برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم جدید خواننده «کجایی» سرانجام منتشر شد
محسن چاوشی: «امير بی‌گزند» برآمده از خَلَجان‌های روحی آدم‌هاست
موسیقی ما - آلبوم جدید محسن چاوشی به نام «امیر بی‌گزند» پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام از صبح امروز به صورت گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، محسن چاوشی که پیش از این آلبوم‌های یه شاخه نیلوفر، ژاکت، حریص، سنتوری، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام و پاروی بی قایق را منتشر و طرفداران زیادی جذب کرده، هشتمین آلبوم مستقل خود را از صبح امروز به تهیه کنندگی «سیدهادی حسینی» روانه بازار موسیقی کشور کرد.

محسن چاوشی در روز انتشار آلبومش، درباره جدیدترین اثر خود «امیر بی‌گزند» و جهان بینی این روزهایش در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما»، گفت: «امير بی‌گزند» در واقع برآمده از خَلَجان‌های روحی آدم‌هاست. آدمی كه می‌تواند من باشد يا هر كس ديگری. حالی كه هر لحظه به شكلی به آدم عارض می‌شود. از سرخوشی تا اندوه، از قبض تا بسط. به سامان رسیدن اين حال‌ها در قالب يک آلبوم واقعاً كار دشواری بود كه بدون هم‌كاری و هم‌فكری به ثمر نمی‌رسيد.»

چاوشی در ادامه گفت: «به نوبه خودم سعی كردم هر چه در توان دارم و تا اين لحظه یاد گرفته‌ام را به حال و هوا و البته منطق اين آلبوم اضافه كنم. هر اثر هنری از یک لحظه حال و ذوق به وجود می‌آید اما صرفاً اين حال و ذوق كافى نيست. سعی كردم به اندازه خودم چيزی كه خواندم و در طول این دو سال با آن زندگی كردم را بفهمم و اميدوارم توانسته باشم اين موضوع را در «امير بی‌گزند» با ديگرانی كه می‌شنوند شریک شوم. امیدوارم مورد رضایت صاحب این حال و البته گوش و هوش مردم هم قرار بگیرد.»

محسن چاوشی سال گذشته با خوانندگی سریال «شهرزاد» و انتشار چندین قطعه موفق از جمله «کجایی»، «به رسم یادگار»، «هم‌خواب»، «ماه پیشونی» و... توانست مورد استقبال عمومی قرار بگیرد و همین استقبال باعث شد در بسیاری از نظرسنجی‌های پایان سال گذشته، این خواننده به عنوان یکی از خوانندگان موفق سال معرفی شود. قطعه «کجایی» توانست موج بزرگی را در جامعه بوجود بیاورد و تبدیل به یکی از هیت‌های موسیقی پاپ در این سال شود.

در آلبوم «امیر بی‌گزند» از اشعار بزرگان شعر و ادب پارسی از قبیل مولانا و سعدی استفاده شده و در کنار شعرهای این بزرگان، ترانه‌هایی از حسین صفا، علی‌اکبر یاغی‌تبار و پدرام پاریزی نیز در آلبوم قرار گرفته است. همه ملودی‌های آلبوم جدید چاوشی از ساخته‌های خود این هنرمند است و بهروز صفاریان، کوشان حداد، فرشاد حسامی، عادل روحنواز و بابک نقوی نیز به همراه خود محسن چاوشی تنظیم قطعات آلبوم «امیر بی‌گزند» را بر عهده داشته‌اند.

«بهروز صفاریان» به عنوان مدیر هنری این آلبوم معرفی شده است و «مهدی معزی» نیز مدیر اجرایی آلبوم «امیر بی‌گزند» است. سینا سرلک نیز در قطعه «پریشان» با چاوشی همخوانی کرده است. عادل روحنواز و احسان نی زن از جمله نوازندگانی هستند که در این آلبوم ساز زده‌اند.

شرکت تصویرگستر پاسارگاد نیز پخش و تکثیر این آلبوم را بر عهده دارد. سید هادی حسینی و حمیدرضا عارف تهیه کنندگان آلبوم «امیر بی گزند» هستند.

حسینی صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره تاخیر چند باره درانتشار آلبوم توضیح داد: «از همه دوستداران محسن چاوشی واقعا بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنم. من در مصاحبه قبلی هم عرض کرده بودم که نهایت سعی ما برای انتشار آلبوم برای تاریخ دهم خرداد است ولی متاسفانه برخی مشکلات باعث شد در این تاریخ آلبوم آماده تکثیر نشود و امروز -17 خرداد- این آلبوم به صورت گسترده به بازار موسیقی کشور بیاید.»

او درباره نوع آشنایی و آغاز همکاری‌اش با این خواننده نیز گفت: «از مدت‌ها قبل من یکی از طرفداران صدا و آثار محسن چاوشی بوده و از زمانی که قطعه «پاروی بی‌قایق» را در آلبوم قبلی محسن چاوشی شنیدم، برخی گلایه‌های این اثر به شدت من را تحت تاثیر قرار داد و همان جا تصمیم گرفتم که با ایشان ارتباط برقرار کنم. از طریق دوست خوبم حمیدرضا عارف که دیگرتهیه کننده آلبوم «امیر بی گزند» است، به واسطه دوستی مشترکی که بین ما و حمید فرخ‌نژاد با محسن چاوشی بود، جلساتی برگزار شد و بعد از جلسه دوم، قرارداد آلبوم ثبت شد. همه مراحل تولید آلبوم را خود محسن چاوشی پیش برده و من نقشی در مراحل فنی و هنری آلبوم نداشتم ولی در صورت شکل‌گیری همکاری‌های بعدی سعی‌ام بر این است که حتما کارهای بزرگی را با این خواننده محبوب و مردمی تجربه کنم.»

حسینی درباره آغاز کمپین «موسیقی را دانلود نکنیم» همزمان با انتشار آلبوم «امیر بی‌گزند» نیز گفت: «دو سال برای تولید این آلبوم زمان صرف شده و چون خودم احساس کردم و از نزدیک شاهد بودم، برای هر قطعه این آلبوم محسن چاوشی به اندازه یک آلبوم کامل وقت و انرژی صرف کرد. پس ناجوانمردانه است که با دانلود غیرقانونی، حقوق هنرمند و آثارش زیر پا گذاشته شود. از تمام علاقمندان به هنر و موسیقی می‌خواهم که با تهیه نسخه اوریجینال، از هنرمند مورد علاقه خود و تیم تهیه کنندگان آلبوم، حمایت کنند. من هم موافق راه‌اندازی کمپین «موسیقی  را دانلود نکنیم» هستم و نه برای این آلبوم، بلکه برای همه آثار موسیقی که هنرمندان و خالقانش برای آن وقت و انرژی صرف کرده‌اند، بایستی حق مطلب ادا شود. تصمیم داریم ده درصد از فروش این آلبوم را به موسسه خیریه مهرانه جهت حمایت از کودکان کار اختصاص دهیم و این موضوع از ابتدا در ذهن تیم تهیه کننده آلبوم بود.»

هم‌چون گذشته از مخاطبین سایت موسیقی ما تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم و سایر آثار فرهنگی-هنری را به صورت قانونی تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395 - 03:04

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:30

عالی هستی به مولا. خدا حفظت کنه خیلی عزیزی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:18
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

واقعا موافقم
ترک امیر بی گزند فوق العاده شده
کدوم خواننده ای جرات داره این شعرا رو بخونه؟
کدوم خواننده ای توانایی تلفیق شعر مولانا با گیتار الکتریک رو داره؟؟؟
قظعا یکی از عوامل قوی آلبوم حضور عادل روح نواز هست. مرسی از بهروز و فرشاد و بابک و حسین صفا
یهترین آلبوم چمد سال اخیره . واقعا میشه گفت شاهکاره

5.239.109.148
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:06
از هشتادو سه تا همین لحظه

عجب البومی
عجب صدایی
عجب لحنی
-------------------------------------------------
لطفا حلال تهیه کنید و اگر از آلبوم هم خوشتون نیومد لازم نیست بیاین و تخریب کنید.میتونین محترمانه انتقاد کنین.
ممنون

2.186.149.203
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:07
K.t.K

حدس میزدم تم آلبومو راک بزنه چاووشی. یعنی یدونه باشه. به این میگن موزیک به این میگن شعر فوق العاده عالیه یه جنگجو به تمام معناس محسن ازهیچ سبکی ترس نداره اخه مگه میشه انقد خوب دوستان دونه دونه برین جلو همون امیربیگزند خودش 4 تا آلبومه....

2.145.104.234
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:36
محسن = فرهاد

به قول یه چاوشیستی عزیز :
محسن! اين کيست اين؟ دل من را سوار آخرين اتوبوس کرد و از شر چنگيز نفس جام ترياق را به دستمان داد و مارا از پريشان حالي در آورد و به ما گفت اي جنگ زده! اگه شرمساري به درگاه امير بي گزند متصل شو ، شيدايي کن که شاه مقصود اوست ...

5.238.62.250
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 02:27
علی

دوستان چاوشیست با کسی بحث نکنین
درک این البوم نیازمند اطلاعات ادبی است
قطعا کسی که با ادبیات اشنایی لازم رو ندارد این البوم را پس خواهد زد
و با البوم ارتباط برقرار نخواهد کرد
این البوم قطعا فراتر از این بحث های احمقانه است که دوستان راه انداختن

46.167.158.70
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:44
امیر

اینارو ول کن آقا من هنوز نتونستم از ترک 1 برم 2 دارم دیوونه میشم باش 10 بار گریه کردم این چه شعریه این چه صداییه چاوشیو مولانا فرستاده تا شور و عشقشو باز به جان بشر بندازه
واقعا خندم میگیره از نظر اون دوستی که میگفت این آلبوم بدرد نمیخوره چون توش کلمات عربی داره
چقدر باید تاسف خورد که دنیا مولانارو میپرستن اونوقت یکی از نسلش بیاد این حرف بزنه
به هرچیزی ک آسیبی کنی آن چیز جان گیرد
چنان گردد ک از عشقش بخیزد صد پریشانی.... وای خدا.................

46.225.45.21
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:36

فوق‌العاده
به کوری چشمان هر چی بدخواه و حرف مفت زن
هر کی آمد حرف بیخود زد بذارید به حال خودش باشه وقتی ببینه کسی جوابش رو نمیده دو برابر آتیش میگیره :-)
(دلم دلتنگ تنگستان رو دوشم درد خوزستان )

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:40

واااااای عالیهههههههههههه
معرکههههه و بی نظییییییر
اشعار مولانا چقد خوووووبه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:41

این کیست این؟؟؟؟؟
---
جان من است اووووو

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:42

بهترین البوم بهترین البومه عمرمه البته من خود ان 13 عالی بود
جدی میخام ببینم چند نفر باز میان به مشکل گیری از البوم :(

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:43

سر انجام پس از ۵۷۷ روز انتظار آمد چبدر اتفاقات افتاد تو این زمان
ولی حالا دیگه هیچ اتفاقی نمی افتد چون هیچ آهنگی یا آلبومی نیست که بتونهاین کوه رو جابه جا کند
بقیه آلبوم ها بیان بوق بزنن هه
تبریک به همه چاوشیست ها ی عزیز
(مجو مجو پس از این زنهار راه وفا )

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:48

عالیی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:56

فقط اوریجینال بخریم.
آلبوم عالی بود محسن جان

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:56

من خودم طرفدار چاوشي هستم ولي اين آلبوم اصلا عامه پسند نيست، و آلبومي كه عامه پسند نيست نمي تونه بهترين باشه، حالا هي الكي تعريف كنيد، منتظر يه چيزي تو مايه هاي من خود آن سيزدهم بودم كه انتظار بيهوده اي بود.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:03
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

داداش آلبوم رو حداقل دوبار به دقت گوش کن نظرت عوض میشه مطمئنم

2.183.50.231
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:44
یک کاربر سایت موسیقی ما

نیاز به دوبار گوش دادن آلبوم نیست شما قطعه چنگیزوتا اواسط یه بار گوش میدادی نظرت عوض میشد

89.42.196.49
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:29
سندباد بحری

ضمن عرض احترام نکته ای هست که تقدیم می کنم.

اصلا و ابدا معیار "بهترین" بودن، فراگیر بودن یک اثر نیست. آثار پاپ هم بسیار فراتر از آثار سنتی هواخواه دارد اما این کجا و آن کجا؟ به عکس از منظر علمای فن و اهالی بخیه، هر چه یک اثر فراگیرتر و همه پسند تر باشد، یعنی بیشتر به دایره ابتذال و عوام زدگی فرو رفته است. آثار شاخص باخ و بتهوون هیچگاه فراگیر نیستند ولی بهترینند. در عوض امثال ساسی مانکن را در هر تاکسی و طیاره ای گوش می کنند و جز مهملات نیستند.
بنده هم موافقم که من خود آن سیزدهم، از منظر انتخاب ابیات قوی تر بود. ولی از ارزش های این اثر نمی کاهد.

5.161.117.142
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:08
A Chavoshist

گل بگیرن در موسیقی ای رو که فاکتور خوب بودنش عام پسند بودن باشه

5.202.240.100
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 09:22
سهيل

مسعود خان شما چاوشيست نيستين
متاسفانه شما هيچوقت نميتونين درك كنين عمق اثر رو
مطمئنم چند سال ديگه آلبوم بعديش هم بياد ميگي انتظار آلبومي مثل امير بيگزند بودم
ديدتو باز كن به جون و دل گوش كن

اما يه چيز ديگه برا عامه پسند بودن اثر
ببين دوست من طرفدارهاي چاوشي 2دسته اند يا ديونه شن كه خدا قبول كنه من يكي شم از اون زنجيرياش يا اصلا نميپسند وسط نداره دوستداراي چاووشي
منم بت يه پيشنهاد ميدم
شما خوانندتو عوض كن برو همون يگانه فرزاد فرزين و يا همون اميد جهان برا شما توصيه ميكنم
بسيار خز پسند و عامه پسند ميباشد.شما محبت كن آقاي خاص ايران و ازش نخواهي كه ترانه عامه پسند بخونه..اميدوارم جواب كاملي داده باشم بهت

5.75.104.20
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 17:08
امیر

متاسفانه آهنگای سطح پایین شهرزاد برای یه سری افراد اینجوری برداشت شده ک تمام کارا چاوشی اون سطحیه
این آلبوم بی نظیر ترین آلبوم تولید داخل ایران از لحاظ انسجام در فرم و شعر و تبعیت تا انتهای آلبوم
ما بالاترین سطح ادبیات جهان رو داریم اینه یه آلبوم در حد ایران
تلفیق ادبیات عظیم ایران با سبک بزرگ راک میشه این شاهکااااار بی نظیر
فراموش کنید اون اشعار آبدوغ خیاریو خودتونو در حد این آلبوم بیارین بالا تا از شعر و موزیک لذت ببرین و مست شین

46.225.45.21
جمعه 21 خرداد 1395 - 14:55
مهرداد

دوست عزیز دلیل اینکه چاوشی خاصه همینه،تکرار در کار او معنی نداره و دائما در حال تجربه های جدیده،بنظرم اگر منتظر باشیم کاراش شبیه کارای دیگرش باشه کاملا غلطه چون این با روح سرکش او سازگار نیست

5.120.253.97
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 09:57

شاید باور نکنید اما اگر ۱۰۰ بار هم این البوم رو خریداری کنم بازم کمه ... اصلا خیلی جلوتر از منه مخاطب حرکت میکنه...خدا پشت و پناهت محسن عزیز

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:00

خیلی ضعیف بود . این کار ضعیف از ایشان بعید بود

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:05
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

حتما آلبوم رو 2بار گوش کنید مطمئنا نظرتون عوض میشه...مخصوصا ترک امیر بی گزند...چنگیز و آخرین اتوبوس

2.183.50.231
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:10
Rasool Dezhpoor

لطفا چند کار قوی ایرانی نام ببرید تا ببینم منظور شما از کار قوی چیست... خیلی دوست دارم بدونم شما چه خواننده ای گوش میدید که این آلبوم به نظر شما ضعیفه

2.191.154.112
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:58
یک کاربر سایت موسیقی ما

کدوم کار البوم ضعیفه؟؟ تریاق رو گوش دادی؟؟ ویرانه ی شاه مقصود رو گوش دادی؟؟ امیر بی گزند؟؟ این کیست این؟؟ میخام بدونم چی ضعیفه توی البوم؟؟

194.146.149.122
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:29
Mr.Taji

بی انصافیه محضه که فقط یه روز از پخش یه اثر با یه همچین محتوای بزرگی گذشته باشه و یکی بخواد خیلی راحت برگرده و بگه "ضعیف بود..."
عزیز من ؛ هر تراک این آلبوم اون قد ریزه کاری و نکته تو شعر ،لحن وملودی و تنظیم داره که بی اغراق شاید واسه درکش باس اقلا 10 بار شنیده شه،اون وقت شما به راحتی نقدش میکنید؟؟؟؟
من با تمام وجودم از محسن عزیزم تشکر میکنم که ذائقه ی موسیقیایی ما رو هر روز ارتقا میده.اینکه هیچوقت نه خودشو تکرار کرد و نه کس دیگه ای رو
آرزو میکنم زنده و سلامت باشه و دم گرمشو تا آخر عمرم داشته باشم
به نظر من هر آلبومی که از محسن میاد بیرون بهترین آلبوم تاریخ موزیک من میشه....بقیه رو نمیدونم

46.225.59.183
پنجشنبه 17 تیر 1395 - 19:01
امیرحسین

ببخشید از نظر شما قوی یعنی چی؟
این آلبوم دقیقا کجاش ضعیفه؟

5.237.50.250
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:00

هنوز موفق نشدم گوش بدم البومو...عشق فقط محسن چاوشی عزیز ودیگر هیچ....قطعا البوم رکورد خواهد زد...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:04

آدم نمیدانه به بعضی از این آدمای احمق و بی خانواده چی بگه
یارو ۷ تا اکانت فیک میسازه تو اینستا که ۱ فالور داره و ۲ نفر رو فالوو کرده بعد آمده زیر پست های محسن شر و ور میگه
واقعا خجالت آوره که با همچین آدمایی* (که پماد که هیچی کپسول آتش نشانی هم نمیتونه آتیششون رو خاموش کنه) *چطور باید کنار آمد

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:05

واقعا حرف نداره. چاوشی به یه سبک شخصی رسیده که جاویدانش می کنه. موسیقی و ترانه ها به شدت متفکر و اعتراضیه. دقیقا همون خصلتی که در شعرهای مولانا و البته با درجه ی خیلی پایین تر در ترانه های حسین صفا وجود داره، چاوشی تونسته در قالب موسیقی مطرحش کنه.
باید این آلبوم و بخریم و هدیه بدیم بخریم و هدیه بدیم بخریم و هدیه بدیم برای ترویج موسیقی ای که باعث رشد و شکوفایی مخاطب می شه.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:09

واااااااااااااااااااااااااای خدا تو شوکم هنوز
این آلبوم بی نظیرررررررره خدا
تو این وضع اشعار بقیه آلبوما این آلبوم از کوه المپ اومده تا موسیقی ایران زنده کنه و بش اعتبار بده

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:09

سلام
چه حالی میده اولین کادوی تولدتو تو سالروزت از خواننده ی مورد علاقت بگیری

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:15

سلطان وارد می شود...
الان چنگیز و گوش دادم پر پر شدم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:18

با عرض خسته نباشید به کلیه عوامل آلبوم
حرف نداشت
تراک پریشان با غزل فوق العاده سعدی بسیار زیبا بود...امیدوارم از غزلهای سعدی بیشتر استفاده کنید
توجه به ادبیات کهن بهترین کار محسن توی سالهای اخیر بوده

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:25

دوستان توجه کنن خیلیها چون شعرها مثل البوم 13 توقع دارن تنظیمو همه چی مثل ان باشه ولی محسن دنبال تکرار نمیره نمدونم امیر بی گزند ی چیز غریبی الان نمیشه درباره ش حداقل چیز بدی گفت خواهشا دوستانی که تراکها رو نفهمیدن الکی نظر ندن

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:26

محشر بود عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللی بینظیر

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:33

واقعا عالی چاوشی یه سر و گردن که هیچ یه تن و بدن از خواننده های ایران چه داخل چه خارج بالاتره خیلی چیزا میخوام بنویسم در مورد این شاهکار ولی دارم گوش میدمش نمیتونم بنویسم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:33

تبریک به تمام هوادارای محسن چاوشی
آلبوم خوبی بود مثل همیشه لذت بردیم ولی بدون چاشنی کنسرت
محسن فقط یگانه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:28
کاربر موسیقی ما

تو چه جوری آلبومو گوش دادی و لذت بردی وقتی هنوز مفهوم تراک تریاق رو نفهمیدی ؟؟؟!!!!
جواب امثال شماها که چشم بسته فقط قصد تخریب دارین تو این قطعه هست :
ای مردمان ای مردمان از من نیاید مردمی/دیوانه هم نندیشد آن کاندر دل اندیشیده‌ام
امروز عقل من ز من یک بارگی بیزار شد/خواهد که ترساند مرا پنداشت من نادیده‌ام
در دیده من اندرآ وز چشم من بنگر مرا/زیرا برون از دیده‌ها منزلگهی بگزیده‌ام
من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده‌ام/حبس از کجا من از کجا مال که را دزدیده‌ام
تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم/تو عاشق خندان لبی من بی‌دهان خندیده‌ام
چندانکه خواهی در نگر در من که نشناسی مرا/زیرا از آن کِم دیده ای من صد صفت گردیده ام
در زخم او زاری مکن دعوی بیماری مکن/صد جان شیرین داده‌ام تا این بلا بخریده‌ام
پیش طبیبش سر بنه یعنی مرا تریاق ده/زیرا در این دام نزه من زهرها نوشیده‌ام
من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده‌ام/حبس از کجا من از کجا مال که را دزدیده‌ام
تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم/تو عاشق خندان لبی من بی‌دهان خندیده‌ام
................
محسن فقط یگانه جک خوبیه :))))))))))))))

2.188.96.15
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:46
محسن رودباری

اگه بگم ترک امیر بی گزند شیدایی چنگیز بالای 30 بار تو این دو روز گوش کردم دروغ نگفتم
آلبوم به شدت قوی بود تو خوده سبک چاوشی هیچ دلیل بر انتقاد نیست
ولی بالا بری پایین بیای تا موقعی که آقای چاوشی کنسرت نداشته باشه همون بهتر به قول خودش با برف شادی بره تو تولد بخونه
محسن فقط یگانه

91.99.8.181
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:38

تعریف بی دلیل! عشق و علاقه شدید به چیزی آدم رو کور و کر میکند شاید مصداق همین تعریف ها الکی و پوچ باشد. آلبوم سنگین است و عامه پسند نیست . البته حالا یه عده چند ماه دیگه میگن چون پر فروش ترین البوم بود پس خیلی زیباست ! این دلیل منطقی است؟؟؟ این البوم نباید به این سبک سخته میشد . بلاخره امیدورم باز هم این البوم موفق باشه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:16
امیر بی گزند

شما چیزای سنگین گوش نده، گوشات رگ به رگ میشه :)))))

5.220.249.17
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:21
پدرام شاکری

درود عزیز
بله درست میفرمایید ، همونطور که با یک یا دوبار گوش دادن به یک آلبوم نمیشه به فوق العاده بودن یه آلبوم پی برد ،
با دو بار گوش دادن هم نمیشه آلبوم رو به طور کامل زیر سوال برد !
منظورتون از ''آلبوم نباید به این سبک ساخته میشد'' هم متوجه نشدم !
مثلا ً چه سبکی باید میداشت به نظرتون ؟! پرگرسیو راک ؟! یا مثلا ً سنتی ؟!
قطعا ً اینکه یه آلبوم عامه پسند نباشه ، نه تنها مایه ننگ نیست بلکه باعث ِ افتخار هم هست ،
توی موسیقی های روز دنیا هم اگر گوش کنید ، دیوید گلیمور و پینک فلوید هیچوقت هدفشون قاپیدن طرفداران کُلد پلی یا مثلا ً بریان آدامز نیست ! (البته که هدف من مقایسه محسن چاوشی و بازار ایران با این افراد و بازار جهانی نیست اما .. )
همیشه سعی میکنن استایل و سبک خودشون رو دنبال کنن و به واسطه کار ِ خوب همه رو به سمت ِ سبک خودشون بیارن ..
و اگر تصمیم بر تغییر یا تنوعی داشتن ، توی چهار چوب ِ سبکشون این کار رو انجام بدن
یک چیز ِ دیگه هم باید اضافه کنم
اینکه اگر شما ترانه های سنگین (به قول خودتون) رو نمیپسندید دلیل نمیشه این امر رو سوق بدید به کل جامعه .. !
آرزوی موفقیت برای شما

5.235.202.179
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:15
h m

اقای امیر بی گزند درست و با احترام حرف بزن

5.232.179.79
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:14
س

اصلا مهم نیست که عامه میپسندن یا نه مهم اینه که محسن با این روند در حال تاریخ سازیه و یه تنه بار موسیقی رو به دوش می کشه

194.146.149.121
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:15
علی

در جواب پدرام شاکری:
من نگفتم آلبوم بده یا خوبه بلکه منظورم این بود اینایی که میان هنوز هیچی نشده این همه غش و ضعف میرن که بح بح دلم لرزید نفسم گرفت و...از زیبایی افراط گونه تعریف میکنند اینا مصداق این جملن: عشق و علاقه شدید به چیزی آدم رو کور و کر میکند. منظومرم از سبک آلبوم این بود که اول از همه خیلی فضای غمگینی داره دوما کمی فضای مذهبی و کمی فضای جنگ و دفاع داره! ببین اصلا سبک موسیقی واسه من مهم نیست بلکه تنها چیزی که مهمه اینه که موسیقی باید زیبا و آرامش بخش باشه و انسان با گوش دادن بهش حس خوبی کسب کنه دقیقا من تا الان سه چهار بار آلبوم رو گوش دادم به غیر از سه چهار تا اهنگ که واقعا محشر بود با بقیه به هیچ عنوان فاز نگرفتم.

46.143.131.39
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:28
طاها

راستش من هم دو بار كه نه چند بار گوش دادم اما اصلا متوجه نميشم چه سبكي رو خواستن داشته باشن يا بار چه چيزي از موزيك ايران رو به قول دوستمون به دوش كشيدن.... ايشون ادم محترمي هستن اما متاسفانه مردم ما چرا خواننده اي كه حتي نميتونه كنسرت بده و اينهمه طرفدارهاشو خوشحال كنه رو حمايت ميكنن جاي بس تعجب داره... من به هركي پيشنهاد شنيدن اين البوم رو دادم اصلا خوشش نيومده اميدوارم بتونن سبك خاص و مخاطبان عامه تري رو جذب كنن

5.115.253.42
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:48
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

علی جان بازم خدارو شکر که 4تا آهنگش به دلت نشسته...خیلی از آلبوم ها دوتا آهنگ خوب هم نداره...برای یه مخاطب عام 4تا آهنگ خوب یعنی این که آلبوم خوب بوده...

2.179.147.249
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:20
A Chavoshist

جالبه که بقیه رو بخاطر اینکه مثل شما فکر نمیکنن و نظر دیگه ای دارن سرزنش میکنید
موسقی یچیز سلیقه ایه
خواننده موسیقی رو برای هواداراش عرضه میکنن و بیشترین درک رو هم طرفداراش از موسیقیش دارن و بیشترین لذت رو همون طرفدارا میبرن

5.202.240.100
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 20:30
Mr.Taji

در جواب اون دوستمون که فرمودند "چرا طرفدارا خواننده ای رو حمایت میکنند که کنسرت نمیده " باس عرض کنم:
نظر بنده و شاید خیلی از طرفدارایه محسن عزیز این باشه که اون قد به چاوشی اعتماد داریم که دلیل کنسرت ندادنش هرچی که باشه رو تخم چشامون میزاریم چون اون بهتر از ما میفهمه که کنسرت یعنی چه...
ضمنا،حاظرم اگه تایم و زمانی که قراره واسه کنسرت گذاشتن صرف شه باعث شه از شنیدن فقط یه کار جدید ،تاکید میکنم فقط و فقط یه کار جدید، محروم شیم،حاظرم قید این کنسرت رو علی رقم اینکه آرزومه بزنم

46.224.25.234
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:43

عالی ، فوق العادست ، این است شاهکار محسن چاوشی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:44

زیاد خوشم نیومد اینقدر تبلیغات کرده بودن حتی از صدا و سیما هم استفاده شد برا تبلیغ ولی جالب نبود.فکر میکردم خوب باشه ولی...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:50
Amir.am

صدا و سیما الآن یه سالی میشه انتشار آلبوم خواننده های معروف رو اعلام میکنه

151.247.63.62
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:44

دوستان من تو ترک اول که همون امیر بی گزنده گیر کردم دستم نمیره برا پلی اهنگ بعدی چراا

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 10:48

قشنگ ترین آلبوم زندگی ام را امروز گوشی کردم
حتما حتما اورجینال می خرمش

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:00

تبریک به موسیقی ایران... عالیییییییه عالیییییییی
خدا قوت آقای خاص
عجب حلوای قندی تو...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:01

عالی بود.... انتظار ها تموم شد
بعضیا هم که ایراد الکی و دری وری میگیرن
اینا هم که ایراد میگیرن همون برن تتلو و ساسی رو گوش بدن وتو مجالس باهاش قر بدن..
اگر وقتی هم که دارین به آلبوم توهین می کنید یعنی به اشعار مولانا و سعدی توهین کردین
محسن هم یه دونه باشه.... ترکوند... جای هیچ ایرادی نذاشت..... فقط نمیدونم چرا شعر استاد شهریار توش نیست... فکر کنم شاید بعد به عنوان تک آهنگ بده بیرون.... در کل یه دونه باشه... من امروز میرم پک فزیکیش رو میخرم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:01

ما که آلبوم رو خریداری کردیم و الانم داریم با رضایت کامل چاوشی گوش میدیم که اوج لذت رو داره ، بهترین صدا بهترین آلبوم ، ممنون از چاوشی به خاطر صدای زیبایش

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:02

تبريك به چاووشيست ها.
امروز از بيپ تونز خريدم. هنوز آلبوم را گوش ندادم ولي احساس ميكنم آلبوم خوبي باشه.

طراحي كاورش در حد اين آلبوم و نام محسن چاووشي نيست. مي تونست بهتر از اينها باشه.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:02

آلبوم واقعا عالیه.ممنون از محسن و عوامل تولید.طرفدارا بحث نکنید لذت ببرید...خارهای روی آلبوم پر از معنی است...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:02

ترک امیر بی گزند جز بهترین آهنگ هایی هست که تا به حال شنیدم ...
در مورد کل آلبوم هنوز نمیشه نظر داد

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:03

با سلام
آلبوم عالیه عالی، ممنون از محسن بابت آلبوم، ممنون از خدا بابت محسن!
یه سوال اینکه چرا با سایتهایی که واسه دانلود میذارند برخورد قانونی نمیشه؟؟
ممنون

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:05

تبریک به محسن چاوشی و طرفداراش
آلبوم ارجینال گرفتم ،سعی کنید ارجینال تهییه کنید دوستان دیگه 3 تومن پول یه فلافلم نیست ،هنوز زوده واسه نظر دادن ولی چیزی که مطئمنم ازش اینه که بسیار کار شده رو این آلبوم و کیفیتش بالاست
ترک های چنگیز و شرمساری رو خیلی دوست داشتم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:06

دوستان آلبوم در عین سادگی به شدت سنگینه ! خواهش میکنم با یک بار گوش دادن نظر ندید...توصیه میکنم امیر بی گزند رو 10 بار ریپیت کنید......آخرین اتوبوس قشنگ واسه 12 شب به بعده !

