برنامه یاد بعضی نفرات
 
نیازی به تهیه و تنظیم شایعه ندارم!
مدیرعامل شرکت ایمان‌ هنر در جواب شایعه‌خواندن خبر حضور سامی یوسف در ایران گفت؛
نیازی به تهیه و تنظیم شایعه ندارم!
موسیقی ما- هادی قندی، مدیر عامل شرکت ایمان هنر، که مدتی پیش کنسرت‌های جشنواره‌ى موسیقی پاپ جزیره‌ى کیش را برگزار کرد، در جواب شایعه‌خواندن خبر «احتمال» حضور و اجرای کنسرت سامی یوسف در عید نوروز در ایران به خبرنگار سایت خبری- تحلیلی موسیقی ما گفت: «هیچ‌گونه نیازی به تهیه و تنظیم شایعه و اخبار کذب و همچنین تمایلی برای جواب به توزیع این شایعه نداشته و ندارم و تنها اعلام می‌کنم که مرور زمان همه‌چیز را روشن خواهد ساخت.»
روز دوشنبه‌ى هفته‌ى گذشته سایت موسیقی ما خبری مبنی‌بر احتمال حضور واجرای سامی یوسف، خواننده‌ى ایرانى‌الاصل در عید نوروز و در ایران، به نقل از مدیر عامل شرکت ایمان هنر- هادی قندی- داد که بلافاصله از سوی چندین سایت معتبر، از جمله سایت پربیننده‌ى «تابناک»، کذب خوانده شد. متن خبر کذب‌خواندن این سایت به این ترتیب تنظیم شده؛

در روزهای اخیر خبری تحت عنوان "حضور سامی یوسف در ایران" یا " کنسرت سامی یوسف در ایران " به مناسبت عید نوروز به صورت گسترده از سوی پایگاه ها و سایتهای معتبر خبری منتشر شده است.
در این خبر آمده است :
سامی یوسف خواننده‌ی ایرانی الاصل، برای اجرای یک کنسرت در ایران بر سر میز مذاکره نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی"موسیقی ما" این خواننده‌ی محبوب مسلمان که به واسطه‌ی اجرای ترانه‌های مادر، به سویم آمدی‌، محمد(ص) و... شهرتی جهانی دارد، احتمالاً در عید نوروز امسال میهمان هم‌وطنان خود خواهد بود.

هادی قندی مدیر عامل شرکت ایمان هنر در این رابطه به موسیقی ما گفت: «به‌منظور پاره‌ای از مذاکرات با سامی یوسف از او دعوت کردیم به ایران بیاید و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»

مهدی جهانگیر مدیر برنامه های سامی یوسف در ایران در گفتگو با سایت رسمی فارسی سامی یوسف افزود : این خبر واقعیت ندارد و شایعه ای بیش نیست. این خبر توسط مدیر موسسه ایمان هنر ساخته شده و در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفته است.
جهانگیر افزود، هیچ تماسی با سامی یوسف مربوط به حضورش در ایران نشده است و هیچ قول و قراری هم گذاشته نشده است.
(متن خبر کاملا از سایت تابناک نقل شده و هیچ‌گونه تغییر و ویرایشى روی آن صورت نگرفته)

این تکذیبیه‌ى فورى (!) در حالى است که اصلا سایت موسیقی ما خبر حضور یوسف در ایران را قطعی نکرده بود و فقط به نقل از مدیر عامل شرکت ایمان هنر، «احتمال حضور سامی یوسف در ایران» را ذکر کرده بود. حالا هادی قندی در جواب شایعه‌خواندن این خبر، برای سایت موسیقی ما نامه‌ای فرستاده که آن‌را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد:

بسمه تعالی

با عرض سلام ادب و احترام

نظر به پخش خبر، مبنی‌بر حضور خواننده‌ى شهیر ایرانى‌الاصل- سامی یوسف- برای انجام پاره‌ای از مذاکرات با اینجانب- هادی قندی- و حضور و اجرای این خواننده در ایران، برای عید نوروز و اتشار این خبر توسط سایت معتبر موسیقی ما را تایید می‌نمایم.
اما با توجه به درج خبری از سوی چندین سایت اینترنتی مبنی‌بر کذب خواندن این خبر باید به اطلاع همگان برسانم که اینجانب هادی قندی و شرکت‌ام «ایمان هنر» و با توجه به داشتن چندین سال سابقه‌ى بلند‌مدت در عرصه‌ى موسیقی و تهیه و تدارک کنسرت‌های مختلف، هیچ‌گونه نیازی به تهیه و تنظیم شایعه و اخبار کذب و همچنین تمایلی برای جواب به توزیع این شایعه نداشته و ندارم و تنها اعلام می‌کنم که مرور زمان همه‌چیز را روشن خواهد ساخت.

با تشکر

هادی قندی- شرکت ایمان‌هنر
منبع: 
تاریخ انتشار : جمعه 10 مهر 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

N.K
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

تشکر واژه‌ی حقیری است آن‌جا که کسی ابر سیاه شایعات را از روی صورت ماه حقیقت پس بزند.

تشکر واژه‌ی حقیری است آن‌جا که کسی دوستی را در حق دوستداران دوستش تمام کند.

تشکر واژه‌ی حقیری است آن‌جا که لطف کسی بیشتر از تشکر تو باشد.

و چقدر شیرین است که بدانیم حتی در ظالمانه‌ترین قضاوت‌ها حمایت‌های صادقانه‌ی دوستی همراه ما است.

و چقدر خواستنی است که حس کنیم هستند کسانی که نفس تنهایی را ببرند و این واژه را برایمان بی‌مفهوم کنند.

و چقدر خوب و دوست داشتنی است که این حمایت‌های صادقانه و این نهیج تنهایی به پاس دوستی صادقانه‌ای باشد.

جناب آقای هادی قندی مدیرعامل محترم موسسه فرهنگی‌هنری ایمان‌هنر،تشکر حقیر می‌شود اگر به شما تقدیمش کنم در برابر الطاف وخوبی‌هایتان و چقدر عظمت می‌یابد آن‌جا که به کار گیریمش تا بگویم که چقدر مدیونم.

بابت همه‌ی زحماتتان سپاسگزارم.

خبــرنگــار ایمــان‌هنـــر
کـــریمی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بایدم خبرنگارت تشکر کنه.فعلا دور دروغگوهاست.همه جا.اینجام روش.خود سامی تکذیب کرده تو تایید می کنی؟اوئن بیاد این همه راه اران برای صحبت؟؟؟خنده ات نمی گیره؟تو باید اگر صحبتی هست بری نه اون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

salam khedmate modir amele mohtarame iman honar nafare balayie man bayad bedoone ke faghat khabar negare shoma azatoon tashakor nemikone maham az shoma jenabe hadi ghandi tashakor mikonim be ghole khodetoon morure zaman hamechio roshan mikone nafar balayie man cheghad delesh por boode va be shoma fekr karde mitoone biehterami kone..bayad begam harfesho jedi nagirin harfe harfe shoma:HADI GHANDIYE .modir amele GOLE iman honar khaste nabashiiiii

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

man asheghe farzad hasani va hadiye ghandi hastam
khahesh mikonam mosahebe ham bearin
mishe lotf konid axaye farzad hasani ra ama jadidehm bearin

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیازی به تهیه و تنظیم شایعه ندارم! | موسیقی ما