برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگوی اختصاصی کارگردان «خندوانه» با سایت «موسیقی ما» مطرح شد؛
رامبد جوان: به زودی موزیک ویدئوی محسن چاوشی برای خندوانه رونمایی می‌شود
موسیقی‌ما‌- کارگردان و مجری برنامه «خندوانه» در گفتگوی اختصاصی با سایت «موسیقی ما» توضیحاتی را درباره عدم پخش قطعه «زندان» با صدای محسن چاوشی از این برنامه پربیننده داد.

به گزارش «موسیقی ما»، عدم پخش قطعه جدید محسن چاوشی از برنامه «خندوانه» با واکنش دوستداران این خواننده در فضای مجازی رو به رو شده است و حتی در برخی رسانه ها عنوان شد که که قطعه «زندان» مجوز پخش دریافت نکرده است. هفته‌های گذشته نیز پس از خبر سایت «موسیقی‌ما» که در آن به پخش قطعه جدید چاوشی در ویژه برنامه شب یلدای خندوانه همزمان با آغاز شروع سری سوم این برنامه اشاره شده بود، صفحات رسمی محسن چاوشی نیز ضمن تائید این خبر، از پخش این قطعه در شب یلدا خبر دادند.

اما «زندان» در شب یلدا پخش نشد تا شایعات مختلفی در فضای مجازی به راه بیفتد و دراین بین پیگیری خبرنگار ما درباره دلایل عدم پخش این قطعه به برخی مسئولین «خندوانه» منتهی شد و «حاضر نشدن ویدئویی که قرار بوده برای این تک آهنگ تولید شود»، اصلی ترین دلیل پخش نشدن «زندان» چاوشی در سری جدید خندوانه عنوان شد. با گذشت حدود یک هفته از این موضوع، همچنان این قطعه اجازه پخش پیدا نکرده است تا بار دیگر دوستداران چاوشی واکنش‌هایشان به عدم پخش «زندان» را در صفحات شخصی برنامه «خندوانه» و «رامبد جوان» مطرح نمایند و ضمن انتقاد از عدم اطلاع رسانی در این باره، از تهیه کنندگان این برنامه انتقاد نمایند.


رامبد جوان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره دلایل تاخیر پخش قطعه «زندان» با صدای محسن چاوشی گفت: «ما دچار موضوعاتی شده‌ایم که این اتفاقات را باعث شده است. به هر حال هنرمندی که برای ما این اثر را خوانده است، محسن چاوشی است و از لحاظ کاراکتر هنری و کاری از درجه اهمیت زیادی برای مجموعه برخوردار است. درجه اهمیتی که قطعا برای دیگر هنرمندان این حوزه هم بوده و هست ولی برخی حساسیت ها باعث شده این تاخیر به وجود بیاید.»

رامبد جوان ادامه داد: «موزیک ویدئویی که برای این قطعه ساخته شده است، دوباره دچار تغییرات اساسی شده است و هنوز باب میل مجموعه نشده و همین دلیل باعث شده این قطعه منتشر نشود. چاوشی نهایت وقت و انرژی را برای تولید این قطعه صرف کرده و این اثر در بهترین حالت ممکن و با نهایت استانداردها در اختیار ما قرار گرفته است. بخاطر همین ما هم همه تلاشمان این است که در بهترین حالت منتشر شود. می خواهیم این اثر و موزیک ویدئو جوری منتشر شود که خود چاوشی هم وقتی آنرا می بیند، پیش خودش بگوید که دم شان گرم، قدر آهنگ را دانستند.»

جوان در توضیح شایعات حذف صدای چاوشی از خندوانه نیز گفت: «این موضوع که همیشه هر تاخیری که می تواند ده ها دلیل انسانی و فنی داشته باشد تفسیر به حذف می‌شود متاسفانه همیشه هست. ما دلمان می‌خواهد یک کار خوب تحویل مردم بدهیم. امیدورام طرفداران چاوشی هم به این شایعات توجه نکنند.»

رامبد جوان در انتهای صحبت های خود نیز درباره زمان قابل پیش بینی برای انتشار این اثر گفت: «من هفته گذشته به خود محسن چاوشی گفتم که حتما این هفته پنج شنبه پخش می شود و متاسفانه نرسیدیم و من بد قول شدم. پس الان هم چون نمی خواهم بد قول شوم، تاریخی اعلام نمی‌کنم. امیدوارم طرفداران چاوشی ما را هول نکنند. ولی صد در صد قول می دهم این اثر در بهترین حالت ممکن و با بهترین موزیک ویدئو منتشر خواهد شد و قطعا در اولین موقعیت این اتفاق می‌افتد.»

پیش از این چاوشی درباره قطعه «زندان» در گپ و گفتی اینترنتی با دوستدارانش در صفحه شخصی خود گفته بود: «همان طور که پیش بینی می شد، شعر و ملودی خنداونه که از اشعار مولانا است، شاد است اما موضوعش مرگ است.

تنظیم و میکس این قطعه توسط خودم انجام شده است و عادل روح نواز نیز به عنوان نوازنده گیتار در این قطعه مرا همراهی کرده است و پس از این کار، فرمت آثارم تا حدودی تغیبر خواهد کرد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 - 13:28

دیدگاه‌ها

سه شنبه 14 دی 1395 - 14:09

خوبه که قدر کار و صاحب اثر رو میدونه اقای جوان...

سه شنبه 14 دی 1395 - 21:46

عشق است چاوشی
و دیگر هیچ

پنجشنبه 16 دی 1395 - 11:50

کلا از خصوصیات هوادارایه واقعی اقای چاوشی صبوریه:)

دوشنبه 20 دی 1395 - 01:03

واقعا ریزش مخاطبان سایتتونو میبینید...دلیلش اینه ک دیگ صادق نیستید.جهت دار حرف میزنین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامبد جوان: به زودی موزیک ویدئوی محسن چاوشی برای خندوانه رونمایی می‌شود | موسیقی ما