برنامه یاد بعضی نفرات
 
رقابت نزدیک «حریص» و «رگ خواب» در بخش بهترین آلبوم پاپ سال 89
نتایج نظر‌سنجی بزرگ سایت موسیقی ما، 20 فروردین اعلام می‌شود؛
رقابت نزدیک «حریص» و «رگ خواب» در بخش بهترین آلبوم پاپ سال 89
موسیقی ما - نظر‌سنجی بزرگ سایت موسیقی ما به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. کمتر از یک هفته دیگر برگزیدگان این نظرسنجی که انتخاب کاربران سایت موسیقی ما هستند، معرفی خواهند شد.

تا این جای کار در بخش بهترین آلبوم موسیقی پاپ در سال گذشته، آلبوم‌های «حریص» (محسن چاوشی) و «رگ خواب» (محسن یگانه) رقابت نزدیکی برای کسب عنوان بهترین دارند. احسان خواجه‌امیری با آلبوم «یه خاطره از فردا» و همچنین آلیوم‌های «رمانتیک» (شهاب رمضان) و «کما 3 » (حمید عسکری) در تعقیب این دو آلبوم  هستند.

در بخش بهترین آلبوم موسیقی سایر ژانر‌ها نیز آلبوم‌های «شب جدایی» (همایون شجریان) و «همه اقوام من» (گروه رستاک) رقایبت بسیار نزدیکی دارند.

نظر سنجی سایت موسیقی ما تا روز 20 فروردین ادامه دارد. برای شرکت در این نظر سنجی این‌جا کلیک کنید.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بر خلاف این پست که گفته بود رقابت نزدیکه که هیجان ایجاد شه سلطان چاوشی اول شد با اختلاف فاحش مطابق معمول و شاگردش دوم شد و خواجه امیری سوم
سلطان چاوشی که همیشه مقام اول و پرفروشترین البوم واسه خودشه سه ساله این اتفاق هی تکرار میشه

پنجشنبه 17 آبان 1397 - 14:44
instagramha

احسنت درست گفتینه

5.215.155.220
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلام
حسین رضازاده وقتی تو یه مسابقه شرکت میکنه بقیه حریفا باید سر دوم سومی رقابت کنن! چاوشی عزیز دوساله بهترین آلبوم ایران رو داده بیرون این آلبوم که به فروش میلیونی رسید و مورد استقبال قرار گرفت از فروشش میشه اینو اثبات کرد! مطمئن باشید آلبوم13 بهترین آلبوم سال 90 میشه! چاوشی چی میکنه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

منم داشتم بحث می کردم سر همون موقع اقبالی و حامدی. که شاید اندازه سن خواننده های داخلی کار موسیقی کردن و خیلی ها اگرم دوسشون نداشته باشن با آهنگایی از اونا خاطره دارن در صورتی که خیلی ها هستن که حتی یه آهنگ از خواننده مورد علاقه منو شمارو اصلا نشنیدن و خوششون نمیاد .و اگر قشنگ بخونی نوشتم همون موقع هم اونا ادعا نمی کردن

منم اصلا برام اهمیتی نداره که بگین سلطان یا نگین من دارم در مورد این رفتار و بعضی(تاکید می کنم بعضی) از نظرات بی ادبانه شماها باعث میشه از کسانی که طرفدار چاووشی نیستن اما کاراشونو دوست دارن و در کنار خواننده ی مورد علاقشون کارای آقای چاووشی عزیز رو دنبال میکنن روز به روز کم بشه شما ها نماینده خوانندتون هستین که باید طرفدار واسه خوانندتون جمع کنین نه اینکه یه حلقه دور خوانندتون بکشین و کسی که مشتاق شنیدن این کاراست رو دفع کنین

همه چیز این سایت نظرسنجی نیست منی که ببینم طرفدارای یه خواننده مودب هستن و با منطق جواب شک و شبه ها رو میدن چهار تا جا بشینم میگم بابا عجب فلانی طرفدارایی داره و از کاراش تعریف میکنم و چهار نفر جذب میشن اما برعکسش....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

علیضا:
ببین عزیزم مدرک که توی همون پستی که ازش کپی کردی گذاشتن بچه ها
دیگه دنبال چی میگردی؟

اگه بحث سره ندیدن توه که مشکل ما نیست دوباره نظرات رو مرور کن شاید دیدی
ولی اگه بحثه فشاره که گره گشای مشکل تو ما نیستیم به قول یاسین ابه یخه
پس در هر 2حالت کاری از دست ما بر نمیاد اگه امکانش هست به ارگان های زیربط مراجعه کن دی:
-----------------
یاسر:
فروش 4/5 میلیونی حریص اثبات شده هست
لازم نیست که بیان همه جا جار بزنن مایی که طرفدارشیم میریم اطلاعات میگیریم
من خودم ایمیل زدم بهشون و گفتن که فروش در همین حدوداست
شما هم اگه باور نداری میتونی خیلی خیلی راحت و بی دردسر یه ایمیل بزنی تا برات توضیح بدن و قانع بشی
ما هرچی بگیم بعید میدونم امثال شما قانع بشن

ضمنا بحث سلطان واسه ما یه بحث عادی و پیش پا افتادست
خداییش خودت بگو وقتی یه خبرنگار به محسن میگه شاه مهره موسیقی انتظار داره طرفداراش چی بگن بهش؟
اگه خواننده شما هم با همچین القابی خطاب شد حق دارین بگین سلطان ولی تا وقتی که هیچکس لقبی که به خوانندتون میدین رو قبول نداره اون وقته که دادن این لقب خنده دار و ابلهانست
پس اینقدر تلاش نکن که ما نگیم سلطان چون به همون دلیلی که بالاتر گفتم وقتی یه خبر نگار میگه شاه مهره موسیقی اگه ما بهش نگیم سلطان ظلم بزرگیه

اره دادا قضیه اینه
داریوش و ابی یه زمانی که موسیقیشون به موسیقی ایران میخورد محبوب شدن ولی الان چون موسیقی به یه سمت دیگه ای رفته اونا خبری ازشون نیست و کمتر اسمی ازشون میاد
و به همین دلیلم هست که معین که از دسته ی همین خواننده ها بوده چند سالی بود اسمی ازش نشنیدیم ولی با اون تراک خاطره ها که سیروان براش تنظیم کرده بود دوباره یه چند وقتی اسمش افتاد سر زبونا
در کل همین داریوشی که مثال میزنی هم محسن چاوشی رو کلی قبول داره چون توی یکی از کنسرتاش که واسه ترک اعتیاد و این حرفا بوده اهنگ سنگ صبور رو توی سالن پخش میکنه
و همینطور میلاد اقبالی پسر داریوش هم هم توی کنسرت هم توی یه استودیوی کوچیک اهنگ خیانت رو میخونه
بخوان برات توضیح بدم یه 30 40 خط دیگه میشه ولی تا همینجا بسه
اگه بخوای بفهمی چی گفتم که میفهمی اگرم نخوای بفهمی چی گفتم هرچقدر دیگه هم توضیح بدم بازم نمیفهمی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

ایپی 94.182 ایپی خمیر بازی نیست عزیزم بتونی به هر شکلی درش بیاری اگر بود که ایپیتو تغییر میدادی که تابلو نشه که یاسر و سمین جفتتون یکی هستید
موزیک ما زد چند تا البوم در تعقیب و رقابت با البوم سلطان چاوشی هستن که بقیه دست به کار شن به خوانندشون رای بدن اقلا کمی اختلاف نزدیک کنن بدتر شد اختلاف فاحش تر و بیشتر شد که کمتر نشد اگه قبلا 70 درصد نظرات حریص بود الان شده 80 درصد
اخه کی یارای رقابت با سلطان چاوشی رو میتونه داشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلام
من نمیدونم نزدیک از نظر شما یعنی چی یکی دو اختلاف یا صد تا نیست که میگین نزدیک تو نظرات تشریحی حداقل 70-80 درصد نظرات حریص هست تو این نظرسنجی گوشه سایت هم که امتیازات مشخصه حریص با اختلاف زیادی نسبت به البومای یه خاطره از فردا و رمانتیک و رگ خواب بالاتره با متیاز 82