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:08

دوستان فقط ارجینال فقط ارجینال اگه هر آلبومی رو دانلود میکنین چون ارزشش رو نداره اما مطمین باشین این امیربی گزنده و خیلی ارزشش بیشتر از این 4 هزار تومنی هستش که پرداخت میکنین

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:08

عجب حلوای قندی تو امیر بی گزندی تو
واقعا بی سابقه بوده آلبوم به این زیبایی و این قدرت بی نهایت لذت بردم خسته نباشی چاوشی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:08

فاخر و ارزشمند

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:09

عالی بود. مرسی مرسی مرسی. از همه گروه تشکر میکنم.همتون به بهترین شکل کار کردین تو این آلبوم.
مرسی محسن جان.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:12

عجب حلوای قندی تــــــــــــو
امیـــــــر بی گزندی تو
....
عجب صدا و لحنی داری لعنتی تو

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:17

مثل همیشه عالی بود
فوق العاده ای تو
عاشقتم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:22

بعد از شنیدن آهنگهای چاووشی به آدم این حس دست میده: بقیه خواننده ها به غیر از چاووشی دارن خاله بازی میکنن واقعا پاپ بخاطر چاووشی زندست منی که از موسیقی پاپ بریدمو به سمت رپ و راک رفتم وقتی اسم چاووشی میاد سریع دان میکنم شاید یکی از دلایلش ترکیب راک تو بعضی از آهنگهای چاووشیه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:22

یک فیلم سینمایی دقیق با دوازده اپیزود متصل...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:24

سولوی انتهای شاه مقصود.... پوووففففففف -.-'

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:39

آلبوم بسیار عالیه...باگوش دادن اولین آهنگ متوجه شدم آلبوم متفاوتی هست..که واقعا متفاوت و قشنگه..آهنگ امیر بی گزند و جنگ زده عالیه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:41

همین امروز صبح از بیپ تونز خریدم دارم گوش میدم الان ترک متصل داره پخش میشه!

واقعا حرف نداره این آلبوم مخصوصا 2 ترک اول که قشنگ آدمو میخکوب میکنه دیگه نمیتونی تا همشو گوش ندادی پاشی...

ممنون محسن چاوشی عزیز، ممنون بابت صدای زیبات، ممنون بابت زحمات شبانه روزیت، ممنون که هستی!!

این آلبوم رو برای هدیه تولد پسر عموم هم میخرم و بهش هدیه میدم، ممنون بخاطر آلبومی وزین و زیبا... ممنون "امیر بی گزند".

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:42

هیچ جوره نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد واقعا کسل کننده بود فقط به خاطر اینکه عمو رضا گفته بود اورجینال بخرید رفتم خریدم که الانم سخت پشیمونم تا الان 3بار گوش دادم ولی هیچ احساسی بهم دست نداده فقط امیر بی گزند و پریشانی قشنگ بود شاه مقصود که آنقدر حوصله سر بر بود که تا نصفه بیشتر نمیشه گوش داد یادش بخیر چقدر قدیما با آهنگای چاووشی زندگی میکردم امیدوارم طرفدارانش لذت ببرن مثل من که از همه آهنگای سلطان رضا صادقی لذت میبرم فعلا تا فردا که آهنگ وقتی که نیستی سلطان منتشر میشه امیر بی گزند گوش میدم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:19
طرفدار سلطان

وقتی میگی عمو خندم میگیره آخه یاذ یه عمو افتادم خخ
و اینکه واسه گوشت سمعک بخر تا بتونی بهتر گوش بدی چون فقط یه آدم کر نمیتونه شاه مقصود رو بفهمه
این دیس لایک کردن خودت هم خلاقیت جالبی بود ولی اینو بدون طرفدار های چاوشی هیچوقت یه کامنت رو نه لایک نه دیس لایک نمیکنن بر عکس افراد به ظاهر طلایی هه
ای کاش رنج (آتیش و سوزش)آخر داشت..........

5.234.5.9
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:40
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

نظرت محترمه دوست عزیز
سلام مارو هم به عمو رضا برسون

2.179.147.181
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:12
مهیار

اقای طرفدار سلطان خدا شفات بده.

5.232.179.79
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:03
از هشتادو سه تا همین لحظه

موسیقی سلیقه ایه.عیب نداره.ممنون

2.186.149.203
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:52
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

فقط طرفدارای بی منطق و تعصبی چاووشی هستن که میتونن ازهمچین البومی تعریف کنن و در مقابل یه اظهار نظر ساده اینجوری گارد بگیرن من فقط نظر شخصیمو گفتم و بازم میگم بعد از چند بار گوش دادن هنوز نتونستم ارتباط برقرار کنم به غیر از امیر بی گزند و پریشان که واقعا قشنگ بود بعدشم شما در حدی نیستید که من جوابتونو بدم بعدشم من با احساسم اهنگ گوش میدم شاید واسه همینه که نمیتونم به این اهنگای بی احساس گوش بدم یادش به خیر چقدر اهنگ دور اخر چاووشی رو گوش میدادم و لذت میبردم واقعا کجاس اون چاووشی با احساس بعدشم در مورد اون لایک و این حرفا که گفتی احتمالا دستم خورده توهم نزن. تا اخرینه عمرم یه مشکی پوش میمونم......

5.117.236.51
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:14
طرفدار سلطان

دیگه برای ما ها عادت شده که همچین جواب هایی رو از شما ها ببینیم که هر چی میخواین چه کوبیدن چه حقیقت رو مث بچه های ترسو پشت کلمه" اظهار نظر" قایم میکنین اینطوری طلب کار هم میشین
"من با احساسم اهنگ گوش میدم شاید واسه همینه که نمیتونم به این اهنگای بی احساس گوش بدم"
جک خوبی بود :-)
در ضمن یه جوری میگی تا ابد مشکی پوش میمونی انگار هولت دادم یا قسمت دادم که بیا طرفدار چاوشی بشو '''نشو آقا
نشو
الکی نبوده که از قدیم میگفتن : خوشا باغی که شغالش کند قهر
تاییددد!

5.234.5.9
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 11:25
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

آهای لان مجازی مواظب حرف زدنت باش حواست به خودت باشه بچه آخه چاووشی کی هست که من بخاطرش بحث کنم شما برو آلبوم مزخرف محسن و گوش کن اگه چیزی فهمیدی به ما هم بگو بخدا قسم که پاتون رو بیل گیر کرده مجبورید تعریف کنید راستش این دو روزه آلبومو واسه چند نفر گذاشتم هیچکدوم نتونستن حتی یه آهنگشو گوش بدن باز صد رحمت به خودم که دو تاشو تونستم گوش بدم واقعا وقتی از این آلبوم تعریف میشه حس میکنم دارن جوک میگن یا مسخره بازی در میارن در ضمن یادم نبود که چاووشی فقط تو سایت موسیقی ما پر طرفداره

5.113.57.141
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:59
حسن عاشق چاوشی

عزیزم نیاز به اشک ریختن نیست شما مشغول گوش دادن کارهای تکراری باش ! اینا واست سنگینِ
پرطرفداریم که تموم نظرسنجی ها مشخصِ .. چیزی نگو بخندیم بهت پسر خوب

164.215.252.237
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:14
علی

از طرز انتخاب و طرفداری از خواننده مشخصه شما نمیتونی چاوشی گوش بدی...شما هنوز باید نیگه دارن پیاده شی....هر که را بهر کاری ساختن ....

شما اهنگ سلطون خودتونو به بقیه پیشنهاد بده شاید یکی دوتا طرفدارش بیشتر شد

5.222.249.67
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:29
یک کاربر سایت موسیقی ما

رضا صادقی کلا یه کار داره که میشه بیشتر از یبار گوش داد.

194.146.149.119
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:04
طرفدار سلطان

داش توی تک تک کلماتت فشار احساس میشه یه لیوان آب بخور تا سکته نکردی '''وقتی که نمیتونی مث آدم جواب بدی چرا کامنت میذاری که حرص بخوری و اینطوری پیش بقیه کنف بشی 'نکن عزیز نکن اون عموجونت دوس نداره تنها طرفدارش رو از دست بده هه!
من همیشه گفتم کامنت هام کامله توی کامنت اولم هم "ای کاش رنج(سوزش و آتیش )آخر داشت
به نظرم داش دیگه دور و بر این کامنت نیا چون نمیخوام تو این ماه عزیز بشی جک دست بقیه هه
از این به بعد خواستم در مورد "پماد"به کسی بگم شما رو مثال میزنم هه
اینکه هم میگی بچم '''اول یه نگاه به خودت بنداز و دعا کن بخاطر معدلت همین موبایل رو هم ازت نگیرن بچه '*هه*

5.234.5.9
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:27
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

واقعا من نمیدونم این واژه اهنگ سنگین از کجا اومده که این طرفداران چاووشی ازش استفاده میکنن خب اگه آهنگ سنگینه که قطعا واسه شما هم سنگینه و واسه همه سنگینه پس شما هم قطعا نمیتونید گوش بدید که این مسئله دو دلیل بیشتر نداره یا اینکه طرفداران چاووشی همشون استاد ادبیات هستن و یا اینکه مثل همه با آلبوم حال نکردن و بخاطر حرفی که روز اول زدن مجبورن از آلبوم تعریف کنن.جالبه یه نفر اون وسط وایسا دنیا رو مسخره کرد که امیدوارم خدا تو را هم شفا دهد چون فقط یه مریض میتونه بهترین آهنگ و آلبوم تاریخ موسیقی پاپ رو زیر سوال ببره.در ضمن آوردن اسم رضا صادقی وضو میخواد چون ایشون آدم مقدسیه.به قول سلطان که میگه (متنفرم از آدمای بی مغز و شلوغ )تازه میفهمم منظورش چه آدمهایی بوده.

5.112.34.145
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 17:35
طرفدار سلطان

همون اولم گفتم سمعک بزن تا بهتر بفهمی حق هم داری اگه منم یه مشت آهنگ سخیف و بی محتوا و مسخره گوش میدادم سر آهنگ های محسن کلم جوش می آورد میامدم یه کامنت میذاشتم که بگم یه چیزی حالیمه و میگفتم با آلبوم حال نکردم و خودم رو خلاص میکردم
بعدش وقتی مث الان گندش در آمد میزدم جاده خاکی مثلا چی ؟میام در مورد مقدس بودن خوانندم و آهنگ هاش حرف میزدم بلکه یکم از تخیلاتم رو بیارم روی یه صفحه مجازی بلکه دو نفر ببینند ولی داش گند زدی هه
کمتر خرابکاری بکن
فقط یه سوال داشتم !ساقیت کیه؟؟؟رضا صادقی رو مقدس میبینی؟؟؟یه کاره بیا بگو خداست تو که کم نمیاری رو که رو نیست سنگ پای قزوینه
طنز نویس خوبی هستی ولی گاهی چرت و پرت زیادی توش به کار میبری '''چیزی نمیشه فقط بیشتر گند میزنی
ولی دستت درد نکنه چند روز بود نخندیده بودم هه !
تایید!

5.234.5.9
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 21:36
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

باز هم یه پاسخ بی منطق دیگه از طرف هواداران چاووشی البته دیگه این عادی شده برادر خواهش میکنم برو آهنگ سنگینتو گوش کن امیدوارم لذت ببری فقط خواهشا خودتو گول نزن و در مورد مقدس بودن سلطان بگم که اگه بری یه سری به تلگرام و اینستاگرامش بزنی تو هم پی میبری که سلطان یه آدم معمولی نیست. و در آخر بگم که با حرفات نشون دادی که چه شخصیتی داری و با این طرفدارانی که چاووشی دارم همین علاقه ی سابقم به چاووشی از بین رفت و به قول یکی از دوستان امام رضا صادقی گناهش با من

5.114.152.151
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 21:49
Mr.Taji

دوست عزیز!!!
اظهارنظرتون محترمه....اما تو جمع همون عزیزایی که گقتین این آلبومو بهشون پیشنهاد دادین و نتونستن گوشش کنن.حکم نظر شما و اینجا حکم جن هست و بسم ا...
خیلی دلم میخواست میشد یه محفلی بود و توش میشد رو در رو بحث کرد.شاید اونجوری هر کسی اینقد راحت و بدون دلیل انتقاد نمیکرد.بنده هم به سهم خودم فقط به یه قسمت از فرمایشاتتون پاسخ میدم.در جواب اینکه فرمودید : "طرفداران چاووشی همشون استاد ادبیات هستن"(البته به ظن خودتون با تمسخر) باس عرض کنم کاملا صحیح گقتید.بله،وقتی بهترین استاد 8 تا از بهترین کتاباشو آروم آروم و به ترتیب برات باز کنه و بخونه،فقط کافیه شاگرد پیگیر و صبوری باشی تا برسی به اینجایی که ما هستیم...
استاد چاوشی از اولین آلبومش تا این هشتمی آروم آروم ذوق و دانش و ذائقه ی موسیقیایی مارو پرورش دادن.اگه هضم کتاب 8ام واسه بعضیا سخته واسه اینه که تو درک قبلیا مشکل داشتن.والا من که دارم از ثانیه به ثانیه اش لذت میبرم.شعر فوق العاده...تنظیم فوق العاده...ملودی فوق العاده
لذت ادامه دارد...

46.224.25.234
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 22:58
طرفدار سلطان

تو نگران نباش ''آهنگ های سنگین گوش میدم و تعریف میکنم تا چشم حسودش درآد
شما هم برو به مقدساتت برس خخ چون احترام به مقدسات امری واجب میباشد
در ضمن مقصر خودتی که با چسباندن ۴ تا کلمه بی ربط کامنت اول رو گذاشتی پس منتظر خوردن چوبش هم باش
اون علاقه ای که با صحبت من نسبت به محسن از دست دادی ''بهتر که نداشته باشی چون با یه دستمال میشد پاکش کرد هه
فقط اینقدر از یه خواننده فوق معلومی بت نساز ''''مردم برات دس میگیرن آبروت میره جایی نگو رضا مقدسه /:
من خیلی خوب میشناسمش(* '''در حد این تعریفات نیست "*)

5.234.5.9
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 00:31
sasan123

حالا حالاها مونده كه فقط معني ترياق رو بفهمي چه برسه به موسيقيه ترياق برو عزيزم برو همون مشكي رنگ عشقه رو گوش بده برو جانم

151.233.179.134
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:42
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

اون آقایی که گفت برو مشکی رنگ عشقه گوش کن انگار یادش رفته چاووشی تو کلاس کنار تو روی نیمکت میشینم تا که این زنگ بخوره تو بغل تورو بگیرم میخوند و با استاد دی جی حامد هاکان فیت میداد بعدشم مشکی رنگ عشقه یه اعتقاد بود که عمورضا با شعر بیانش کرد و خودتونم میدونید که هیت ترین اهنگ تاریخ موسیقی پاپه و در مورد استادای ادبیات بگم که من خودم از بچگی چاووشی گوش میدادم و با آهنگاش بزرگ شدم و تا آلبوم سیزده هم طرفدارش بودم ولی هیچ جوره نتونستم با البوم پارو ارتباط برقرار کنم به غیر از آهنگ وصیت که بغض قدیمی و دوست داشتنی چاووشی که تو آهنگ دور آخر و خیلی از اهنگای قدیمی دیگرش داشت مثل هر روز پاییزه و.... ولی الان هیچ بغض و احساسی تو صداش نمی‌بینم به غیر از آهنگ پریشان و در جواب اون آقایی که گفته رضا صادقی آهنگ خوب نداره باید بگم که چند سال بود همچین جوک خنده داری نشنیده بودم شاید اگه بخوام برات نام ببرم چند صفحه رو پر کنه و شک نکنید شاید 3،4 برابر چاووشی آهنگ خوب داشته باشه و در آخر برسیم به آقای طرفدار سلطان دوست عزیز همینطور که گفتم شما در حدی نیستی که من جوابتو بدم و از کامنتات مشخصه که چه شخصیتی داره و هر چی هم تحقیرت میکنن و واسه شفای بیماریت دعا میکنن فایده نداره و شما کلا رد کردی و اینکه لطفا برید آهنگ وقتی تو نیستی سلطان رضا صادقی رو گوش کنید و خودتونو غرق کنید توی این احساس و بغض بی نهایت.(کلافه میکنه منو این کوچه های لعنتی وقتی تو نیستی....تو که همه کسم بودی تکیه کنم جز تو به کی وقتی تو نیستی)

5.116.186.59
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 15:56
طرفدار سلطان

برادر در حدی نیستی که بتونی جواب منو بدی یعنی جوابی نداری چون هر چی میگم درسته درضمن دست پیش میندازی که پس نیفتی ''کی منو تحقیر کرده اون که گفته شفا بده خودش و خانوادش نیاز به شفا دارن اون آدم اگه عقلش سالم بود میامد یه کامنت درست میذاشت تا قبولش کنم نه اینکه حرف مفت بزنه تو هم که دیگه داری نابود میشی یه کامنت گذاشتی یک نفر هم نیست که تورو تایید کنه همه دارن بهت تیکه میندازن و جوابت رو میدن به من دیگه نگو من که میدونم داری نابود میشی که پمادم سازگار نیست
هر وقت آروم شدی بیا یه کامنت بذار کوچولو
"انگار یادش رفته چاووشی تو کلاس کنار تو روی نیمکت میشینم تا که این زنگ بخوره تو بغل تورو بگیرم میخوند "
با عرض پوزش از دوستان ولی فک کنم شما ناقص و العقل هستی که فکر میکنی این آهنگ محسنه
تو که از بچگی با آهنگ های محسن بزرگ شدی چطور هنوز نمیتونی صدای واقعی محسن رو از بدل تشخیص بدی (ضایع شدی رفت) حداقل یه ذره تحقیق کن که اینطوری ضایع نشی
بیشتر از اینا هم خودتو خراب نکن که بدجور جوابت رو میدم
تو الان مث یه آدمی هستی که تو باتلاق داره دست و پا میزنه ''زیادی تلاش نکن که کارت رو پیش ببری که بدتر فرو میری ''خخخ
موفق باشی زرنگ خان
"هه"

5.234.5.9
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 18:00
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

عمو تو اصلا مشکل روانی داری اصلا انگار شعور درست حرف زدن نداری شاید کسی نبوده که یادت بده آخه من کامنتا رو خوندم که میگم همه ضایت کردن دیگه بعدشم اینجا صفحه آلبوم چاووشیه توقع ندارم کسی ازم طرفداری کنه احتیاجی هم به طرفداری ندارم ولی تو انگار خیلی دنبال دیده شدن هستی که توی هر کامنتی که گذاشتن تو اظهار وجود کردی عقده ای بعدشم من مگه نگفتم تو در حد نیستی که من جوابتو بدم پس چرا حرف منو به خودم میزنی من با اون دوستانی حرف زدم که مثل آدم حرف زده بودن نه توی بی شخصیت بعدشم دوست عزیز چرا آنقدر بهت فشار اومده چرا داری میترکی و کامنت میزاری استرس نداشته باش چیز خاصی نیست یه بحث سادس برادر

5.115.201.95
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 10:15
طرفدار سلطان

همینکه شما شخصیت داری و شعور حرف زدن داری برای ما ها کافیه اصلا همینطور داره از دستت ادب و تربیت میچکه
یه عینک بزن تا بهتر کامنت ها رو ببینی چون فقط خوذتی که اینجا حرف میزنی هیشکی هم پشتت نیست و هیچکس هم با من کاری نداره الی یه نفر که اونم تو کامنت قبلی گفتم دیگه مشکلت چیه ??چیز دیگه نداری گه براش بزنی جاده خاکی؟؟؟ها؟
اولش که آمدی ۴ تا کلمه بنویسی بلکه ۴ تا لایک بخوره یه ۴ نفرم زیرش نظر بدن یه ۴ جا هم ازت حرف بزنن یه ۴ تا هم تاییدت کنن
ولی هیچکدام نشد
نه تونستی یه کامنت درست بذاری که بهت حرف نزنن نه ۴ نفر تاییدت کردن همش هم مسخره داری میشی
یه هدف دیگه هم داشتی که خوانندت رو معرفی کنی(مقدسه و این آهنگ رو گوش کنید و فلان) و یه ۴ تا طرفدارم بهش اضافه کنی(که کلا طرفدارا و خوانندت رو ناامید کردی)
خیلی متاسفم برای رضا صادقی که عشقش امثالی مثل تو، که معلوم نیست از کجا جوانه میزنین و صفحه ها رو خراب میکنید
و الان که دیدی هر هدفی که داشتی به ثمر ننشسته داری هی میزنی جاده خاکی
اولش که آمدی یه نظر الکی گذاشتی
بعدش خوانندت رو معرفی کردی
بعدش آهنگ هاش رو معرفی کردی
بعد در مورد مقدس بودنش حرف زدی
الانم داری کاربر ها رو تجزیه تحلیل میکنی
واقعا با خودت چند چندی؟؟
در ضمن اگه از هر کس بپرسی که کی تحت فشار داره کامنت میذاره معلومه جوابشون کیه
من که دارم مثل همیشه با یه مشت آدمی که هیچوقت خودشون رو از خواب بیدار نمیکنند و هیچوقت میخ آهنیشون تو سنگ نمیره حرف میزنم
ولی تو از اون اولشم تحت فشار کامنت گذاشتی چون نمیتونستی آلبوم رو تحمل کنی حداقل میذاشتی ۲ '۳ روز از انتشار بگذره بعد کامنت میذاشتی که نگن (عقده ای)هستی

5.234.5.9
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 11:39
طرفدار سلطان

همینکه شما شخصیت داری و شعور حرف زدن داری برای ما ها کافیه اصلا همینطور داره از دستت ادب و تربیت میچکه
یه عینک بزن تا بهتر کامنت ها رو ببینی چون فقط خوذتی که اینجا حرف میزنی هیشکی هم پشتت نیست و هیچکس هم با من کاری نداره الی یه نفر که اونم تو کامنت قبلی گفتم دیگه مشکلت چیه ??چیز دیگه نداری گه براش بزنی جاده خاکی؟؟؟ها؟
اولش که آمدی ۴ تا کلمه بنویسی بلکه ۴ تا لایک بخوره یه ۴ نفرم زیرش نظر بدن یه ۴ جا هم ازت حرف بزنن یه ۴ تا هم تاییدت کنن
ولی هیچکدام نشد
نه تونستی یه کامنت درست بذاری که بهت حرف نزنن نه ۴ نفر تاییدت کردن همش هم مسخره داری میشی
یه هدف دیگه هم داشتی که خوانندت رو معرفی کنی(مقدسه و این آهنگ رو گوش کنید و فلان) و یه ۴ تا طرفدارم بهش اضافه کنی(که کلا طرفدارات و خوانندت رو ناامید کردی)
خیلی متاسفم برای رضا صادقی که عشقش امثالی مثل تو، که معلوم نیست از کجا جوانه میزنین و صفحه ها رو خراب میکنید
و الان که دیدی هر هدفی که داشتی به ثمر ننشسته داری هی میزنی جاده خاکی
اولش که آمدی یه نظر الکی گذاشتی
بعدش خوانندت رو معرفی کردی
بعدش آهنگ هاش رو معرفی کردی
بعد در مورد مقدس بودنش حرف زدی
الانم داری کاربر ها رو تجزیه تحلیل میکنی
واقعا با خودت چند چندی؟؟
در ضمن اگه از هر کس بپرسی که کی تحت فشار داره کامنت میذاره معلومه جوابشون کیه
من که دارم مثل همیشه با یه مشت آدمی که هیچوقت خودشون رو از خواب بیدار نمیکنند و هیچوقت میخ آهنیشون تو سنگ نمیره حرف میزنم
ولی تو از اون اولشم تحت فشار کامنت گذاشتی چون نمیتونستی آلبوم رو تحمل کنی حداقل میذاشتی ۲ '۳ روز از انتشار بگذره بعد کامنت میذاشتی که نگن (عقده ای)هستی
تایید!!!

5.234.5.9
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 13:48
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

داداش در مورد منطق و نرود میخ آهنی در سنگ و تعصب الکی که طرفداران چاووشی زبانزذ خاص و عامن و حرفی توش نیست دلیلشم اولا تعریف بیخود و بی جهت و بیش از حد از این آلبومه و دوما تخریب همه البوما و آهنگای جدید توسط طرفداران چاووشیه که نمونه ی بارز و به روزشم همین اهنگ جدید محسن یگانس که هرکس که از اهنگ انتقاد کرده زیرش از امیر بی گزند تعریف کرده که این نشانگر عقده ای بودن شماست و یه حرفی که من کلی خندیدم گفتی که من میخوام خواننده ی مورد علاقمو بشناسونم که خیلی جالب بود برادر واسه سلطان بودن سلطان رضا صادقی فقط نظرسنجی همین سایت موسیقی ما رو برات مثال میزنم جایی که رضا صادقی عنوان بهترین قطعه(وایسا دنیا)بهترین آلبوم(وایسا دنیا) هیت ترین اهنگ دهه(وایسادنیا)محبوبترین چهره موسیقی پاپ و بهترین اجرای زنده رو کسب کرد و این افتخار آخری میدونم که باعث سوزش شدیدت میشه چون خواننده مورد علاقت توانایی اجرای زنده نداره و توی همین نظرسنجی محسن فقط عنوان بهترین تیتراژ رو به دست آورد که این نشون میده که فقط تو تیتراژ خوندن موفقه و اینکه فکر کنم همین نظرسنجی نشون دهنده برتری قاطعانه رضا صادقی نسبت به چاووشی باشه و یه جای دیگه گفتی که من میخوام آهنگای رضا صادقی رو معرفی کنم دوست عزیز من اگه بخوام اینکارو بکنم حداقل یک ساعت باید اسم آهنگای موفق رضا رو بنویسم و در مورد اینکه گفتم رضا با همه فرق داره و دل بزرگی داره باید بگم که کسی که با این وضعیتش بعد از کنسرت چند ساعت با هوادارانش عکس میگیره کسی که به خاطر پیشرفت جوونا با علم به اینکه خودشو خراب میکنه میاد با خواننده های جوون فیت میده و اینکه اگه چند تا پستاشو تو اینستاگرامش و تلگرامش بخونی و نوع تفکرش و اخلاقشو بشناسی و اینکه ایشون تو هر کار خیری پیشقدم میشه و اینکه ارتباطش با خدا رو تو آهنگهایی که با خداش حرف زده بفهمی مثل آهنگ آغوش تو و با اجازه خدا و...متوجه میشی که چه آدم بزرگیه و چه دل بزرگی داره و میشه گفت مقدسه راستی کدوم خواننده واسه آلبوم چاووشی تو اینستاگرامش پست گذاشت؟؟؟من که کسی غیر از عمو رضا رو ندیدم و اینم یه دلیل دیگه بر بزرگی ایشون دوست عزیز.خواهش میکنم یه بار تو زندگیت منطقی جواب بده.

5.117.86.175
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 14:22
سعيد ر

آقای طرفدار امام رضا کاش یکم از خوانندت مرام و ادب یاد میگیرفتی نمیومدی اینجا جنجال نمیکردی.
باعث جنجال خود شما و نحوه ی کامنت گذاشتنته وگرنه پایین تر دوستان دیگه منطقی نقد کردن و منطقی هم جواب شنفتن.

2.183.97.15
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 15:28
طرفدار سلطان

اون میخ آهنی رو برای طرفدار های چاوشی نگفتم بلکه منظورم بقیه طرفداراس
و اینکه چه تعریف بیخود؟؟؟اینکه شما خوشت نیومده یا اطرافیانت خوششون نیومده ملاک بر ضعیف بودن آلبومه ؟؟یعنی شما که کل درکت از موسیقی گوش داذن به ۴ تا آهنگ که توش سلطانت با خدا حرف میزنه این موضوع رو تعیین میکنه؟؟اینه منطقت؟؟؟
در مورد آهنگ جدید یگانه و این بحث ها چیزی نمیدونم ولی میدونم مثل الان تا یه عامل تحریک کننده وجود نداشته باشه کسی کاری نمیکنه
پس میشه گفت اونی که حرف مخالف میزنه یا منطقیه که هیچی ولی اونی که منطقی نیست دلی میاد حرف میزنه اون حقشه پس این نشان میده اون آدم عقده ایه نه کس دیگری
در مورد جوایز هم که نمیدونم چرا مطرح کردی چون همینجوریش کلی خوانندت عقبه
تو سال ۹۱ چاوشی جایزه بهترین قطعه و بهترین آلبوم و بهترین موسیقی رو برد
تو سال ۹۳ که پارو پرفروشترین آلبوم شد چیزی که خوانندت نمیتونه هیچوقت بهش برسه
تو سال ۹۴ که توی جشنواره پارتی بازی شد و حق پارو خوردن وگرنه خیلی حرفا واسه گفتن داشت
هیت ترین قطعه هم که کجایی که نه هیت به مگا و گیگا رسیده
در مورد اجرای زنده که خیلی کلیشه ای کردینش شما ها '''خود محسن گفته خودش نمیخواد بذاره نه اینکه توانایی نداره والا ما حرفی هم نداریم
و اینکه میگی محسن تو تیتراژ خواندن موفقه دیگه خیلی جک خوبی بود کاملا الان فهمیدم چقدر منطقی هستی
محسن به اندازه انگشت ها ی دست هم تیتراژ نداره این آخری ها هم که شهرزاد آمد '''آهنگ های محسن ماله تیتراژ نبود کلا جو سریال تو مشت آهنگ های محسن بود
پس میشه از رو این ها فهمید که صادقی خیلی عقبه نسبت به محسن
اون موضوع معرفی آهنگ ها که واقعا حقیقت محض ولی الان شما داری مقلطه میکنی و حاضر هم نیستی که قبول کنی و همش تکذیب میکنی.ایراد نداره اینم میذاریم پای اینکه زرنگی
بعد یه چیز خنده داره دیگه :این که خوانندت بعد کنسرت کلی عکس میگیره یعنی آدم با اخلاقیه یه آدم خیری هست خخخ بابا تو دیگه کی هستی
یعنی چون با خدا زیاد حرف میزنه تو آهنگاش یعنی آدم بزرگیه ؟یعنی مقدسه؟؟خخخ دیگه شورشو در آوردی
اینکه هیچ خواننده ای تبلیغ آلبوم محسن رو نمیکنه یعنی محسن طرفدار نداره یعنی محسن خواننده خوبی نیست ؟؟؟
بر عکس دیگر خوانندگان محسن هر وقت یه آلبوم تو راه بود همیشه تبلیغش رو توی اینستا کرده و این نشان از بزرگ بودن این مرده
اینم یه کامنت منطقی خب دیگه چی؟؟مشکل دیگه ای هست؟؟

در جواب جناب آقای سعید ر
دوست عزیز من از اولم نمیخواستم تا اینجا پیش بره ولی ایشون ادامه میده و منم تمام دلایلم رو توی تمام کامنت هام گفتم
من ادب رو دارم و رعایت میکنم ولی وقتی این چیزا رو میبینم دیگه واقعا نمیشه توضیحی دربارش داد
اومده زیر پست محسن تبلیغ خوانندش رو میکنه و ایراد بنی اسرائیلی به آلبوم میگیره
در ضمن این جنجال نیست و به قول این دوستمون یه بحث سادس
این وسط یه چیزایی من متوجه میشم یه چیزایی ایشون
مشکلی هم نیست بالاخره با هم کنار میایم

5.234.5.9
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 17:39
طرفدار سلطان

اون میخ آهنی رو برای طرفدار های چاوشی نگفتم بلکه منظورم بقیه طرفداراس
و اینکه چه تعریف بیخود؟؟؟اینکه شما خوشت نیومده یا اطرافیانت خوششون نیومده ملاک بر ضعیف بودن آلبومه ؟؟یعنی شما که کل درکت از موسیقی گوش داذن به ۴ تا آهنگ که توش سلطانت با خدا حرف میزنه این موضوع رو تعیین میکنه؟؟اینه منطقت؟؟؟
در مورد آهنگ جدید یگانه و این بحث ها چیزی نمیدونم ولی میدونم مثل الان تا یه عامل تحریک کننده وجود نداشته باشه کسی کاری نمیکنه
پس میشه گفت اونی که حرف مخالف میزنه یا منطقیه که هیچی ولی اونی که منطقی نیست دلی میاد حرف میزنه اون حقشه پس این نشان میده اون آدم عقده ایه نه کس دیگری
در مورد جوایز هم که نمیدونم چرا مطرح کردی چون همینجوریش کلی خوانندت عقبه
تو سال ۹۱ چاوشی جایزه بهترین قطعه و بهترین آلبوم و بهترین موسیقی رو برد
تو سال ۹۳ که پارو پرفروشترین آلبوم شد چیزی که خوانندت نمیتونه هیچوقت بهش برسه
تو سال ۹۴ که توی جشنواره پارتی بازی شد و حق پارو خوردن وگرنه خیلی حرفا واسه گفتن داشت
هیت ترین قطعه هم که کجایی که نه هیت به مگا و گیگا رسیده
در مورد اجرای زنده که خیلی کلیشه ای کردینش شما ها '''خود محسن گفته خودش نمیخواد بذاره نه اینکه توانایی نداره والا ما حرفی هم نداریم
و اینکه میگی محسن تو تیتراژ خواندن موفقه دیگه خیلی جک خوبی بود کاملا الان فهمیدم چقدر منطقی هستی
محسن به اندازه انگشت ها ی دست هم تیتراژ نداره این آخری ها هم که شهرزاد آمد '''آهنگ های محسن ماله تیتراژ نبود کلا جو سریال تو مشت آهنگ های محسن بود
پس میشه از رو این ها فهمید که صادقی خیلی عقبه نسبت به محسن
اون موضوع معرفی آهنگ ها که واقعا حقیقت محض ولی الان شما داری مقلطه میکنی و حاضر هم نیستی که قبول کنی و همش تکذیب میکنی.ایراد نداره اینم میذاریم پای اینکه زرنگی
بعد یه چیز خنده داره دیگه :این که خوانندت بعد کنسرت کلی عکس میگیره یعنی آدم با اخلاقیه یه آدم خیری هست خخخ بابا تو دیگه کی هستی
یعنی چون با خدا زیاد حرف میزنه تو آهنگاش یعنی آدم بزرگیه ؟یعنی مقدسه؟؟خخخ دیگه شورشو در آوردی
اینکه هیچ خواننده ای تبلیغ آلبوم محسن رو نمیکنه یعنی محسن طرفدار نداره یعنی محسن خواننده خوبی نیست ؟؟؟
بر عکس دیگر خوانندگان محسن هر وقت یه آلبوم تو راه بود همیشه تبلیغش رو توی اینستا کرده و این نشان از بزرگ بودن این مرده
اینم یه کامنت منطقی خب دیگه چی؟؟مشکل دیگه ای هست؟؟

در جواب جناب آقای سعید ر
دوست عزیز من از اولم نمیخواستم تا اینجا پیش بره ولی ایشون ادامه میده و منم تمام دلایلم رو توی تمام کامنت هام گفتم
من ادب رو دارم و رعایت میکنم ولی وقتی این چیزا رو میبینم دیگه واقعا نمیشه توضیحی دربارش داد
اومده زیر پست محسن تبلیغ خوانندش رو میکنه و ایراد بنی اسرائیلی به آلبوم میگیره
در ضمن این جنجال نیست و به قول این دوستمون یه بحث سادس
این وسط یه چیزایی من متوجه میشم یه چیزایی ایشون
مشکلی هم نیست بالاخره با هم کنار میایم
تایید!!!!!!

