برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه کنسرت 26 اردیبهشت تهران
«نریمان» تک آهنگ «تقاص» را منتشر کرد
موسیقی ما - خواننده آثار پرانرژی ای چون «تک و تنها» و«نازنین ناز نکن» در آستانه کنسرت 26 اردیبهشت ماه سالن میلاد نمایشگاه تهران تک آهنگ جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، نریمان که در حال حاضر مشغول تمرین برای نخستین کنسرت رسمی خود پس از ده سال ممنوع الکاری است، تک آهنگ «تقاص» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است.

این خواننده که برنامه ریزی های زیادی برای اجرای تهران خود در نظر گرفته است، در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «در حال آماده سازی برخی اتفاقات جالب و پرهیجان برای اجرای تهران هستیم و مجوز اجرای صحنه ای قطعه جدید را نیز اخذ کرده ایم.»

این خواننده درباره لیست قطعاتی که قرار است در نخستین کنسرتش اجرا کند نیز گفت: «گلچینی از قطعات قدیمی و جدید را برای این کنسرت در نظر گرفته ایم و در نظر داریم ضمن تجدید خاطرات با آثار قدیمی، قطعات جدید را هم در این اجرا روی صحنه ببریم.»

گفتنی ست بلیت فروشی کنسرت نریمان آغاز شده است و دوستداران این خواننده می توانند نسبت به خریداری بلیت این خواننده اقدام کنند.

دکتر «ایمان عابد» (تهیه کننده و مدیربرنامه های نریمان) مسئولیت هماهنگی حضور نمایندگان رسانه ها در کنسرت نریمان را به عهده دارد که اهالی رسانه برای هماهنگی پوشش خبری این برنامه می توانند با شماره مندرج روی پوستر و تیزر این کنسرت تماس حاصل نمایند.

هم اکنون می‌توانید قطعه «تقاص» را با ترانه و ملودی «آصف» و تنظیم «بهروز علیاری» در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 14:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «نریمان» تک آهنگ «تقاص» را منتشر کرد | موسیقی ما