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

به به چه خبره اینجا....
می بینم که غیبت من هم شده...
منو هادی و یاسین یکی هستیم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
تا حالا محسن رو منکر می شدین حالا طرفدارای بی شمارش رو!!!!!!!!!!!!!!از ته دل براتون متاسفم

محمد از کرمان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

لطفا شان محسن یگانرو با این مقایسه های پوچ و بی ربط پایین نیارین... محسن یگانه رقابتی با کسی نداره...اگرم رقابتی هست در "اینترنت" وجود داره ...در دنیای واقعی از هر 100 نفر 80 نفر با محسن یگانه حال میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خیلی جالب بود این قضیه مرسی اقا اشکان
اینا خودشون میدونن با چه اختلافی عقب ترن من نمیدونم موزیک ما چرا به زور میخواد رقابت نزدیک جلوه بده یه جواب خشک و خالی هم نمیده بگه از کجا و چطوری این تیتر انتخاب کردن ما که بی منطق نیستیم که اگر رقابت نزدیک بود حرفی نمیزدیم و فقط رای میدادیم ولی وقتی که رقابتی در کار نیست اصلا نمیتونیم بیایم همچین تیتر و خبری رو قبول کنیم سلطان چاوشی صدرنشین بلامنازع موسیقی ایرانه و هیچکس به گرد پاش نمیرسه حتی خبرانلاین میاد به این نکته اشاره میکنه :
محسن چاووشی؛چهره سال موسیقی
در سال 89 آلبوم جنجالی محسن چاووشی بالاخره منتشر شد. دو سالی بود که طرفداران بسیار زیاد چاووشی منتشر "حریص" مانده بودند. در ابتدا قرار بود که این آلبوم با نام "حسود" روانهء بازار شود و حتی دموهای مختلف آن هم از سال گذشته روی سایت‌ها وجود داشت اما در نهایت با نام دیگری این آلبوم به بازار آمد تا در همان ابتدا جزو پرفروش‌های موسیقی پاپ ایران باشد. چاووشی که پیوسته در میان مخاطبان جایگاه ویژه‌ای داشته است کافی است تا یک حرکت موسیقایی انجام دهد تا دوباره به صدر جدول موسیقی پاپ برگردد. این خواننده در روز​های پایانی سال هم از سوی کاربران سایت خبرآنلاین به عنوان چهره سال موسیقی ایران معرفی شد.

این جمله رو تایید میکنم :
کافی است تا یک حرکت موسیقایی انجام دهد تا دوباره به صدر جدول موسیقی پاپ برگردد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بابک شبرو
این همه کارشناسیو از کجا آوردی ؟؟؟؟؟!!!!
بابا کارشناس بابا مردمی بابا زبون مردم بابا عمق دل مردم !!!!
دادا ش میدونتس مردم یعنی چندا آدم ؟ یکی ؟ دوتا ؟ سه تا ؟ نه دادا یعنی خیلی !!!!!!!!!
این خیلی هم یعنی خودش چاوشی !!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

مجبورید یه تیتر نادرست و غیرواقعی بزنید باعث اعتراض همه بشید ؟
چند روز پیش تو یه خبرگزاری دیدم نظرسنجی بهترین سریال نوروز گذاشته بودن بعد زده بودن رقابت نزدیک پایتخت و فلان سریال
بعد مثه الان کلی اومدن گفتن چیو رقابت نزدیک کجا رقابت نزدیکه همه میگن پایتخت و میگن بهترینه پایتخت رقابت کجا بود
الانم شده مثه اونجا همه گفتن حریص گفتین رقابت نزدیکه!!
البته یکی از دوستان حرف خوبی زد تیترای خبرگزاری ها و سایت ها زیاد اغراق میشه برای اینکه جنجال ایجاد کنن
شما هم برای همین این تیترو زدید ولی به جای اینکار میتونستید یه تیتر واقعی تر بذارید دیگه اکثرا شرکت کردن تو نظرسنجی و نتایج هم مشخصه الان که حریص البوم چاوشی با اختلاف زیادی در مکان اول طبق معمول هست و نفرات بعدی رو باید بشینید نظرات تشریحی رو محاسبه کنید تا ببینید کیا نفرات بعدی هستن چون به غیر از حریص بقیه البوما تقریبا نظرات مساوی ای دارند و اختلاف زیاد نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلطان سلطانه حتی اگه یه بدبخت بش بگه نیست
محسن چاوشی سلطانه و همیشه سلطان خواهد بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

رضازاده اگه قراره مسابقه بده دیگر شرکت کنندگان میدونن باید برسر دوم سومی رقابت کنند, همانطور که در دوسال گذشته تجربشو داشتیم چاوشی اول شد و امسال آلبومه حریص به فروش میلیونی رسید و قطعا اول میشه! درضم در جواب اون کسی که گفت طرفدارای چاوشی با چند آی پی تو نظرسنجی شرکت میکنن باید بگم فروش میلیونی آلبوم حریص نشون میده این آلبوم بی نظیر چقدر مورد استقبال قرار گرفته!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خیلی خنده دار و مسخره است که بخواهیم آلبومی مثل رگ خواب را با حریص محسن عزیز مقایسه کنیم.
دوستان و هواداران محسن چاووشی عزیز خواهشن،این طرفدارای یگانه رو اذیت نکنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

چه جالب آی دی من و یکی دیگه شبیه ولی توجه کن آی دی اون محمد از کرمان جاهای دیگه چیز دیگه ایه اینجا مطابق با یاسینه و هادی.حالا این سوتی بود که یکی از این 3تا داده و اون 2نفر دیگه وجود خارجی ندارن. 90% نظرهای هوادارای چاوشیم وجود خارجی ندارن چون فقط یه بار نظر میدن و بعد سجاد جواب همرو میده و بقیه سیا لشکرن.سجاد اعتراف کرد که اون بچه ها همه یکین چرا؟ چون با نظرش قبول کرد حرفمو .دوم اینکه خودشون نیومدن دفاع.اصلا چرا واسه جواب فقط سجاد میاد نظر میده؟چون بقیه وجود ندارن.با یک نگاه اجمالی به نظرای چاوشیا می فهمید که لحن همه یکیه.حتما امتحان کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا سجاد من نفهمیدم بالاخره این داریوشی که به حرفش استناد میکنین خوبه یا بده

از یه طرف میکوبیش از یه طرف به تاییدش مینازی و استناد میکنی ادم از دور خارج که نظرش مهم نیست هست؟

دوستای عزیز یه بار این بحث و تموم کنیم که وقتی یه خواننده مطرح و باسابقه کسی رو تایید می کنه این یعنی یه بزرگتر داره یا کوچیکترو تایید می کنه نه اینکه پس فردا اون بزرگتره هم فکر کنین زیر بلیته کوچیکست

اصلا نفس این مساله اینه که از فلانی صاحب سبک میپرسن این تازه کار خوبه یا نه واسه تایید شدنه اون تازه کاراست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

*
برترین خواننده سال 89 = محسن یگانه
*
برترین آلبوم سال 89 = رگ خواب ( محسن یگانه )
*
برترین آهنگساز سال 89 = محسن یگانه
*
برترین تنظیم کننده سال 89 = سیروان خسروی
*
برترین ترانه سرا سال 89 = روزبه بمانی
*
برترین قطعه سال 89 = سکوت ( محسن یگانه )
*
برترین نوازنده سرا سال 89 = فیروز ویسانلو
*
پدیده سال 89 = شهاب رمضان
*
برترین میکس و مسترینگ سال 89 = ایمان حجت

http://birmusic.in/1202-Best-Of-Iran-Pop-Music-89

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یه چیزیم بگم چون اگه نگم طرفداران نامحترم چاوشی فک میکنن دیگه تمام دنیارو گرفتن..!

یه ضرب المثل معروف هست که میگه :

خدا کوه رو میبینه روش برف میذاره

شما اگه تو دنیای واقعی اندازه یگانه و اقای شادمهر طرفدار داشتین حتما و حتما" جلو مردمو تو خیابون میگرفتین و به زور مردمو وادار میکردین چاوشی گوش کنن..!