5.234.5.9
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 21:55
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

اقای سعید ر من اولش نظرمو گفتم که یه نفر اون وسط توهین کرد بعدشم من هنوزواسه دلایل و حرفام مستنداتم جوابی از طرف طرفداران چاووشی ندیدم

5.114.95.150
جمعه 21 خرداد 1395 - 10:33
طرفدار سلطان

کدام توهین؟؟؟من که نمیبینم کسی به شما توهین کرده باشه توهینی هم باشه از سمت شماست که توی کامنت مثلا منطقیت توهین میکنی بعد انتظار داری احترامت هم نگه داشته بشه
هر چی هم که باشه در جواب نظر(نظری که با عینک تعصب نسبت به خوانندت نوشتی ) بوده که هدفت تخریب بوده
۱۰ کلمه نوشتی ۲ تاش که عمو عمو کردی بقیش هم که معلوم نیست با کدام اطلاعات از موسیقیت نوشتی که اللن میگی جوابی ندیدی
هر وقت اطلاعاتت زیاد شد بیا اونموقع صحبت میکنیم و هر وقت یه کامنت منطقی نوشتی که ۴ تا جک توش نبود اونموقع بگو جوابت رو منطقی بدم
قبول نداری? کامنت هات رو خوب بخوان !

5.234.5.9
جمعه 21 خرداد 1395 - 13:17
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

داداش من دیگه حوصلم ازین بحث سر رفته فقط اینو بگم که افتخارات رضا صادقی واسه یه دهه بوده و قابل مقایسه با افتخارات چاووشی نیست بعدشم سال 91 که آلبوم سیزده اومد و خیلی هم موفق بود خودمم چند تا آهنگاشو خیلی دوس داشتم مثل غلط کردم و کو به کو و ستمگر و به حق بهترین آلبوم سال شد و اینم میدونم که چاووشی بین 6خواننده برتر پاپ ایرانه در کنار رضا صادقی و خواجه امیری و یگانه و بهنام صفوی و علیزاده ولی اینکه میگی رضا صادقی و یه خواننده ی معمولیه خیلی مضحکه و مشخصه که از حرص و با عقده گفتی و اینکه هر کس آلبوم میده طرفدارای چاووشی میرن تخریب میکنن یه حقیقته که همین چند وقته بعد از البومای بابک و فرزاد فرزین و بهنام دیدیم البته که خودمم از آلبوم فرزاد فرزین که فوق افتضاح بود خوشم نیومد ولی گفتم که بدونی و در مورد تبلیغ آلبوم چاووشی تو اینستاگرام رضا صادقی من نگفتم چاووشی کوچیکه من گفتم رضا صادقی آدم بزرگیه که تو این وضعیت که هیچکس چشم دیدن موفقیت کسی رو نداره رضا صادقی آنقدر مرده که اینکارو میکنه

5.115.123.140
جمعه 21 خرداد 1395 - 13:55
حسن عاشق چاوشی

هدفت تبلیغ اهنگ جدید خوانندت بود دیگه البته چیز جدیدی نیست زیاد دیدیم!
هیچ احساسی بهت نمیده مستنداتِ ؟ :) برو عزیزم دیگه بیشتر از این نمیتونیم بهت بخندیم واقعا!

95.38.193.172
جمعه 21 خرداد 1395 - 17:58
سعيد ر

نظرتو برو یه دور دیگه بخون اگه ما بیایم توو چند ساعت اول راجبه البوم آقا رضا همچین نظری بدیم شماها با ما چیکار میکنین؟؟ مشکی پوشا میریزن همینجوری جواب ما رو میدن.
جواب های هوی هست دیگه برادر.

2.183.98.187
شنبه 22 خرداد 1395 - 10:01
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

آقای سعید ر من فقط نظرتو درباره آلبوم گفتم و الانم بعد از چند روز و بعد از حداقل 8_9بار گوش دادن با دقت آلبوم هنوز نظرم همونه و فقط از همون دوتا آهنگی که گفتم خوشم اومده ولی اینو قبول دارم که نباید درباره خواننده مورد علاقم حرف میزدم ولی اینکارم هم دلیلش آینه که طرفدارای چاووشی تو صفحه همه خواننده ها درباره چاووشی حرف میزنن

5.112.21.196
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:42

بی نظیر بود محسن جان...گیتار نوازی عادل روح نواز و لحل ویران گر محسن چاوشی ...

فقط باید گوش داد و سکوت کرد.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:44

من تعصبی ندارم ولی واقعا عالیه
یعنی همون دفعه اول گوش کردن هم میگیرتت نیازی نیست چند با گوش کنی
شدیدا به تنظیم ها و اشعار این آلبوم تبریک میگم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:44

عالي بود محسن جان
شعراي سنگين و تاثير گذار اهنگ سازي و تنظيمه حرفه اي و اجراي فوق العاده قوي چاوشي همشون باعث ميشن كه اين البوم جاودانه بشه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:45

عالی بود....فقط همین میشه گفت

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:45

سلام.خسته نباشید میگم به محسن چاوشی عزیز و تیمش بابت انتشار البوم.
امیر بی گزند البوم خیلی خوبی بود که انتظار من رو برآورده کرد ولی به نظرم هیچوقت دیگه محسن چاوشی البوم فوق العاده ای مثل پاروی بی قایق منتشر نمیکنه!
بهترین ترک البوم شاه مقصود بود با ترانه ای که به جرات عالی ترین کار اجتماعی و گزنده چند سال اخیره.
تنظیم کوشان حداد معمولی بود.
نمیدونم اقای صفاریان چه علاقه ای به دستکاری صدای محسن داره(قطعه دل من)
ولی البوم خیلی خوبی بود.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:46

گمونم واژه ها مغز من و میدون مین کردن...نگو تو جمجمه م افراد استالین کمین کردن !!!!!!!!!!!!
این بیت به کل آلبوم می ارزید :(((

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:46

عالی
بعد از 2 ساعت تازه رسیدم آهنگ 5 ...

خسته نباشی محسن چاووشی عزیز

چه کردی با خودت چاووش خون خاک بی زائر
چه کردی با خودت بغض خیابونای بی عابر

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:50

عالي بود محسن جان
شعراي سنگين و تاثير گذار اهنگ سازي و تنظيمه حرفه اي و اجراي فوق العاده قوي چاوشي همشون باعث ميشن كه اين البوم جاودانه بشه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:50

سلام و درود بر محسن چاوشی عزیز
آلبوم بی نظریست
سپاس بابت این همه زحمت
یکی از یکی زیباتر
چنان درگیر شدیم دوباره که مدتها نمیشه ازش جدا شد

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:51

سلام.خسته نباشید میگم به محسن چاوشی عزیز و تیمش بابت انتشار البوم.
امیر بی گزند البوم خیلی خوبی بود که انتظار من رو برآورده کرد

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:52

آلبوم به نظرم به قدر پاروی بی قایق متفاوت و خاص نبود ولی بازم خاص و متفاوت و فوق العاده زیبا بود... قطعه ی چنگیز شبیه به قطعه پاروی بی قایق بود به شدت و خیلی از قطعات هم شبیه کار های قبلی محسن بود. پاروی بی قایق مثل آلبوم ژاکت تحول زیادی بود... ولی در کل آلبوم زیبایی بود و اتوبوس شب از همه بیشتر نظر من را جلب کرد. با تشکر از زحمات محسن چاوشی عزیز و دوست داشتنی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 11:57

تبریک به موسیقی ایران

تبریک به چاووشیستا، هم صنفام

یکی عالی تر از یکی دیگه قطعات
فقط باید گوش داد...

من برم برای بار سوم پلی کنم البوم رو

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:02

من اول گفتم چرا شعر شاه مقصود اینجوریه؟.....بعد چند دفعه گوش دادن فهمیدم داستان یه پسر بچه است که باباش جانباز و شیمیایی شده.... و اون داره با زبون بچگی از سختی های زندگی میگه.....و در آخر شاهکار عادل روح نواز

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:06

بی نظیره محسن چاووشی عزیز.امیدوارم همچنان به درخشش خودش ادامه بدهد.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:10

در مسیر جاودانگی ... !!! فقط همین.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:27

فوق العاده بودی محسن عزیز.
رفتم 2 تا از آلبومتو خریدم.
عاشقتم.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:31

محسن چاوشی عزیز، تلاشت برای بالا بردن سطح کاری خودت رو درک کرده و ارج می نهم و با افتخار (و البته بعد از دانلود غیر قانونی آلبوم) نسبت به خرید اون اقدام می کنم.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:40

آلبوم رو گوش کردم
با یک بار گوش دادن نمیشه نظر داد
ولی قطعا آلبوم عالیه و پرفروش
چه قطعه ای شده دل من
عالیه این قطعه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:49

خیلی بود خیلی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:50

من خودم طرفدار سر سختشم ولی چن تا از قطعات این البومو تا آخر نتونستم گوش کنم انقدر حوصله سر برو یه نواخت بود.......... واقعا نسبت به انتظاری که ازش داشتیم بد ترین آلبومش بود به نظرم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:32
علیرضا کریمی

پویا عزیز.
بار اول من هم همین طور بودم.
میخواستم فقط تا ته آلبوم رو برم.
پشیمون شده بودم از اینکه 2تاخریدم.
ولی آلان با سکوت دارم گوش می کنم با آرامش و صدای بلند محسن
فوق العاده حالا میگم چرا 3تا نخریدم

94.101.251.223
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:43
طرفدار سلطان

تو طرفدار سر سخت نیستی'حرف الکی نزن
تمامی طرفدار های محسن میدونن که محسن کار بد نداره پس گمان نکنم راس بگی فقط میخوای بگی تورو ارضا نکرده و میخوای بکوبی
"واقعا نسبت به انتظاری داشتیم بدترین آلبومش بود به نظرم"
جک ۲۰۱۶ هم رسید داش به نظرم برو جای ژوله نویسندگی کن هه یه وقت حیف نشی

5.234.5.9
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:57
پویا بیاتی

این بچه بازی ها رو نمیفهمم !
این که میگم تا ته نتونستم گوش کنم چن تاشو و نا امید کننده ترین البومش برام بود صادقانه ترین نظریه که میتونم بدم چیزی نیست که بخواد بهت بربخوره جناب طرفدار...

151.241.15.31
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:19
h m

اقای طرفدار سلطان ادب داشته باش حق نداری به کسی توهین کنی.طرفدار اقای چاووشی هستی برای خودتی.احترام بذار

5.232.179.79
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:49
a.samiae

داداش من اول خوب گوش کن بعد نظر بده چاوشی یعنی چند بار گوش دادن نه اینکه سر سری پلی کنی بعد بگی ضعیف بود خواهشافقط خوب گوش بده اول سر که پاروی بی قایق اومده بود خیلی ها مثل شما همین نظر الان شما روداشتن ولی بعداز چند بار گوش دادم نظرشون کاملا عوض شد واقعا با این شعرا واین سبکها مختص چاوشیه
درود بر سلطان چاوشی
چاوشی به داین دلیل خاصه وپیشرفت میکنه که هرچه ماازیه البوم تعریف کنیم نمیاد دقیقا مشابه همون البوم مبسازه میاد یه شاهکاررومیکنه وبرای تعریف هوادار نمیاد درجابزنه پیشرفت میکنه وهوش وگوش ماروهم پیشرفت میده واقعا بی نظیره
"نظر شما هم محترم ولی خواهشا با دقت گوش بده"

2.188.153.131
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:44
طرفدار سلطان

پس اگه نظرت اینه که ناامید شدی و این حرفا پس خواهشا قبل از اینکه اون دکمه ثبت کوفتی رو بزنی یه نگاه به کامنتت بنداز
نظر خودت رو ننویس "انتظاری ازش داشتیم"بقیه رو هم عقیده خودت نکن 'جمع نبند !
جناب h m بنده تمام تلاش خودم رو میکنم که یه کانت کامل ثبت کنم ولی اینم بدون که هر سوالی جوابی داره منم جواب دادم حالا شاید به مذاق بعضی ها خوش نیاد ممنون از تذکر

5.234.5.9
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:05

اینه فرق محسن چاوشی با بقیه
فاصله رو احساس کنید

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:16

عالی بود...متفاوت تر از آلبومهای چرت و پرت اخیر..چاوشی واقعا به سبک خاص خودش رسیده...عالی...تنظیمها بینظیر بود...واقعا ارزش صبر رو داشت...فرق چاوشی که زحمت میکشه با خواننده هایی که از صبح تا شب به فکر اجرای کنسرتهای بی کیفیت هستند و پول اینجا مشخص میشه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:16

ممنونم از محسن چاووشی که به گوش مخاطبش احترام میذاره...
خیلی خوبه گوش مردم به شعر فاخر عادت کنه...
محسن همیشه به شعر احترام گذاشته...
یه عده هم حق دارن از آلبوم تعریف نکنن... هنوز گوششون به تنظیم های سبک های مختلف عادت نکرده... هنوز خواننده های سطح اول کشور ترانه های محقر استفاده میکنند... و خیلی ها شعر های سنگین رو نمیفهمن...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:39
مجتبی

واقعا این اشعار فاخر بودن؟
به نطرت شبیه به مداحی نبودن؟
بابا چقد عربی .......
اکثر کلماتش عربیه واقعا متاسفم
میدوارم که صداش واقعی باشه آخه محسن چاووشی تو هر البومی صداش فرق میکنه
در کل البوم ضعیفی بود و تنها نوآوری که داشت این بود که از کلمات اجنبی زیادی استفاده کرده بود

46.225.34.242
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:48
حسن عاشق چاوشی

نه عزیزم این اشعار فاخر نیست اشعار سنگین عمو پورنگ به احتمال زیاد مناسب سن و وضعیت شماست !
این جوک هم زیاد خنده دار بود دمت گرم ((محسن چاووشی تو هر البومی صداش فرق میکنه ))
:)

95.38.130.182
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:48
امیر

مجتبی تاسف میخورم ک تو ادامه نسل مولانایی
جهان به مولانا سجده میکنن و میپرستنش اونوقت تو این حرف میزنی
افتخار ترکیه اینه ک مولانا اونجا دفنه اونوقت امثال تو
فقط متاسفم ک چرا ما به اینجا رسیدیم ک امثال تو ادامه نسل ایرانیانن

46.225.45.21
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:17

خدایا شکرت از خلقت حضرت چاوشی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:18

به عنوان یه آنتی چاووشی آلبومو دان کردم که بعد بگم آلبوم ضعیف بود و خوب نبود و بکوبمش
ولی بعد گوش دادن قشنگ هنگ کردم...این آلبوم چرا انقدر خوب شده آخه؟؟؟؟:))))))
تبریک میگم به هواداراش...مبارکتون باشه...آلبوم بینظیره
قشنگ دو سر و گردن از بقیه آلبومای ایرانی بالاتره

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:00
nima tayebi

یعنی نظرت عالیه ...انتی چاوشی!!!! از این راهم پس میشه هه

46.143.22.143
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:44
ماهان

اگه بخای لینک نظرات منفیمو تو همین سایت بهت میدم...پس الکی مسخره نکن
درضمن منظورم از دان کردن خرید از سایت بیپ تونز بود حتمن اورجینال بخرین

5.22.213.173
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:29
امیرحسین الف

اگه اینی که میگی درسته به عنوان یه مخاطب موسیقی ارت تشکر میکنم که اول با دقت گوش دادی آلبوم رو و بعدش اومدی نظر منصانه و واقعیتو دادی
موفق باشی

151.244.237.119
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:25

ترانه تریاق فوق العاده است... بی نظیره

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:30

این کیست کیست جان من؟؟؟
فوق العاده ای
بعضیا میگن آلبوم خوبی نیست
تو سکوت گوش کنین و با آرامش.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:32

سلام
تبریک میگم به هواداران آقای محسن چاوشی
حقیقتا عالی بود
بسیار زیبا در همان نگاه اول
کارهای آقای صفاریان بینظیر بودند
واقعا عالی بود
موسیقی کلی آلبوم عالی بود

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:33

قشنگ ترین آلبوم زندگی ام را امروز گوش کردم
حتما حتما اورجینال تهیه کنید

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:01

بذاربد کامل بگم نظرمو به عنوان یه چاوشیست
ترک امیر بی گزند از لحاظ لحن و ملودی فوق العاده بود
اهنگ متصل تنظیم متفاوتی داشت
اما شاهکارهای البوم بدون شک ترکای با شعدای حسین صفاست.یعنی شاعر رو دستش نیست بخدا ترکای شرمساری و ویرونه شاه مقصود عجیب غریب بودن...
البوم بسیارسنگین و متنوع بود...اهنگی که با شعر سعدی بود ملودی عالی داشت
قطعه این کیست این هم خیلی زیاد به دلم نشست...
مرسی از چاوشی بابت این همه زحمتی که کشید....درضمن به نظرم از البومتی یک سال اخیر واقعا بالاتر بود سطحش...اصلا با البومای دیگه قابل قیاس نیست خواهشا سطحشو با خواننده های دیگه مقایسه نکنید چون توهین به شخصیت هنری چاوشی و البومشه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:03

بذاربد کامل بگم نظرمو به عنوان یه چاوشیست
ترک امیر بی گزند از لحاظ لحن و ملودی فوق العاده بود
اهنگ متصل تنظیم متفاوتی داشت
اما شاهکارهای البوم بدون شک ترکای با شعدای حسین صفاست.یعنی شاعر رو دستش نیست بخدا ترکای شرمساری و ویرونه شاه مقصود عجیب غریب بودن...
البوم بسیارسنگین و متنوع بود...اهنگی که با شعر سعدی بود ملودی عالی داشت
قطعه این کیست این هم خیلی زیاد به دلم نشست...
مرسی از چاوشی بابت این همه زحمتی که کشید....درضمن به نظرم از البومتی یک سال اخیر واقعا بالاتر بود سطحش...اصلا با البومای دیگه قابل قیاس نیست خواهشا سطحشو با خواننده های دیگه مقایسه نکنید چون توهین به شخصیت هنری چاوشی و البومشه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:05

واقعا پیدا کردن شعرای با معنی و خوندنشون با لحن به این قشنگی هنر میخواد... هیچ خواننده ی دیگه ای جرعت نمیکنه بیاد شعرای سعدی و مولانا رو بخونه ولی این کار محسن فوق العادس. داره ششعر فارسیو حفظ میکنه. وگرنه محسنم میتونه بره ده تا شعر از شاعرای امروزی بخونه صد برابر محبوب تر میشه... ولی با شعرای مولانا هزار برابر از خواننده های الان جلو افتاده...آلبون فووقالعادس

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:05

کلا از کار و زندگی افتادم
وای از اخرین اتوبوس دقیقا 50 دقیقه س که ریپیته
ممنونم از محسن چاوشی برای رائه این البوم.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:05

به به چقدر زیبا اگه مثل دوره قبل بی انصافی نشه میتونه بهترین البوم سال باشه.....

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:28
مهدی R25

اگه کم لطفی و نامردی نکنن در حق محسن بی شک این اتفاق می افته

37.152.177.131
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:15

یه آلبوم خاص از یه آدم خاص
تنظیم ها فوق العاده هستن
به شدت توصیه می کنم قبل از هر ایراد نظری یکبار با هدفون گوش کنید
چه هنرمندانه می نوازه عادل روحنواز
و چه دلنشین شده همکاری یاغی تبار و چاووشی
مولانا هم که ...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:19

تبریک به اقای چاوشی و آرزوی موفقیت برای ایشون
آلبوم رو خریدم و چند باری گوش دادم، بعد از هر بار گوش دادن، انگار یک ترک جدید کشف میکردم. امروز تو صفحات مختلف که نظرات رو میخوندم، نظرات بسیار متفاوت بود و این خیلی جالبه برام.... میتونم بگم فقط یک بهترین قطعه برای هر نفر، تو این آلبوم نیست. یکی میگه تریاق، یکی چنگیز، یکی امیر بی گزند، یکی آخرین اتوبوس، یکی متصل .... و این به نظرم خیلی نشونه خوبیه. فکر میکنم مخاطبینش رو راضی نگه داشته... البته فکر نمیکنم بتونه تو جذب مخاطب جدید موفق عمل کنه، ولی امیدوارم که فکرم اشتباه بوده باشه.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:20

واقعا فوق العاده س مفهوم شعر ها معرکست، بار اول گوش کردم تقریبا واسم جالب نبود. ولی وقتی دوباره گوش کردم یه جوری انگار مست شدم... حتی نمی تونم انتخاب کنم کدوم قطعه بهتره!!! الان میخوام برم دور چهارم رو پلی کنم، خدا آخرشو به خیر کنه!!!
میشه گفت این سبکه که فقط به محسن تعلق داره.
کلا محسن مثل خواننده های دیگه نیست وقتی میخواید محسن گوش کنید باید تمام حواستون به موزیک و شعرش باشه، این آلبوم که دیگه شعرا و تنظیمش خیلی سنگینه جای خود داره!!!!

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:21

این آدما خیلی جالبن ، میگن ما از ما طرفدارا محسنیم ولی حیف محسن داره خودشو خراب میکنه با این آهنگا و از یه طرف یه عده از طرفدارا محسن مثلا میان میگن : من از چاوشی متنفرم اما این آلبومو گوش کردم ، هنگ کردم و الان دارم روانی میشم و عاشق چاوشی شدم همین الان یهو!!!
بابا آخه آی کیو ملت رو چی فرض کردین؟
راستی دمه محسن چاوشی گرم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:27

من که واقعا لذت بردم از آلبوم. هم سی دی آلبوم رو تهیه کردم برای یادگاری و هم از بیپ تونز به صورت قانونی دانلودش کردم. امیدوارم حسابی بفروشهههههههههههه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:35

تریاق و شیدایی و امیر بی گزند و بقیه البوم......بازم خدای کیفیت....
عجب عجب نفس نفس بی رخ تو شیدایی.....

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:42

تبریک به همه ی دوستان چاوشیست و کلی تشکر از محسن جان چاوشی بابت تموم شدن این انتظار
الان فقط چند ساعت که منتشر شده نمیدونم بعضیا چطور گوش دادن که میان نظر کارشناسی میدن و کلی هم نقد و انتقاد
اصلا مگه میشه با یکی دوبار پلی کردن بگیم این کار ضعیف و....
فعلا فقط باید گوش کرد و لذت برد

س
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:51

ایرادی بنی اسرائیلی: اسم البوم چرا تریاق نیست؟؟ خیلی بهش میاد که اهنگه هدف این باشه، والا من هنوز توی شوکم یعنی اهنگی ندیدم که روش مکث نکنم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:54

البوم سنگینیه....انشاالله به حقش برسه...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:55

خسته نباشید به محسن چاووشی و تیم فوق‌العادش.ترانه‌ها محشر بودن...آهنگسازی ها خوب...تنظیم بی نظیر بود.یکی از نکات جالب تنظیم‌ها استفاده گیتار الکتریک تقریبا توو تمامی تراک ها ولی اصلا هیچ حس تکراری رو به آدم دست نمیده.هنر مدیر هنری و تیم نوازنده‌ها خودشو واقعا ثابت کرده.همه تراک ها عالی و فاخر و زیباتر از همه امیر بی گزند

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:58

البوم محسن بعد از دو سال کار شبانه روزی اومد .خسته نباشی محسن جان .سریال شهرزاد باعث شد ی عده طرفدار عام محسن پیگیر کاراش بشن .محسن تو البوم امیر بیگزند زیاد از راک استفاده کرده اینها باعث میشه طرفدارهای جدید چاووشی زیاد با البوم ارتباط خوبی برقرار نکنند شاید ی مقدار کمتر از راک استفاده میکرد دیگه عالی میشد البومش

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:11
س

نه دیگه ، مخاطبان عام عزیز برن همون شهرزاد گوش بدن یا خودشون رو با شرایطی که مخاطبان همیشگی چاوشی انتظار دارن وفق بدن. امیر بی گزند رو در ادامه 13 و پاروی بی قایق تحلیل کنید نه در مقایسه با شهرزاد

194.146.149.121
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:12
ali.m

اصلا فهمیدی من چی گفتم قیاس با شهرزاد!!! طرفدارهای چاووشی هرچقدر بیشتر بشن باعث خوشحالی .چاووشی مال ی گروه یا طیف خاصی نیست

5.239.17.161
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:00

ب ولله تموم وجودم گر گرفت .....

عجب حلوایه قندی تو ....وااااااااااااااااااااااااااای الله نگه دارت باشه سلطان ...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:24

خسته شدم از بس لذت بردم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:25

فوق العاده یووووووود فکر کنم تا سالها کسی نتونه اینجور البومی بده بازار مگر خود محسن چاوشی ♥ ♥ ♥

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:44

.من کلی نظرمو میگم.البوم خوبی بود. ولی خیلی فضای البوم سنگینه.خیلی سنگینه.کاشکی استفاده از ترانه بیشتر میبود.اونم ترانهای عامیانه تر.نه اینقدر ترانهای سنگین.خود اشعار به خودی خود سنگین هستند دیگه ترانهای هم سنگین باشن دیگه سخت بشه ارتباط برقرار کرد.این مورد تو البوم قبلی هم بود.فضای البوم در کل غمگینه و یه خورده غمش زیادیه.دیگه فکر نکنم اینقدر غمگینی هم خوب باشه.از محسن خان چاووشی انتظار این میره کمی البومش فضای شادتری داشته باشه.غمگینی البوم کاملا بر فضای شاد البوم غلبه میکنه.امیر بی گزند رو من پسندیدم و همچنین قطعه پریشان و (دل من و شیدایی) هم تا حدودی پسند کردم. ولی حقیقتا بعضی از کارهای به قدری حالا یا ترانه یا شعرشون سنگینه که واقعا سخته هضم کردنش.برای من سخت همض کردنش.محسن خان چاووشی خواننده پاپ هستن.پس بهتره از ترانه های عامه پسند تری استفاده کنن.چه راک بخونن چه پاپ.فرقی نمیکنه.ترانه به فرمی باشه که ادم بتونه زمزمه اش کنه.بتونه خیلی راحت باهاش ارتباط برقرار کنه.نه عامیانه عامینه.و نه این قدر سنگین و پر مغز.باید یه ذره لول ترانهاشو بیاره پایین که قابل هضم تر باشه.من در مورد اهنگساز و تنظیم نظری ندارم چون تخصصی ندارم تو اینکار و همچنین میکس و مستر.این موارد رو دوستان اهل فن باید نظر بدن.اون چیزی که بنظر رسید باید گفته بشه رو عنوان کردم.موردی که درباره البوم قبلی هم گفتم بودم.امیدوارم از این به بعد محسن چاووشی عزیز از ترانهای عامیانه تری استفاده بکنه تا بشه باهاش راحتتر ارتباط برقرار کرد. در ضمن من البوم رو نقد نکردم(تو تخصص من نیست)یه ایراد کلی گرفتم.امیدوارم از هواداران ایشون کسی از هم دلگیر نشه بابت حرفم.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:55
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

تا حدودی با نظرت موافقم...به نظرم میتونست به جای یکی دوتا ترک آلبوم (اشعار مولانا)از اشعار امروزی استفاده کنه...یا مثلا میتونست قطعه ی جنگ زده رو در قالب تک آهنگ و برای مناسبت منتشر کنه...یه مثال دیگه هم میتونم بزنم...مثلا قطعه ی دل من قطعه ی قشنگی هست اما تاریخ مصرفش زود تموم میشه و گوش رو بعد از مدتی خسته میکنه...اما ترک پاروی بی قایق رو من هنوزم شبا تو جاده گوش میدم ! مطمئن باش هر آلبومی دارای نقایصی هست اما در کل از نظر من محسن یه سر و گردن از بقیه خواننده ها بالاتر هست....

2.179.147.249
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 03:54
محسن زارعی

البت یه موارد دیگریم هست که دیگه ازش میگذرم.نقد نیستا.یه مورد کوچیکه که نمیدونم دلیل بودنش برای چیه؟؟
100% هیچ البوم کامله کامل نیست.ولی خب محسن چاووشی عزیز میبایست همه طیف هوادار رو در نظر بگیره و کارهای عامه پسند تری رو هم بخونه.نباید دیگه اینقدر فضا سنگین و هضم کارا سخت باشه.با کار 6/8 موافقم.نظر شما بنظرم کاملا درسته. فضای البوم یک مقدار مذهبی شده بود و یک مقداری هم دفاع مقدسی.که مبشد احداقل مورد دوم رو تک ترک پخش کرد.به هر حال زحمت کشیده شده برای پخش این البوم.دست مریضات به عوامل تولید.خسته نباشین همگی.دمشون گرم که این البوم رو روانه بازار کردن که 4تا کار خوب و ترو تمیز بشنیوم.

109.72.195.109
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:02
alireza hosseini

فکر کنم چون برای سریال شهرزاد قطعات عام پسند و عاشقانه ساخته بود میخواست سبک و خط البوم اجتماعی باشه
بنظرم این آلبوم بیشتر بیان حالات خوده محسنِ
در کل من فقط با قطعه پریشان خیلی ارتباط برقرار نکردم

5.74.124.32
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:00
میلاد

این دلیل نمیشه که چون شما برای یک سریال قطعات عاشقانه ای ساختی.پس باید البوم اینقدر فضاش سنگین باشه.قطعات البوم که احتمال قبل از ساختهای شهرزاد ساختن شدن.یا اصلا میگیم اینطور هم نباشه.وقتی تجربه یه فضای سنگین رو داشتی(البوم پاروی بی قایق).دیگه تکرار این روند فکر نکنم زیاد جالب بنظر برسه. در مورد قطعه پریشان هم ،خب موسیقی سلیقس.قرار نیست چون من خیلی خوشم اومده شما هم بنظرت عالی برسه. من از این قطعه واقعا لذت بردم و بنظر من شنونده عام.حتی میتونه بهترین ترک البوم هم باشه

109.72.195.214
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 20:52
Shahin h

حرف شما صحیح موسیقی یه بحث سلیقه ایه
اما باید دید خواننده کار رو برای چه مخاطبی ساخته و توو فکرش جذب چه قشری بوده بحثم قیاس بین خواننده ها نیست که حالا اقای ایکس خوبه یا فلانی
محسن چاووشی توو انتخاب شعر و تولید موسیقی خیلی پیشرفت داشته و حتی این البوم هم برای هر قشری مناسب نیست و هر کسی نمیتونه درکش کنه به طور مثال برادر 14 ساله من فقط از ریتم ترک دله من خووش اومد و بقیه البوم رو اصلا دوست نداشت بازم میگم قصد ندارم قیاس کنم ولی طیف مخاطبین این البوم بنظر من محدوده به قشر خاصیه
من طرفدار چاووشی نیستم کلا با موسیقی پاپ فعلی ایران و مسیری که داره طی میکنه همسو نیستم ،متخصص اواز و موسیقی نیستم
نظرمو به عنوان یه شنونده و کسی که مدتی کار کرده توو موسیقی گفتم
در کل آلبوم خوبی بود امیدوارم طرفدارانش راضی باشن و شاهد پیشرفت روز افزون ایشون باشیم

37.153.185.246
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:55

اون دوستانی که میگن پشیمونیم خریدیم مثل اینکه خیلی محتاج 3500 تومن هستن. شمارشونو بزارن پولشونو پس بدم :)))) حسادتشونو درک میکنم که خوانندشون نمیتونه موفقیت کسب کنه
بهروز صفاریان خودشو ثابت کرد در چنگیز
قطعا حضور گیتار خوش آهنگ عادل روحنواز از نقاط قوت آلبوم بود. کل آلبوم یه طرف گیتار عادل یکطرف
خوبی آلبوم بود که شعرای سنگین و با فضای شاد اجرا کرده بود
ترک امیر بی گزند به نظرم بهترین و بعدش چنگیز و تریاق و ........
مرسی از علی اکبر یا قی تبار برای شعر فوق العادش

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:22
mohsen 5678

کاش روزبه بمانی هم بودش......

