

و اینکه 70 درصد این صحبت ها مسائل گفته شده ی محسن توی فضای مجازی و اینور اونور بود ...

به خاطر اون 30 درصدش تشکر .

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 10:29

فک کنم خودشم ته دلش میدونه سنتوری یه چیز دیگه بود و با خیلی از کاراش قابل مقایسه نیست

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 10:57

خاص ساده نامبر وان

راستی این هوادارای خواجه امیری هم خیلی خجسته تشریف دارن
تو اون پست قبلی همینی که داره دم از دنیای گلستان میزنه میگفت: اگه حواجه امیری واسه شهرزاد میخوند کولاک میشد

بعد میگفت : اونی که واسه شما آرزوست واسه ما خاطره ست: خاطره های شما برمیگرده به سریال های در مسیر زاینده رود و باران وماتادور
خاطره های ما بر میگرده به سریال شهرزاد و فیلم سنتوری
کجایی ریت بازدید 15 میلیون رو داشته تو یکی از این سایت های که نمیشه اسمشو اورد یه آهنگ مگا نه گیگاهیت یا تتراهیت ینی از هر 10 ایرانی 11 نفر گوشش دادن :))

ممنون

سه شنبه 24 فروردین 1395 - 11:25
hadi

حامد خان کلا شاعر خوبی هستن.ماشالا هر نطرشون یه دیوان شعره برای خودش

31.184.145.2
چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 00:24
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

این روایتِ هواداران خواجه امیریه که من از کتاب :::فانتزی های یک هوادارا خواجه امیری::: نقل گرفتم

94.101.138.41
دوشنبه 23 فروردین 1395 - 13:50

ای استاد اعظم تو با شخصیت ترین و انسان ترین بین هنرمندان کشور هستی و جدا از این خصوصیات در موسیقی هم چندین و چند پله بالاتر از سایرین قرار داری!!
سایر خوانندگان کشور مانند خواجه امیری و یگانه و برخی دیگر باید به تو اقتدا کنن و تورو الگوی خودشون در تمامی زمینه ها قرار بدن هرچند هیچگاه نخواهند توانست به درجه ی شما برسن!!
کنسرت هم اصلا مهم نیست و مگه این خوانندگان کم توان که روزی 5 سانس کنسرت برگذار میکنن و بدون کوچکترین امکاناتی فقط پول از مردم میگیرن تا جیباشون پرتر شه چه گلی به سر موسیقی زدن؟
ولی شما بدون کنسرت و درامدزایی جوری در قلب و روح مردم نفوذ کردی و طوری موسیقی کشور رو نجات دادی که همین الان هم اگر از موسیقی کنارگیری کنی بازهم جزو اسطوره های هنر موزیک این کشور هستی!!

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 15:06
r20reza

هر چقدر هم بخوام تعریف یا نقد کنم جناب چاووشی رو...هیچوقت از هواداران محسن چاووشی به خوبی یاد نمیکنم...نمونش کامنت ایشون

5.236.133.25
سه شنبه 24 فروردین 1395 - 11:44
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

نمونه ی دیگر از شخصیت والای طرفداران چاوشی!!!!!!
همینا باعث خراب شدن محسن میشن
فکر میکنم محسن به جا آلبوم یه کلاس شخصیت شناسی بذاره واسه طرفداراش خیلی موفق تر میشه چون هر چی میکشه از طرفداراشه

23.27.13.48
سه شنبه 24 فروردین 1395 - 14:51
masiRika

reza دقیقا یکی از دلایلی که سعی میکنم تو موسیقی ما بروز ندم طرفدار چاوشیم وجود همین آقاست!!!!!
آقای نوید که از تک تک کامنتات میشه متوجه شد چقد سرت درد میکنه واس ه دعوا و چقد دوس داری همه بریزن به طرفدارای چاووشی بدوبیراه بگن!خواجه امیری و یگانه هم در کارشون بسیار موفقن و هم تو بقیه مسائل!
((((مهم تر از همه اینکه آدم طرفدارنمایی مث تو قبولشون نداره!و این یه حسن ه!!!))))))))