شاید خنده دار باشه حرفم اما هیچی از اینا بعید نیست و اگه زورشون میچربید اینکارو میکردن

هرچی هستین توجه کنین دوستان "هرچی هستین در اینترنت و دنیای مجازیه" و اگرم پرفروش ترین میشین واسه همین تعصب الکیتونه که البومهای دیگران رو نمیخرین و البوم خوانندتونم هرکدوم 666 دونه میخرین تا نشون بدین تو دنیای حقیقی هم زیادین اما افسوس که از هر 100 نفر شاید با ارفاق بشه گفت 10 نفر با چاووشی حال میکنن...

حتی یه مجله به این مطلب هم اشاره کرده بود که حرفاشو اینجا میذارم و حرفامو تمام میکنم:

اجرای قطعات فیلم «سنتوری» در معرفی چاووشی به عامه مردم نقش پررنگی داشت.

سمیه قاضی‌زاده: هرجایی که در اینترنت قرار باشد کسی به کسی رای دهد و برنده‌ای در کار باشد، کافی است نام محسن چاووشی در لیست آمده باشد تا برندهء قطعی و بی برو برگرد آن نظرسنجی چاووشی باشد. اگر نظرسنجی در حوزهء موسیقی باشد می‌توانید شرط‌‌‌‌‌‌ بندی هم بکنید. می‌توانید امتحان کنید و ببینید، می‌توانید سری به وبلاگ‌ها و سایت‌هایی که نظرسنجی دارند بزنید و ببینید چاووشی کجا ایستاده است، می‌توانید به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص چاووشی این مطلب را در حالی بخوانید که می‌دانید چنین ادعایی بی‌پایه و اساس نیست و چاووشی همیشه برنده می‌شه! این در حالی است که نام چاووشی بیشتر در نظرسنجی‌ها یا انتخاب برترین‌ها در فضای سایبر است که برگزیده می‌شود و "بعید به نظر می‌رسد که در خارج از این فضا هم تعداد طرفدارانش به دیگر اهالی موسیقی بچربد".

"بعید به نظر می‌رسد که در خارج از این فضا هم تعداد طرفدارانش به دیگر اهالی موسیقی بچربد".

بازم میگم خدا کوه رو میبینه روش برف میذاره..!هیچوقت حرفم رو فراموش نکنین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دوست عزیز که داری به عنوانی که یه خبرنگار به آقای چاووشی استناد می کنی اون خبر نگار به خدا یه آدمی هستش مثه من و شما حرفش وحی منزل نیست که بیاین به استنادش بگین اون گفت شاه ماهی پس ما میگیم سلطان

فلان خبرنگاری که از آقای چاووشی بدش میاد میاد و انتقاد میکنه (درست یا نادرست) و نسبت های بدی میاد به خواننده میده پس یه سری بیان بگن فلان خبرنگار کوبیده پس ما هم شروع کنیم نسبت های بد دادن ؟؟؟؟ این دو حرکت به نظرت عاقلانه است ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اومدم یه چی بگم به آقای امید مرادی یاد جواب استاد افتادم که مجله ی اتفاق نو گفت افتادم !!!
مجله اتفاق نو از استاد پرسید چرا جواب این منتقدهایی که خیلی غیر محترمانه با شما برخورد می کنند را میدید !!!!
استاد جواب خیلی قشتگی بهش داد
گفت خودت داری می گی غیر محترم ! مگه من آدم غیر محترمی ام که بخوام جواب این افراد رو بدم !!!!!!!!

حالا امید جان این جوابیه ی استاد رو هم از طرف همه ی طرفداراش مد نظر خودت نیگه دار!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

فقط محسن یگانه

یه سوال !

چرا انقد جوسازی میکنید ؟

بابا بزارید معلوم شه بعد ... بگید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خواهش میکنم نظر من ثبت بشه......
این که نشد نظر سنجی. طرفداران چاووشی ظاهرا همه بیکارن همه از صد سیستم توی این نظرسنجی شرکت میکنند. اساس کار ایراد داره... کاش فروش البوم و دانلود ها ملاک شما میبود.... این نظر سنجی ها معتبر نیست.البوم یک متقلب با اهنگ های دزدی از گروه کولی ها....صدای دزدی... سبک دردی ....بهترین البوم شده! چون طرفداراش بیکارن هر روز تو نت هستن... در سال های بعد ملاک را تغغییر دهید که خواننده ی که جرات اجرای زنده رو نداره بهترین خواننده سال نشه... از بس صدای واقعی اش متفاوت هست با اونی که میخونه! متاسفم برای این طرفداران بی منطق .... که فقط چاووشی چاووشی میکنن و از توانایی واقعی اش بی خبرند.... بابک جهانبخش هم توانا تر از این اقا هست..همچنین .صادقی فرزین یگانه خواجه هامیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خیلی جالب تویه اینجا چقدر راحت تهمت زده میشه البته شما عادت کردین هی واسه اینو اون تهمت میزنین آقای بابک شبرو بنده رو اینجا همه میشناسن فک کنم شما هم یادته سر ژاکت باهم کلی دعوا کردیم بنده از شما میخوام به نظرسنجی نگاهی کنید بنده اشکان جبرئیلی هستم اسمم اونجا ثبت شده و آی پی مم هست حتی آدرس ایمیلم ...
خوب نیست وقتی آدم از چیزی اطلاع دقیقی نداره بیاد و تهمت بزنه آقای امیر مرادی هم که واسه بحث های من جوابی نداشت بحث رو عوض کرد امیر خان مرادی امیدوارم با حل این موضوع جوابای منم بدی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یاسر حان کاملا موافقم.
من خودم الان که آلبوم حریص اومده واقعا میگم علاوه بر اینکه یکی از سطح بالاترین آلبومهای دهه اخیر بوده بلکه بهترین آلبوم این چند سال اخیر هم بوده.ولی جالب اینجاست که نمی دونم چرا بچه ها از خاص بودن بدشون میاد!من حاضر بودم آلبوم آقای چاوشی 1 نسخه بفروشه ولی خودم که موزیسینم بفهمم که این آلبوم فوق العاده سطح بالاست.
ولی همه همش میگن این آلبوم اینقد فروش کرده و از این حرفا...بابا به خدا این درست نیست.
یعنی واقعا اینم که میگن سلطان،طرفدارای کسای دیگه رو تحریک میکنن که بیان علیه محسن خان نظر بدن.با اینکه واقعا سره ولی با این کارای بچه ها خود محسن هان ضربه میخوره.
اینم بار هزارم!!!
عاشق موسیقی عمیق چاوشیم!واقعا کار حریصش و دوس دارم..عالیه..ولی بسه..خواهشا بسه.جو و اینقد نشورونین.برا خودمون بده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

البوم حریص با هیچ البومی قابل مقایسه نیست و با اختلاف زیاد طبق معمول چاوشی اول میشه
این نتایج احتمالا به استناد به نظرسنجی گزینه ای گفتید که با استناد به اون هم اختلاف اول و دوم خیلی زیاده الان حریص حدود 7000 رای با اختلاف 3000 رای نسبت به نفر دوم در صدره با کسب 60 درصد ارا و بقیه البوما رو هم 40 درصد ولی خوب تو نظرسنجی گزینه ای سنتی مشاهده میشه اختلاف نفر اول و دوم هشت رای هست فقط به این میگن نزدیک و حرفتون درسته
البته این نظرسنجی گزینه ای رو اصلا قبول ندارم چون تقلب توش زیاده ولی کار بکری که سایت موزیک ما کرده و باعث شده نظرسنجیش خیلی معتبر باشه و متمایز باشه از سایر نظرسنجی ها نظرسنجی تشریحیش هست که در این نظرسنجی امکان تقلب در حد کمتر از 5 درصد هست ( نمیشه گفت صفر درصد )
که تو نظرسنجی تشریحی نظرات گویاست و مشاهده میشه که حریص رای اکثر کسایی که شرکت کردند رو شامل میشه
مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یه مطلبی میخوام بگم بدون تعصب :

خدا وکیلی آلبوم حریص با بقیه آلبومای دیگه مقایسه کنین
مثلا با رگ خواب .
آیا نو آوری که حریص داره رگ خواب داره ؟

خداییش شعرای حریصو میذارید پیش رگ خواب ؟
آخه این کجا و آن کجا

تنظیم ها که دیگه هیچی . باید تبریک گفت به چاوشی به خاطر پیشرفت زیادش در تنظیم .

کلا شعرای چاوشی همش با معنی اند واسه همینه که همیشه تکه .