37.255.34.137
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:55

چنگیز بی نظییییییییییییره...
عجب ترانه ای داره، یک سر و گردن نسبت ب بقیه شعرای امروزی بالاتره
دم علی اکبر یاغی تبار گرم، دم محسن چاوشی گرم

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 00:27
یک کاربر سایت موسیقی ما

آقايون شاعر و ترانه سرا

ميشه بگيد داستان و مخاطب شعر چنگيز چيه و كيه؟؟

2.190.45.130
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:05

سلام بر محسن چاوشی وهمه چاوشیست های عزیز
خیلی زیباست فقط همین وبس
گوش کنید ولذت ببرید فقط گوش کنید
درودبرچاوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بزرگ
عاشقتم داداش محسن

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:07

جون مادرتون الکی نظر ندید ...
آلبومو کامل گوش کنید بعد حرف بزنید .
فقط میخوام بدونم اونایی که میگن این آلبوم خوب نبود از موسیقی چی میدونن ، محسن جواب تمام سوالا و دشمنی هارو واقعا توو قطعه ی تریاق داده ... دمش گرم
در کل آلبوم رو نمیشه با موسیقیه پاپ و راک توو ایران مقایسه کرد چون یه سرو گردن بالاتره ...

مثلا امتحان داشتم ، خدا بخیر کنه ...
خدایا شکرت ، مرسی محسن و تشکر از همه ی عوامل آلبوم ...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:11

محسن چاوشی ب جرات در حال حاضر بهترین و باهوش ترین خواننده ایران هست

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:14

دیگ خستم از این شهرو و دنیای وامونده
میخام برم اونجایی ک انگشتام جا مونده

و خدا چـــــــــــــــاوشی را خلق کرد تا افرادی در جهان را دیوانه کند

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:20

من طرفداربابک جهانبخشم ولی چاوشی واقعابهترینه هیچ خواننده ای نمیتونه شعرای مولانارواینجوری بخونه بااختلاف بهترینه!!!همه شعرا شده عشق من جون من دلم برات تنگ شده؟؟؟!!!هرکی بگه چاوشی خوب نیست فقط بایددرموردش سکوت کرد!!
من اصفل تو معلایی!!مروح کن دل وجان را!!!عجب حلوای قندی تو امیربیگزندی تو
روح حصرت مولانا الان خوشحاله میبینه همچین کسی داره شعراشو اینجوری میخونه,مثه خودمولاناخاصصصصصصه,خدایاشکرت این صداروافریدی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:25

ممنون از چاووشی و گروهش
امیر بی گزند خیلی زیباست با اذان و صدای کلیسا شروع میشه
بیا بیا
عجب عجب
بنه بنه
جنگ زده هم خیلی متنش خوبه
تریاق که دیگه اعجوبه است
ممنون مولانا و حسین صفا

س
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:25

شاه مقصود رو دارم گوش میدم اشکام بند نمیاد، حتی اگه بار اول نچسبید چندبار گوش بدید خیلی عمیق بشید روی این کار در حد اشعار مولانای البوم، دروووود بر حسین صفای عزیز

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:26

ابتدا خسته نباشيد بگم به اقاي چاوشي عزيز
و در ادامه اينكه البوم قوي بود در حد نام آقا محسن
اميدوارم قدر زحماتي كه براي البوم كشيده شده بدونيم و دانلود نكنيم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:31

ازينكه چاوشي تو اوج مونده و تكراري نشده واقعا خوشحالم
خيلي خوبي اقامحسن

و دراخر باتشكر از موسيقي ما

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:31

من هنوز البومو گوش ندادم اما مطمعنا البوم جناب چاووشی البوم خوبی هستش چون ایشون با تجربه و کار بلدن...
به ایشون و تیم موجود در البومشون خسته نباشید میگم...
از طرف هواداران خدای احساس محمد علیزاده به هواداران ایشون تبریک میگم.....گوش بدین و لذت ببرین چون هیچ چیز از گوش دادن به صدای محبوب ادم لذت بخشتر نیست، تخریب همیشه هست و همه میدونن که فقط تخریبه و مسخره ترین حرف ها در موزیک ایران همین تخریب هاست...چون سرچشمه همش حسادته...
پایدار بمونید الهی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:36

خیلی دوست دارم این متن رو خود آقای چاوشی هم بخونه.چرا که احساس می کنم بعد از گوش دادن به این طرز تفکر و این هوش موسیقیایی آدم ادای دین میکنه به صاحب اثر تا براش یادداشتی بنویسه. ترانه های آلبوم به طرزی کنار هم قرار گرفتن که نمیشه یکی رو گوش داد و دیگری رو نه.از امیر بی گزند شروع می شه و به متصل خاتمه پیدا می کنه.تئ این مجال نمیشه دونه دونه ترانه ها رو بررسی کرد ولی در کل به دور از تعصب به آقای چاوشی باید عرض کنم این آلبوم به شدت موفق هستش به دو دلیل .اولین دلیل اینکه آقای چاوشی در این آلبوم تاریخ رو می خونن.گوشه های مهم تاریخ رو کنار هم قرار دادن و اونو با انسجام فوق العاده ایی پیش می برن.استفاده از تکنیک سخت و پیچیده ی تمثیل تو قطعه جنگ زده اوج خلاقیت ترانه سرا و خواننده رو اثبات می کنه.دلیل دوم هم اینکه مخاطب بعد از گوش دادن به قطعه ها علاوه بر همزاد پنداری که می کنه مشتاق میشه به دنبال فهم موضوعات پیش بره.به عنوان مثال عصرعشق مولانا به شمس و درگیری های شاگردان مولانا با شمس تو دوتا قطعه ی تریاق و متصل مثل یک تئاتر جامع کنار هم نشستند و مخاطب انگار کن که داره از نزدیک اون دوره رو می بینه.
حرف آخر : حالا دیکه با یقین میشه گفت محمدرضا شجریان موسیقی پاپ محسن چاوشیست./

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:37

این آلبوم فوق العادس واقعا یه خسته نباشید جانانه به محسن چاوشی میگم.تبریک به هواداراش.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:43

یه کم هم از پدرام پاریزی بگین که سر دیوونه له شد شعرش واقعا فوق العاده بود

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:50

کاش میشد اینترنتی خرید آلبوم رو!

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:53

یه چیزی که جالب بود تنظیم امیر بی گزند بود که اولش با اذان بعد کلیسا و سعی می کرد فرقه های مذهبی رو پوشش بده یعنی امیر بی گزند اسوه ایست برای تمام ادیان

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:55

از طرفدارای چاووشی نیستم و به ندرت گوش میدم کاراشو این البومش واقعا قانع کننده بود و ارزش داره که اورجینال تهیه بشه-بهترین ترک هم ترک امیر بی گزند بود.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:59

عرض سلام و تبریک به خاطر البوم
به نظر من این البوم تلفیقی از من خود آن سیزدهم و پاروی بی قایق بود
ترک هایی که شعرهای شاعران بزرگ رو داشت نماینده البوم 13 بودن و بقیه هم نماینده پاروی بی قایق
البوم خوب بود و زحمتی که واسش کشیده شده قابل تقدیر
به قول اکثر دوستان شعرها سنگینه و خیلی عامه پسند نیست ولی صدای چاوشی آلبوم رو از این لحاظ جلو میبره
مطمعنا اگه خواننده دیگه ای به این روش میخوند دوستان میگفتن به تکرار رسیده مثل آلبوم های اخیر بابک جهانبخش و حمید عسکری ولی این تکرار نیست و سبک خاص یه خوانندست.
ترک های امیر بی گزند ، چنگیز ، جنگ زده ، شاه مقصود و آخرین اتوبوس رو پسندیدم
شعرهای مولانا و سعدی هم جای خودش رو داره
یه سوال : ملودی ها تو کاور نبود مال کیه ؟
از طرف سیروانی ها تبریک میگم.به امید موفقیت بیشتر

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:04

توجه توجه

اول خوب گوش کنید بعد نظر بدیدچاوشی یعنی چند بار گوش دادن نه اینکه سر سری پلی کنی بعد بگی ضعیف بود خواهشافقط خوب گوش بدیداول سر که پاروی بی قایق اومده بود خیلی ها گفتن ضعیف و ازاین حرفاولی بعداز چند بار گوش دادن نظرشون کاملا عوض شد واقعا با این شعرا واین سبکها مختص چاوشیه
درود بر سلطان چاوشی
چاوشی به داین دلیل خاصه وپیشرفت میکنه که هرچه ماازیه البوم تعریف کنیم نمیاد دقیقا مشابه همون البوم مبسازه میاد یه شاهکاررومیکنه وبرای تعریف هوادار نمیاد درجابزنه پیشرفت میکنه وهوش وگوش ماروهم پیشرفت میده واقعا بی نظیره
"نظر همه شما هایی که موج منفی میدیدهم محترم ولی خواهشا با دقت گوش بدین"

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:12

من دارم این نظرو مینویسم این البومو تا الان سه بار کامل گوش کرم ...کلا میشه گفت تو یه البوم اهنگا شادن و غمگین ولی مثلا تو ترکای شاد هرکدوم با بقیه متفاوته یعنی این نیست که فقط ترک شاد بندازه البوم پر شه و ترکای غمگین هر کدوم نوعی از حالتای یه ادمو داره ...من فکر میکنم یه فکر عمیقی پشت این البوم بوده که اصلا اصلا یکنواخت نیست یعنی از هر ترکی میری ترک بعد منتظر یه اتفاق جدید هستی .....به جز شعرای قدیمی که بحثی نیست حسین صفا و علی اکبر یاغی طبار و پدرام پاریزی عالی بودن عالی تر از اون ملودی های روی این شعرا سوار شدن ..........من واقعا لذت میبرم که موسیقی کسیو گوش میکنم که با اهنگاش بهم احترام میزاره .............شاه مقصود فقط یه ترک نیست داستان یه زندگیه .........

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:21

سلام

انتظار ما به پایان رسید و شاهد آلبومی با حرفی تازه هستیم. بعد از انتشار قطعاتی که به سفارش سریال "شهرزاد" ساخته شده بود عده ای محسن چاووشی رو متهم به تکرار و نداشتن حرف تازه کرده بودند که فکر می کنم بهترین جواب این افراد در قطعات این آلبوم باشه ، در حالی که چاووشی قبلا و در آلبوم من خود آن سیزدهم هم این سبک اشعار رو به کار برده بود اما این آلبوم از حیث تنظیم و آهنگسازی کاملا با فضای اون آلبوم فاصله داره و حرف خودش رو بدون برچسب هایی از گذشته می زنه.
مسلما تحلیل تخصصی قطعات و ترانه ها کار اهل فن هست اما به عنوان یک مخاطب افتخار کنم که روزهای زیادی رو منتظر این آلبوم بودم و با شنیدنش سوپرایز شدم.

تصور محسن چاووشی وقتی در استودیو میخواد امیر بی گزند رو شروع کنه و همه ی هنر و توانش رو در حنجره ی طلای خودش جمع میکنه و میگه: عجب سروی ، عجب ماهی... تصوری ست فوق العاده لذت بخش...

تویی خالص منم مخلص ...
سلامت باشی.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:22

وقتی محسن چاوشی برای آلبوم وقت میزاره بایدم آلبوم ب این خوبی گوش کنیم
ممنون چاوشی خدا حفظت کنه و بهت سلامتی بده
عادل روح نواز ترکونده تو این آلبوم دمش گرم
همه چیز عالی بود
این آلبوم رقابت سختی داره با آلبوم پاروی بی قایق برای تبدیل شدن به محبوب ترین آلبوم من

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:26

یکبار گوش دادم
خیلی سنگینه شعرهاش، هر کدوم رو باید چند بار گوش داد و بعد زد ترک بعد وگرنه بعید میدونم بشه ارتباط گرفت با یکبار گوش دادن.
یادمه آلبوم قبل اینطور نبودم.
چرا انقدر گیتار الکتریک استفاده کرده هم تو ذوق میزنه.
بازم نمیشه چیزی گفت برم برای گوش دادن بیشتر.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:28

- کاور آلبوم هیچ جذابیتی واسه من نداشت . پاروی بی قایق کجا و این کجا؟
- آهنگ " دل من " هیچ نوآوری ای نداره . براساس همون ریتم شعری ، ملودی ساخته شده . به هر کس این شعر داده شه دقیقا با همین ریتم میخونه
- ترک " چنگیز " جز قسمت " موذن زاده" که بیهوده فضا رو مذهبی می کنه بقیش خوبه ... بالاخص الکتریک عادل روح نواز
- ترک " شاه مقصود " ضعیف ترین شعر و بهترین سولوی گیتار الکتریک رو داره . شعر که نه بیشتر شبیه انشاست . " پشت لبخند سه در چهارم ، قسط عقب مونده دارم ؟؟؟؟؟؟ " این شد شعر ؟ این آهنگ موندنی میشه با این شعر ؟ حسین صفا بهتره دیگه شعر نگه . با شعر " تفنگ سر پر " حسین غیاثی که مقایسش می کنم عاشق حسین غیاثی می شم .
- شعر " شرمساری " از استاد حسین صفا دقیقا چی می خواد بگه؟ فرار کن فرار؟ واسه محسن چاوشی این شعر کمی سخیف نیست؟
- استاد صفا "بال بالم شو " یعنی چی؟ " جاده های عبوس " ترکیب واژه خودساختتون صرفا برای هموزن شدن با قافیه بعدی " آخرین اتوبوس " نیست؟ حسرت میخورم که چرا موزیک فوق العاده " آخرین اتوبوس" شعر قوی ای نداره . واقعا حیف شد
- توی ترک " تریاق" دقیقا یک دقیقه و بیست ثانیه اول چه چیزی باید گوش کنیم؟ یه سری صدای مبهم ؟ چه جذابیتی به آهنگ داده ؟
در کل با احترام به محسن چاوشی ... تنها نکته مصبت آلبوم حضور عادل روح نواز بود و بس . در یک جمله آلبوم متوسطی بود
-

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:13
یک کاربر سایت موسیقی ما

کاملا باهات مخالفم

194.146.149.109
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:34
hamed

از نقدهای " مصبت" شما کمال تشکر رو داریم

107.170.118.177
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:51
jalal.e

در مورد کاور بگم که اون خار گل ها به گونه ای چیده شده شبیه به رقص سماع که مولانا انجام میداده و این نوع رقص در تیزر تصویری متصل دیده میشه و از این نظر یه نو آوری محسوب میشه

37.130.206.148
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 22:13
شهرغم

اینطوری که شما البومو کوبیدین...دیگه حرفی برای گفتن نمی مونه...جریان یکی به نعل یکی به میخه...پیشنهاد می کنم کارشناسان واقعی درباره جزییات البوم نظربدن...اگر شما هم کارشناس موسیقی هستید اعلام کنید..

5.123.228.178
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:10
emir

«بال بال...» نیست استاد؛ «وَبالِ بال» درسته...
بهترین شعر به نظر من همین «ویرونه شاه مقصود» هست ...
---
حالا نکته «مصبت» که نمی دونم ولی این آلبوم نقاط «مثبت» خیلی زیادی داره...

46.224.69.48
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:49
مهدی R25

نمیدونم با چه مقیاس و تفکری به شعرای حسین صفا میگی سخیف.حداقل درمورد حسین صفا اینو نگو
جمله ی اخرت دیگه عالی بود.تنها نقطه ی قوت عادل روحنوازه؟؟!!!وقتی اینطوری میگید انتظار اینو نداشته باشید بقیه فک کنن بدون غرض ورزی نظر!!! دادی

37.152.177.131
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 01:09
حسن عاشق چاوشی

پماد هست ولی کم هست عزیز!
ایرادای بنی اسراییلی ...
((قسمت " موذن زاده" که بیهوده فضا رو مذهبی می کنه)) .. :))) خدایا توبه !
حسین صفا هم زیادی برات سنگینِ قربونت برم ! وقتی مفهوم دوری از دورویی ودو ورنگی رو نمیتونی درک کنی
زیاد به خودت فشار نیار ! دنبال نقاط مصبت البم هم نگرد افرین!

164.215.252.75
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:43
علی

احمد جان با اینکه طرفدار محسن خان هستم ولی بدجور باهات موافقم! مخصوصا در مورد حسین صفا! بد جوری انشاء سروده. من نمیفهمم چرا محسن اینقدر تاکید داره با حسین صفا کار کنه!کلا لب کلام و مخلص کلام رو گفتی

46.143.131.39
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 01:07
احمد.م

جوابا دو بخشن
1) دوستانی که جز تخریب چیزی واسه عرضه و خود نمایی ندارن و تنها نکته ای که از نظر من استخراج کردن اشتباه تایپی ای بود که صورت گرفتش ... خب این دوستان معیار نظراتشون و شخصیتشون کاملا مشخصه . تعدادشون هم زیاد هستش تو شبکه های مجازی . کاریش نمیشه کرد
2) دوستانی که مخالف نظرم هستن . که احترام میذارم بهشون ولی نظر هرکس یه چیز کاملا شخصیه . قطعا محسن واسه من عزیز و مهمه که انقدر جزیی به موزیکاش گوش کردم .
عادل روحنواز قطعا تنها نکته مثبت آلبوم بود . یه لحظه موزیکا رو بدون گیتار الکتریک عادل روحنواز و هنر نمایی ایشون تصور کنید ... چیز قابل عرضه ای داره؟ نکته منفی هم تنظیم های تکراری بهروز صفاریان هستش که همونجور که گفتم توی موزیک " دل من " کاملا مشهوده
" بال بالم شو" یه اشتباه شنیداری از من بود که قبول دارم .
در مورد کاور آلبوم هم باید بگم صفحات کاور کاملا هرز رفته . اگر هم نماد یه نوع رقص هستش خیلی بد طراحی شده .
کسایی که توهین کردن هم که مصل نظراتشون هرز و بیهودن ( دقت کنید مصل نه مثل )

2.147.25.46
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 11:24
هر روز پاییزه

از ایراد گرفتنات ممنوم چون فهمیدم بیشتر منتقدای محسن هیچی از شعر و موسیقی نمیدونن
به شرمساری مسگه سخیف خخخخخ
برادر تو شاه مقصود از پدرش میگه

46.225.11.80
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:34
حسن عاشق چاوشی

فانتزیای جالبی داری .. :)
همون قسمت موذن زاده که گفتی به شدت خندیدیم وبقیه افاضات !

95.38.217.34
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:35

چی بگم آخه، صبح تا حالا خسته نمیشم از بس گوش دادم، چی بود این واقعا"، تو با ما چیکار میکنی محسن، هر آهنگشو فقط باید دو روز در مورد شعرش فکر و تحقیق کرد، بعدش که شعرش رو میفهمی اونوقت متوجه میشی لحن کاملا با معنی همرنگه، تنظیم کاملا موافقه هر دوشونه، بعد هم باید فقط ازش لذت ببری، این کاملا طبیعیه که مخاطب از همه ی آهنگای آلبوم خوشش نیاد و همه به دلش نچسبه، مهم اینه که یه آهنگ مثل امیر بی گزند یا پریشان اونقدر به دل آدم میشینه که به اندازه یک آلبوم کامل آدم باهاش حال میکنه، حالا فکر کنید من با هشتا از آهنگا ارتباط کامل برقرار کردم و به دلم نشست، بی نظیری به خدا محسن عزیز

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:40

اذان موذن زاده چی میگه؟
عالیه آلبوم

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 07:39
محمد

نحوه ستایش خدا تو دین های مختلفه

188.253.113.180
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:41

واقعا این اشعار فاخر بودن؟
به نطرت شبیه به مداحی نبودن؟
بابا چقد عربی .......
اکثر کلماتش عربیه واقعا متاسفم
امیدوارم که صداش واقعی باشه آخه محسن چاووشی تو هر البومی صداش فرق میکنه
در کل البوم ضعیفی بود و تنها نوآوری که داشت این بود که از کلمات اجنبی زیادی استفاده کرده بود

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:04
محمد

عمو جون تو مولانا یا سعدی رو میشناسی؟ برو مشقات بنویس

93.115.121.202
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 22:00
shahre gham

عربی!!!!!...شعره دیگه....می خوای محسن توی شعرهای مولوی وسعدی دست ببره تا شما راضی بشی...این هم که گفتید صداش،توی البوم ها باهم فرق داره دیگه از اون حرفها بود...درضمن اینکه البوم را دوست نداشتین سلیقه ی شماست ...من که از بس البومو گوش دادم می ترسم کامپیوتر بترکه...با احترام به خواننده های خوب کشورمون...ولی خواننده های دم دستی ودوریالی هم داریم شما فکرکنم سلیقت با اونها جورباشه..بازم بگم منظورم خواننده های خوب کشورمون نیست...
رکورد شکن سال ...امیر بی گزند...

5.123.228.178
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 00:43
zaman80

لایک داری داداش مجتبی!!
خواننده نباید عربی صحبت کنه باس انگلیسی صحبت کنه مصلا لایک و بلوند و . . .
سعی مولانا دیگه خز شدن
ضمنا منم تا قبل این شک داشتم ب صداش با خوندن نظرت دیگه مطمین شدم صدای محسن چاووشی کامپیوتری هست!
ممنون مجتبی
مجتبی!!! آخ شما هم ک اسمتون عربی هست!!!
چرا اسم عربی دارین؟ اسمتو ب الکس یا جک یا جو یا دیوید تغییر بدی بهتر نی؟
ولی تنها چیزی بدجور بدجور بدجور نافرم شوکم کرد شروع آلبوم هست ک طوفانی شروع میشه
الله اکبر الله اکبر
مخصوصا صدای موذنش ک ب شخصه با اذانش خیلی دوست دارم

31.56.252.92
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 03:00
علی

اینا دیگه کین
به اشعار مولانا و سعدی گیر داده
به جای تاسف خوردن یکم سطح ادبی تو ببر بالا بتونی بفهمی البومو

46.167.158.70
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:51

آلبوم فوق العاده ای بود قشنگ سی چهل لول از سطح اهنگای شهرزاد بالاتر بود شاه مقصود و تریاق و دل من و آخرین اتوبوس که اصن...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:10
یک کاربر سایت موسیقی ما

از آلبوم ن. م چی؟؟ از اونم بالاتر بود؟ میگم مهدی میکا کجاست؟ خبری نداری ازش...میگن با شنیدن این البوم سر به بیابون گذاشته :))))

37.129.91.169
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:46
amirsa

ببین تو کلا سعی کن تیکه نندازی یا اگه میخای بندازی برو رو طنزت کار کن...
هنوزم منتظر جواب آخرین کامنتم(تواون پست معروف!) هستم...
وهنوزم منتظرم م ی رو مشخص کنی ولی انگار روت نمیشه:)ن م روهم واضح بگو همه بدونن مرسی اه

2.190.135.219
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:45
یک کاربر سایت موسیقی ما

آره راس میگی طنزم زیاد قوی نیس ...ولی هر چقد من طنزپرداز خوبی نیستم تو هم آدم باهوشی نیستی.... آلبوم ن م رو گوش کنم، طنزپردازیم قوی میشه؟:)))
ترکای شهرزادم غولی بود واس خودش....همخواب، افسار، کجایی، ....کمن اینا؟
بعد میگی "سی چهل لول بالاتر" یعنی چی؟؟نه، جدی یعنی چی؟ "سی چهل لول بالاتر" :))).... :)))
بعد یه سوال، امیر بی گزند براساس متر و معیار حضرت عالی چند لول بالاتر از آلبوم ن م هستش؟

5.212.252.119
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 15:51
amirsa

باشه شما که انقد باهوشی اینو بگو اگه یکی از یه آهنگی خوشش نیاد انقد عقلت میرسه که عین ... نپری بهش تیکه نندازی؟مجبورکه نیستم هرکجای کامنتم که درخور سطح درکت نیستو واست توضیح بدم پسرم:)این درجواب اونکه فکر کردی باهوش(وبانمک)هستی!حالا بقیش...
ترکای شهرزاد واقعا معمولی بودن(نسبت به این البوم یا پاروی بی قایق) کجایی که تیکه ی دومش شاهکار ترانه سراییه(بیاتا رگامو تو خونت بریزم:)))) ترانه ی همون البوم ن م(که دوست نداری اسم ببری!)از بعضیاش مثل همین کجایی بنظر من بهتر بودن(و کجایی واقعا چیز خاصی نداشت بااینکه هیت شد#ازنظرمن!)معذرت میخام از اینکه تو اون البوم از اشعار مولانا و سعدی یا شعرای سنگین حسین صفا استفاده نشده بود و از اشعار ساده استفاده کردن!معذرت میخام اگه ترک راک مثل شاه مقصود یا اخرین اتوبوس نداشت چون خواننده اصن سبکش و صداش به راک نمیخوره:)
این دفعه از خودم معذرت میخام از اینکه با تو بحث میکنم برو همچنان بگرد ببین م ی کیه خدافظ

188.209.36.111
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 15:57
amirsa

بعد یه نکته دیگه...
شما دوست دانشمند و طنازمن تفاوت نقد و نظر رو به من توضیح بده تا بریم سر بحثای بعدی(مجددا بهت توصیمو تکرار میکنم رو طنزت خیلی کار کن ضعیفی هنوز)

188.209.36.111
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 01:32
یک کاربر سایت موسیقی ما

اول اینکه من برات احترام قائلم منتها به همون اندازه ای که باید، و نه بشتر بعدش اینکه تو برو من توی زندگیتم گوش بده :)))))))) یا اون سرالبومیش چی بود هع هع ییی هعییییی هعععیی عععععععععع.... :))) اونی ک تا زل میزنه .... وای جک سال بود این ترک....تیتراژتونم که دیدیم امروز چه ترجیع بند درخشانی داشت :)) واقعا تاثیرگذار بود ...تمام موهای بدنم سیخ شد.....این از این قسمت ماجرا
"از سایر طرفداران یگانه معذرت میخوام چون حساب این موجود از سایرین جداست و باید بهش جواب داد و به شیوه خودشم جواب داد"
بریم سراغ ادعای بعدیت (قسمت اصلی حرفم، تکرار میکنم قسمت اصلی حرفم)، گفتی نظر دادی.که ندادی چون" وقتی میگی بالاتر بود و پایین تر بود باید معیارتو مشخص کنی. و بعد دلیل خوب یا بد بودن رو بگی و یا راهکار بدی واسه بهتر شدن یا اگه دلت نخواست ندی." ولی این چیزی که حضرت عالی فرمودی یعنی نقد و همون داستانایی که قبلا تعریفشون کردم و نقدِ بی پایه مساویست با تخریب...یعنی همون کاری که فراستی داره با سینما میکنه و داد همه رم در اورده!!! .... کلا هم کارت اسکی رفتن رو حرف یه عده معلوم الحال هست که چشماشونو رو واقعیت بستن.
بعد گفتی شهرزاد ضعیف بود(همخواب ، به رسم یادگار، خداحاظی تلخ، افسار، کجایی، ....). واقعا نشون دادی طنزپردازی رو به کمال رسوندی.
در آخرم بهت بگم که خیلی ممنونم ازت چون مثل لقمان ازت چیزای زیادی یاد گرفتم.

5.218.243.229
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 11:20
amirsa

ببین بنا به ادب باشه توهین اولو خودت کردی و توقعم نداشته باش که جوابتو ندم اگه آین وسط یه نفر باشه که لقمان حکیم باشه اون باید من باشم!
بنا به مسخره کردن باشه منم میتونم بگم توبرو عینک ریبن اصل یا گوشیو وردار رو گوش بده!(با احترام به سایر چاووشیستای باشعور!)بنابراین سکوت کن دراین موارد!ترجیع بند روهم همون عزیزی نوشته که دزیره و قهوه قجری نوشته میدونی که کیو میگم؟!(درضمن اگه بنابه مسخره کردن ترجیع بنده آخرین آهنگ شهرزاد که دراوجه!دییییونه:))بازم از چاووشیستای عزیز معذرت میخام ولی وقتی یکی نمیتونه جلو خودشو بگیره و زیر کامنتای یکی دیگه خوشمزه بازی درمیارن باید جوابشو داد!
حالا بذار تفاوت نقد و نظر رو یکبار دیگه واست توضیح بدم!نظر یعنی چیزی عقیده ی یه شخصی درباره یه چیزی!نقد نظر یه متخصص درباره ی یه موضوع حاصه که اونو از دیدگاه تخصصی بررسی میکنه!اینکه نظر تو اینه که شهرزاد خوب بوده نظر خودته!توقع نداشته باش همه عالم بگن خوبه(درضمن اینکه خودت میگی خوبه روهم باید بگی از چه نظر خوبه!وگرنه نظرتوهم دست کمی از حرفای فراستی نداره!)برای منی که پاروی بی قایقو دوست داشتم(نظرمم زیر پستش هست میتونی بری بخونی!)شهرزاد زیادی سادس!چون من به کار راک(مثل پاروی بیقایق،تفنگ سرپر یا تو همین البوم شاه مقصود و آخرین اتوبوس) علاقه بیشتری دارم و اصن عاشق گیتارالکتریکم!کارای شهرزاد واسه من لول ده و کارای این آلبوم و پاروی بی قایق لول ۴۰تا۵۰هستن واسه من!یکی از راک خوشش نمیاد و حالش از گیتار الکتریک بهم میخوره واسه اون این قضیه برعکس!میفهمی یا بازم میخای نمک بریزی و سفسته کنی؟من دیگه حرفی ندارم و برات آرزوی موفقیت دارم! و بازم از چاووشیستای عزیز معذرت میخام بابت بند اول حرفام...

151.244.6.61
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 20:26
Mehdi Mika

رفقای چاووشیست! البته اونایی که چاووشیست واقعی هستن و ادب و شعور رو همیشه از خودشون نشون دادن! ما هیچی نمیگیم! فقط لطفا خودتون به شعور این شخصی که حتی شهامت نظر گذاشتن با اسم خودشم نداره نمره بدین
این دوستمون amirsa اومده از آلبوم تعریف کرده! واقعا چه جور آدمی همچین جوابی میاد میده؟!
متاسفانه برخی از بندگان خدا چون تمام عمرشون رو در حسد و سوختن به خاطر موفقیت های دیگران گذروندن تصور میکنن کل عالم مثل خودشونن! ملالی نیست! به بعضیام باید گفت پلانکتون دیگه
موسیقی ما خواهشم اینه که یه بخش کودک و نوجوان هم تو سایت راه بندازین که این عزیزای دل هم برن اونجا نظر بذارن :)

31.58.20.171
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 15:16
یک کاربر سایت موسیقی ما

ابتدا که باهات همکلام شدم فکر میکردم ،با یک آدمی طرفم که دچار ناآگاهی در تعریف و تفاوت بین نقد و نظر هست. بعدها متوجه شدم که این شخصیت ( بخوانید گوله نمک) خودشو به خواب زده و هیچ رقمه بیدار بشو نیس..بعدترها متوجه شدم این موجود از اختلالات شدید شخصیتی رنج میبره (هی خداحافظی میکنی و هی برمیگردی نمک پراکنی میکنی!) و دائما در حال اسکی کردن رو حرف دیگرانه (به همین سوی چراغ)...بعدترهاش متوجه شدم که این موجود استاد بلامنازع مغلطه کردنه و دکتری این حرفه رو داره....در حال حاضر نیز به این نکته پی بردم که ایشون دانش درست و حسابیم نداره و در نوشتن یه جمله ساده هم ناتوانه....باور نمیکنید؟ جمله زیر را بخوانید و عبرت بگیرید شاید که بهشتی شوید :
"نظر یعنی چیزی عقیده ی یه شخصی درباره یه چیزی!"
"نظر یعنی چیزی عقیده ی یه شخصی درباره یه چیزی!"
در پایان عرض کنم که این آخرین همکلامی من با شما بود چرا که شما رو پنجاه لول بالاتر از خودم میبینم! و نمیتونم مثل لقمان از شما چیز یاد بگیرم. رودل میکنم.
خدایا امیرسارو از ما نگیر :))

89.196.9.163
جمعه 21 خرداد 1395 - 17:10
amirsa

من میخاستم دیگه چیزی بگم ولی وقتی از مشکل شخصیتی حرف زدی واجب شد یه حرفیو بزنم و برم!
از نظر شما کسی که زیر کامنتای دیگران تیکه پراکنی میکنه،به روش های مختلف بهشون توهین میکنه(تازه به خودشم میگه لقمان حکیم!ینی لقمان سربه بیابون گذاشت بااین حرف!)،با مسخره کردن طرف مقابل از جواب منطقی فرار میکنه و در آخر بازم توهین میکنه و خودنمایی(از این کلمه هربرداشتی دلت خواست میتونی داشته باشی)ثبات شخصیتی داره؟یا ارزش بحث کردن؟
جمله ی آخر مهدی میکا کاملا برای این شخصیت صدق میکنه!
آقای کاربر ناشناس(که جرات نداری شناسایی بشی!)ولی من امیدوارم بیشتر بیای تو سایت با کامنتات هوای گرم تابستونو واسمون قابل تحمل تر و خنکتر کنی با تیکه هات!روز خوش...

