برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «قلک عنکبوتی» اثر صدرالدین و سینا حجازی منتشر شد
شعر و صدای پدر با موسیقی پسر
موسیقی ما - صدرالدین و سینا حجازی اولین آلبوم مشترک خود را با نام «قلک عنکبوتی»، روز جمعه چهارم خرداد با حضور تعدادی از هنرمندان در «خانه فرهنگ و هنر مانا» رونمایی کردند.
 
آلبوم «قلک عنکبوتی» اثر مشترک صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و پسرش سینا حجازی است که با شعر و صدای پدر و همراهی موسیقی متن و آهنگسازی پسر، به همت موسسه نشر و پخش جوان و موسسه «آوای حنانه» منتشر و روانه بازار شده است.
 
نیما جوان مدیر نشر و پخش «جوان» در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خرسندی از انتشار آلبوم «قلک‌های عنکبوتی» بار دیگر به موضوع کپی رایت و رعایت حقوق مادی آثار تأکید کرد و گفت: «امیدوارم همه ما در شرایطی باشیم که همواره نسبت به خرید قانونی آثار موسیقایی و رعایت کپی‌رایت وضعیت بحرانی بازار موسیقی ایران را بهبود بخشیده تا فرآیند تولید، بازاریابی و فروش محصولات موسیقایی در چرخه روان‌تری حرکت کند.»
 
صدرالدین حجازی شاعر و گوینده اشعار آلبوم «قلک عنکبوتی» که با ایفای نقش درسریال «کوچک جنگلی» در سالهای دور به شدت مورد توجه قرار گرفت نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مخاطبان در مراسم رونمایی از این آلبوم به بیان جزئیاتی از این اثر پرداخت.
 
سینا حجازی خواننده موسیقی پاپ و فرزند صدرالدین حجازی که آهنگسازی آلبوم «قلک عنکبوتی» را برعهده داشت در این مراسم  ضمن ابراز خوشحالی از انتشار این آلبوم از مردم خواست تا نسخه اصلی این اثر را تهیه کنند.
 
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون نیز که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور پیدا کرده بود،  ضمن بیان خاطره‌ای از همکاری خود با صدرالدین حجازی در طول سال‌ها فعالیت مشترک‌شان، از انتشار این آلبوم قدردانی کرد.
 
آلبوم «قلک عنکبوتی» متشکل از شعر و صدای صدرالدین حجازی به همراه موسیقی متن سینا حجازی است که به همت موسسه نشر و پخش جوان و موسسه «آوای حنانه» در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 14:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شعر و صدای پدر با موسیقی پسر | موسیقی ما