حریص تو 1 ماه 4.5 میلیون فروخت رگ خواب تو 6 ماه 1 میلیون .
حالا میخواین تقلب کنین بکنین چون واسه ماها معلومه کی اوله !!!

زنده باد سلطان صدا محسن چاوشی که خواننده های لس آنجلسی هم پیشش تعظیم کردند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اینم نتایج نظرسنجی گزینه ای تا الان :
http://myshare.ir/files/uonm09lqmxwuj6yt7hl9.jpg
سلطان با 64 درصد ارا و اختلاف بیش از 5000 هزار رای با نفر دوم در صدره
و در نظرات تشریحی هم که مشخصه دیگه از هر ده نظر 9 تاش حریصه و یکیش به بقیه البوما و یه نکته خنده دار که تو این دو سه روز به خصوص دیده شد اینه که یکی دو تا طرفدارای م.ی دیدن اختلاف به شدت فاحشه و دیگه اصلا کسی بهش رای نمیده میرن با دو سه اسم مختلف پشت سر هم نظر میذارن
مثلا الان دو نظر اخر :
محمد حسین عمرانی فرد
188.158.14.43
علی زابلی
188.158.14.43
عجب بساطی شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

کجا رقابت نزدیکه؟
تو هر سه نظرسنجی سلطان چاوشی با اختلاف فاحشی در صدره
نزدیک کجا بود ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلام
خداییش شما به اختلاف چی میگید پس کل نظرات پشت سر هم میگن حریص بقیه نظرسنجی هاتون که اختلاف مشخصه و واضح شما همه البوما رو گفتید که در تعقیب حریصن و رقابت نزدیکه !!! لابد فردا تیتر میزنید حریص در تعقیب بقیه البوما !!!
ولی بی شوخه خدایی کجای رقابت نزدیکه؟
اره برای دوم شدن بین بقیه البوما رقابت نزدیکه ولی مقام اول که مشخصه تکلیفش اختلاف دیگه چقدر ؟
یه جواب بدید دیگه این تیتر چجوری ساختید خدایی من هنوز تو کفم ؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دانلود تبریکی علیرضا عصار به مناسبت عید نوروز را در وب سایت رسمی علیرضا عصار بشنوید
www.alirezaassar2.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آخ جون alireza_just_yeganeh

هرکی دیگه اینو میگفت میگفتم ولش کن...نیاز به جواب دادن نداره...اما چون تو گفتی تو هم که میدونی من عاشق کل کل کردن با تو هستم...

قول بده که نری...مثل مرد بیا کل!!

گفتی مدرک...به اندازه کافی مدارکشو براتون رو کردیم...تو همین صفحه هم بروبکس هم اخبار سایت گنجارو گذاشتن...هم فشار ورزشی نویسانرو...هم اتفاق نو...
ما قبلا زیاد این مدارکو بهتون نشون دادیمو زخمتونو تازه کردیم...از اونجایی که به "انسان" یه بار یه حرف رو میزنن اگه ما بازم بیایم برای تو مدارکو بزاریم یه جورایی به انسان بودنت توهین میشه....!!!!
مارو هم که میشناسی توهین موهین تو کارمون نیست...کلکل سالم!! looolll
شما به انتخاب مجله رونا که همه میدونن اول اسفند یا 29 بهمن انجام شد دارین مینازین...آلبوم سلطان که تازه اول اسفند منتشر شد...انتخابی که سلطان هنوز آلبومی نداده بود و به قول معروف شما جدال با امثال رضا عنایتی ، سیاوش کاظمی ، سهیل تهرانی رو بردین!!!!!!واسه این دارین افتخار میکنین...ببینید چقدر دیگه شماها ضعیفین که به این مینازین!!!!
از اون بدتر خود خوانندتونه که تو کنسرتش فریاد میزنه این قضیه رو که مجله رونا منو به عنوان مرد سال انتخاب کرد...شاخ رضا عنایتی و سهیل تهرانتیو شکوندم....!!!
از همچین خواننده ضعیفی همچین هوادارای ضعیفتری به دور نیست...
تازه اینکه خوبه...یه چیزی در مورد فیسـبوکش میدونم که منی که هوادارش نیستم عارم میاد به زبون بیارم....
واقعا برای موسیقی ای که این آقا بعد سلطان که از صدر موسیقی تکون نمیخوره با چند خواننده دیگه سر نفر دوم سوم بودن رقابت داره و همچین حرکتی تو فیسـبوک میکنه باید تاسف خورد...

تو هم به جای اینکه سعی کنی منحرف کنی قضیرو برو دنبال آب یخ بگرد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

احسان جون فقط کم مونده بود اسم خواجه امیری رو بیاری فروش البوم سه تا خوانندتو بذار روی هم تازه میشه یک دهم فروش یکی از البومای سلطان چاوشی
خواجه امیری ده تا رای اورده ؟ الان طرفدار دانیال شهرتی میاد اینجا
عزیزم سلطان چاوشی تو 99 درصد نظرسنجی ها اول شده اگه میتونی برو ایپی بساز ببینم تو یه نظرسنجی میتونی خوانندتو بین 5 نفر اول داخلم جا بدی ؟ تا هر چی میشه همینو بلدی با ایپی سازی هم سه سال پیاپی پرفروشترین البوم سال و سال 89 بوسیله حریص رکورد فروش هم شکست حتی روزنامه ورزشی نود هم دراین باره نوشت :

در امد محسن چاوشی دو برابر دستمزد سید مهدی رحمتی
http://025.img98.net/out.php/i211813_aae3661300373903.jpg

طبق آخرین اطلاعات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آلبوم " حریــــص " با صدای محسن چاوشی با رکورد خیره کننده و کم نظیر ، مقام اول را در فروش کسب کرد .طبق آمار دقیق فروش این آلبوم نه تنها در سال 1389 ، بلکه در دهه 80 بی نظیر بوده است . تا قبل از انتشار آلبوم حریص هیچ آلبومی در سال 89 فروش بیش از 400 هزار نسخه نداشته است ! گفتنیست این برای سومین سال پیاپی است که آلبومی از محسن چاوشی پرفروشترین البوم سال میشود
http://up.iranblog.com/images/s76wnm3mw2r6oijza6b.jpg
تو نظرسنجی خبرانلاین که از بزرگترین خبرگزاری های ایرانه چهره سال موسیقی شد :
محسن چاووشی چهره سال موسیقی ایران
http://www.khabaronline.ir/news-137478.aspx

البوم احسان خواجه .ا حتی یک پانزدهم البوم سلطان چاوشی هم فروش نکرده با اینکه همش تو تلویزیون و در حال خوندن تیتراژ و بوسیله تیتراژ هم اندکی معروف شده
عجبا هر کی میخواد خوانندشو تبلیغ کنه متوسل میشه به سلطان چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

الکی حساس نشو حساش نشو
جو ندید الکی
شاید بشه برای البومای «شب جدایی» یا «همه اقوام من» بشه گفت رقابت نزدیک ولی برای حریص نسبت به بقیه البوما اصلا زشته جلو بچه ها این کلمه نزدیک به کار ببرید اره
همینطور که برای فروش البومای سلطان چاوشی با بقیه البوما نمیشه اصلا مقایسه کرد و ذره ای بشه گفت نزدیک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

just yeganeh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

فقط حریص از سلطان محسن چاوشی که برای سومین سال پیاپی شد پرفروشترین و رکورد فروش شکست
من الان نظر دادم و نظرات هم یه نگاه سطحی انداختم رقابتی ندیدم اکثرا به حریص رای داده بودن البته تیترهای خبرنگاری اغراق شده هست معمولا و برای حساسیت موضوع تیترهایی با این عنوان انتخاب میکنند رقابت وقتی نزدیک و پایاپای میشه به حساب اورد که خیلی درصد و نظرات به هم نزدیک باشه الان من هر 10 نظری که مشاهده میکنم 9 تاش حریصه و یکیش به بقیه البوما ایا به این میگن رقابت نزدیک؟
البته من سایت موزیک ما رو خیلی دوست دارم ولی تو این مورد نظرمو خواستم بیان کنم تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

جک میگید؟
رقابت نزدیک؟
اگه منظورتون اون نظرسنجی گذینه ایه که اتفاقا اصلا نزدیک نیست
و نظرسنجی بدون تقلبتون همین تشریحیه هستش که میبینیم چقدر نزدیکن!!!!!!!!!!!!!!
رای های کل خواننده های دیگه هنوز اندازه حریص نشده اون وقت اسم البوم دیگه ای رو کنار حریص میارید
واسه اینکه فکر کنن نظرسنجیتون مهمه راه های دیگه ای هم هست!