2.190.191.102
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:06

از ظهر خیلی گوش دادمو خواستم نظرمو بگم.
فقط فقط از نظر یک شنونده.
کلیت آلبوم عالیه ولی ولی ولی ...
موندم چرا بعضی موقع چاوشی باعث تعجب من میشه؟؟؟ آخه حیف این هنر نیست که با بهروز صفاریان خراب بشه؟؟
آلبوم خیلی خوبیه. آلبوم قبلی (چاوشی) نبود تظاهر به چاوشی بود. همونجا هم نظرمو گفتم.
آلبوم سنگینه ولی چیدمان غلط آهنگا یه ذره فضارو برا بعضی ها سخت کرده برا گوش دادن.
صد در صد مخالف های زیادی هم خواهد داشت.
ولی به نظر من هنر و تکنیک چاوشی تو این آلبوم نشون داده شد.
چون کارهای شهرزاد در حد چاوشی نبود.

وکال پریشان بی نظیره. این کلمات با بیان چاوشی با قلب روح روان آدم بازی میکنه. من که از پریشان خیلی خوشم اومده
مرسی از سینا سرلک بخاطر این هم خوانی که جذابیت کارو زیاد کرده

بازم میگم بهروز صفاریان تنها نقطه منفی آلبومه که میکس افتضاح ، تنظیم هاشم که خیلی نخ نما شده. واقعا از سر دلسوزی میگم چون اصلا زوج خوبی برای محسن نیست.
محسن خودش تو تنظیم خیلی بالاتر از بهروزه
ملودی ها خیلی خیلی خوبه. ترانه هم به جز جنگ زده که اصلا فکر نکنم احتیاج به بودنش تو آلبوم بوده باشه بقیه عالیه.
تبریک به همه چاوشیست ها
یا حق

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:44
jalal.e

پس چطور بهترین تنظیم کننده 93 شد؟؟؟؟
بعضی ها با بهروز مشکل دارن چون از بهترین تنطیم کننده هاست،و من نمیدونم چرا؟
بهروز حسابش رو تو این 15-20 سال اخیر پس داده
دل من و چنگیز فوق العاده است،چند بار با هدست گوشش کن،
یه نگاه یه ترک های آلبوم عشق یعنی فریدون+آهنگ کافیه بهنام صفوی+هم خواب کن،نظرت راجع به تنظیم و میکس و مستر بهروز عوض میشه.
من تنظیم های میلاد ترابی رو میپسندم ،ولی تنظیم هاش تو یه سبک تکرار میشه،حداقل تنظیم های بهروز متفاوته

37.130.206.148
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 04:59
a.d

همین تنظیمای چاوشی هم از زیر دست و با نظارت بهروز اومده بیرون!!

188.159.199.214
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 09:49
علی

تنظیمای چاوشی هیچوقت زیر نظر صفاریان نبوده و نخواهد بود

151.243.34.72
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 19:22
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

مثل این میمونه که شما بیای بگی شرکت سایپا بیاد مهر تایید بزنه رو ماشین وارداتی خارجی
عیب هم باید بگیره؟؟؟
من که هیجوری قانع نمیشم
فکر کنم این بحث نتیجه ای هم نداره
یا حق

176.221.23.218
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:12

واقعا نمیشه آلبومی که هنوز 24 ساعت از انتشارش نگذشته رو قضاوت کرد! ولی در اینکه چاووشی نبض موسیقی و مخاطب دستشه نمیشه شک کرد و همیشه همه ی مخاطبای موسیقی رو غافلگیر کرده...
با یک بار گوش دادن به آلبوم به نظرم خیلی بهتر از اون چیزیه که بشه تا مدتها روو دستش آلبومی بلند بشه...هر چند نظر قطعی رو باید در آینده داد...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:38

وقتي كامنتها رو خوندم از خنده روده بر شدم
اين چيه داريد مُد ميكنيد اخه ؟؟؟؟ چند بار گوش دادن اشتباهترين و بي معني ترين چيزيه كه شنيدم!!!:))
شماها اگر طرفدار ايشون هستين باادب بنويسين و جواب مخالفاتون رو بدين شايد خواننده اثر بياد اينجا و كامنتها رو بخونه اونوقت از شماها هم نااميد ميشه... نظر همه محترمه فقط بذارين همه نظر بدن اگر يك البوم خوب باشه و همه پسند نياز به اين همه بحث و جدل نيست

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 00:22
zaman80

نقله قول:
"وقتي كامنتها رو خوندم از خنده روده بر شدم." و "شماها اگر طرفدار ايشون هستين باادب بنويسين"
داداش میشه با لباس بی طرفی انقد ضایع ب قصد تخریب نیای!!!
فقط میخوام بپرسم شما همیشه وقتی ک حسودانه قصد تخریب داری روده بر میشی؟

31.56.252.92
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 09:57
احسان

اگه از خنده روده هات بریده باشه که الان باید بستری باشیدعزیزم
با وای فای بیمارستان کانکت شدی؟؟؟
همیشه در البوم های چاووشی این اتفاق افتاده که به دلیل سنگین بودن محتوا ترک ها بعد از دو سه بار گوش دادن جا می افته برای مخاطبش این کجاش خنده داره؟؟؟؟

2.182.3.21
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:53

بهترین آلبوم موسیقی ایران.فقط همین...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:03

اولا يه خسته نباشيد به محسن عزيز.. آلبوم خيلييي خوب بود به نظرم كاملترين آلبومش بود تنظيم ها كه فوق العاده مخصوصا بهروز صفاريان . شهر ها هم كه حرف نداره مخوصا چنگيز شاهكار بود از هر نظراين آلبوم مناسب طرفداري خود محسن هست و اصلا عام پسند نيست اصلا خود خود چاوشي خيلي وقته اصلا نخواسته عام پسند بخونه پس نياييد بگيد آهنگ هاس شهرزاد بهتر بودن چون اون مناسب سريالي بود كه همه ميديدن يا فضا سنگين يا .....اصلا هنر چاوشي به سنگين خوندن آهنگاشه خيلي از طرفداراشم به خاطر همين خاص بودن آهنگاش علاقمندش هستن خواننده هاي ديگه خيلي كارهاي عام پسند قشنگي هم ميخونن پس بهنره اون دوستان عام پسند دنبال آهنگ تو آلبوم چاوشي نباشن و اگه هم از چاوشي خوششون نمياد زور نيست كه گوش بدن !!!! ديگه نيان بگن آلبرم ضعيفه يا نو آوري نداره ورهزار تا چيزه ديگه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:31

من یکی از طرفدارای محسنم ولی انصافا کسی که قطعه ای مردمان ای مردمان کز من نیاید مردمی (تریاق) رو با صدای همایون شجریان شنیده باشه این ترک به دلش نمی شینه هرچند بقیه ترک ها بخصوص متصلت معرکه و کاملا چاوشیستن...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:42

همه ی ترک ها فوق العاده بود
شرمساری همراه اشک ...
ممنون محسن جان
همچنان برقرار باشی مرد...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:01

از صداش زیاد خوشم نمیاد و به دلم نمیشینه ولی تک و توک کاراشو گوش میکنم،شعراشو همیشه خوب انتخاب میکنه
بعد دوستان طرفدار چاووشی قرار نیست همه مثه آقا محسن شعرای سنگین انتخاب کنن که،یه سری خواننده ها میخوان شعراشون روون باشه
هرکسی سبک و سیاقی داره و طرفدارای خاص خودشو
از بعضی انتقاد ها ناراحت نشین،چون دو سه تا از چاووشی نماها کاری کردن در مورد بقیه خواننده ها و توهین هایی بی اساسی کردن که یه سری ها فقط دنبال انتقامن
در هر صورت تبریک از طرف هواداران بهنام صفوی برای انتشار آلبوم جدید
تنور انتشار آلبومشون همچنان داغ

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 08:16
مرتضی

عزیز من خوشت نمیاد گوش نکن و نظر نده
راستی شما طرفدارای بهنام صفوی در اصل با رضا صادقی حال می کنید دیگه

89.46.187.86
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:20
Amir.am

من هرچیزی خوشم بیاد گوش میکنم به شما ربطی داره؟
اگر درست خونده میفهمیدی که نکته مثببت کارای چاووشی رو گفتم،گی گفته ما با رضا صادقی حال می کنیم؟
شما درکت از موسیقی به جون هم انداختن بقیست

31.58.60.45
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:23

وجودم آش و لاشه انفجارای دمادمت شد محسن چاوشی عزیییییییز

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:57

دوستان عزیز مطمئنا آلبوم نواقصی هم داره ( از نظر من ) که توضیحشون میدم
به نظرم میتونست به جای یکی دوتا ترک آلبوم (اشعار مولانا)از اشعار امروزی استفاده کنه...یا مثلا میتونست قطعه ی جنگ زده رو در قالب تک آهنگ و برای مناسبت منتشر کنه...یه مثال دیگه هم میتونم بزنم...مثلا قطعه ی دل من قطعه ی قشنگی هست اما تاریخ مصرفش زود تموم میشه و گوش رو بعد از مدتی خسته میکنه...اما ترک پاروی بی قایق رو من هنوزم شبا تو جاده گوش میدم ! مطمئن باشید هر آلبومی دارای نقایصی هست اما در کل از نظر من محسن یه سر و گردن از بقیه خواننده ها بالاتر هست....در مورد بحث در مورد تک تک ترک ها هم باید صبر بیشتری کرد و با دقت بهش پرداخت...

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 01:49
ali mohammadian

خیلی موافقم با این حرفتون :
میتونست قطعه ی جنگ زده رو در قالب تک آهنگ و برای مناسبت منتشر کنه...یه مثال دیگه هم میتونم بزنم...مثلا قطعه ی دل من قطعه ی قشنگی هست اما تاریخ مصرفش زود تموم میشه و گوش رو بعد از مدتی خسته میکنه...
اما در کل از نظر من محسن یه سر و گردن از بقیه خواننده ها بالاتر هست....

دوس داشتم مثل چنگیز یا شرمساری ترک بیشتر داشت... اما اعتماد به محسن چاووشی راحت ترین کاره

2.180.79.55
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:07
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

آفرین .. دقیقا منم میگم باید یکی دوتا ترک دیگه مثل چنگیز و شرمساری رو تو آلبوم میزاشت...
خیلی دوست داشتم ترک مسلخ رو تو این آلبوم بزاره (باغ گل بی برو بی برگ من ) اما به قول شما اعتماد به محسن راحت ترین کاره...

5.239.146.173
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 21:52

البوم فوق العاده زیباست...واقعا لذت بردم...بهترین با اختلاف خیلی زیاد

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 22:15

من نمی دونم این چیه
چه صدایی داره انقد طرفدار داره
البوم ضعیفی بود

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 02:58
shahre gham

سلیقتون نمی خوره دیگه...گوش نده که اذیت نشی...برای امثال شما هم البوم مناسب است ..بگردید یه ساسی چیزی از این دم دستی ها پیدا کنید که باسلیقتون جورباشه... دوست عزیز دوست نداری گوش نکن..به قول شما این صدای بد را بزار برای ما..شما صدای خوب گوش بده...

5.124.22.245
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 09:34
احسان

هم نام عزیز من می تونی انتخاب دیگه ای داشته باشی
تتلو هست
یه خواننده هم هست که به زبون زرگری می خونه
یه ترک هم داره اینجوری شروع میشه:من برات یار میشم یار وفادار میشیم

2.185.143.68
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:03

عالیه
محسن چاووشی یه پله بالاتر از پاروی بی قایق ایستاده در این البوم
و از لحاظ محتوا و مضمون عجیب یه دست و دنباله همن ترکها
نکته دیگه اینه که چاووشی در البوم حالش خوشه و قطعات ریتمیک فقط ریتم شاد ندارن بلکه درون مایه طربناکی دارن که عمیقا این طرب در لحن چاووشی مشهوده
بهروز صفاریان ترکونده والبته ردپای تنظیم های البوم عشق یعنی در ترک چنگیز احساس میشه
ترک چنگیز خیلی خاصه
در کل عالی بود

عشق است محسن چاووشی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:26

از طرف هواداران موسیقی فاخر که خوانندگان این روزهای این سبک یعنی حامی و مانی رهنما و نیما مسیحا به محسن چاووشی عزیز و هوادارانش بابت این البوم تبریک میگم....از گوش دادنش خیلی لذت بردم...چیزی که فهمیدم محسن خوشبختانه اهل لابی گری نیست و با مافیای موسیقی دستی نداره....محسن جان من عاشق سبک بابک بیاتم اما خیلی ازت خوشم میاد چون داری به موسیقی جان میدی....متشکرم

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:08
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:48

آلبوم فوق العاده ایی بود و بازم دوستدارانشو شگفت زده کرد . محسن چاوشی استاد سوپرایز و غافلگیریه خدا از عمر دشمناش کم کنه و به عمرش اضافه کنه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:59

بنظرتون با امیر‌جمالفرد همکاری میکرد بهتر نمیشد؟؟؟؟؟

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 00:21

درود بر محسن چاوشی

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 00:48

تفکر ده نمکیسم تو آلبوم حاکم بود
می گفت جاهل که بودم
عمر عزیزم هدر شد
توی صف سینماها
چند تا کار مثل امیر بی گزند و این کیست این کاملا سفارشی به نظر میومدن و بعضی ترک ها هیچ فرقی با نوحه نداشتن . امیدوار بودم یه آلبوم مثل پاروی بی قایق بشنوم که نشنیدم .

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 00:49

مرسی از اینهمه هوش بالا
مرسی از اینهمه تلاش
مرسی از اینهمه تکراری نبودن
مرسی از اینهمه احترام به مخاطب
وقتی که محسن این شیوه تکراری نخوندن رو اغاز کرد شاید مخاطبای بودن که مخالف بودن ولی جالبِ همونا دیگه کارای تکراری نمیتونن گوش بدن و از محسن توقع اینچنین البومی رو دارن!
دوازده ترک .. ملودی های متفاوت .. شعرهای فاخر و ترانه های امروزی هم که بینظیر مخصوصا چنگیز جنگ زده شرمساری! از یاغی و پدرام حسین باصفا !
تنظیم های جذاب و فکر شده محسن و تنظیم معرکه چنگیز و اخرین اتوبوس و ... !
حضور عادل عزیز که به شدت داره هنرش رو به رخ میکشه!
دقیقا از البوم هایی که وقت زیادی میخواد برای ارتباط برقرار کردن !و وقتی ارتباط برقرار کنی دیگه نمیشه کند ازش!
اتفاقا بنظرم سنگین صرف نیست البوم یعنی چنتا کار هست که فضای سنگین رو تلطیف کنه
و میشه گفت این اتفاق از تجربه البوم پارو بدست اومده البته برای ما که هرچه سنگینتر بهتر ولی خب مخاطب عام هم لحاظ شده!

جالب اینجاست که محسن چاوشی وقتی بخاد کار عام پسند بده ترک های شهرزاد رو ارائه میده و اونجوری رکورد تاریخ اون سایت پخش موزیک رو میزنه و هیت عجیب غریب کجایی رو منتشر میکنه!

و وقتی بخاد کار سنگین و خاص پسندتر بده تو البوماش مثل پارو و امیر بیگزند اینکارو انجام میده !

واقعا موفقیت بزرگیِ به هوشش تبریک میگم !

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 04:26

احسنت بر محسن چاووشی عزیز.واقعا دم محسن گرم..این البوم خیلی خوب و فوق العاده بود و دقیقا تلفیقی از من خود سیزدهم و ماروی بی قایق بود..از نظر شعری و ادبی شبیه به سیزده و از نظر موزیکالیته شبیه به پارو بود به اضافه ی تزریق اندیشه های نو به البوم و همچین اضافه کردن چند کار شاد و عامه پسند...محسن توی فضای سیزده موفق بود و همچین در فضاهای خیلی مدرن پارو و خیلی طبیعی بود که یه روزی تلفییی از این دو کار بسازه و به نظرم محسن این گردنه رو هم به سلامت رد کرده . ..اما نظر خودم و سلیقه ی موسیقیایی خودم بیشتر با پاروی بی قایق میسازه و پارو رو منسجم تر میدونم و از نظر موزیکی واسم کشش بیشتری داره..اما محسن چاووشی واقعا قابل تحسین هست و واقعا دمش گرم و البوم امیر بی گزند هم بسیار کارهای خوبی داره ...محسن همیشه موزیکش رگه های شدید راک داره و راک ترین کار پاروی بی قایق تفنگ سرپر بود و راک ترین کار امیر بی گزند اخرین اتوبوس بود که به نظرم تفنگ سرپر کار بهتری از آب در اومده بود چون هم اجرای محسن خیلی راک تر بود و حتی شعر هم یه جورایی انگار واسه سبک راک گفته شده بود.اما اخرین اتوبوس فقط تنظیمش نشان از راک داره و اجرای محسن هم عالیه و شعر هم خوبه اما در کل جز تنظیمش زیاد احساس نمیکنم با یه موزیک راک طرفم..اما همین اخرین اتوبوس به شدت ب دلم نشست.تنظیمش هم عالی بود افرین به فرشاد حسامی

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 04:29

احسنت بر محسن چاووشی عزیز.واقعا دم محسن گرم..این البوم خیلی خوب و فوق العاده بود و دقیقا تلفیقی از من خود سیزدهم و ماروی بی قایق بود..از نظر شعری و ادبی شبیه به سیزده و از نظر موزیکالیته شبیه به پارو بود به اضافه ی تزریق اندیشه های نو به البوم و همچین اضافه کردن چند کار شاد و عامه پسند...محسن توی فضای سیزده موفق بود و همچین در فضاهای خیلی مدرن پارو و خیلی طبیعی بود که یه روزی تلفییی از این دو کار بسازه و به نظرم محسن این گردنه رو هم به سلامت رد کرده . ..اما نظر خودم و سلیقه ی موسیقیایی خودم بیشتر با پاروی بی قایق میسازه و پارو رو منسجم تر میدونم و از نظر موزیکی واسم کشش بیشتری داره..اما محسن چاووشی واقعا قابل تحسین هست و واقعا دمش گرم و البوم امیر بی گزند هم بسیار کارهای خوبی داره ...محسن همیشه موزیکش رگه های شدید راک داره و راک ترین کار پاروی بی قایق تفنگ سرپر بود و راک ترین کار امیر بی گزند اخرین اتوبوس بود که به نظرم تفنگ سرپر کار بهتری از آب در اومده بود چون هم اجرای محسن خیلی راک تر بود و حتی شعر هم یه جورایی انگار واسه سبک راک گفته شده بود.اما اخرین اتوبوس فقط تنظیمش نشان از راک داره و اجرای محسن هم عالیه و شعر هم خوبه اما در کل جز تنظیمش زیاد احساس نمیکنم با یه موزیک راک طرفم..اما همین اخرین اتوبوس به شدت ب دلم نشست.تنظیمش هم عالی بود افرین به فرشاد حسامی

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 08:12

آقا من دو روزه دارم گوش میدم
از ترک دل من جلوتر نرفتم

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 08:13

واقعا شما چه جور آدمایی هستید دوس ندارید نظر ندید خب از ترک 1 تا 12 ما تبحر خواننده رو میبینیم چرا میاید نظرای مسخره میدید واقعا منتقد موسیقی یا موزیسینید که میگید آلوم خوبینبود عامه پسند نیست بس کنید دیگه هم جا باید یه هضاوه گویی بشنویم

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 09:32

چیزی که خیلی خوشحالم کرد به پختگی رسیدن اشعاری بود که محسن استفاده میکنه مخصوصا اونایی که از شاعرای امروزی بود ، آلبوم یه فاز اجتماعی و مردمی داشت که خیلی خوب در اومده بود ، دیگه خبری از پا در هوا موندن شعر بین اجتماعی و عاشقانه مثل ترانه های همسایه یا یوسف نبود ، ترانه ها جسورانه تر و بی پرده تر شدن ، اوجش رو میشد تو ترکهای شاه مقصود و شرمساری دید ، میش باهاش همزاد پنداری کرد ، انگار ترانه از دل جامعه بیرون اومده و اینکه اشعاری که از مولانا انتخاب شده بود فوق العاده بود و من رو واقعا به خدا نزدیک کرد! خوشحالم که جهان بینی محسن به این زیبایی هست و جداً به رسالت واقعی هنر پایبند بوده و اون رو به نمایش گذاشت !

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 10:10

درود بر محسن چاوشی مرد شماره یک موسیقی پاپ ایران . لذت بردم از البوم امیر بی گزند

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 10:11

البومی به این یکپارچگی در ایده و فرم و ساختار در ایران ندیده بودم.درود بر محسن چاوشی بخاطر این بینش و نگاه روشن او...بلی...متصل است او

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 10:30

ملودی ها هیچ رمقی نداره.تو بیشتر قطعات انگار داره دکلمه میکنه.فقط و فقط هدف ارائه اشعار و ترانه هاست انگار و اصلا ایشون فراموش کردن که ملودی هم بسازن. بیشتر قطعات شبیه هم هستن و و ملودی کل آلبوم شباهت عجیبی به کارهای قبلی داره. برای مثال دوستان قطعه پاروی بی قایق رو کنار قطعه چنگیز بذارن اونوقت میبینید که انگار فقط ترانه این دو قطعه عوض شده و یک مقداری هم تنظیمش. در مجموع آلبوم کم رمقیه و حتی نمیتونه هواداراش رو راضی کنه فعلا دوستان جوگیر انتشار آلبوم هستن و البته به تدریج دلزدگی از این ملودی های کسل کننده و خواب آور در وجودشون ریشه میزنه. امیدوارم کسانی که به ایشون خط میدن به هر طریقی خاص باشن ازشون دور شن چون توهم خاص بودن باعث از بین رفتن روح آثار چاووشی شده.

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:32
داریوش

پسر مگه مجبوری نطر بدی اخه؟تورو خدا یه چیزی بگو بت نخندن.ملودی امیر بی گزند رو نگا کن چه معرکه س؟چاوشی حداقل چن قدم از دنیای موسیقی امروز ما جلو تره.کدوم خواننده ای میتونه حتی یه ترک اینجوری بیرون بده؟منطقی باش

212.95.133.144
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 11:06

از طرف هواداران حمید عسکری به محسن چاووشی عزیز و طرفدارهای خوبش تبریک میگم.
راستش من خیلی کار های محسن چاووشی رو گوش نمیکنم چون به سلیقم نمیخوره اما به قول حمید عسکری به هر کسی که کارش مخاطب داره باید احترام گذاشت.

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 11:39

.اولا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم
دوما خواستم بگم که لازم نیست در مقابل هر نظری جبهه گیری کنید....مگر اینکه تخریب یا...باشه.بزارین مردم راحت نقد بکنن.برارین راحت نظرشونو بگن.اینجوری بهتره.
من رفنم غرق شرمساری بشم.خیلی عالیه این ترک

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:31

برخلاف تبلیغاتی که شده بود چیزی که میخواستم نبود
به شخصه پاروی بی قایق رو خیلی دوست داشتم ولی این آلبوم رو چند بار شنیدم و اصلا خوب نبود
سبک و سیاق آلبوم تکراری و خسته کننده بود و ترک ها شکل هم بودند و فقط برای چند بار گوش دادن کافیه.فکر نکنم نسل جدید هم علاقه ای داشته باشند شعرهای مولانا رو گوش بدند

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:55

بهترین آلبومیه که تا حالا شنیدم...محسن خیلی وقته که همه رو منتظر گذاشته بود ولی انصافا یه شاهکار خلق کرده...کولاک کرده...امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشه
تو رو خدا همه برن بخرن...خواهشا!

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:11

این آلبوم بی نظیر و بدون نقصه -من بیش از بیست بار ترک ها رو گوش دادم.اوایلش یکم سخت بود ارتباط برقرار کنم ولی بعد از چندین بار گوش دادن متوجه زیبایی های پنهان این آلبوم شدم.
هر کی بگه بد هست این آلبوم ،واقعا جفا کرده در حق اثر،قشنگ موسیقی شرقی و غربی تلفیق شدن و موسیقی های جالبی داره این آلبوم.
معلومه آقای چاوشی برای این آلبوم زحمت بسیاری کشیدن.
لحن های متفاوت چاوشی هم تو هر ترک واقعا مات و مبهوت کننده هست.
اینکه شعور شعری مخاطب رو هدف قرار میده واقعا خوبه.
هرکی نتونه با این آلبوم ارتباط برقرار کنه قطعا اشعارش رو متوجه نشده!
به امید موفقیت های بزرگ بعدی استاد

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:35

من هنوز روی اهنگ اول گیرم بعضی دوستان چ جوری کل البوم رو توی یک روز گوش دادن . شاید واسه اینه اونا گوش میدن و من گوش میدم

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:46

اگه قرار باشه این البوم در حیطه البوم پاپ مورد نقد و بررسی قرار بگیره ظلم به موسیقی ایرانه

چون البوم به شدت پاپ راکه یا حتی هشتاد تا نود درصد راک خالص
کارایی مثه شاه مقصود و.... گواه این مطلبه

این البوم باید بره با البوم ( دوئل در آینه ) رضا یزدانی در تلفیقی رقابت کنه

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:27

خسته نباشید همه...

فبل از هر چیز واقعا باید اینو بگم که محسن چاووشی باهوش بودن خودش رو اثبات کرده و نیازی نیست ما دنبال ایراد بزرگی باشیم.... مگر مساعل سلیقه ایی....
دوستانی که تز میدن و ایرادات خنده دار از چینش قطعات و بودن و نبودن قطعات تو البوم میدن
... واقعا فکر میکنید محسن چاوشی احمقه؟؟؟ محسن چاوشی یه تنه وزن شعور و درک مخاطب رو از عشق به مرحله بالاتر میبره ... تو البوم یک قطعه مربوط به عشق زن و مرد نیست.... اما عشق خدا و عشق به زندگی توش موج میزنه.... کنایه های اجتماعی که شاید یکی از اصلی ترین تفاوت های محسن باشه،لایه لایه زیر شعر های این البوم پنهانه....
حالا میان و میشنن از ارتباط نگرفتن و فلان و فلان میگن...
رها کنید خودتونو....
شما نشستین جلوی پرده سینمای یه فیلم ساز باهوش حرفه ایی....
احمقانه به نظر میرسه ک بخوای انقدر ساده ازش ایراد بگیری.....
پس بهتره سکوت کنیم و خودمون رو به دریای شعور محسن چاوشی بسپریم....
اون کسی هم که با امیر بی گزند یا شیدایی یا ..... ارتباط نمیگیره.... بی خیال بزارید نگیره .... امیدی نیست بهش

یا علی

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:42

سلام. به عنوان یه هوادار نظرمو میگم و برام مهم نیس عده ای بیان بهم حمله کنن یا ازم حمایت کنن بلکه نظر شخصی خودمو میگم:
ترک اول فوق العاده ترین آهنگ آلبوم بود یه آهنگ فوق العاده و زیبا فقط نمیدونم چرا اولش اذان میگنه؟؟؟
ترک دوم آلبوم آهنگ شادی بود که من پسند نکردم و مهم تر از همه اینکه یه آهنگیه که بعد یه مدت دل آدمو میزنه و گوشو خسته میکنه!
چنگیز هم یه آهنگ معمولی و زیبا بود. کیست این هم مورد پسند من نبود! جنگ زده هم اصلا تو حال هوای آلبوم نبود و هدف از قرار دادن اون تو آلبوم رو نفهمیدم محسن چاوشی بهتر بود این قطعه رو تک آهنگ کنه و در مناسبت خاصی پخش کنه! شیدایی هم قطعه زیبا و دلنشین و شادی بود که به نظرم جزء آهنگ های زیبای آلبوم جا دارد. شاه مقصود هم به نظرم باید جایزه مضحک ترین و مسخره ترین موزیک سال رو بگیره. یه آهنگ تکراری و خسته کننده که بیشتر شبیه داستانه تا موزیک و به نظرم شب ها باید گوش داد به جای لا لایی و کتاب داستان تا خابت برد. آخرین اتوبوس هم آهنگش فوق العاده زیباست ولی در چند ثانیه آهنگ و شعر با هم مچ نیستند و در بعضی ثانیه ها شعر یه چیز میگه آهنگ یه چیز دیگه ! شعر این آهنگ هم متوسط بود ولی فلسفه جاده های عبوس رو نفهمیدم احساس میکنم شاعر از روی ناچاری و صرفا برای پیدا کردن قافیه از عبوس استفاده کرده تا یه چیزی گفته باشه! متصل هم یه اهنگ شاد و دلچسب و دلنشین بود ولی ای کاش قسمت اولش که محسن چاوشی آرام میخونه حذف میشد چون تو خیلی از آهنگ ها از این ریتم استفاده شده.

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:29
غبارسربی

نظر منم به شما خیلی نزدیک هستش.
انگار یکی حرفایی که میخواستم بزنم رو زده.
البته من قطعه شرمساری رو پسندیدم و امیر بی گزند هم که فوق العاده بود اما تراکهای 2 و 5 و 7 که شما هم گفتید اصلا در حد این آلبوم نبود، به هیچ وجه.
اما آلبوم با کیفیتی هستش و نمیشه منکرش شد، کاش آلبوم 9 یا 10 تراک داشت 12 تراک کمی خسته کننده و زیاده.
محسن چاووشی بازم آبروداری کرده اما شخصا آلبوم قبل رو بیشتر دوست داشتم و من خود آن سیزده ام رو بیشتر از پاروی بی قایق.
کاش کمی ترانه های امروزی تر بیشتر توی آلبوم بود مگه کارهایی که تو سریال شهرزاد استفاده شده بود چه مشکلی داشت؟!!
شخصا چاووشی شهرزاد رو ترجیح میدم به چاووشی که کارهای راک ارائه میده و مطمئنم با اون نوع موسیقی طرفداران جدیدی جذب میکنه، اما خب چاووشی طرفدارانش رو به این سمت و این موسیقی سوق داده و همین که طرفدارانش رضایت داشته باشن کفایت میکنه و بیشتر بهم اثبات شد که چند نفر هستن که موسیقی مون رو سرپا نگه داشتن " چاووشی، یراحی، یگانه، خواجه امیری" بقیه هم با فاصله از این چند نفر کارهاشون رو ارائه میدن.

89.196.103.68
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 17:43
یک کاربر سایت موسیقی ما

شما اگه واقعا به گفته ی خودتون هوادتر بودین انتقاداتتون رو خیلی محترمانه تر میتونستین بگین نه با تحقیر بعضی از ترک ها مثل مسخره ترین و مضحک ترین...

