برنامه یاد بعضی نفرات
 
سر و صداهای این روزهای آقای خاص؛
محسن چاوشی: سنتوری «نه»، شهرزاد «بله»
موسیقی ما - نام خواننده آلبوم «امیر بی‌گزند» در روزهای گذشته بار دیگر در فضای رسانه‌ای کشور قرار گرفت و حرف و حدیث‌های مختلف درباره فعالیت‌های این خواننده باعث واکنش‌هایی از سوی او شد.

به گزارش «موسیقی ما»، نخستین واکنش چاوشی پس از صحبت‌های داریوش مهرجویی درباره احتمال حضور مجدد این خواننده در سنتوری 2 مطرح شد. مهرجویی در این باره گفته بود: «هنوز خودم صحبت قطعی با او نداشتم، اما بعضی از همکارانم در پروژه با او در تماس هستند و گویا برای همکاری‌اش در این فیلم موافقت کرده است.»

صحبت‌های مهرجویی در حالی مطرح شده بود که این کارگردان مطرح سینمای ایران چندی پیش در گفتگویی اختصاصی با سایت «موسیقی ما» درباره حضور چاوشی در سنتوری 2 گفته بود: «بله ایشان دیگر قطعاً جایی در این فیلم نخواهند داشت و من از دست ایشان به شدت رنجیده‌ام. آقای «بهرام رادان» نماینده رسمی این فیلم بود که از طرف ما با ایشان رسماً وارد مذاکره شده و ظاهراً آقای چاوشی هم رقم زیادی را به «بهرام رادان» گفته که تنها با این میزان دستمزد حاضر به همکاری در این فیلم هستند و من به شدت مخالفت کردم.»

محسن چاوشی پس از انتشار صحبت های جدید مهرجویی درباره احتمال حضور این خواننده در سنتوری 2 در واکنشی روی صفحات شخصی‌اش نوشت: «سنتوری، نه» و با این واکنش قطعیت عدم حضورش در «سنتوری مرد پائیزی» را اعلام کرد.

در این بین چاوشی روز گذشته بار دیگر خبرساز شد و در اینستاگرامش نوشت: «اولین موزیک شهرزادو استارت زدم» و از آغاز تولید قطعات جدید برای سری جدید شهرزاد خبر داد. چاوشی که سال گذشته با اجرای قطعات پرطرفدار برای شهرزاد تولید کرده بود، با این پست اینستاگرامی خود تلویحاً آغاز مجدد همکاری اش با سری جدید این سریال را اعلام کرده است.

چندی پیش یکی از روزنامه‌ها جزئیاتی از سری دوم «شهرزاد» را منتشر کرد و در این باره نوشت: «پیش‌تولید فصل دوم شهرزاد به شکل جدی آغاز شده و گروه تولید علاوه بر تمدید قرارداد بازیگران فصل اول با بازیگران جدید هم وارد مذاکره شدند؛ یکی از این بازیگران فاطمه معتمدآریا است که حضورش در فصل دوم این سریال تقریبا قطعی است. فصل دوم این سریال این روزها در حالی مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد که فیلمنامه آن تقریبا به پایان رسیده و این روزها نغمه ثمینی به همراه حسن فتحی سرگرم بازنویسی و نگارش فیلمنامه قسمت‌های پایانی هستند. ماجرای فصل دوم این سریال از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید. نقش عمه بلقیس را در این سریال قرار است فاطمه معتمدآریا بازی کند. کشمکش او با قباد برای گرفتن قدرت بخشی از قصه فصل دوم است. از طرف دیگر قباد در زمانی که قدرت را در دست دارد شرایطی را مهیا می‌کند که فرهاد از ایران برود و مجبور شود در خارج از کشور زندگی خود را ادامه دهد و...»

همین بخش ها از فصل دوم این سریال در یک کشور خارجی که احتمالا ارمنستان خواهد بود تصویربرداری می‌شود و گروه تولید سریال فصل دوم در تلاش هستند بلافاصله با پایان فصل اول، فصل دوم را کلید بزنند تا بتوانند توزیع آن را از نیمه سال آغاز کنند.

فصل دوم سریال «شهرزاد» قرار است که در 26 قسمت تولید شود و به بازار بیاید.

کجایی، خداحافظی تلخ، شهرزاد، به رسم یادگار و... قطعاتی بودند که چاوشی برای فصل اول «شهرزاد» خوانده و با استقبال دوستداران موسیقی رو به رو شده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 17:20

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 19:49

انفجار های دیگر در راه است
پیش لرزش شروع شد......

پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 00:58

ارزوی موفقیت روزافزون برای محسن عزیز
همیشه پشتتیم

پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 23:52

فقط محسن چاوشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی: سنتوری «نه»، شهرزاد «بله» | موسیقی ما