MEJ
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

کجا نزدیک به همه

چرا الکی میگید

همه نظرات آلبوم حریص رو برگزیدن

اون نظر سنجی پایین پایین صفحه هم هر کدومو انتخاب میکنیمو رای میدیم میگه مجاز به اجرای عملیات نیستید !!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

حریص با بقیه قابل مقایسه نیس.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

kasai ke darbare chavoshi nazar dadan bedoonan ke musicema midone aksare nazaraye haris tavasote ye nafar dade shode pas alaki jav sazi nakonid chon khodeton ham midonin ke darin ba taghalob nazar midin.nazarate injam ye nafar ba chan ip dade.ye khatere az farda ba foroshe alish aval nashe bad haris aval she?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

باز هم یه مطلب ... دیگه
یه سوال داشتم :
احیانا نظرسنجی چهارمی وجود داره که ما بی خبریم و تو اون رقابت نزدیکه ؟
الان ما سه نظرسنجی میبینیم تو این سایت :
1-یکی نظرسنجی صفحه اصلی سایت که مشاهده میشه در سمت راست :
که البوم حریص با اختلاف 30 امتیازی که اختلاف زیادیه در صدر جدوله
2- یکی نظرسنجی گزینه ای هست که من تا حالا نتونستم رای بدم و همش میگه شما مجاز نیستید ولی نتایج پریروز از طریق عکسی دیدم که با اختلاف حدود 3000 رایی اول بود البوم حریص ولی نتایجش عجیب غریب بود مثلا نفر اول با دوم و نفر دوم با سوم اختلاف زیادی داشتند و کلا نتایجش خیلی عجیب بود و معلومه دستکاری و مورد اعتماد نیست
3- نظرسنجی تشریحی که با یه نگاه ساده هر کسی متوجه میشه که 80 درصد نظرات متعلق به حریصه
حالا نمیدونم نظرسنجی دیگری در جریانه که کسی خبر نداره به غیر اینا ؟ شاید اونجا رقابت نزدیک باشه خدا داند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دقیقا منظور شما از رقابت نزدیک تو کدوم نظرسنجیه؟؟؟؟
loooooooooollll
تو این نظرسنجی که چندهزارتا رای اختلاف هست بین سلطان چاوشی و نفر دوم....
کجای این رقابت نزدیکه؟؟؟؟
آلبوم حریص سلطان چاوشی بهترین آلبوم تاریخ موسیقی ایرانه...
آلبومی که رکورد فروش 4/5 میلیون نسخه ای میزنه تو کمتر از یک ماه حتما بهترین آلبوم تاریخه دیگه...
بهترین آلبوم تاریخ هم رقابت نزدیک سرش نمیشه....
چند هزار رای اختلاف و رقابت نزدیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟ loooollll

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلام این قدر جو سازی نکنین درسته که محسن چاوشی آلبومش عالی بوده ولی محسن یگانه به عنوان بهترین خواننده ی پاپ 89 انتخاب شده پس آلبومش اوله این قدر هم به خودتون فشار نیارین .زور الکی هم نزنین .آن چه عیان است چه حاجت به بیان است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خواهشاً بی انصافی نکنید!
احسان خواجه امیری هر چی داره از تیتراژ داره؟؟ تو رو خدا انصاف داشته باشید. درسته که ایشون تیتراژ زیاد داشته اما بودن کسایی که چند برابر ایشون تو تلویزیون دیده و شنیده شدن اما به یک دهم موفقیت ایشون نرسیدن.
اگه احسان خواجه امیری توانا نبود نمیتونست بین مردم جا باز کنه. اینو قبول کنید!
هر جا کنسرت داره چه تهران، چه دورترین شهرستان و چه انگلیس و لندن و غیره بلیطاش به چشم به هم زدنی فروش میره. یه بار پیگیری کنید تا متوجه بشید!
هر کس میتونه نظر خودشو داشته باشه و هیچکس نباید برای طرفداری از خواننده مورد علاقه ش دیگری رو خراب کنه و چیزی رو بهش ببنده که حقش نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بابا چی میگید !!!!!!!!!!؟؟/دلتون خوشه ها . . . . . . . .این خبرنگارا الکی میخوان جو بدن . . . والا چیزی که ما تو سایت خودتون میبینیم کاملا با این خبر شما در تناقض است . . حریص با اختلاف فاحشی در صدر قرار دارد. . . با اعتبار خودتون بازی نکنید . . !!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یعنی همه کار کردین بازدید سایتتون بره بالا دیگه همین مونده سلطان چاوشیو بیاین نزدیک این و اون کنین رقابت ایجاد شه متاسفم برات ای سایت ساده !

میتونی تایید کن !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

" طبق آخرین اطلاعات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آلبوم " حریــــص " با صدای محسن چاوشی با رکورد خیره کننده و کم نظیر ، مقام اول را در فروش کسب کرد .طبق آمار دقیق فروش این آلبوم نه تنها در سال 1389 ، بلکه در دهه 80 بی نظیر بوده است . تا قبل از انتشار آلبوم حریص هیچ آلبومی در سال 89 فروش بیش از 400 هزار نسخه نداشته است ! "

خوشحال میشم اگه واسه حرفت مدرک یا منبعی رو کنی

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

man khodam albume harise chavoshio dost daram , vali tarafdarie fahesh in site az aghaye chavoshi vaghean jalebe ,be nazare man nazar sanjie dorosti nist ,ye chize dige ham vasam jaleb bod ke bazi az albumha emtizeshon kam mishee , emtiaz manfi ham dariiim???

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

این تظر سنجی ای که میگین دوستان چاووشی دوست اصلا ارزش سر و دست شکستن نداره

انقدر اطمینان دارین به حرفاتون آدم احساس میکنه کاسه ای زیر نیم کاسه است

من خودمم چاووشی رو دوست دارم و براش احترام قایل هستم

اما هیچ جای دنیا هیچ بنی بشری ادعای سلطانی تو موزیک یا هر هنری نداره

این نظر سنجی هم اصلا ملاک خوبی نیست چون هر روز میشه بهش رای داد این نمیشه نظرسنجی معتبر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اما دوستان عزیزی که دم از فروش 4میلیونی میزنین

واقعا این حرفو باور میکنین تو مملکتی که کپی کردن توش بیداد میکنه 4میلیون نسخه بفروشه ؟؟؟

دوستان عزیز تو تاریخ سی و جند ساله انقلاب هیچ وقت آمار فروشی برای فروش آلبوما داده نمیشه یعنی اصلا سیستم ارشاد اینجوریه که آماری برای فروش اعلام نمی کنه اصلا همچین ادعایی خلاف واقع هستش

مثلاشم آلبومای پرفروشی مثل آلبوم شادمهر هستش که من هنوزم صفهایی برای خرید آلبوم جلو مغازه ها کشیده میشد یادم نمیره اما همش با حدس و گمان در مورد نسخه های فروخته شده حرف زده میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خواننده هایی مثل اقبالی و حامدی که یک زمونی هر بنی بشری تو ایران آلبوماشونو گوش میدادن و ورد زبون همه بود طرفداراشون هیچ وقت ادعای سلطان بودن و سر بودنو این بحثارو نکردن چه برسه الان که اونقدر سلیقه ها متفاوت شده و خواننده زیاد شده که این ادعا مسخره به نظر میاد

بیاید به سلیقه هم احترام بذاریم از خواننده ای که ده نفر دوسش دارن و خواننده ای که یه عده ی زیادی هواخواهش هستن قابل احترام هستن و بحث در مورد موسیقی و بهترین بودن یه نفر ابلهانه ترین کاره

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

فقط و فقط سلطان محسن چاووشی.محسن جان واقا دوست دارم .وقتی صداشو می شنوم اروم اروم می شم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا بهنام عزیز که اون تیتر ابلهانه روزنامه ورشی :دستمزد چاووشی از رحمتی بیشتر است و زدی