107.170.103.14
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:29
omid gholizadeh

ببین دوست عزیز... قشنگ معلومه هواداری...
حمله هم بهت نمیکنیم....
لبخند ساده بهت میزنیم و دعا !!!!
همون اهنگ تریاق برات بسه.
و همچنین فکر کنم یه 30 سالی زمان نیاز باشه تا امثال شما متوجه شاه مقصود بشن.
یا علی

37.156.54.3
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 22:43
دانیال

شما البته نوشتید به عنوان هوادار اما مشخص نکردید هوادار چه کسی دقیقا؟! البته سبک نوشتاری و نقد شما مشخص کننده نوع موسیقی مورد علاقه شما و خواننده ای که هوادارش هستید ، هستش!!
صحبت های شما رو به حساب این میگذاریم که هنوز آلبوم را گوش نکردید ...! یا اگر هم گوش کردید از این سبک انتقاد( نقد مخرب) استفاده میکنید. و این خیلی بد هستش . حتی اگر کمترین سواد و اطلاعات در زمینه موسیقی داشتید این نقد های غیرمنصفانه جنابعالی قابل قبول بود اما الان .... پیشنهادم به شما اینه که ادعا هایی رو که دارید رو کنید تا ببینیم انقدر از بهترین خواننده موسیقی پاپ ایراد ها و انتقادات ناقص دارید، خودتان چند مرده حلاجید؟شما چه چیزی برای رو کردن دارید؟ شاعر هستید که از واژه های مورد استفاده حسین صفا ایراد می گیرید؟! خیلی دوست دارم واقعا بدونم پس چرا اسمی از شما تو موسیقی ایرات نیست؟!! چون جز یک نقد ناقص و مخرب چیز دیگه ای ندارید برای مطرح کردن... ممنون میشم پاسخ بدید

5.125.233.33
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 09:07
Mr.Taji

میان ماه من تا ماه گردون/تفاوت از زمین تا آسمان است...
خیلی فرقه بین شما که "هوادار"آقای چاوشی هستید با من و اونایی که محسن چاوشی " هوا"شونه...
با اینکه آقای چاوشی به کاری که میکنن اعتماد دارن اما با این حال یه مدیر هنری واسه این اثر انتخاب کردن و این آلبوم قبل ازینکه به دست من و شما برسه از فیلتر یه تیم بزرگ هنری عبور کرده.مطمعنا اونایی که تو رزومه ی کاریشون چندین آلبوم موسیقی دارن بهتر از من وشمایی که فقط آلبوم عکس خونوادگی داریم میتونن تصمیم بگیرن که چه قطعاتی تو آلبوم باشه...
اما در مورد قطعه جنگ زده،من این کارو زیاد گوش نکردم،چون حقیقتا فعلا مسخ چند تراک دیگه هستم.ولی،تو همین سه چهار باری که شنیدمش احساس میکنم میشه بدون ربط به جنگ هم ازش حس گرفت.درواقع این کار از یه استعاره ی خیلی قشنگی واسه به تصویر کشوندن ذهن و احساس یه عاشق استفاده کرده.روایت "شاه مقصود" و "آخرین اتوبوس" هم خیلی حرف واسه گفتن داره که بعدها خواهید فهمید.
به شخصه معتقدم تک تک این قطعات مناسب فضای عالی آلبوم بودن و چیدمان تراک ها و حتی تعدادشون به بهترین شکل ممکن و هدفمند انجام شده.
محسن جان....واقعا ممنونم

31.57.166.227
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 18:32
احمد.م

مرسی از نظرت . خیلی خوبه که میبینم هوادارایی هم هستن که کورکورانه همه چیزو قبوا نمی کنن و خوشحال تر شدم از این که نظراتت نزدیک نظر منه.اینکه حسین صفا داره داستان یگه جای شعر.اینکه ریتم های تکراری داره تو موزیک محسن استفاده میشه به شدت منم موافقم. و ...
خوشحال میشم نظر منو هم بخونی ... چند تا نظر بالاتره ... مرسی

2.147.28.170
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:44

یه خسته نباشید عمیق به محسن چاوشی وگروه بزرگش
البوم عالی بود یا به عبارتی فوق العاده
میتونست خارق العاده شه اگه تراک های البوم روی نه یا ده تراک بسته میشد البته این نظر شخصیه منه
استدلالم اینه که تعداد کارهای چاووشی تو چند وقت اخیر به واسطه البوم قبلش و سریال شهرزاد بود
تا حدودی زیاد بود
مثله همیشه محسن خودشو ثابت کرد .این یعنی یه قدم رو به جلو
کاری که خواننده های دیگه خیلی کم میتونن تکرار کنن

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 15:06

من اصلا آلبوم رو گوش نکردم هنوز
فقط یه چیزو میخوام بگم
چرا بعضی طرفدارای چاووشی نمیخوان درک کنن هر شخصی میتونه نظر خودشو داشته باشه؟! ینی هر کی انتقاد کرد یا گفت خوشش نمیاد بیاد بهش حمله کرد و مسخرش کرد و توهین کرد؟!
یه ذره احترام به دیگران و نظراتشون رو هم یاد بگیریم
حتی اگه این آلبوم بهترین آلبوم 50 سال اخیرم باشه ممکنه یکی خوشش نیاد و درک این موضوع خیلی سخت نیست!
اگه کسی محترمانه نظرشو گفت میشه محترمانه جوابشو داد

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:32
omid gholizadeh

شما فکر کنم از کاربرای قدیمی باشی...
پس خیلی خوبه نگاه کنی که کسی که نظر خودش رو میگه مشکلی نداره و کسی کاری باهاش نداره. مشکل از اوناس که با توهین و تمسخر حرف میزنند....

37.156.54.3
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 00:21
بهزاد عیسی پور

داداش چیزی زدی؟؟خود درگیری دارن طرفدارای یگانه....خوانندت اهنگ بد میخونه ب ما چه؟ کسی بهت چیزی گفت ک حمله کردی؟قصاص قبل از جنایت میکنی؟ همون چیزی نگی سبک تری....برو پیج یگانه جونت

5.218.243.229
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 10:20
Mehdi Mika

آقای عیسی پور! حالت خوبه عزیزم؟!! چ ربطی به یگانه داشت الان؟! جدی چرا بعضیا قبل حرف زدن زحمت فکر کردن به خودشون نمیدن؟! این نظر من قبل پخش ترک یگانه هستش! بعدشم اینجا پیچ آلبوم چاووشیه! واقعا تجزیه و تحلیلش انقد سخته؟!! کامنت من دقیقا در رابطه با همین پیج و نوع برخورد برخی طرفدارای چاووشی با کسانی هست که نظر منفی نسبت به آلبوم دارن
خدایا کمک کن هممون بزرگ شیم

31.58.20.171
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 15:17
بهزاد عیسی پور

خیلی جالبه آلبوم رو گوش نکردی هنوز، میای به طرفدارای چاوشی یه چیزیو میچسبونی میری؟ برو پیج یگانه ببین چطوری ملت دارن عقاید خودشون رو به دیگران حقنه میکنن....در ضمن کسی بهت چیزی نگفته بود خودتم میدونی.
انگار که تو سایت نیستی....وقتی میبینی کلا اینجوریه پس نگو بعضی طرفدارای چاوشی فلانن....منم میگم بعضی طرفدارای یگانه بدون گوش کردن آلبوم به طرفدارای خواننده حمله میکنن...اسم یگانه رم واس این اوردم که ملت بدونن کی بتت هست و چرا این رویه رو پیش گرفتی....خوش اومدی

5.106.148.251
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 18:52
Mehdi Mika

این بار چندمه دارم به افراد باهوشی مثل شما اینو توضیح میدم! بعد چند سالی که تو این سایت هستم اکثر افراد میدونن طرفدار کدوم خواننده هستم و نیازی نیست شما مچ گیری کنی! من اگه بخوام خیلی راحت میتونم با یه اسم دیگه کامنت بذارم ولی دلیلی برای این کار نمیبینم
در مورد هر موضوعی ام نظر واقعیمو میگم و سعیمو میکنم تا حد ممکن تعصب و علاقه شخصی رو غاطی نکنم
ولی این چیزا برای افراد متعصبی مثل شما قابل درک نیست متاسفانه

31.58.20.171
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 19:52
غبارسربی "سعید فلاحی"

قصد دخالت تو این بحث رو ندارم اما
آقای عیسی پور عزیزم این دوستمون هیچ چیز بدی نگفته که هر چی دلت خواست رو بهش چسبوندی.
حدود 4 سال هست که تو این سایت میام و نظر میدم اما هیچوقت ندیدم مهدی به کسی یا خواننده ای حالت تهاجمی بگیره.
بعدشم اگر نظری بده کاملا شخصیه و شما بازم نباید جبهه بگیرید مگر اینکه به حالت تمسخر کامنت بذاره که در اینصورت طرفداران فهیم محسن چاووشی و هر خواننده ای دیگه ای با ادبیات خوب طرف رو توجیه میکنن یا جو رو آروم میکنن.
بنده تراکهای 2،5،7 رو اصلا نپسندیدم اما از شنیدن امیر بی گزند و شرمساری به شدت لذت بردم و چنگیز و آخرین اتوبوس حس خوبی بهم داد.
برو کامنت این دوستمون در مورد خواننده محبوبش رو ببین بعد تشر بزن بهش.
موفق باشید.

5.208.189.53
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 23:38
بهزاد عیسی پور

اول اینکه غاطی نه و قاطی....سوادم خوب چیزیه
بعد اینکه بنده از بین این همه کامنتهای توهین آمیز و پر از حب و بغض زیر کامنت شما کامنت گذاشتم و فقط یک دلیل داشت، اونم اینکه بنده مدت زمان زیادی است ک در این سایت حضور دارم، درست مثل شما پس
از شما ک مدت زیادیه ک اینجا حضور دارید و کاملا با جو این سایت اشنایید انتظار دارم...چ انتظاری؟
انتظار دارم یا اینکه نظرتون یا نقدهاتون نسبت ب البوم رو بیان کنید، واقعا از شمایی ک مدت زیادیم هست تو این سایت حضور دارید بعید بود اینکه به جای نظر یا نقد راجع به البوم در مورد نداشتن درک و شعور طرفدارای خواننده صحبت کنید. بهت به عنوان یه دوست پیشنهاد میکنم البوم رو تهیه کن و گوش بده چرا ک منتظر شنیدن نظرت هستم. در پایان شرمنده اگه تند رفتم. معذرت.خوش باشی مهدی خان

86.55.41.73
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 04:36
Mehdi Mika

ممنونم سعید فلاحی عزیز
آقای عیسی پور! ما عمریه که قاطی رو غاطی مینوسیم و بعد این هم همون غاطی مینویسیم! شمام میتونی اینو بذاری پای بی سوادی! هیچ مشکلی نیست
در مورد جمله من میتونی بری دوباره بخونی! نوشتم بعضی! ننوشتم همه که! بنده هیچوقت به خودم اجازه نمیدم یه جماعتی رو به طور کلی به یه چیزی محکوم کنم! اگه واقعا قبول نداری رفتار خصمانه بعضی از طرفدارای چاووشی رو برو بالاتر نظر این هم قطارتو بخون که در جواب کسی که از آلبوم تعریف کرده چه برخوردی داشته فقط به خاطر اینکه اون بنده خدا طرفدار یگانس! از این بحث بگذریم
در مورد نظر دادن در رابطه با آلبوم! من به شدت از بازخورد لحظه ای در رابطه با یه اثر هنری گریزانم! حالا چه بازخورد منفی و چه بازخورد مثبت! بعد اینکه چندین و چند بار آلبوم رو گوش بدم به خودم اجازه نظر دادن میدم
نظر بنده هم اون پایین هست و احتمالا طولانی ترین کامنت این پیجه ک خیلیا نمیخوننش! ولی به دلیل ارزشی ک برای این آلبوم قائل بودم در موردش نظرمو نوشتم
موفق باشی دوست عزیز

31.58.16.16
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 15:35

بدون تعصب میگم
بهترین آلبومی هست که تا حالا اومده
البته کسایی که موسیقی رو نمیفهمند متاسفانه از درک کارهای خوب همیشه بی بهره میمونن

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:46

سلام علیکم
ببینید دوستان.هر خواننده ای یه ذهنیت و یه فضای ذهنی داره که بر اساس اون یه بازار هدف داره.یعنی یه گروه خاص میشن اصلی ترین مخاطبش.مثلا کسایی مثه بنیامین یا حمید عسگری مخاطباشون نوجونان.کافیه فقط به متن ترانه هاشون نگا کنین!قشنگ به درد این میخوره یه نوجوان باهاش ابراز احساسات کنه!و این اصلا بد نیستا.سو برداشت نشه.اما کسایی مثه چاوشی اهتگاش فاخره.بابای منم که چهل سالشه میتونه گوشش بده چون سنگینه.این شعرا معمولا برا ادمایی بزرگساله.برا جوونای 20 و چند سال به بالا.طبیعیه یه جوون 16 ساله با اهنگ ما دوتا رفتیم جلو خوردیم تلو بنیامین بیشتر حال میکنه تا با شاه مقصود!پس لطفا تا کسی نظر میده بر ضد کارای چاوشی،زود جبهه نگیرید....اول سنشو بپرسید....یا علی

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 17:29

اشعار هماهنند گذشته عالی ، تنظیم ها قوی تر شده ، ولی نکته پر رنگ این البوم به نظرم لحن خواندن محسن چاوشی است ک واقعا بی نظیره با سپاس فراوان از بهترین و هنرمندترین خواننده ایران محسن چاوشی ، دوست دار محسن چاوشی دو اتیشه تا اخر عمر ...

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 18:57

شاهکاری دیگر از آقای سلطان موسیقی ایران

رو دستم داغ سوسنگرد ، تو قلبم عشق خونین شهر

مرسی استاد باعث افتخاره که نامی از شهر محروم و جنگ زده سوسنگرد رو تو البومتون اوردین.

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:10

کارت بیسته محسن جان....دمت گرم داداش... به بازار موسیقی کشور جان تازه ای دادی...

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:12

دمش گرم

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:55

همه چيز جز ميكسو مستر آهنگ ها خوب بود، انتظاراتم بيشتر از بي قايق بود ولي اصلن به اون اندازه سنگين نبود :)

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 20:11

بعد از 3 بار گوش دادان نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی الان بعد از چند بار گوش دادن تازه فهمیدم چه شاهکاری هست این چاوشی لطفا دوستان چند بار گوش بدیدآلبوم تا بفهمید چقدر معرکه هست

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 20:13

گیتار ی که تو ترک آخرین اتوبوس زده شده تو هیچ اثری داخلی زده نشده,, مطمئن باشید.. من به عنوان کسی که دنبال میکنم کارهای که گیتار برقی سنگینی میکنه تو ایران نیست همچین کاری,,, در ضمن شبنم فراح خواننده ترکیه ای که به خاطر این سبک بزرگترین کنسرت اروپا در سال 2010 رو برگزار کرد تو ترک مزرعه مین (مایین تارلاسی) نیز همچین گیتار برقی وجود نداشته,,, زنده باد عادل روح نواز,,, و آقای چاوشی اگر میخواهید این سبک و ادامه دهید جاودانه خواهید شد مثله الویس و گروهتونو حفظ کنید مخصوصا آقای صفا و روح نواز رو,, زنده باشید

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 21:44

عقیدم اینه ک. کسی ک اثری رو ارجینال تهیه نکرده. نباید ب خودش حق اظهارنظر بده.
شاد باشید.

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 22:20

قابل توجه کسایی که از بهروز صفاریان انتقاد می کنن
دوست عزیز ما برو اول برو بیوگرافی این آقا رو بخون . زمانی که بهروز صفاریان داشت برا محمد اصفهانی و شادمهر و ... تنظیم میزد 99 درصد از تنظیم کننده هایی که بعد ایشون تا الان اومدن زیر مجموعه ایشون هم حساب نمیشن . محسن چاوشی هم بی شک یکی از خاص ترین صداهای موسیقی هستش که این رو آنهایی درک می کنند که از ادبیات و ... اطلاع دارند . یا علی

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 00:48
پویا(عاشق خدای احساس) هوادار هزار آتیشه محمد علیزاده

عزیز من اون موقع همونجا موند تموم شد رفت.
مهم اینه که الان داره چیکار میکنه؟؟ چرا شماها دژ درست میکنید دور آدمها
صفاریان برای اینکه برگرده به اوج باید خودشو با موزیک روز آپدیت کنه. بره ببینه چخبره تو دنیا.
ی موقع خیلیا آرزشون همکاری با بهروز بود الان چی؟؟
فقط مصاحبه کردن حرفای قشنگ قشنگ زدن بس نیست.
هیچ کار شاخی تو چند سال اخیر ازش ندیدیم.
یا حق

176.12.76.160
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 09:46
jalal.e

پویا جان،شما که حرف از نو آوری میزنید،با محسن صحبت کن تا دفعه بعد میکس ومستر و تنظیم هایی که به بهروز میخواد بده،بده شما انجام بدی،
کلا طرفدارای محمد علیزاده با بهروز بدن،چون میگه که بعضی خواننده های ما به قکر کیفیت کنسرت نیستن و همش رو استیج هستن.بابا چرا از حرف های درستش ناراحت میشی؟خب درست میگه،محمد علیزاده بیشترین کسی هست که رو استیجه،یه نگاه به خواننده های تراز اولی چون مانی رهنما،نیما مسیحا،حمید حامی ،همایون و . . کن،ببین که اونا با چ کیفیتی کنسرت اجرا میکنن و میکردن و برا مخاطب ارزش قائلن و هرگز به خاطر پول و حتی استقبال زیاد چندین شب پیاپی کنسرت رو تمدید نمیکنن،
الآن تو میگی هیچ کار شاخی تو چند سال اخیر ازش ندیدیم؟؟؟؟؟ پس آلبوم عشق یعنی چی بود؟؟؟که بخاطرش بهترین تنظیم کننده 93 شد یا آهنگ کافیه بهنام صفوی نو آوری پس چیه؟؟؟ حتما باید علیزاده باهاش کار کنه که شما بگی نوآوری کرده؟؟؟ حداقل اینو بدون که تنظیم های بهروز بهتر از تنظیم های یک نواخت میلاد ترابی هستش و اینکه هنوزم خیلیا آرزوی کار کردن با بهروز رو دارن ولی اونقدر وضعش خوبه برا اسمش ارزش قائله و با هر خواننده ای کار نمیکنه .
بعدشم من و شما باید چیزی های زیادتری از علم موسیقی بدونیم تا بتونیم راجع به استادی چون بهروز صحبت کنیم

37.130.206.148
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 09:57
jalal.e

پویا جان،شما که حرف از نو آوری میزنید،با محسن صحبت کن تا دفعه بعد میکس ومستر و تنظیم هایی که به بهروز میخواد بده،بده شما انجام بدی،
کلا طرفدارای محمد علیزاده با بهروز بدن،چون میگه که بعضی خواننده های ما به قکر کیفیت کنسرت نیستن و همش رو استیج هستن.بابا چرا از حرف های درستش ناراحت میشی؟خب درست میگه،محمد علیزاده بیشترین کسی هست که رو استیجه،یه نگاه به خواننده های تراز اولی چون مانی رهنما،نیما مسیحا،حمید حامی ،همایون و . . کن،ببین که اونا با چ کیفیتی کنسرت اجرا میکنن و میکردن و برا مخاطب ارزش قائلن و هرگز به خاطر پول و حتی استقبال زیاد چندین شب پیاپی کنسرت رو تمدید نمیکنن،
الآن تو میگی هیچ کار شاخی تو چند سال اخیر ازش ندیدیم؟؟؟؟؟ پس آلبوم عشق یعنی چی بود؟؟؟که بخاطرش بهترین تنظیم کننده 93 شد یا آهنگ کافیه بهنام صفوی نو آوری پس چیه؟؟؟ حتما باید علیزاده باهاش کار کنه که شما بگی نوآوری کرده؟؟؟ حداقل اینو بدون که تنظیم های بهروز بهتر از تنظیم های یک نواخت میلاد ترابی هستش و اینکه هنوزم خیلیا آرزوی کار کردن با بهروز رو دارن ولی اونقدر وضعش خوبه برا اسمش ارزش قائله و با هر خواننده ای کار نمیکنه .
بعدشم من و شما باید چیزی های زیادتری از علم موسیقی بدونیم تا بتونیم راجع به استادی چون بهروز صحبت کنیم

37.130.206.148
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 21:57
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

داداش خوتو مسخره کردی یا مارو؟؟
باشه دفعه بعد من میکس کنم مشکلت حل میشه؟؟؟ بابا نوبری تو دیگه.
بهروز گفته محمد صدای کاملا استیجی داره عزیزم. عقبی یا زیاد جلویی.
بخاطر پول؟؟؟ خودش تمدید میکنه؟؟؟؟ قبل کامنت گذاشتن نفس عمیق بکش
تو 4سال گذشته هیچکی نتونسته دوشب کامل سالن میلاد رو پر کنه.
محمد 8 سانس سولد اوت کرده اونم با فروش 24 ساعته بیلط
پس اطلاعاتتو ببر بالا بعد نظر بده
دوران اون خواننده ها که اسم بردی دیگه تموم شده. کدومشون اخیرا کار شاخی دادن بیرون هان؟؟
فعلا که نفر اول مارکت موسیقیه. شما نسوز
هیچکدوم از هوادارایه محمد با هیچکس مشکل ندارن برادر من.
بعداشم بازم میگم بهروز برا محسن زوج خوبی نیست
دوست نداشتم اینجوری حرف بزنم خودت باعث شدی.
در ضمن میلاد ترابی یکنواخت هم خوب اومدی :)) کسی که همیشه الگو میزنه واس بقیه بقیه هم کپی میکنن روش
اونی که بعد همینه که هست فعلا دارن شبیه اش تنظیم میکنن هه
بعداشم کافیه بهنام صفوی خوب بود به نظرت واقعا؟؟؟ اینکه همش رو ی گام حرکت کنی کل آهنگو با ی سمپلر بزنی شاهکاره؟؟ اون فقط ملودیش خوب بود.
عشق یعنی تنظیم کننده های دیگر هم داشت
بعداشم داریم در مورد کارشناسی جشن موسیقی ما حرف میزنبمااا :))
موسیقی ما چاپ کن لطفا جانب داری نکن

37.128.251.194
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 11:30
یک کاربر سایت موسیقی ما

اقای محترم چی برا خودتون میبافین؟؟؟؟؟
این خواننده ها که نام بردین سطح اولن؟؟؟؟
خواننده های نامبر وان ایران محمد علیزاده و بنیامین بهادری و محسن یگانه و میثم ابراهیمی هستن در حال حاضر....اونایی که نام بردید سطح چهارمم نیستن چه برسه سطح اول...
بعدشم اقای صفاریان کی گفتن کنسرت محمد علیزاده بی کیفیته؟؟؟؟ اتفاقا گفتن که از صدای محمد علیزاده تو کنسرت بیشتر لذت میبرن تا صدای استودیوش...
چشم حسود زیر پای محمد علیزاده.... ببینین محمد علیزاده بزور پول رو از جیب ما در نمیاره که....اگه یه کوچولو اطلاعات داشتین از موسیقی میدونستین تمدید کنسرت به خواننده ربطی نداره.....هوادارانش استقبال میکنن و پول میدن و سولداوت میشه........تازه این مال یه البوم رسمی محمد علیزاده اس ، دومین البوم رسمیش که بیاد بیشتر حرصتون در میاد....
ههههههه میلاد ترابی یکنواخته؟؟!؟ خنده دار تر از این حرفتون دارین بزنین ما وجودمون شاد شه....
د اخه اگه یکنواخت شده بود که دوتا تنظیمایی همینه که هست و کجا میری هیت نمیشد!!!
در ضمن شما نظرتو دادی خیر پیش!!! بهروز صفاریان شهر باران رو با محمد علیزاده کار کرده که تاثیرش رو من نباید بگم و همه میدونن....

5.114.115.226
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 14:40
سامان ( هوادار چاوشی )

اول این که اینجا صفحه آلبوم امیر بی گزند هستش نه صفحه کنسرت های آقای علیزاده
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده
((فعلا که نفر اول مارکت موسیقیه)) جای دیگه هم این جمله رو گفتی جواب دادم جلوتر از ایشون هم هستن من نمیدونم از کجا میگی نفر اول موسیقی آقای علیزاده یکی از بهترین ها هستن این درسته اما نفر اول موسیقی نیستن
((کسی که همیشه الگو میزنه واس بقیه بقیه هم کپی میکنن روش)) مطمئنی همه میان از میلاد ترابی کپی میکنن بالاتر از میلاد ترابی نبود
و یکی دیگه از دوستان
((خواننده های نامبر وان ایران محمد علیزاده و بنیامین بهادری و محسن یگانه و میثم ابراهیمی هستن در حال حاضر)) محسن یگانه و محمد علیزاده درست اما میثم ابراهیمی رو از کجا آوردی یعنی بهتر از میثم ابراهیمی نیست اگه نامبر وان موسیقی میثم ابراهیمی هستش پس محسن چاوشی و رضا صادقی چی هستن حتما خواننده نیستن
((تازه این مال یه البوم رسمی محمد علیزاده اس ، دومین البوم رسمیش که بیاد بیشتر حرصتون در میاد....)) حالا اجازه بده آلبوم دوم رو منتشر کنه مطمئن باش هیچکس حرص نمیخوره

5.22.72.231
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 18:49
jalal.e

در پاسخ به عزیزان پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده و یک کاربر سایت موسیقی ما
پویا جان من نگفتم که برا پول تمدید میکنه،گفتم بخاطر سلامتی شون
میکس و مستر و تنظیم هم به شوخی گفتم چون دیدم چندجا از بهروز انتقاد کردین،بعدش اکثر 5 تا ار 12 تا تنظیم (ترک 1+2+6+7+10)عشق یعنی از بهروز بود که اکثرا همه گیر شد.
من قبلا هم گفتم طرفدار هر خواننده ای هستم که کار با کیفیت ارائه بده که محمد علیزاده هم جز اوناست
بعدشم خدمت اون دوست عزیز بگم که میدونم که تنظیم شهر باران رو بهروز زده
بعدشم یادآور بشم که در حال حاظر که بنده اطلاع دارم نیما مسیحا ، حمید حامی ، مانی رهنما بصورت آکادمیک و زیر نظر مرحوم بابک بیات و امیر عباس گلاب زیر نظر محمد نوری موسیقی رو آموزش دیدن
بعدشم در موسیقی ایران(داخل)صدای تنور(TENOR) و کاملی مثل نیما مسیحا نیست و ایشون چندین ساله که سکوت کردن ، شما چندتا از کاراشون(من کولاک و پروانگی از نیما مسحیا و آلیوم 2نیمه رویا از حامی رو پیشنهاد میدم) رو گوش کن بعد درباره شون قضاوت کن و ببین چه ترانه هایی بامعنا و زیبایی انتخاب میکنن بعدشم تراز اول رو از روی سطح آموزش آکادمیک شون گفتم.
من منکر پرکردن سالن نیستم،بعضی از خواننده هایی که الآن سکوت پیشه کردن 14 شب سالن رو پرکردن،
الآن چندساله که آقای علیزاده قول آلبوم رو دادن،و هر بار تاریخ درستی ندادن،به نظر شما با کار جدید کنسرت گذاشتن و احترام گذاشتن به مخاطب با دادن آلبوم،کار بهتری نیست؟؟تا کنسرت با کارای 4 سال قبل و 2-3 کار جدید
بعدشم میدونم تمدید دست برنامه گذار هستش ،اگه دقت کرده باشین کنسرت فشار زیادی به حنجره میاره و باعث میشه خواننده مدتی نتونه کنسرت بذاره (مثل Adele و حامی) و حتی به جراحی هم کشیده شده (Adele) و من نگران سلامتیشونم،و ایشون بخاطر سلامتیشون نباید با چندین سب پیاپی موافق کنه
میشه بگین کی از رو میلاد ترابی تنظیم میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چه اغراق بزرگی !!!!
تنظیم کننده های مطرحی و نوآوری در حال حاظر داریم مثل گروه پازل ، حامد برادران ، سعید زمانی ، هومن نامداری ،فرشاد حسامی ،معین راهبر،سیروان و زانیار خسروی،مهدی یراحی، کوشان حداد و .....
بنده خودم تنظیم های میلاد رو میپسندم ولی اگه دقت و توجه کنید ، یکم یکنواحت شده
حرص چیم در بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟ 2 ساله منتظر آلبومشم .و آهنگ برادر واقعا قشنگ بود و تنظیم معین راهبر اونو قشنگتر کرده
بعدم اگه توجه کرده باشین تنظیم های چاوشی از وقتی که با بهروز کار میکنه با کیفیت تر شده و اینکه مدیریت هنری آلبوم زیر نظر بهروز صفاریان بوده و یعنی نظارت بر روی کارهای آلبوم برعهده ایشون بوده
قبول دارم که قبلا (قبل از عشق یعنی) دچار افت شده بود ولی داره خودش رو update میکنه،در کارای اخیرش مث چنگیز و دل من و هم خواب که واقعا تنظیم استادانه ای دارند، مشخصه
شما که میگی کارشناسی جشن موسیقی ما، پس الکی بهترین تنظیم کننده نشده.
قبول دارم که همینه که هست و کجا میری هیت شدن ولی از نظر من هیت شدن بین ظرفدارا تا هیت شدن بین مردم خیلی فرق میکنه،مثلا سلام و گل هیاهو فریدون ،دلم گرفت حامی ، اکثر کارای شادمهر ، کجایی چاوشی ، عشق من باش صفوی ،جز تو علیزاده و ... هم در بین عموم مردم و هم طرفدارا شنیده شدن،تعریف واقعی هیت از نظر من و خیلیا اینجور هست و کمتر کسی اونا رو نشنیده.
موفق و پایدار و پیروز باشید.

37.114.194.244
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 18:50
jalal.e

در پاسخ به عزیزان پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده و یک کاربر سایت موسیقی ما
پویا جان من نگفتم که برا پول تمدید میکنه،گفتم بخاطر سلامتی شون
میکس و مستر و تنظیم هم به شوخی گفتم چون دیدم چندجا از بهروز انتقاد کردین،بعدش اکثر 5 تا ار 12 تا تنظیم (ترک 1+2+6+7+10)عشق یعنی از بهروز بود که اکثرا همه گیر شد.
من قبلا هم گفتم طرفدار هر خواننده ای هستم که کار با کیفیت ارائه بده که محمد علیزاده هم جز اوناست
بعدشم خدمت اون دوست عزیز بگم که میدونم که تنظیم شهر باران رو بهروز زده
بعدشم یادآور بشم که در حال حاظر که بنده اطلاع دارم نیما مسیحا ، حمید حامی ، مانی رهنما بصورت آکادمیک و زیر نظر مرحوم بابک بیات و امیر عباس گلاب زیر نظر محمد نوری موسیقی رو آموزش دیدن
بعدشم در موسیقی ایران(داخل)صدای تنور(TENOR) و کاملی مثل نیما مسیحا نیست و ایشون چندین ساله که سکوت کردن ، شما چندتا از کاراشون(من کولاک و پروانگی از نیما مسحیا و آلیوم 2نیمه رویا از حامی رو پیشنهاد میدم) رو گوش کن بعد درباره شون قضاوت کن و ببین چه ترانه هایی بامعنا و زیبایی انتخاب میکنن بعدشم تراز اول رو از روی سطح آموزش آکادمیک شون گفتم.
من منکر پرکردن سالن نیستم،بعضی از خواننده هایی که الآن سکوت پیشه کردن 14 شب سالن رو پرکردن،
الآن چندساله که آقای علیزاده قول آلبوم رو دادن،و هر بار تاریخ درستی ندادن،به نظر شما با کار جدید کنسرت گذاشتن و احترام گذاشتن به مخاطب با دادن آلبوم،کار بهتری نیست؟؟تا کنسرت با کارای 4 سال قبل و 2-3 کار جدید
بعدشم میدونم تمدید دست برنامه گذار هستش ،اگه دقت کرده باشین کنسرت فشار زیادی به حنجره میاره و باعث میشه خواننده مدتی نتونه کنسرت بذاره (مثل Adele و حامی) و حتی به جراحی هم کشیده شده (Adele) و من نگران سلامتیشونم،و ایشون بخاطر سلامتیشون نباید با چندین سب پیاپی موافق کنه
میشه بگین کی از رو میلاد ترابی تنظیم میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چه اغراق بزرگی !!!!
تنظیم کننده های مطرحی و نوآوری در حال حاظر داریم مثل گروه پازل ، حامد برادران ، سعید زمانی ، هومن نامداری ،فرشاد حسامی ،معین راهبر،سیروان و زانیار خسروی،مهدی یراحی، کوشان حداد و .....
بنده خودم تنظیم های میلاد رو میپسندم ولی اگه دقت و توجه کنید ، یکم یکنواحت شده
حرص چیم در بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟ 2 ساله منتظر آلبومشم .و آهنگ برادر واقعا قشنگ بود و تنظیم معین راهبر اونو قشنگتر کرده
بعدم اگه توجه کرده باشین تنظیم های چاوشی از وقتی که با بهروز کار میکنه با کیفیت تر شده و اینکه مدیریت هنری آلبوم زیر نظر بهروز صفاریان بوده و یعنی نظارت بر روی کارهای آلبوم برعهده ایشون بوده
قبول دارم که قبلا (قبل از عشق یعنی) دچار افت شده بود ولی داره خودش رو update میکنه،در کارای اخیرش مث چنگیز و دل من و هم خواب که واقعا تنظیم استادانه ای دارند، مشخصه
شما که میگی کارشناسی جشن موسیقی ما، پس الکی بهترین تنظیم کننده نشده.
قبول دارم که همینه که هست و کجا میری هیت شدن ولی از نظر من هیت شدن بین ظرفدارا تا هیت شدن بین مردم خیلی فرق میکنه،مثلا سلام و گل هیاهو فریدون ،دلم گرفت حامی ، اکثر کارای شادمهر ، کجایی چاوشی ، عشق من باش صفوی ،جز تو علیزاده و ... هم در بین عموم مردم و هم طرفدارا شنیده شدن،تعریف واقعی هیت از نظر من و خیلیا اینجور هست و کمتر کسی اونا رو نشنیده.
موفق و پایدار و پیروز باشید.

