برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهار سانس کنسرت خواننده «عکس قدیمی» به همت موسسه «آراد» برگزار شد
شب شهاب مظفری و هوادارانش
موسیقی ما - «شهاب مظفری» برای نخستین بار در تهران روی  صحنه رفت. اجرای زنده این هنرمند جوان طی شب‌های ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۳۹۶ و هر شب دو سانس، به همت موسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان» و «سعید سال افزون» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. ارکستری به رهبری «مهدی فردی» در این اجرا شهاب مظفری را همراهی کرد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده در شرایطی نخستین کنسرت‌هایش را برگزار کرد که تمامی بلیت‌های ۴ سانس آن در‌ کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رسیده بود. همچنین با توجه به استقبال قابل توجه به عمل آمده از سوی مخاطبین، موسسه آراد این کنسرت را برای ۲۳ تیرماه نیز تمدید کرد.
 
شهاب مظفری کنسرتش را با قطعه ریتمیک «حس عمیق» آغار کرد و پس از آن به خوش‌وبش با حضار پرداخت و گفت: « خدا را شکر می‌کنم که بالاخره امشب فرا رسید. سال‌ها بود که منتظر این شب بودم؛ شبی که من، شما و خدا در کنار هم باشیم و خاطره‌سازی کنیم.»
 
«تمومش کن»، «آی»، «تنهام بذار»، «پاییز»، «میگن که عوض شدی»، «برگرد خونه»، «عکس قدیمی»، «تو رو خواب دیدم»، «همش سی سالمه»، «تو بخند»، «پشیمونم»، «تلخ» و «منو ترکم نکن» دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند و شهاب مظفری کنسرت را با اجرای مجدد قطعه «میگن که عوض شدی» به پایان رساند.
 
کنترل صدا، تسلط در اجرا و مدیریت خوب صحنه از ویژگی‌های بارز شهاب مظفری در اولین اجرایش بود.
 
این خواننده که روی کاور قطعات و در پست‌های اینستاگرامش به دفعات عبارت «خدا با من است» را درج کرده، در طول اجرایش نیز این جمله را عنوان نمود و بارها خدا را شکر کرد. او همچنین چندین بار از همراهی مخاطبینش در سال‌های اخیر و از هم‌خوانی پرشور آن‌ها هنگام اجرای قطعات سپاسگزاری کرد.
 
 محمدرضا خانزاده، سینا شعبانخانی، بهنام بانی، حامد برادران، کامبیز طاهری، علی رهبری و آرین بهاری (پازل بند)، حسین سلیمانی، علی حق‌شناس، نیمان غفاری، عرفان علیرضایی، محسن افشانی، مرجان زنگنه، ترانه مکرم، علی یاسینی، امیر پدرام، آرش و مسیح و... از جمله میهمانان کنسرت شهاب مظفری بودند.
 
  

«مهدی فردی» موزیسین باسابقه‌ای که رهبری ارکستر «شهاب مظفری» را بر عهده دارد، پیش از این اجرا در گفت‌وگو با «موسیقی ما» توضیحاتی درباره همکاری با شهاب مظفری ارائه داد که در ادامه می‌خوانید:
 
به نظر من شهاب مظفری پکیج کاملی به عنوان یک آرتیست خوب دارد؛ او به لحاظ قدرت صدا، جنس صدا، تکنیک خواندن، تیپ  و استایل و از همه مهم‌تر احساس بسیار درست و واقعی، ستودنی است. شهاب هر چه می‌خواند از ته دلش است و به همین واقعاً تاثیرگذار است.
 
از میان خواننده‌هایی که با آن‌ها کار کرده‌ام، کمتر کسی بوده که موقع کار، این‌قدر من را تحت تاثیر قرار بدهد. اما شهاب واقعاً این‌طور است و علت اصلی همکاری ما همین بوده است. روزی که برای این همکاری با من تماس گرفته شد، از آن بسیار استقبال کردم. حدود دو سال به اختیار خودم از استیج موسیقی ایران دور بودم و در این مدت پیشنهادهای مختلفی از خواننده‌های معتبر را رد کردم؛ چراکه منتظر اتفاق ویژه‌ای بودم که هم به روحیات من نزدیک باشد و هم حرف جدیدی در مارکت موسیقی داشته باشد. به نظر من همکاری با شهاب مظفری همان اتفاق ویژه است و فکر می‌کنم به امید خدا و با کمک دوستان روزهای درخشانی در پیش داشته باشد.
 
تیم بسیار قوی‌ای پشت فعالیت‌های «شهاب مظفری» وجود دارد. موسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان» و «سعید سال‌افزون» در مدیریت و برنامه‌ریزی کارها به خوبی عمل کردند. همچنین سعی کردیم موزیسین‌های خوبی که از بهترین موزیسین‌های استیج ایران هستند را برای ارکستر انتخاب کنیم. ژانر شهاب مظفری، رمانتیک است و سعی کردم ضمن حفظ این ژانر، هیجان و چاشنی‌های لازم برای استیج را در کار بگنجانیم تا همه عزیزانی که به اجراهای ما می‌آیند راضی باشند؛ هرچند راضی کردن همه، کار بسیار سختی است اما ما کارمان را با این نگاه آغاز کرده‌ایم.

تمرین‌های گروه از دی ماه 95 شروع شد. در این مدت تغییر و تحولاتی در اعضای گروه داشتیم و این باعث شد مدتی کار متوقف شود. ضمن این‌که تلاش بر این بود که مجوز اجرای صحنه‌ای تمام قطعاتی که مردم دوست دارند اخذ شود که خدا را شکر برای بیشتر قطعات این اتفاق افتاد. همچنین قطعات جدید را هم برای اجرا آماده کرده‌ایم. وسواس زیادی به خرج داده شده تا همه سلیقه‌ها در نظر گرفته شود.
 
در حال حاضر در زمینه رهبری، سرپرستی و تنظیم قطعات ارکستر و نوازندگی پیانو و کیبورد با شهاب عزیز همکاری می‌کنم. اما صحبت‌هایی شده و قطعاً در آینده در زمینه ساخت قطعات استودیویی هم انشاالله با هم همکاری خواهیم کرد.»
 
امید فرهودنیا (گیتار باس)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، رضا معروف (پرکاشن)، نوید چرامی (پرکاشن)، امین قمی‌نژاد (درامز)، کسری خدیور (ویولن) و مجید قدیانی (کیبورد) سایر اعضای ارکستر شهاب مظفری بودند.

در ادامه عکس‌های «سارا عبداللهی» از این کنسرت را ببینید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 11:05

دیدگاه‌ها

شنبه 17 تیر 1396 - 15:09

کنسرت گریه

شنبه 17 تیر 1396 - 17:19

خدایی من زندشو شنیدم ، خیلی تسلط داره رو حنجرش ، من که دوسش می دارم❤❤❤

شنبه 17 تیر 1396 - 17:19

لطفا با بهنام بانی مصاحبه کنید

شنبه 17 تیر 1396 - 22:11

ماشالله به شهاب خان مظفری...تبریک جانانه ایشالله موفق باشی و منتظر همکاری ت و با چاوشی هستم

یکشنبه 18 تیر 1396 - 13:22

عاليه، اولين كنسرتش خيلي عالي با تسط كامل اجرا شد

دوشنبه 19 تیر 1396 - 08:37

آقا چاوشی تایید کرده تمامه دیگه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شب شهاب مظفری و هوادارانش | موسیقی ما