هر انسان عاقلی که دنبال موسیقی بوده باشه به این ادعا فقط میخنده

عزیز آلبوم با یه قرارداد فروخته میشه به شرکت شرکتم nتومن با خواننده قرارداد میبنده و بستگی داره رو چه عددی توافق کنن و بعد تبصره میزارن که بره تکثیر سری دوم دوباره این مبلغ اضافه به خواننده تعلق میگیره

بعد اون اومده گفتی البومی 1500 تومن بعد چرتکه انداخته میشه انقدر پوله از رحمتی بیشتره

سود مغازه دار +هزینه تکثیر و پخش+هزینه تبلیغات+باج سبیل به سایت های موسیقی که آلبوم رو نذارن واسه دانلود+هزینه چاپ و طراحی جای آلبوم+سود شرکت اینا از امدادهای آسمانی میرسه ؟

کاش یاد بگیریم قبل از حرف زدن و همین طور باور کردن یه کم تحقیق کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

موسیقی ما یه چیزی گفتی حتی طرفدارایه یگانه هم تعجب کردن که شاید واقعأ رقابت نزدیکه!
ولی 20 فروردین که خواستین نتایج رو اعلام کنید:
تیتر نزنین نگین که "در رقابتی نزدیک حریص بهترین البوم شد"
من خودم وقتی نتایج رو خوندم تا دو ساعت همه چی رو حریص میدیدم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یاسر جان یه نظر بدی کافیه لازم نیست برای اینکه نظرت به چشم بیاد ده تا نظر پشت سر هم بدی صف خرید برای کی درست شده ؟ الان طرفدار حمید خندان میاد میگه برای حمید خندان صف درست شده بود بگو طرفدار کدوم خواننده ای الکی اسم بقیه رو نیار وسط که بگی بی طرفی
الان سه ساله پرفروشترین البوم سال ماله سلطان چاوشیه هر سه سالم اعلام شده مجلات مختلف و سایت های مختلف امسال از منابع مختلف اعلام شد که البوم رکورد فروش شکونده چرا بقیه نمیرن این حرفا رو بزنن چون میدونن بهشون میخندن ولی ما میدونیم شده و میگیم و مدارکشم داریم
علیرضا جاست یگانه تو کلا عادت داری صد بار یه حرف تکرار کنی و صد بار برات مدرک رو کنن ؟ شما اول یاد بگیر با چند اسم مختلف نظر ندی بعد بیا سر این مسائل با هم بحث کنیم :
http://myshare.ir/files/8is7z5l3ifw42hfskxa9.jpg
http://myshare.ir/files/hbc51f2maf8f305a6lbw.jpg
http://myshare.ir/files/jflqpst6l5p5kllvimek.jpg
این سه تا شمایی دیگه ؟ چرا با چند اسم نظر میدی ؟ دیشب ساعت 22:44 اسمت علیرضا بود 8 دقیقه بعدش شدی سعید ؟ نمیخوای بگی که یه دفعه از پشت pc پاشدم داداشم اومد رای داد به همونایی که من رای دادم ؟
مدیران عزیز موزیک ما کمی دقت کنید برای همینه میگیم این تیترا رو انتخاب میکنید بعضیا جوزده میشن این کارا رو میکنن حالا معلوم نیست چند تا نظر داده با اسم های مختلف
مرسی موزیک ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بابا یه چی بگید که به عقل بگنجه !!!!!!!!!
رقابت رگ خواب با حـــریــــص !!!!!
اونم از نوع نزدیک ؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!
من نمی خوام بی احترامی کنم ولی انگار اشتباه لغوی کردید فک کنم !!!!!!!
فک نمی کنم در مورد آلبومی باور نکردنی همچون حریص بشه این جور جملاتی رو بکار برد !!!! نتنها که نمیشه همچین فکری رو کرد که حتی دور از ذهنه !!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

همه جا ما طرفدارای سلطان چاوشی رو به متعصب بودن متهم میکنن ولی میخوام یه چیزی بگم درسته که تعصب باعث میشه یه نفر از عقلانیتش کمتر استفاده کنه ولی همه تعصب ها ریشه عقلانی دارن به نظرم اگه خواننده های دیگه یا طرفداراشون دنبال پیدا کردن دلیل این همه تعصب که به نظر خودم مهمترینش ترانه های فوق العاده حسین صفا و امیر ارجینی و ارتباطی که خود محسن با اونا برقرار میکنه است برن خیلی زودتر پیشرفت میکنن تا اینکه بخوان ما رو به تقلب متهم کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دوست عزیزیی که فکر میکنی من چند تا نظر دادم تا کامنتام به چشم بیاد عزیز من چند تا نظر دادم که دوستایی که میان میخونن خسته نشن یه نظر طولانی رو بخوان بخونن منم کسی نیستم که بخوام زیاد نظر بدم که به چشم بیام عینک بد بینیتونو بردارین دوست عزیز

من فارغ از این که طرفدار کدوم خوانندم دارم میگم این بحث راه به جایی نمیبره موسیقی کاملا سلیقه ای هست

سجاد عزیز شرکت واسه جنجال سازی واسه آلبوم خودش و قراردادی بعدیش همه نوع آماری میده حرفشون وقتی سند میشه که معتبر باشه بره رو صفحه سایتشون نه با یه ایمیل به جنابعالی یا حرفای بحث تو فروم سایت گنجا که یه عده آدم مینویسن یا فلان روزنامه سند باید محکم باشه نه حرف

آقای چاووشی عزیز فیس بوک دارن یه نقل قول بزارن از خودشون که 4میلیون فروخته حرف ایشونم میشه سند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یاسر اول بگم که اونی که تو تو ذهنته احتمالا صف نونوایی بوده که قاطی کردی!!
اما در مورد فروش 4/5 میلیون نسخه ای:
درست نیست که من برات توضیح بدم چون خودت عقل و شعور داری سوادم که داری اون خبر روزنامه رو بخونی همه چیو توضیح داده...
اما من مجبورم به تمام چیزایی که گفتم داری توهین کنم و خودم برات توضیح بدم...
اولا که قیمت هر آلبوم رو 900 تومن حساب کرد...یعنی همه چیزایی که گفتیو حساب کردن و از 1500 کم کردن...تازه خیلی اغراق آمیز کمش کردن...
دوما پول بابت فروش آلبومارو کی گفته دادن به محسن...اگه اون چیزایی که گفتمو داشته باشی که احنمالا داری چون تو این دورو زمونه کسی بیسواد نیست که دوباره بخون که گفته از 4/5 میلیارد پول جمع شده 1/5 میلیارد به محسن رسیده که این یعنی دوبرابر قرارداد سید مهدی...

خیلی ساده بود....در حد اول دبستان توضیح داده بود....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من به عنوان کسی که موسیقی خوب گوش میدم و اخبار موسیقی رو مکررا دنبال می کنم واقعا از این داستان سلطان این و سلطان اون خسته شدم ! اینقدر خسته شدم که اینبار خودم رو مجبور کردم این نظر رو بنویسم .

دوست عزیز ، دوست محترم ، لطفا بس کن ! هر سایت موسیقی و تحلیلی رو که نگاه میکنید صحبت از سلطان های موسیقی است . تا کی می خواهید به این رفتار ادامه بدهید ؟ توی همین مطلب تعداد زیادی از نطرات با یک آی پی ثبت شده . همین آی پی و یا آی پی هایی در همین محدوده در سایت های دیگه هم نظر ارسال میکنه . اسطوره موسیقی ایران ، صدای آسمانی ، سلطان بزرگ ، استاد ، پیغمبر ! بزرگترین های موسیقی در دنیا (و نه ایران) هم از این القاب استفاده نمی کنند و طرفدارانشون هم از این القاب براشون در نظر نمی گیرن.

چه سایت "موسیقی ما" سلطان X رو به عنوان خواننده محبوب و برترین خواننده معرفی کنه و چه خواننده محبوب من رو ، باز هم من هیچ وقت به صدای سلطان X گوش نمی دم .