37.114.194.244
جمعه 21 خرداد 1395 - 14:14
حسن عاشق چاوشی

تنظیم چنگیز رو شنیدی ؟؟ بعیده وگرنه نمیگفتی ضعیف !
میلاد ترابی نهایتا تنظیم کننده درجه دو محسوب بشه با ارفاق!!! ایشون رو با بهروز صفاریان مقایسه کردن از لحاظ شرعی مشکل داره اصلا! کی از ترابی کپی میکنه احیانا ؟

95.38.193.172
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 22:23

قابل توجه کسایی که از بهروز صفاریان انتقاد می کنن
دوست عزیز ما برو اول برو بیوگرافی این آقا رو بخون . زمانی که بهروز صفاریان داشت برا محمد اصفهانی و شادمهر و ... تنظیم میزد 99 درصد از تنظیم کننده هایی که بعد ایشون تا الان اومدن زیر مجموعه ایشون هم حساب نمیشن . محسن چاوشی هم بی شک یکی از خاص ترین صداهای موسیقی هستش که این رو آنهایی درک می کنند که از ادبیات و ... اطلاع دارند . یا علی

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 22:29

شاید گفتن کلمه ی خاص کافی باشد تا بدانیم که او تغییری نکرد و هنوز تک و بی همتاست ممنون از محسن چاوشی .................................................. کلمات

بعضى...

دیر به زبان مى آیند.

من یاد گرفته ام

چنین مواقعى با چشمهایم

سخن بگویم.

زندگى ... گاهى

چیزى غیر از خودِ زندگى ست

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 22:37

شاید گفتن کلمه ی خاص کافی باشد تا بدانیم که او تغییری نکرد و هنوز تک و بی همتاست ممنون از محسن چاوشی .................................................. کلمات

بعضى...

دیر به زبان مى آیند.

من یاد گرفته ام

چنین مواقعى با چشمهایم

سخن بگویم.

زندگى ... گاهى

چیزى غیر از خودِ زندگى ست

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 22:51

چاووشی. صفا. روحنواز مثلث طلایی

خسته نباشید دوباره به تمام عزیزانی که این آلبوم عالی رو خلق کردن

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 23:22

بدون ذره ای شک ضعیف ترین آلبوم چاوشی هست ...
آقای افکت ایران روند رو به نزولی رو از مدتها پیش شروع کرده و همچنان داره ادامه میده.
آقای افکت ایران اگه بعد از انتشار آلبوم متاسفم خداحافظی میکرد قطعا چهره ماندگارتری پیدا میکرد.
آقای ناتوان در اجرای زنده و کنسرت دیگه کم کم باید هنر رو ببوسه و بذاره کنار.
با احترام به همه ی دوستان عزیزم.

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 01:11
علی

:)))))) ، خیلی خنده دار بود، ممنون بابت ایجاد لحظات شاد برای ما
همه میدونند رو به رشد ترین خواننده ی پاپ ایران محسنه
محسن چاوشی بعد از البوم متاسفم تازه شکوفا شد
اجرای زنده وکنسرت یه کاریه که مربوط به خود محسن چاوشی میشه و دوست داره کنسرت برگزار نکنه و فکر میکنم همه باید به نظرش احترام بزاریم
اقای افکت دیگه قدیمی شده، یه چی جدید بگید :)))))
فقط آهنگ امیر بی گزند یه طرف، کل کارای خواننده های پاپ ایران یه طرف

109.122.235.253
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 01:47
امیرحسین الف

مرسی که با نظرات خنده دار باعث اندکی تفریح ما میشی
با احترام

151.244.237.119
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 08:29
Mr.Taji

زیباترین پاسخ در جواب این دوست عزیز و هم قطاریاشون :
" "....
والسلام

31.57.166.227
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 11:28
هر روز پاییزه

داداش چه زود یادت رفت تا دیروز مردم افسار و کجایی گوش میکردن
برادر مگه نمیگی افکته به بقیه خواننده ها بگو یه کامپیوتر قوی بخرن شاید مخاطباشون بیشتر شه خخخخ

46.225.11.80
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:52
حسن عاشق چاوشی

:)) فقط همین
خیلی فشار روتِ انقد با حرص چرا ؟؟ بیخیال سکته میکنی :)

95.38.217.34
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 13:30
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

پیاده شو با هم بریم !!! از تو پیاده رو هم میریم !

2.179.140.155
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 13:44
آرش1364

من هوادار محسن یگانه هستم و همه میدونن موسیقی یگانه و چاوشی با هم شروع شد و اینکه یگانه چند بار توی جمع های جاستیمون گفته صدای چاوشی واقعی و همین صدا رو تو استودیو ضبط میکردن قبلنا....بدون افکت...بدون کامپیوتر!
و یه کلیپ صوتی منتشر شده که چاوشی اسپانیایی میخونی..به گفته ی محسن یگانه گیتار این کار رو توو یه مجلس خصوصی یگانه زده و چاووشی اسپانیایی خونده!
و به نظرم اگه چاوشی خداحافظی کنه..تنها چیزی که توی موسیقی ایران میمونه تکرار و تکراره

46.224.248.193
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 00:50

واقعا آلبوم عالیه
دوستانی هم که میگن قطعه جنگ زده نباید در آلبوم قرار میگرفت به نظرم اشتباه میکنن
شعرهای مولانا که حرف نداره و دوستی هم که گفته بود عربی هستن کلی خندیدم
قطعه شیدایی خیلی عالیه آهنگسازی محسن در این قطعه فوق العاده بود کوشان هم همینطور
یکی از دوستان هم گفته آقای افکت که امیدوارم خوب بشه در کل نظر این دوستمون ((دوئل در آینه)) خیلی خنده دار بود مخصوصا این بخش ((آقای ناتوان در اجرای زنده و کنسرت دیگه کم کم باید هنر رو ببوسه و بذاره کنار.)) کسی که باید هنر رو ببوسه و بذاره کنار که مشخصه با آلبوم دوئل در آینه

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 00:54

پیاده شو با هم بریم ! از تو پیاده رو هم میریم !

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 01:01

در پاسخ به نظر دوئل در آیینه
آلبوم و صدایی که تا بحال هیج جا شنیدا نشده
رضا یزدانی خواننده ای نیس که با چاوشی مقایسه بشه چون چند لول پایین تره
آقای خاص موسیقی اینبارم موسیقی پاپ رو تسخیر کرد

محال هست کسی بتواند این اسعار رو از رو بخونه چه برسه ملودی و آهنگ بذاره
در حال حاضر به اذعان صدها سایت و مجله و شخصیت چاوشی محبوبترین و پرطرفدارترین خواننده کشوره

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 03:07

مرسی که هستی
و بدون درنگ پیشرفت میکنی
اینو بدون نفس خیلی ها به صدات بنده
موفق باشی استاد

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 11:33

بعد از ده ها بار گوش دادن آلبوم بسیار عالی امیر بی گزند و یک گام رو به جلوی دیگه برای آقا محسن ما!
سه ترک اول این آلبوم به نظر من :
1.امیر بی گزند
2.چنگیز
3.شرمساری
بدون اغراق بقیه ترک های این آلبوم از جمله(جنگ زده،متصل،تریاق،آخرین اتوبوس و...) انقد قشنگن که نمیشه قضاوت کرد توی رتبه بعدی قرار بگیرند 3 اثر بالا شاهکارای این آلبومن حتما گوش بدین
در ضمن محسن به زیبایی شعر سعدی( پریشانی) را اجرا کرده! آفرین به این هوش!آفرین به این لحن!
و نکته دیگه اینه که سبک 6و8 رو محسن به خوبی تو این آلبوم اجرا کرده و اصلاً با اون 6و8 که توی جامعه ما رواج داره فرق داره هرچند قبلاً محسن با تعداد معدودی کار این سبک مخصوص به خودش را به طرفداراش نشون داده بود.
محسن جان جات توی قلب طرفداراته! زنده باشی مرد!

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:22

چ دردی میکشه عاشق فقط پاییز میدونه
پس از تو روی من بمبای خنثی هم عمل کردند
این "چنگیز" آخه چقد خوبه !

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:59

عالی بود با پاروی بی قایق اصلا حال نکردم ولی این عالی بود فقط نقطه ضعف آلبوم شعر شاه مقصود بود که اصلا خوب نبود الکیم نگید شعرش سنگینه که واقعا معنی نداره بهترین ترک ها امیر بی گزند چنگیز تریاق

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 14:01

قطعات شیدایی، دل من، امیر بی گزند، شرمساری و متصل عالی بودن
بقیه ی قطعات خسته کننده بودن مخصوصا شاه مقصود که مثل نوحه بود

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 14:10

یکی از نقص های البوم این بود که ترانه ها دقیقا مثل شعر خوانده میشدن و ملودی خاصی نداشت به جز شیدایی و دل من و یکی دو تای دیگه

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 14:55

خودتان قضاوت کنید:

روز به بمانی : دیوار دور خانه من چینیست دارو ندارم آنچه که میبینیست به غیر از خودت که واقعیت داری هر آنچه دیدم همه تزئینیست من عاشق تویی شده بودم که تنها کتاب منطقی ایت دینیست
مونا برزوئی: از اولین جملت، فهمیده بودم زود عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود اونقدر می خوامت همه باهات بد شن با حسرت هر روز از کنار ما رد شن حالم عوض میشه، حرف تو که باشه اسم تو بارونه، عطر تو همراشه
حسین غیاثی: توی خونه رویه دیوار یه تفنگه سر پره منم آخرین گوزنی که گلوله میخوره
فاضل نظری: با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد هر کسی در دل من جای خودش را دارد جانشین تو در این سینه خداوند نشد
حالا حسین صفا: دخیل میبستم به جاده های عبوس دخیل میبستم به آخرین اتوبوس خخخخخخخخخ تازه کجاشو دیدی اینو گوش کن : میرفت و میگفت پشت لبخد سه در چهارم قسط بانکی دارم خخخخخخخخ
اختلاف فاحش ترانه سراهای تراز اول با حسین صفا رو مقایسه کنید.

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 19:51
محمد

اقا یا خانوم عزیز ترانه های روزبه بمانی و رو هم دیدیم این محسن بود که ترانه خوب روزبه رو انتخاب کرد وگرنه شما برید ترانه هایی که برای یگانه و خواجه امیری گفته رو گوش کنید در باره حسین غیاثی صحبتی ندارم مونا برزویی هم که چند سال پیش یه ترانه گفته دارین با اون خودتونو میکشید کل این شاعرایی رو که گفتین جمع کنید اگه تونستن نصت شعر ترک قطار رو بگن فاضل نظری هم که اومد از محسن خواهش کرد ترانشو بخونه در ضمن قسط بانکی دارم رو از کجات در اوردی قسط عقب مونده دارم این اشعار رو ادم های معمولی نمیتونن درک کنن این داستان زندگی محسن چاوشی و حسین صفاست محسن میگه پدرم بعد از اینکه بازنشست شد با پیکانش کار میکرد و هزینه زندگی رو در میاورد که توی این شعر اومده این شعر رو فقط کسایی میتونن درک کنن که سختی کشیده باشن شما ایا میدونید یه پدر چه رنجی میکشه تا وقتی پسرش با خنده چیزی از اون میخواد بگه که پول ندارم و قسطام عقب افتاده این بار سنگینیه که روی دوش پدراست این شعر بی نظیره مفهوم این شعر رو میتونید برید از کسایی بشنوید که واقعا رنج کشیدن این رنج کاملا تو ترانه مشخصه واقعا برای کسایی که این اشعار رو درک نمیکنن متاسفم کل شاعرایی که نام بردید حتی نمیتونن نصف حسین صفا با محسن چاوشی قاطی بشن شما سه تا از البوم پاروی بی قایق گفتین کدوم یکی از این سه تا شعر اندازه خود ترک پاروی بی قایق بود لطفا اول فکر کنید و بعد نظرات به نظر من و خیلیا مضحکتون رو به دیگران نشون بدین

2.186.246.183
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 21:56
یک کاربر سایت موسیقی ما

این نوع مقایسه که درست نیست شما 4 تا از بهترین کارهای 4 تا شاعر رو بزاری کناره یک بخش ضعیف از یک شعره اتفاقا بسیار زیبا از حسین صفا و بگی که حسین صفا ضعیفتر از اوناس! ولی موافقم که این جمله بندی های حسین صفا در این البوم واقعا تو ذوق میزنه، از شاعر یوسف و خواب و قطار و پروانه ها و پاروی بی قایق انتظار میره که توی اشعار پرمعنی ای مثل شاه مقصود شرمساری و اخرین اتوبوس "پشت لبخنده سه در چهارم ..." و "هی شرمساری جز شرمساری از خودت چیزی نداری" یا "پناه میبردم به ناامید شدن" نداشته باشه منظورش از این جملات قشنگه ها ولی عبارتش درست نیست اخه کی به ناامیدی پناه می بره؟؟ شاید بعضیا بگن همین تناقض ارایه ادبیه! ولی با توجه به اینکه پناه بردن توی چند بیت پشت هم با یک معنی بکار رفته نمیتونه به عنوان ارایه تلقی بشه و بیشتر منو یاده "بیا تا رگامو تو خونت بریزم" چاوشی میندازه! با این وجود از حسین صفای عزیز بخاطر اینکه هر روز عمیقتر شعر میگه و هنوز امضای همیشگیش رو توی اشعارش داره خیییییییییییلی ممنونم

194.146.149.107
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 00:44
یک کاربر سایت موسیقی ما

اصلا حسین آقا با اینایی که گفتی قابل مقایسه نیست
به نظرم محسن چاوشی با خوندن شعرای صفا هنر بالای خودش رو نشون میده
اوج گرفتی و من قفس شدم ازتو
حسرت آزادی وبال بالم شد

37.254.146.145
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 09:05
علیپور

در جواب دوستان: حسین صفا در آلبوم های قبلی هم شعر های خنده دار داشته مثلا: مث خاب بعد از ظهر تلخه اما شیرینه مث چای بعد از خاب تخله اما میچسبه. معصوم آذربایجان رنجور آذربایجان تنها آذربایجان مغموم آذربایجان ( تو این شعر اوج بی هنریه خودشو به رخ میکشه) و..... دوست عزیز خواهش میکنم در مورد فاضل نظری حرف نزن چون نشون میده هیچ اطلاعی از ایشون نداری و صرفا یه حرفی میزنی! فقط هیمنقدر میگم که ایشون دکترای مدیریت دارند. جایزه ها و افتخاراتی که ایشون کسب کردن حسین صفا با این شعر هایی که من ازش میبینم تا صد سال دیگه هم نمیتونه کسب کنه! درمورد روزبه بمانی هم من حرفی ندارم چون میدونم از روی بی اطلاعی حرف زدید به نظرم دوتا از شاعر های یکه تاز ایرانی یغما و روزبه هستند. البته اگه به شما باشه که میگی مولانا و حافظ هم بعد از حسین صفا هستند. خخخخخخ
در جواب دوست دیگه هم باید بگم من با مظمون و معنی شعر مشگلی ندارم خیلی هم خوب و جالبه ولی آیا واقعا زیبا هم هست؟؟ اصلا شعر یعنی جمله های عادی روزانه رو به شیوه آهنگین بیان کنی تابه دل بشینه ولی آیا شعر : میگفت تو صف سینما عمرم هدر رفت یا مثلا اینکه هر روز با متور گازی با ترک موتور رفته دواخونه واقعا به دل میشینه؟؟؟ اگر قرار باشه اینا شعر باشن پس منم شاعرم در ضمن به خود آهنگ و نحوه خوندن آهنگ هم ایراد میگیرم به موزیک یک نواخت و خسته کننده یک شعر بی وزن و قافیه و بی سر و ته که اتفاقا موزیک طولانی هم هست . به نظرم محسن چاوشی باید از حسین صفا جدا بشه حسین صفا واقعا تو این آلبوم اوج بی هنری خودشو به رخ عام و خاص کشید. جاده های عبوس آخرین اتوبوس واقعا خودش نشون دهنده خیلی از چیزهاست

46.143.164.56
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 13:47
حسن عاشق چاوشی

چه مقایسه مسخره ای !!
روزبه بمانی رو دور تکرار افتاده اخرین ترانه های خوبش هم تو همین البوم محسن چاوشی و براحی بود !
بعد حسین صفا با این زبان خاص و واژگان خاص خودش کارهای غیر تکراری ارائه میده که بسیار زیبا کار کرده !
تو شاه مقصود داره یه روایت زیبا رو میگه خب وقتی گوشت به ترانه های تکراری خو کرده درکش رو نداری!
همین یه قسمت به کل کارهای اخیر روزبه بمانی میچربه ( البته به غیر همون دوسه ترک چاوشی و یراحی ..)
ای اخرین شاهنامه افسانه بی ادامه بی سنگ و کباده بابا
تنهایی پرده خونا ته مونده پهلوونا از اسب افتاده بابا

اگه به مسخره کردن باشه که خنده دار اینه عزیزم:
دیگه از این به بعد سمت من بیای هرچی تو بگی هرچی تو بخای ! :) بی هنری اینه تکرار تهوع اور!

95.38.193.172
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 16:07
محمد

خخخخخخ کسی از مدرک حرف زد که شما پیش کشیدین این نشان از بی اطلاعی شما میده دوست عزیز مگه همه چی به مدرکه ؟؟؟راستی گفتین از روزبه بمانی چیزی نمیدونم سخن فانتزی خوبی بود خسته نباشی خخخخ راستی شما فرق ترانه سرا با شاعر رو میفهمید و اومدید نظر میدید؟؟روزبه بمانی شاعره دیگه اره خخخخخ ترو خدا برو یکم اطلاعات جمع کن راستی ترانه هایی که روزبه بمانی گفته رو شنیدی همین کار اخرش با یگانه رو چی؟؟راستی شما که دم از ادبیات میزنی این خواب بعد از ظهره ها نه خاب استاد ادبیات خخخ درباره محاوره ای نوشتن گفتار توی نوشتار همه چیز رو ثابت کردین ؟؟؟راستی این ترکی که برای اذربایجان خونده رو اذری های عزیز باید قبول داشته باشن اونایی که توی زلزله بودن نه شما راستی شما حتما عبدالجبار کاکایی و دیگر شاعران عصر حاظر رو نمیشناسید که این سخنان بی ریشه رو به زبون اوردین راستی از اوردن نام دو نفر که باهم مشکل دارن چه هدفی داشتی (یغما گلرویی و روزبه بمانی )همین یغما گلرویی و روزبه بمانی نبودن مگه به هم میپریدن راستی من گفتم برای اینکه اشعار حسین صفا رو درک کنی باید چاوشیست باشی و اطلاعاتت بالا بره راستی به ریتم ترانه های محسنم ایراد میگیره بابا موسیقی دان بابا استاد ادبیات شما یه موسیقی خوب بزن با اون ترانه بخون دیگه شما برو اول یکم اطلاعاتت رو در حوزه موسیقی بالا بیار شعر های حسین صفا مفهومیه وگر نه ایشون هم میتونستن پنجاه تا قافیه بیارن و سبک ترانه هاشون رو اونقدر تکرار کنن که مردم زده بشن میتونستن سبک قطار و هر روز پاییزه و پاروی بی قایق و ... رو مثل روزبه بمانی ادامه بده میتونست برای هر تیتراژی شعر بگه به اندازه ای که همه اونو به خاطر تیتراژ هاش بشناسن ولی حسین صفا بدون هیچ ادعایی داره کار خودش رو میکنه از اول با محسن بوده و تا اخر هم خواهد بود تا چشم حسودان در بیاد شما هم اگه زیاد از ادبیات سر در میاری برو به علی بحرینی گیر بده نه به حسین صفا درود بر خالق ترک قطار قطار رد شد و رفت مسافرا موندن مسافرا که برن قطار میمونه تو برف و بارونی قطار قلب منه قلب شکسته من تو برف مدفونه راستی شما بهتره برین شعرتون رو بگین اقا یا خانم شاعر خخخخخ

176.65.167.250
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 16:21
محمد

راستی یه چیز دیگه الان کسی شاعرایی که نام بردی رو زیر سوال برد که اومدی و پریدی وسط درباره شناخته شدن فاضل نظری هم فقط بهتره برید مراسم افتتاحیه کتابشو ببینید که هیشکی هیچکدوم از شعراشو نمیشناخت و فقط خداحافظی تلخ رو بلد بودن راستی برای اینکه شاه مقصود رو بفهمی حداقل باید بیست و پنج سالت باشه وگر نه بچه دبیرستانی رو چه به ادبیات یه چیز دیگه به نظرتون نظر یه نفر مثل شما برای حسن صفا مهمه همین شاعرایی که نام بردین هم تا به حال جرئت نداشتن درباره حسین حرف بزنن چه برسه به شما واقعا چی گفته حسین توی این قسمت ای اخرین شاهنامه افسانه بی ادامه بی سنگ و کباده بابا
تنهایی پرده خونا ته مونده پهلوونا از اسب افتاده بابا
واقعا باید دست پدرانمون رو بوسید حسین واقعا شخصیت والای پدر رو کاملا به تصویر کشیده

176.65.167.250
یکشنبه 27 تیر 1395 - 23:26
از هشتادو سه تا همین لحظه

تو آخه اصلا میفهمی شعر چیه؟حسین صفا تنها کسی بود که از اول با محسنه و ایشالا تا آخر هم باهاش خواهد بود.
هیچ شاعری مثل حسین نمی نویسه.
نمونه هایی از ناب های حسین صفا:
معجون دردمندی از سردرد دردسر بودم/با هر مسکن تازه دردم زیاد تر می شد
--------------------------------------------------------
لطفا به بند اول سبابه ات بگو
کمی صبر و حوصله اش بیشتر شود
از بخل زنگ خانه ی من سکته می کند
دستت اگر کمی متمایل به در شود
-----------------------------------------------------
ما بنا های محکمی بودیم
بولدزر ها خرابمان کردند
بعد از آن هر خرابه ای
مارا با خودش اشتباه می گیرد
----------------------------------------------------
چیزیم,چیزی کم
ما کم تر از هیچیم...
در هیچ میپیچیم
در چیز می چیزیم...
این سرنوشت ما
بی سرنوشتان است
--------------------------------------------------
جذامیان دلم پیرند
و دستان تو اکسیرند
جوانشان کن اگر آنی
روایت است که حافظ هم
به یاد روی تو پیری را
به یک اشاره جوان می شد
------------------------------------------------
کدام قله؟کدام اوج؟
منی که این همه کوهم
از این جهان به ستوهم
من از شکار نکردن
شما از این که شکارم
نبوده اید,شکارید
------------------------------------
دیوانه ای به خیره سری گیید
دیوی در آرزوی پری گریید
درکارگاه کوزه گری گریید
خیام در عزای سبوهایش
گاهی نمی توان به تو ثابت کرد
بدمزگی چه مزه ی شیرینی ست
آنقدر که درخت هلو حتی
شک می کند به طعم هلوهایش
------------------------------------
این شعرو کف کن :)
چشمم قدمگاه کفشت
با کفش هایی از چشمت
تا راه میروی در من
رگ تا رگم خیابان است
------------------------------------
خیال بافی ات بد نیست
خیال کن که خواهی فت
همین که رفتی و مردم
تلاش کن که برگردی
تا در کمال خونسردی
مرا به خاک بسپاری
---------------------------------
و خیلی شعرای دیگه که از خیرشون می گذرم به علت طولانی نبودن کامنتم
شب بخیر عمو جون

5.223.29.1
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 17:19

سه روز یه سره دارم گوش میدم ، فقط از این کیست این خوشم نیومد بقیه فوق العاده ان بهتر البوم چاوشیه . بعد مدتها یه راک عالی به اسم اخرین اتوبوس شنیدیم

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 18:59

سلام
محشره

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 19:04

خدا به سر شاهده به همین ماه عزیز سه روزه فقط و فقط دارم گوش میکنم و مطمعنم که محسن چاوشی به یه درجاتی از عرفان رسیده که تونسته امیر بی گزند رو اینطوری بسازه
برای لحظاتی نمیخوام نگرانی کار و آینده رو داشته باشم ،میخوام فقط لذت ببرم از این آلبوم
ممنون که هستی ممنون

س
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 19:15

اینایی که میگن شرمساری بهترین کار البومه منو یاد اونایی میندازه که در البوم پاروی بی قایق بین اون همه کار خفن میگفتن کلنجار بهترینه!! البته نظرشون محترمه ولی یکم توضیح بدن چجوری به همچین انتخابی رسیدن؟

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 01:44
علی

من شخصا با پریشانی و متصل و امیر بی گزند خیلی حال کردم ولی شرمساری هم خیلی زیبا بود و اصلا با کلنجاری قابل مقایسه نیست، دلیلش هم لحن فوق العاده ی محسن چاوشی در خوندن این شعره، مخصوصا لحن محسن در خودندن قافیه های مصرع دوم بیت ها فوق العادست، آدمو میخکوب میکنه، بی نهایت آلبوم زیبایی بود ، ممنون محسن جان بخاطر حال خوبی که به ما بخشیدی

109.122.235.253
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 13:28
علیرضا(طرفدار چاوشی)

اتفاقا من از اون دست آدماییم که میگم شرمساری ترکیه که محسن واقعاً به زیبایی اجرا کرده و یکی از شاهکار های آلبوم هست.
لحن فوق العاده زیبای محسن در این ترک اصلاً قابل انکار نیست و باز هم یکی از نقاط قوت این ترک هست علاوه بر اون، اون خلجان های روحی که محسن صبحت می کرد ازش و می گفت که در روح هر آدمی هست توی این ترک به خوبی قابل درکه!
مسلماً آدمایی هستند که به غیر از خدا به بنده ی خدا روی می آورند و به خاطر 2 رویی و نارفیق و ناجوانمرد بودن اون فرد که کلی تلاش کرده تا این رابطه انسانی و نه ربانی حفظ بشه و برای این رفاقت و رابطه زحمت کشیده ولی در آخر از نارفیق زخم خورده!
به نظر من از اون قسمت که حسین صفا میگه ((از هیچکس حتی خودت خیری ندیدی)) اشاره به تصمیم اشتباهی هست که گرفتی و به این آدم ها رو زدی و به خالق خودت رو نیاوردی که اون بهترین خیر ها و خوبی را بهت میده! این مفهومو میشه به زیبایی از مصرعی که در قسمت دوم آهنگ گفته میشه فهمید!
جایی که محسن میگه:(( هی سیب نارس چیدی از باغ بهشتت)) یعنی هم به فرمان خداوند که بنده رو به خودش می خواند سرپیچی کردی و کاری بر خلاف میل خداوند انجام دادی! و حالا باید اندوه و سختی فراوانی رو تحمل کنی(هی لقمه توی خون زدی تا زنده موندی!) و منتظر رحمت و گشایش و یاری خداوند هستی(عمری دم از بارون زدی تا زنده موندی که بارون به نظر من اینجا استعاره از رحمت خدواند هست چون بی منت بر سر بندگانش می باره و باعث خیر و برکت هست)
این چیز هارو که کنار هم میزاری به زیبایی این شعر حسین صفا پی میبری و عاشق این شعر میشی! و دقیقاً فضای این شعر که فضای عرفانی و ربانی دارد تا حد زیادی متناسب آلبوم هست.
و دلیل آخر تنظیم خوب بابک نقوی هست.مخصوصاً در قسمت دوم آهنگ که با این مصرع شروع میشه:
((هی لقمه توی خون زدی تا زنده موندی!!!))

2.179.154.237
جمعه 21 خرداد 1395 - 15:42
مهرداد

حالا که چنددور کاررو گوش کردم میفهمم چرا قرار بود آلبوم اسمش چنگیز باشه!!!!!!

5.120.253.97
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 19:50

شاید یکی از دلایل اینکه این البوم توجه مخاطب عام رو جلب نکرده این باشه که از عاشقانه های محض توی این البوم خبری نیست مثلا توی سیزده نگار و خود اهنگ سیزده پاپهای عاشقانه عام پسندی بودند در پاروی بی قایق هم کارهایی مثل یه خونه کوچیک و حتی داب استپی مانند دزیره مخاطب عام رو نگه میداشت اما در امیر بی گزند به اون معنا پاپ عاشقانه دیده نمیشود البته خودم علاقه ای به اهنگهایی مثل سیزده و یه خونه کوچیک ندارم ولی میدیدم اونایی که خیلی پیگیر چاوشی نبودند از طریق این اهنگها ارتباط می گرفتند. دلیل منطقیه این اتفاق هم میتونه این باشه که اصولا این البوم برای مخاطب عام ساخته نشده و بعد از عاشقانه های سریال شهرزاد البومی مختص مخاطبان همیشگی ساخته شده ولی ممکنه میزان فروش البوم را کم کنه. در کل خیلی خوشحالم از اینکه در زمان گوش دادن این البوم مجبور نیستم هیچ اهنگی رو رد کنم برم بعدی.