46.167.158.240
سه شنبه 24 فروردین 1395 - 17:42
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

در کل عاشقتم نوید جان :))

185.126.13.232
چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 02:10
نوید ( طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی ( طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

رضا جان همین که محسن چاوشی رو دوست داشته باشی کفایت میکنه!!شما از من متنفر باش ولی محسن رو دوست داشته باش!!
ابوالفضل جان فکر کنم کامنتای تحریک امیز همراه با تمسخر خودتون رو فراموش کردین که حالا به کامنت من خرده میگیرین!!
همینطور شمایی که گفتین طرفدار محسن هستین ولی به خاطر رفتار بنده و برخی دیگر از طرفدارای چاوشی جرات نمیکنید بگین طرفدار ایشون هستین این رو بدونید که شما باید با افتخار فریاد بزنید که طرفدار چاوشی هستین و اگر این کارو نکنید پس یک چاوشیست محسوب نمیشید!!
جناب پیادرو ارتش میلیونی محسن چاوشی درود بر تو که طرفدار واقعی محسن هستی!!واقعا درود بر تو!!!

5.115.182.59
دوشنبه 23 فروردین 1395 - 15:41

واقعا شخصیت والا و دوست داشتنی داره محسن
صبر و سکوت و دامن نزدن به حواشی محسن باید الگوی خیلیا باشه

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 16:03

در اینکه درحال حاضر جزو بهترین خواننده های ایرانه هیچ شکی نیس...
ولی یه چیزیو هیچوقت نمیتونه توجیه کنه اونم دلیل کنسرت برگزار نکردنشه!برگزاری کنسرت خودش توانایی بزرگیه و تمام خواننده های دنیا در بدترین شرایط و بدترین سالنها(بدتر از سالنای ایران!)کنسرتاشونو برگزار میکنن و کارشونو خوب انجام میدن اما هنوزم نمیتونم بفهمم که چرا آقای چاووشی روی برگزار نکردن کنسرت اصرار داره!اگه بتونه برگزار کنه بهترین خواننده ی ایران میشه با اختلاف!(آماده ی حمله تروریستی طرفداران چاووشی هستیم:))

سه شنبه 24 فروردین 1395 - 01:18
shahre gham

موفق باشی...یه انتقاده که با لحن محترمانه ای گفته شده...موفق باشی

5.124.74.44
دوشنبه 23 فروردین 1395 - 22:45

خداوکیلی خوشم اومد از چاووشی....اخلاق داره....سیروان خسروی یاد بگیر حالا اگه تو بودی زیرابه مهرجویی رو میزدی

سه شنبه 24 فروردین 1395 - 10:53

بی شک محسن چاوشی همراه با محسن یگانه بهترین خواننده های حال حاضر ایرانند
ولی واقعا سوالی که پیش میاد اینه دلی برگزار نکردن کنسرت محسن چاوشی واقعا یه نقطه ضعف اساسی میتونه باشه
واقعا با اینکه طرفدار دو آتیشه محسن یگانه هستم ولی اصلا نمیتونم آهنگای حرفه ای و زیبای محسن چاووشی نادیده بگیرم . به امیده اینکه یه روز آهنگ کجایی رو همه با هم تو سالن میلاد یا برج میلاد همخونی کنیم
محسن فقط یگانه

چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 12:14

جدیدا گزینه ی کنسرت نذاشتن محسن شده:
محسن خوبه ولی حیف که کنسرت نمیذاره

چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 15:26

محسن چاوشی مرد نیکوی روزگاره
بزرگترین تفاوتش با سایر دوستان اینه که به حاشیه ها توجه نمی کنه
سرش بکار خودشه واسه همین اینقدر دوسش دارم
موفق باشی محسن جان سلامت باشی و فقط برامون بخونی که دنیا بی صدات قشنگ نیست

شنبه 28 فروردین 1395 - 18:29

آیوﻻ محسن جان اقایی ب مولا

یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 00:13

دوستانی که هی از کنسرت میپرسن:
مطمین باشید بموقش یه کنسرتی میزاره مثل خودش متفاوت با کنسرتایی که تا حالا دیدید پس عجله نکنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی: هرگز نمی‌توانم بین «سنتوری» و «کجایی» یکی را انتخاب کنم | موسیقی ما