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 20:11

خسته نباشید به چاووشی و تبریک به هواداراش
همین اول بگم که بنده طرفدار قدیمی یگانه هستم! اینو گفتم که یه سری از عزیزان که تو فاز اکتشاف و شفاف سازی هستن دیگه به خودشون زحمت ندن :))
چندین بار آلبوم رو گوش دادم پس این حق رو به خودم میدم که نظر شخصیم رو بگم در موردش
اول از همه بگم که در مورد اشعار مولانا خودم رو در حدی نمیدونم که بخوام اصلا در موردشون نظر بدم! مولانا استاد بی بدیل شعر و عرفان بود! اگه خوشمون نیاد از ابیاتش مشکل قطعا از ماست! این از مولانای بزرگ
امیر بی گزند: همون بار اول منو گرفت این قطعه! از اذان اول گرفته تا اون نقطه آخر کار! وکال چاووشی عالیه و البته تنظیم خیلی خوبیم زده برا کار
دل من: اگه دوستان دوباره نیان رزومه صفاریان را یادآوری کنن باید بگم که تنظیم این کار خیلی بهتر از این میتونست باشه و نفراتی مثل کوشان و سیروان و آرون قطعا تو زمینه تنظیمای الکترونیک جلوتر از صفاریان هستن! با توجه به تنظیم محور بودن یه ملودی کاملا معمولی ساخته شده براش و در کل قطعه معمولی بود
چنگیز: اینجا برعکس قطعه قبل یه تنظیم خیلی خوب رو زده صفاریان! گیتار الکتریکش عالیه، در مورد شعرشم نظری نمیدم! ملودیشم کشش لازم رو داشت
این کیست این: تنظیمش خوب بود! در کل چیز خاصی نداشت
جنگ زده: این قطعه مال این آلبوم نبود! اصلا به فضای آلبوم نمیخورد و به نظر من وصله ناجوره
شیدایی: به نظر من مهم ترین نکته این کار نحوه ارائه این شعر در قالب یه قطعه موسیقی بوده که چاووشی خیلی هوشمندانه و خوب عمل کرده و به بهترین شکل کارو خونده! ضمن اینکه تنظیم کوشان حداد هم حرف نداره مخصوصا استارت کار! کلا دوست داشتم این قطعه رو
شاه مقصود: خیلی سعی کردم با این مدل ترانه های حسین صفا ارتباط برقرار کنم ولی واقعا نمیشه! تو اکثر قریب به اتفاق مواردی که خواسته به جای گفتن یه ترانه واقعی توان خودشو در استعارات و لایه بندی های عجیب و غریب برای شعر به رخ بکشه خود منو پس زده! به شکل خیلی نچسب از جنگل و نعره های شیر و دریا و مرغابی مرده میره میرسه به نذر ابوالفضل (ع)! چرا فضای کارو خراب میکنی آقای صفا؟!! چرا نمیذاری مخاطب حسشو بگیره؟! از این قطعه تنظیمشو به عنوان نقطه قوت انتخاب میکنم و همینطور گیتار الکتریکش که حدودا از دقیقه 5 شروع میشه و وحشتناک خوبه! شاید تنها دلیلی که باعث میشه بارها و بارها این کارو گوش بدم
پریشان: شروع قطعه خیلی خوبه و اون چند ثانیه اولش منو یاد یه قسمت از موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت انداخت! فاز خوبی داشت کار! تنظیمشم خیلی خوب بود
شرمساری: این حسین صفارو دوست دارم! شعرش به معنای واقعی خوبه و از آرایه های ادبی هم به اندازه کافی و تو جای مناسب استفاده کرده! در کل نقطه قوت اصلی کار همین شعرش بود! تنظیمش میتونس بهتر باشه
آخرین اتوبوس: خیلی خاص بود! باید خیلی بیشتر گوش بدمش تا بتونم نظر بدم در موردش اما تنظیمش از ثانیه 57 تا 1:50 جدید و عجیبه! و بعدش تو 2:20 برگشت قطعه به روال عادی و آروم کردنش خیلی هنرمندانه انجام شده! فاز سنگینی داشت! حال کردم باهاش! کلا با چند بار گوش دادن احساس کردم سطح بالایی داره کار شاید بالاتر از موسیقی ایران
تریاق: شروعش خوبه ولی ترجیح میدم اون سمپل هایی که از صدای خودشه تو کار نباشه! وکال که شروع میشه انتظار میره که قراره کار خوبی بشنویم ولی خب اینجوری نیست! چون کاری که در ادامه میشنویم قطعا بهتر از خوبه! شعر استاد زمان مولانا که حرف نداره و وکال چاووشی هم تکمیل کننده این شعره! تنظیمشم خوب و مناسبه کاملا
متصل: معمولی! تو آلبوم نبود هیچ اتفاقی نمی افتاد
در کل میتونم بگم آلبوم موفقی بود و کارنامه چاووشی رو پربارتر کرد! قلبا خوشحالم که آلبوم خوبی تولید شده تو موسیقی کشورمون و همینطور خوشحالم برای هوادارای واقعی چاووشی
تا امروز پاروی بی قایق رو بهترین آلبوم چاووشی میدونم اما این آلبوم از اونم راک تر بود و اینکه بهتر از اون هست یا نه رو شاید 3 ماه دیگه بشه گفت

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 10:37
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

مهدی جان بسیار نقد خوبی بود و تقریبا در اکثر موارد باهات موافقم

5.221.208.217
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 11:19
امید

معلوم هست خیلی خوب کارهارو گوش دادید

5.122.177.109
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 11:44
amirsa

منتظر دوست ناشناسمون هستیم اینجا نمیخای م ی رو مسخره کنی؟:)
منم واقعا نمیفهمم حسین صفا چه اصراری به پیچیده گویی داره(بااینکه خودم شاه مقصودو بهترین آهنگ آلبوم میدونم بخاطر تنظیم عالی و گیتار الکتریک فوق العاده عادل روحنواز)

94.183.128.66
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 13:45
سعيد ر

آقا جنگ زده یه شعر کاملا عاشقانست که با استفاده از عناصر جنگ و تشبیه سروده شده شما چرا میگین جاش توو آلبوم نبود یا باید مناسبتی پخش میشد؟ شعر عاشقانست دفاع مقدس نیست که.

2.183.97.15
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 14:44
بهزاد عیسی پور

اول من اونجا هم دلیل اعتراضم رو توضیح دادم ولی دیگه نمیخوام بهش بپردازم (برخلاف شما).واگذار میکنمش به مردم!. هم کامنت من هست اونجا و هم کامنت شما.
دوم اینکه من با این نوع کامنت ها هیچ مشکلی ندارم . هر کسی حق اظهار نظر راجع به این آلبوم رو داره به خصوص شما که از خیلی وقت پیش میشناسمت. و غالباً نظراتت به همین شکل جزئی بیان شده. کاری هم به موافقت یا مخالفت و درستی یا نادرستیش ندارم. ولی فک کنم نظر در مورد کاور آلبوم رو یادت رفت!

89.196.9.163
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 14:49
Ehsan Bozorgi

مهدی داداش سلام...
ممنون که وقت گذاشتی و گوش دادی و مثل همیشه منصفانه نظر دادی...
داداش خودتو درگیر هر موضوع و هر بحثی نکن..
راجع به البوم هم مفصل با هم حرف میزنیم چون الان میدونم درگیر پروژتی...
راستی تبریک مجدد بابت تیتراژ ماه عسل...
یادته که.. هنر نزد محسنان است و بس...

31.58.184.97
جمعه 21 خرداد 1395 - 13:39
Mr.Taji

ضمن تشکر از شما دوست گرامی میخواستم یه مطلبی رو عرض کنم که از همین ابتداش خواهش میکنم از من به دل نگیرید.اولین چیزی رو که تو این نقد بهش اشاره کردید گرایش و علاقه تون به جناب آقای یگانه به عنوان طرفدار ایشون بوده.اگه هممون یاد بگیریم که 50درصد این گرایش ها قلبی هست و هیچ ربطی به بهتر یا بدتر بودن یه هنرمند نداره خیلی از مشکلات حل میشه.بر اساس همین 50 درصده که من به شما و مابقی طرفدارایه دیگر هنرمندا احترام میزارم و آرزوی توفیق واسه هنرمندای مورد علاقتون رو دارم.
دلیل اصلی گرایشه یه شخص به یه هنرمند قلب و احساس اون شخص نسبت به اون هنرمنده تا جایی که حتی اگه ایراد فنی هم تو کار اون هنرمند باشه از دید طرفدارانش باز هم عزیزه و وزنه ی احساس همیشه غالب میشه.
من باب نمونه همین نقد حضرتعالی درباره آلبوم "امیر بی گزند"،که البته خیلی دوس داشتم فرصت میشد که در موردش بیشتر بحث کنم اما چون از حوصله ی دوستان خارجه فقط به اشاره چند نکته اونم پایان عرایضم بسنده میکنم،نقد شما البته اگه زبونم لال از روی غرض ورزی نباشه نشون میده که میدونید "شعر"،"ملودی" و "تنظیم" 3 رکن اصلی یه اثره که شما تقریبا واسه همه ی ترک های این آلبوم با ذکر نام و حتی تایم آنالیزشون کردید.اما....زمانی که آقای یگانه تو تهیه یه آلبوم با حداقل 9 اثر ، بارسنگین هر 3 مورد رو تقریبا تنهایی به دوش کشیدن،که مطمعنا همین امر باعث به وجود اومدن اشکالات زیادی تو هر 3 قسمت شده بود،آیا ذره ای از علاقتون نسبت به ایشون کم شد؟؟؟یا اصلا حتی ایراداتش به چشمتون اومد؟من به توانمندبودن آقای یگانه شک ندارم.اصلا درجایگاهی هم نیستم که بخوام از ایشون یا هر کس دیگه ای که کارشون اینه ایراد بگیرم چون حتی ضعیف ترین هنرمندی که تونسته یه اثر(نه حتی آلبوم ) از خودش ثبت کنه از منی که نتونستم اینکارو بکنم قوی تره.اما اگه بخوایم یه صورت تفکیکی شعر و ملودی و تنظیم تک تک کارای این آلبوم رو با آلبوم قبلی آقای یگانه مقایسه کنیم تو هر سه مورد سنگینیه ترازو به سمت قطعات آقای چاوشی میره.علی الخصوص در مورد لحن خودندن و تنظیم.چون از بزرگان این عرصه انتخاب کردند.
در مورد آقای "حسین صفا" هم همینطور،شما به خودتون اجازه ندادید در مورد اشعار آقای مولانا نظری بدید چون ایشون رو استاد بی بدیل شعر میدونید و اقرار دارید که اگه از شعراش خوشمون نیاد قطعا مشکل از خودمونه!!منم با این حرفتون موافقم و بارها اتفاق افتاده که از شعرای آقای مولانا (البته نه این شعرایی که آقای چاوشی ازشون استفاده کردن)یا چیزی حالیم نشد یا برداشتم ازون شعر با برداشتی که دیگران کرده بودن فرق داشت.پس قطعا مشکل از من بوده نه از مولانا.اگه یکم انصاف داشته باشیم در مورد آقای "حسین صفا" هم باس اینجور تعبیر کنیم.مطمعنا برداشتی که آقای چاوشی و صفا ازین شعر داشتن اون قد بزرگ بوده که بخوان ازین شعر تو یه آلبوم با این سطح ملی استفاده کنن.همینطور در مورد انتخاب قطعه "جنگ زده" که به شخصه معتقدم برخلاف نظر دوستان هیچ مناسبتی با جنگ تحمیلی نداره که این کار رو وصله ناجور این آلبوم می دونن.
پرچونگی بنده رو ببخشید.فدصت نمیشه در مورد نقدتون بحث کنم فقط به این نکته اشاره کنم که با شما درباره "تم شرقی"تنظیم قطعه "پریشان"موافقم و منم یاد موسیقی متن زیبای این سریال که شاهکار هنرمند ایرانی تبارمون آقای "رامین جوادی" هست میندازه اما ظن بر این نره که الگو برداری شده باشه،خیر...این تم رو خیلی ها حتی قبل از آقای جوادی و چاوشی استفاده کردند و به هیچ وجه الگوبرداری یا کاور نیست.
به نظر من این آلبوم تا به امروز بهترین اثر آقای چاوشی هست و باید هم اینطور باشه و آلبوم بعدی باید از این هم بهتر باشه.
محسن جان دمت گرم...کارت سخت شده ولی.خدا پشت و پناهت

46.225.5.239
جمعه 21 خرداد 1395 - 14:28
Mr.Taji

درضمن
شما در تاریخ سه شنبه 18 خرداد 1395 - ساعت 15:06 یه نظر ثبت کردید که هنوز آلبومو تهیه نکردید و گوش نکردید.و این نظرتون ساعت 20:11 روز بعدش ثبت شده.حتی اگه فرض رو بر این بزاریم که تو این بیست و چند ساعت اصلا نخورده باشین و نخوابیده باشین و مدام این آلبومو گئش کرده باشید(که عملا محاله) این تایم واسه نقد یه آلبومی که 2 سال براش وقت صرف شده واقعا کمه.
من نظری در این مورد نمیدم و واگزار میکنم به دوستان....ولی پیشنهاد میکنم اقلا بخاطر هنرمندی که ادعای طرفداریشونو میکنید رفتارتون جوری باشه که این تصور ایجاد نشه که این خصلته همه ی طرفدارایه فلان هنرمنده...
مرسی

46.225.17.8
جمعه 21 خرداد 1395 - 14:40
حسن عاشق چاوشی

عرض کنم خدمتت که با سلیقت یه جایی موافقم و جاهای دیگه هم مخالف که خب نظرات متفاوتِ
و اشکالی هم نداره
ولی چرا نباید ترک به این خوبی با ترانه بسیار زیبا و هوشمندانه و تنظیم متناسب فرشاد تو این البوم نباشه ؟؟
اتفاقا قطعا باید تو البوم باشه چون از موضوعات مختلف باید باشه و اتفاقا به زیبایی کار کمک میکنه و اگه صرفا عاشقانه باشه فایده نداره !

95.38.193.172
جمعه 21 خرداد 1395 - 18:04
سعيد ر

حسن یعنی جنگ زده عاشقانه نیست؟

2.183.98.187
جمعه 21 خرداد 1395 - 18:10
Mehdi Mika

از همه دوستای عزیزی که لطف کردن و خوندن تشکر میکنم
اول اینکه بنده فقط یه کامنت گذاشتم در مورد آلبوم و دوستان محبت داشتن که اسم نقد رو گذاشتن روش
دوم اینکه احسان جان شما خیلی عزیزی داداشم :)
آقای تاجی! واقعا باید بگم متاسفم! من اومدم گفتم طرفدار کدوم خواننده هستم که دوباره کسی نیاد بگه تو ک طرفدار فلانی هستی و برو همونو گوش بده و اینا! ناراحت نشیا ولی خیلی حرکتت چیپ و کوته نظری بود که اومدی اینجا این همه د رمورد یگانه حرف زدی و بعد آلبوم چاووشی رو با آلبوم یگانه مقاسه کردی! شما یه کامنت بلند بالا گذاشتی بعد فقط در مورد بنده و یگانه حرف زدی بعدش هی ی خط در میون گفتی مجال نیست در مورد مسائل فنی صحبت کنم! فقط اینو بگم که میتونی بری نظر منو در مورد آلبوم آخر یگانه بخونی و همینطور در مورد قطعه جدیدش برای ماه عسل تا متوجه بشی که بعله! دقیقا به چشمم میاد و ایراد رو میگم! در مورد خواننده مورد علاقم خیلی محکم تر میگم چون دوست دارم پیشرفت کنه
نکته دیگه در مورد کارآگاه بازی شما دوست عزیز!بنده دروغ ندارم که! آلبوم رو 5 بار گوش دادم! اصلا نمیگم کافیه 5 بار اما برای یه نظر اولیه فکر میکنم مناسب باشه! شاید نظر من یه ماه دیگه تغییراتی رو داشته باشه نسبت به الان که حتما هم داره! بعدشم عزیز من! تو همین پیج ببین چه تعداد بازخورد لحظه ای داشتیم تو همون یکی دو روز اول! بعد شما اومدی مثلا مچ منو بگیری که زیاد آلبومو گوش ندادم؟! اگه مثلا بعد یه ساعت از انتشار آلبوم میومدم میگفتم آلبوم شاهکار قرنه بازم همینطوری برخورد میکردی؟!
اصولابعضیا دوست دارن بد برداشت کنن! بنده به هیچ عنوان منظورم الگو برداری یا تقلید نبود! فقط گفتم برا چن ثانیه یاد اون سریال افتادم! همین! بازم نهایتا میگم متاسفم که در مقابل یه نظر کاملا محترمانه چنین واکنش تهاجمی رو داشتین
آقای عیسی پور عزیز ممنون از یادآوری شما! والا من معمولا سعی میکنم در مورد کارای گرافیکی نظر ندم چون سررشته ای ندارم! ولی اگه بخوام خیلی ساده بیان کنم میتونم بگم از کاورش خوشم اومد! در همین حد
اما آقا سعید و آقا حسن عزیز! من اصلا هیچوقت نگفتم که اونچه من میگم درسته! اما این نظر منه! ممکنه باهاش موافق باشین یا مخالف! ولی بخوام بیشتر توضیح بدم باید بگم که فضای این کار به کلیت آلبوم نمیخورد! من بار اول ک گوش دادم آلبوم رو و رسیدم به آخر پیش خودم گفتم یه قطعه ای اون وسط بود که فازش و داستانش جدای از حال و هوای این آلبوم بود! وقتی برای بار دوم آلبوم رو گوش دادم دوباره به اون قطعه که رسیدم گفتم آره همین بود! پلیر پی سی رو باز کردم و دیدم که جنگ زده داره پلی میشه! ضمن اینکه آقا سعید اگه یه شعر عاشقانه با مفهوم و شمایل جنگ تحمیلی از سمت مخاطب برداشت میشه و آدم رو میبره تو اون فضا اصلا به معنای موفقیت ترانه سرا نیست! اتفاقا نشون میده نتونسته فضاسازی مناسبی رو داشته باشه وگرنه مخاطب بیشتر متوجه بعد احساسی و عاشقانه شعر میشد نه جنگ! ولی به طور کلی میگم فضای این قطعه به نظر من به آلبوم نمیخورد و ضمن احترام به نظر شما، من اگه بودم نمیذاشتمش تو این آلبوم
موفق باشین همگی

31.58.22.25
جمعه 21 خرداد 1395 - 21:56
سعيد ر

نظر شما محترمه مهدی جان.
ولی من و چندتا از دوستام جنگ زده یکی از قطعات مورد علاقمونه. من که حسابی با حال و هواش ارتباط بر قرار کردم و همیشه جزء گوش دادنای اصلیمه.
هر کی یه سلیقه ای داره موفق باشی.

2.183.109.21
جمعه 21 خرداد 1395 - 22:51
Mr.Taji

خدا رو شکر میکنم که هرآنچه از سمت من و شما گفته شده اینجا ثبت هست و جز این نوشته هایی که قابل رویت همه هست حرف دیگه ای بین من و شما رد وبدل نشده.وباز هم خدا رو شاکرم که تو این "کامنت بلند بالایی که نوشتم کوچکترین اهانتی نه به شخص شما کردم و نه به هیچ طرفدار و هنرمند دیگه ای ،برعکس این حق رو به هر کسی دادم که طرفدار کسی که ازش حس میگیره باشه.حالا قضاوت اینکه کامنت بلند بالای من چیپ بوده یا پاسخ محترمانه شما باشه با مردم...
اگه یکم دقت چاشنی خوندن نوشته های من میکردید متوجه میشدید که من نه قصد تخریب داشتم نه مچ گیری و نه تهاجم و درگیری.از نظر خودم بزرگترین اشتباهم این بود که خواستم از اونایی که تخصص کافی تو یه موضوع ندارند خواهش کنم نظر خودشونو برتر از نظر اونایی تخصصشونه ندونن.تو مقایسه ای هم انجام دادم صرفا خواستم به این موضوع اشاره کنم که معمولا گرفتن یه هندونه با یه دست خیلی خیلی راحت تر از گرفتن 2 یا 3 تا هندونست...
و در آخر اینکه بله،هنوزم میگم مجال نیست در مورد مسائل فنی حرف بزنم.چون همونطور که قبلا تو یکی از کامنتام گفتم دوست دارم بحث فنی تو یه محفلی باشه که با طرفم رودررو باشم.و صد البته زمانی باشه که اثر رو خیلی خیلی بیشتر از 5 بار شنیده باشم.اون مختصر توضیحی که داده شده بزارید به حساب اظهار نظر در مورد نقد شما که بعضی جاها با نظرتون موافق بودم و بعضی جاهام مخالف.و ضمنا من جسارت نکردم که شما برچسب الگوبرداری به قطعه "پریشان " زده باشید.صرفا خواستم سوتفاهم واسه بقیه دوستان به وجود نیاد وقتی میبینن دو نفر موافق شباهت این تنظیم با موسیقی متن یه سریال خارجی هستند.اگه این طور برداشت شد معذرت.
موفق باشید و پیروز....

46.225.194.190
شنبه 22 خرداد 1395 - 11:22
حسن عاشق چاوشی

خب نباید باشه با من بودم نمیزاشتمش متفاوتِ دیگه!
ولی وقتی کاری به این زیبایی سروده شده و تنظیم شده حتما جاش تو البوم هست
حالا از بعد حسی ممکنه برای بعضیا جذاب باشه یا نباشه که حالا من وقتی تو یه گروهی صحبت این البوم شد
چند نفر از دوستان که طرفدار هم نیستن این ترک رو بهترین ترک البوم میدونستن !
در مورد ترانش هم که کار نو و زیبایی بود و خیلی هوشمندانه از ظرفیت شهرها و استان های مختلف کشور برای معرفی خودش و طرف مقابلش استفاده میکنه ! و این از زاویه جدید نگاه کردن به موضوعاتِ که باعث عدم تکرار تو کارها میشه و باعث لذت گوش دادن به یک البوم ! که ادم به ندرت میتونه تو بازار موسیقی گیر بیاره از این دست کارها!
ار بهترین کارهای البومِ
نظرشما هم محترم

164.215.240.179
شنبه 22 خرداد 1395 - 11:35
حسن عاشق چاوشی

چرا سعید جان عاشقانه است ولی من شاید منظورم رو بد رسوندم!
منظورم از صرفا عاشقانه نباید باشه اینِ که از عاشقانه های معمول نیست و از زاویه جالب و جدیدی داره از ظرفیت های شهرها شرایط خودش و طرفش رو روایت میکنه و اتفاقا اگه دقت کنیم شرایط خودمحسن چاوشیِ
( رو دوشم درد خوزستان تورگهام خون کردستان )
و بهترین اسم رو داره( جنگ زده ) :
عاشقانه ای به روایت یک جنگ زده که خب حتما کار باید فضای عاشقانه و جنگ زدگی رو داشته باشه
که از ابتدا تا انتها که کاررو گوش میدیم این فضا هارو درک میکنیم !
به قل یکی از دوستان از اون کارایی بود که محسن به خودش بدهکار بود و چقدر راضیم از اینکه تو البوم همچین ترکی هست ! از بهترینای البوم!

164.215.240.179
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 23:11

بزرگ ترین حسرتم تو این البوم نبود امیرجمال فرد به عنوان تنظیم کنندس....حیف ک نتونستیم ترک شاهکاری مثل خواب رو بشنویم...حیف حیف و صد هزار بار حیف....هر بار ک این ترکو گوش میدم سرعت ماشبن ناخودآگاه میره بالای صدو بیست...مخصوصا پارت دومش

mz
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 00:13

منظور از امیر بی گزند کیست؟یکی ما رو راهنمایی کنه

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 10:17
محسن = فرهاد

عزیزم کی میتونه باشه جز پروردگارمون ...

5.237.75.98
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 13:32
حسین

منظور از امیر بی گزند از امیر مومنان علی (ع) هست

عجب سروی، عجب ماهی، عجب یاقوت و مرجانی
عجب جسمی، عجب عقلی، عجب عشقی، عجب جانی

خداوند جسم نیست

151.245.98.237
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 16:58
یک کاربر سایت موسیقی ما

منظور خداوند است کاملا واضح است
که گردون را بگردانی

46.224.80.11
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 19:18
محسن = فرهاد

داداش حسین پس حتما داستان اون چوپان که خدارو صدا میزده "" بیا تا موهایت را شانه کنم و ... "" بعد حضرت موسی میشنوه و بهش میتوپه بعد چوپانه سر به بیابون میزاره بعد خدا به موسی میگه "" هر بنده ی هر طور دوست دارد میتواند مرا صدا بزند و ستایش و نیاشم کند "" اگه از دل این چوپانه منو به دست نیاری .... ادامه داستان
نشنیدی نه !!!!

5.237.82.198
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 02:05

فوق العاده بود ادم دیونه میشه قابل توجه دوستانی ککه میگن کار ضعیفیه گوش ندادید این حرفو میزنید همون امیر بی گزند گوش بدی میفهمی چه خبره ----------------------------------------عجب حلوای قندی تو امیر بی گزندی تو عجب ماه بلندی تو که گردون را بگردانی

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 03:42

یعنی عااااااااالی. چاوشی 20 . کارش درسته. خاک بر سر اونایی که میگن صداش صدای اصلیش نیست....

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 11:18

عاشق صدا سبک واحساس فوق العادش هستم

هر البومی رو منتشر میکنه فوقالعادست . عاشق خاص بودنش هستم و طرفدارانش هم با خاص بودنشان البوم هایش را گوش میدهند . خلاصه کارهاش شاکاره

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 11:44

محسن چاوشی عاشقتم.... آلبوم محشر بود

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 12:55

آلبوم عالیه تنها نقطه ضعفش شعرهای حسین صفا هست
نظر ابوالفضل و دخیل و .... گند زدن به حسم

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 17:15
س

نظر نه افشین جان نذر

194.146.149.113
پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 13:29

بهترین آلبومی که تا به حال شنیدم
محسن جان ممنونم ازت
فرصتی برای درس خوندن برام نزاشته این آلبوم

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 14:06

عکس آلبوم چیه؟؟؟
من هرچی نگاهش میکنم نمی فهمم.

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 16:27

ای سرفه های پر از دود ویرونه شاه مقصود از سکه افتاده بابا ....
واقعا باید دست پدران رو بوسید عاشقتم بابا
محسن واقعا با ترک مادر و ویرونه شاه مقصود کاملا حس خانواده دوستی و احترام به والدین رو به مردم گوشزد میکنه محسن جان حسین جان دست گلتون درد نکنه

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 19:46

جاداره به کسایی که میگن سبک این البوم مسخرس بگم شما برید حامد پهلان و محسن یگانه تونو گوش بدید
درک و فهمی از موسیقی ندارین

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 19:47

جاداره به کسایی که میگن سبک این البوم مسخرس بگم شما برید حامد پهلان و محسن یگانه تونو گوش بدید
درک و فهمی از موسیقی ندارین

جمعه 21 خرداد 1395 - 01:00

دوستان به نظرتون با این البوم ، محسن چاوشی خاسته طرفدارای بیشتری جذب کنه ( عموم مردم ) یا طرفدارای مختص خودشو به اصطلاح الک کنه؟؟؟؟؟

جمعه 21 خرداد 1395 - 12:50
علی

محسن چاوشی در شهرزاد به اقتضای داستان و فضای فیلم از اون فضای همیشگی موسیقیهاش بیرون اومد و برای اون سریال خوند، ولی سبک امیر بی گزند همون سبکیه که طرفدارای خاص اقای خاص بخاطرش محسن رو دوست دارند و همه نمیتونند باهاش ارتباط برقرار کنند ولی خدا نکنه کسی بتونه باهاش ارتباز برقرار کنه که دیگه بعذش نمیتونه آهنگ هیچ خواننده ی دیگه ای رو گوش کنه، و این به نظرم توانایی محسن رو نشون داد که میتونه همه جور موسیقی رو اجرا کنه ولی امیدوارم محسن برا همیشه تو فضای عرفانی که تو البومهاش ارایه میده باقی بمونه چون فوق العادست

109.122.235.23
Sad
جمعه 21 خرداد 1395 - 05:10

قطعات متصل،پریشان،شاه مقصود و علی ماشا الله تریاق فوق العاده هستند....خدای انرژی و سرخوشی،مرسی از محسن جان چاوشی برای همه ی لحظه های ناب.... از بیب تیونز هم سه تومن ناقابل آلبومش رو بخرید مایه ی دلگرمی این تیمه،هدف نشون دادن دوست داشتن این خواننده فوق محجوب و دوست داشتنی و محبوس دنیاست که مال هیچ کس را نزدیده،پس ما هم مال او را ندزدیم...

جمعه 21 خرداد 1395 - 12:47

سطح ادبی اشعار این البوم مثل سایر البوم های اقای چاوشی بالاست ، برای درک بهتر حتما باید از یک دبیر ادبیات کمک گرفت
تلفیق گیتار الکتریک با شعر مولانا شاهکاره مثل اذان موذن زاده هست که کلمات عربی رو تو دستگاه اواز زبان ترکی خونده
در کل بی نظیره و معلومه که جدا وقت گذاشته رو البوم

هرچیزی ک آسیبی کنی آن چیز جان گیرد
چنان گردد ک از عشقش برخیزد صد پریشانی
مروح کن دل و جان را دل تنگ پریشان را
گلستان ساز زندان را بر این ارواح زندانی

جمعه 21 خرداد 1395 - 15:13

سلام
واقعا کار در سطح بسیار بالایی عرضه شد،تمامی قطعات بهم وصل بوده و آفریننده اثر بخوبی از پس ادای منظورش براومده،تبریک میگم بابت اینهمه توانایی در خلق اثر به محسن چاوشی و اینکه بدون شک این اثر کاملترین کار اوست،سخنی با دیگر دوستان اینکه متاسفانه این یک حقیقته که خیلی از افراد از درک ادبیات مولانا و یا اشعار سطح بالا مثل شعر قطعه چنگیز ناتوانند و یا حداقل اینکه باید تفسیری بخوانند یا چندین بار اونرو دوره کنند،این فقر ادبی جامعه ماست که جوان ما مولانا و اشعار او رو غیر قابل درک مینامه و ترکیبش رو با هنر بی بدیل چاوشی نامفهوم میخونه،البته جای گلگی نیست،کافیه به زمان مطالعه افراد جامعه و یا موسیقی که دربین جوانان رایجه توجه کرد تا متوجه اشکال اصلی شد.بهرحال دوستداران این سردار بزرگ هم باید خویشتنداری پیشه کنند و در برابر انتقاد دیگران با سعه صدر پاسخگو باشند که اصلا این تلاش خود چاوشی است برای ترویج فرهنگ اصیل ایرانی که برمدار موسیقی میگرده،چه از این بهتر که بسیاری از جوانانی که تا دیروز به جز کتابهای ملال اور درسی مولانا رو در جایی ملاقات نکرده بودند با او و اندیشه نابش آشنا کرده ، پای شعر فاخر و هدفدار رو که در پی ایجاد فکر و فرهنگه رو به موسیقی بیمار ایران باز کرده و بدون تکرار و هرروز در فضایی جدیدتر در پی عرضه آثاری قابل توجه است.

جمعه 21 خرداد 1395 - 19:40

ماشالله به این همه نبوغ و سواد موسیقی (عجب جسمی عجب عقلی!)
این آلبوم واقعا فراتر از یک آلبوم موسیقیه (عجب یاقوت و مرجانی...)
وای محسنننننننننن عجب لطف بهاری تو.... به زیر لب چه میخوانییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

عجب حلوای قندی توووووووووووووووووووووو.........
هووووووف هنوز گیرم روو تراک 1....

جمعه 21 خرداد 1395 - 19:51

خیلی البوم عجیبیه!!! کلمات قاصرند در وصف این خواننده.
این یه البوم عادی نیست!!!!

شنبه 22 خرداد 1395 - 13:16

واقعا البوم فوقالعادهایه ومحسن چاووشی اولین خواننده ایه که منو با اهنگاش وادار کرد البومشو بخرم واقعا این البوم بالاتر از انتظار من بود. اصن میدونی مثل قدیما که اسم یه قرن ادبیاتو میزاشتن رو شاعر به این عصر باید بگن عصر چاوشی
واقعا نوکرتم محسن

شنبه 22 خرداد 1395 - 13:47

سلام
ممنون از تمامی عوامل و مخصوصا خود محسن عزیز که تنها کاری که از ما ساخته است تشکر و قدردانیه.
در این روزها که موسیقی به هرجا و هرکسی رسیده، که نه اشعار درست و نه ملودی های دلنشینی به گوش نمیرسه (البته تو موسیقی پاپ و نه سنتی)، حضور اثری خاص از خواننده ای خاص تنها میتونست به این فاجعه صدا و موسیقی تسکینی باشه.
نظر تمامی دوستان محترمه، اینکه یک نفر از این آلبوم یا از کارهای محسن خوشش نیاد کاملا طبیعیه و درست نیست که زحمت یک گروه چندین نفره با یک نظر شخصی به باد بره.
اینکه آلبوم امیز بی گزند آلبوم برتر سال بشه چندان مهم نیست - مهم اینه که یه آلبوم بی نظیر به دست طرفداراش و دوستداران موسیقی رسیده که نمیشه ازش گذشت.
من طرفدار چاوشی هستم و ممنونم ازش که برای طرفداراش ارزش قائل هست
شاد و سرزنده باشید

شنبه 22 خرداد 1395 - 23:20

آلبوم از نظر ادبی که واقعا از کل موسیقی ایران بالاتره اونم به خاطر استفاده از اشعار بزرگانی مثل مولانا. از نظر موزیک و تنظیم هم در سطح استاندارد های جهانی هست. خود صدای استاد هم که مثل همیشه حرفی رو واسه گفتن نمیزاره. در یک کلام باید تا مغز استخوان به این آلبوم افتخار کرد...
لطفا طرفدار دیگران اسم خوانندشون رو توی این صفحه بیارن روزی اونا اینجا پخش نمیشه و نمیتونن از محبوبیت استاد برای محبوب کردن خودشون استفاده کنن

شنبه 29 خرداد 1395 - 13:56

اولین آلبومی که دوس دارم به کسی هدیه بدم همین آلبومه خدا حفظت کنه آقای چاووشی برقرار باشی

چهارشنبه 2 تیر 1395 - 05:47

بهترین آلبوم موسیقی ایران فقط مال سلطان چاوشی محبوی ترین و بهترین خواننده ایران پیشنهاد میکنم حتما به صورت اورجینال تهیه کنید تا از زحمات شبانه روزی این هنرمند قدردانی شود

یکشنبه 20 تیر 1395 - 17:41

واقعا اقای چاوشی از صمیم قلب ارزو میکنم به اون چه میخواهید دست پیدا کنید واقعا اهنگ هایی که برای فیلم شهرزاد خوندین معرکس حرفی توش نیست موفق باشید من حمید عزتیم 23ساله تربت جام

یکشنبه 25 مهر 1395 - 13:54

آهنگهاش قشنگه
دوستان من طرفدار چاوشی نیستم ولی به همه ی خواننده های کشورم احترام میزارم قطعه همخواب رو از موقعی که دریافت کردم نمیتونم دیگه گوش ندم داره دیوونم میکنه ....یه سوال اختصاصی از طرفداران محترم چاوشی آهنگ پریشانی در چه موردی خوانده ممنون میشم جوابم رو بدید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی: «امير بی‌گزند» برآمده از خَلَجان‌های روحی آدم‌هاست | موسیقی ما