چرا فکر می کنید با اینکار می تونید محبوبیت شخصی را بالا ببرید یا پایین بیارید . دوست عزیز سلطان X پیغمبر موسیقی است ، اصلا صدا رو دستش نیومده . باشه ! بس کن دیگه ! بقیه هم همه با هم اندازه انگشت کوچیکیه استاد نمی شن . فقط بس کنید ! جالب هم هست که بحث فقط در مورد دو سه خواننده هست . بخدا خسته شدم از این وضعیت . از موسیقی ما هم به عنوان یک سایت غنی در مورد موسیقی تقاضا دارم فکری به حالا این مشکل بکنید .

فکر می کنم همه دیگه از این وضعیت خسته شدند . من هم در نظرسنجی شرکت کردم و نظرات خودم رو بیان کردم در هر قسمتی هم هر کسی که فکر می کردم صلاحیت داشت معرفی کردم تقریبا همه گزینه ها هم با هم متفاوت بود و از چندین خواننده نام بردم . چرا فقط اینقدر متعصب با یک موضوعی برخورد می کنید ؟ خیلی از استاد X خوشتان می آید ، کنسرت که گذاشت لطف کنید برید 50 هزار تومان هزینه کنید بلیط تهیه کنید و ازش حمایت کنید . این راه حمایت از خواننده محبوبتان است . در غیر اینصورت به نظر من به جای خراب کردن وجهه خواننده مورد نظرتون و هدر کردن وقت تون هیچ کار دیگه ای نکردید . بس کنید ! خواهشا بس کنید !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

حمید با ای پی 91.99.218.0

تو که می یای از روی غرض و کینه به یک نفر از بندگان خداوند لقب و تهمت دزدی می زنی امیدوارم فردا در برابر خدا و برای حرفات دلیل و مدرک داشته باشی و بتونی خدارو توجیه کنی و الا کارت سخته....

یه سوال دارم....
واقعا صدای فعلی و سبک چاوشی در حال حاظر دزدیست؟؟؟؟؟؟

برات متاسفم.

پرچم محسن چاوشی مثل همیشه بالاست..................

محمد از کرمان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دعوا نکنید دعوا نکنید با مدرک رگ خواب پرفروش ترین آلبوم سال شد نه تو روزنامه ورزشی چاوشیا.لینکو داشته باشین

http://irupload.ir/images/tesq2w99p1gfmiwjxr6.jpg

دیگه حرفی نباشه که حوصله جرو بحث نداریم بخش نارنجی رنگو بخونین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من تعجب میکنم آلبومی ضعیف مثل حریص چطور میتونه اینهمه طرفدار داشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

واسه این گفتن تا هوادارانِ یگانه کمی امیدوار شن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اگر به 8 سال پیش برمیگشتیم تعداد آلبومهایی که فقط 8/6 بودن و قاطی پاتی آهنگای خارجیا رو کپی میکردن از میلیون بیشتر بود. حالا باید به تمام این خوانندگان و آهنگسازان خوش ذوق آفرین گفت و دستشونو بوسید نه اینکه با یه نظرسنجی میون همه تفرقه بندازیم که کدو بهتر و کدوم بدتره. کیفیت آلبومهای موسیقی امسال بسیار عالی بود و امیدوارم با این روند سال 90 یکی از درخشانترین سالهای موسیقی کشور باشه.
و یک نکته... محسن چاووشی یا محسن یگانه... چه فرقی داره کدوم بهترین آلبوم سال بشه؟ چه فرقی داره یکیشون (به قول بعضیا) سلطان پاپ شن؟ برای شما چه فرقی داره طرفداران عزیز؟
اگه پسفردا یه خواننده دیگه بهترین آلبومو گرفت و بهترین خواننده شد چی؟ میخواین خودکشی کنین؟ چه فرقی به حال ما داره؟
مهم اینه که این هنرمندان برای ایران و هنر موسیقی احترام قائلن و به هر نحوی که میدونن اونو زنده نگه میدارن... حالا چاووشی یا یگانه یا عسگری یا رمضان و .... چه فرقی داره؟
طرفداران متعصب لطفا به مدت 30 ثانیه به این سوال فکر کنن:
چاووشی یا یگانه بهترین شه چه فرقی به حال شما داره؟
بابا ما میخوایم از موسیقی لذت ببریم نه اینکه هنرمندا رو با نظرسنجی و مسابقه بگیم کی بدتره کی عالیه یا کی سلطانه... مهم اون چیزیه که ازش لذت میبریم.
هرکی سوالی داره ایمیل و وبلاگم هست.
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آلبوم حریص یک مزخرف محض بود.همین و بس!!!!!!!!.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

موزیک ما یعنی یه چیزی گفتی اینا خودشونم باورشون شد رقابت نزدیکه
بابا اینا خودشون میدونن چقدر عقبن میرن به هم تو وبلاگش از این حرفا میزنن :
سلام از همه طرفدارای محسن خواهش میکنم برن سایت موسیقی ما و به محسن رای بدن محسن چاووشی خیلی جولوتره تا الان،تا دیر نشده برین اینم آدرسش
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-3419.html
http://myshare.ir/files/amm7p5oln3ichrwr65g5.jpg
خدایی موزیک ما کارت درسته ها ولی بعضی موقع ها یه کارایی میکنی ادم شاخ در میاره مثه الان
اصلا فروش البومای سلطان چاوشی با بقیه بیانگر این موضوع هست که سلطان چاوشی کجا و بقیه کجا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خدایی خیلی جالب نیست یه دفعه بعد ده روز که هیچ طرفدار یگانه شاگرد سلطان چاوشی اصلا نبود بعد ده روز همزمان دو تاشون پیدا شد ؟ هه
اولا در مورد شباهت اسم من و اشکان اون یکی باید بگم به جون مادرمم قسم میخورم که اون اشکان من نیستم هم برو تو نظرسنجی هم از اول این پست ایپی من یکی بود و با 98 شروع شده و نیازی هم نیست به این کار مثه یاسر سمین امیر مرادی که ایپی عوض کنم و برم یه کافی نت پول بدم که دونفر جلوه کنم اتفاقی پیش اومد و برای خودم هم جالب بود
بابک شبرو یه نظرسنجی گذاشتی از دید کارشناسی!! که اصلا تو این نظرسنجی سلطان چاوشی نبود مگر نه طبق معمول همه نظرسنجی ها اول میشد خدایی اگه این مجله ترانه ماه که اونم به خاطر رفاقت سردبیرش تازه اونم در غیاب سلطان چاوشی اول میکنش این یگانه رو نبود دیگه چی میخواستی نشون ما بدید ؟؟ هه
شاگرد سلطان چاوشی یگانه یه البوم هنوز نداده فروشش به 300 هزار نسخه برسه محض رضای خدا الان طرفدار هاکان میاد وسط بحث

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اقا موزیک ما خواست دروغ سیزده رو بگه شما باور کردید چرا
فقط کافیه یه نگاه ساده بندازه هر کسی میبینه اختلاف حریص با بقیه از فاحشم فاحش تره چه برسه نزدیک شایدم میخواسته هیجان الکی ایجاد کنه که فایده نداشت و بازم همه نظرات حریص بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اخراجی های 3 هم کلی میفروشه و جدایی نادر از سیمین کم اما این کجا و آن کجا

این فروش میلیونی رو نکنین دلیل خوب بودن (که هنوز م من نمیپذیرم که حقیقت باشه با وضعیت موسیقی ایران)

یاسین من نمیدونم چند سالته و اصلا سنت قد میده به این حرفا یا نه ،اصلا اون موقع می فهمیدی موسیقی یعنی چی اما فروش آلبوم عقیلی :براش صف بسته بودن جلو مغازه ها بتونی مطبوعات اون موقع رو پیدا کنی چند بار راجع بهش مطلب زدن

اما کسانی که باورتون شده فروش 4 میلیونی : سند دو تا حالت داره باید منبع اصلی تایید کنه(نه با یه ایمیل به یه بنده خدا )تایید عمومی مثل قرار دادن خبر تو سایت اصلی و در این مورد خاص هم فیس بوک خود چاووشی میتونه تایید کنه حرفش واسه ما ها سنده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

میلاد خان این حرفی که زدی فقط از یه عقده ای محض برمیاد!
همین و بس...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آی پی های زیرو ببینید:

هادی
80.191.41.228

محمد از کرمان
80.191.171.208

یاسین برهانی
80.191.253.66

آره.چاوشیا اینطوری زیاد شدن.و همین طوریم رای میدن.شنیدین که میگن هر بار پی سی خاموش شه دو رقم آخر آی پی عوض میشه.بلــــــــــــــــــــــــــــه بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

هیچ رقابتی نیست چون چاوشی با اختلاف زیادی در اوله
در ضمن اینم اجرای زنده سلطان حنجره طلایی موسیقی ایران محسن چاوشی :
http://www.mchavoshifans.ir/filedownload/Zakhme%20Zabon%20(Tamrin%20Ejraye%20Concert).mp3
به زودی با کنسرت سلطان چاوشی ایران قیامت میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یاسر
سه‌شنبه 16 فروردین 1390 - 13:32
0
موافقم مخالفم

94.182.61.213

سمین
سه‌شنبه 16 فروردین 1390 - 17:42
0
موافقم مخالفم

94.182.79.180

پس تو و یاسر یکی هستین و ما نمیدونستیم
به نظرم اسم اصلیت سمین هست
چون میدونیم که 99% طرفدارای یگانه دختر هستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یاسر یا همون سیمین...تو صف نونوایی یا صف شیر رو با اون چیزی که میگی اشتباه گرفتی...این 2بار.....
حتی ژاکت هم پارسال پرفروشترین آلبوم تاریخ شد..مدرکشو همه جا گذاشتم اگه خواستی باز برات بزارم....
حریص رکورد ژاکت رو هم زده و شده پرفروشترین آلبوم تاریخ....عقیلی کیه آخه....اصلا تو رنکینگ جایی نداره!!!!! looooollll

این همون عکسیه که بچه ها گذاشتن منتها با کیفیت بالا....
ببینو مصل علیرضا برو دنبال آب یخ....

http://www.bilder-upload.eu/upload/aae366-1300373903.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

چه نتیجه گیری قشنگی کردی سجاد

من نیازی به نظر دادن به اسمهای دیگه ندارم چون از نفس این کار متنفرم

اما بخوای میتونم بهت پسر بودنمو ثابت کنم

من حرف حقیقت زدم و اگه یکی از نظرای کاملا سالم منو تایید می کرد دلیل این حرفای منو میفهمیدی

میگن کلم الناس علی قدر عقولهم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

هه!! .... سیمین یاسر ...
موزیک ما اگه تایید میکرد کامنتمو جواب دندونشکنی میگرفتی....

تو یه چیزی شنیدی..اونکه شنیدی میگن آیپی های Adsl عوض میشه فقط 2رقم آخرشه..

نه اینکه 5رقم آخر looooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllll

یکم سطح سوادتونو ببرین بالا تورو خدا..
در ضمن من اصلا ADSL ندارم...من وایرلس دارم که فقط یدونه آیپی داره..حتی دورقم آخرشم عوض نمیشه...برو هر پیجی که دلت خواست کامنتای من هست...آیپیم مشخصه...

سواد چیز خوبیه!!راستی چرا اینقدر تابلویی تو؟چرا پشت هم کامنت میزاری یاسرسیمین؟؟؟؟ loooolll

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آخه این حرفا چیه بابا؟؟؟

4 میلیون :D
کمتر خالی ببندید

میدونستید که با این آمارتون از فروش آلبوم -حریصو پرفروش ترین آلبوم جهان کردید؟؟؟
اونم حریص!!!
مدرکتونم روزنامه نوده!!درسته؟؟

باز رگ خواب بود یه چیزی!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

مدیران موسیقی ما نتایج چی شد؟؟
از 20 هم که گذشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من نمیدونم چرا نتایج اعلام نمیکنید پس؟
نتایج که مشخصه سلطان چاوشی با اختلاف فاحشی اول شد اگر به خاطر جایزه و نبودش نتایج اعلام نمیکنید اقا جایزه نمیخوایم:دی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

واقعا جالب هر کسی اینجا حرف راست رو بگه میشه نامحترم ...
اقای امیر خان اخه اصلا یگانه قابل قیاس با چاوشی نیست کجای دنیا دیدی که شاگردو با استادش قیاس کنند در مورد شادمهرم که حرفی ندارم شادمهر خیلی وقت پیش وقتی از ایران رفت تموم شد ....
در مورد اون بخش از حرفات هم که گفتی آهنگای سنتوری در معروفیت چاوشی خیلی نقش داشت باید بگم چاوشی به اندازه کافی معروف بود حالا گیریم حرف شما درست باشه خواننده شما که هی تویه تلویزیون میخونه و برنامه سال تحویل میره چرا نمی تونه مثل استادش باشه پس عزیزم این نشون میده سطح چاوشی و خواننده شمارو...
در مورد تعداد طرفدارا هم باید بگم که ما در عمل ثابت کردیم که چقدر هستیم منتظر کنسرت باشو ببین که چاوشی پر طرفدار ترین خواننده تاریخ ایران هست بازم در عمل ثابت خواهیم کرد...
درضمن چاوشی مثل خواننده شما نیست که با ایجاد رابطه بخواد کاری کنه همیشه رو استعداد خودش و پشتیبانی طرفداراش حساب میکنه بهتره بری و اون مطلب مافیای موسیقی ایران رو بخونی تا بدونی تویه موسیقی ایران چی به چیه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

چه جالب دو تا اشکان با هم نظر ندادن محض اطلاع اشکان با ایپی 95.80.145.54 من نیستم
مرسی از موزیک ما بابت تایید نظرات یه دونه اید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اشکان
دوشنبه 22 فروردین 1390 - 13:48
0
موافقم مخالفم

95.80.145.54

اشکان
دوشنبه 22 فروردین 1390 - 17:18
0
موافقم مخالفم

98.142.216.95

اقای محترم هنر "فقط" در ای پی عوض کردن خلاصه نمیشه باید اسم خودت رو هم تغییر بدی..!

همه حرفات رو گفتم فقط "خلاصه در دنیای مجازی میشه" و کامل توضیح دادم..! درضمن اگه در ولایت شما به کسی که با اهنگسازی , شعر , و تنظیم خودش باعث میشه کسه دیگری رو بالا ببره میگن "شاگرد" پس حرف زدن با شما هم مسلما" بی نتیجه میشه

و اونقدرها هم الاف نیستم مثل شما که با برنامه تغییر ای پی بیام و نظر بدم..!

گفتم و بازهم میگم که ناگفته نماند..!

خدا کوه رو میبینه روش برف میذاره..!

وسلام

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اخی طرفدار شاگرد سلطان چاوشی ( هاکان و یگانه) هم نظر داد جالبه دنیا ببین پارسال یه طرفدار مهیار کاوسی بود میومد تنهایی این حرفا رو میزد میگفت چاوشی کیه فقط مهیار کاوسی همه مهیار کاوسی گوش میدن حکایت تو شده حکایت اون
3 سال پیاپی پرفروشترین البوم سال و شکستن رکورد فروش فروش کل البومای خواننده ای که اسمشو بردی رو هم به اندازه یک دهم فروش یکی از البومای سلطان چاوشی نمیشه فروش که دیگه همین مردم بیرون میخرن امیر مرادی (یاسر و سمین ) 666 تا البوم خریدن میتونی محاسبه کنی اصلا چقدر میشه ؟
الان طرفدار نمیدونم حمید پولادی میاد میگه تو دنیای واقعی از هر صد نفر 101 نفر طرفدار حمید پولادی هستن حرفه دیگه منم میتونم الان برم یه جا نظر بدم عادل فردوسی پور کی میشناسه تو بیرون اصلا کی هست
حالا باز خوبه سلطان چاوشی تو اینترنت طرفدار داره این کسایی که نام بردی هاکان و یگانه و شادمهر و و فرشید بختک و اینا که تو همین اینترنتشم کسی رو ندارن طرفدارش باشه خوبه با همین طرفدارای اینترنتی سلطان همش میشه پرفروشترین البوم سال با اختلاف فاحش به بقیه
یه بار دیگه تو یه سایت دیگه یکی اومده بود از حرصش میگفت شجریان فقط تو اینترنت طرفدار داره بهش همین مایه جواب دادم
عزیزم این حرفا قدیمی شده دیگه هیچکی نیست تو اینترنت نباشه تو دنیای بیرون از اینترنت کسی نمیره بپرسه از کسی طرفدار کی هستی تو رفتی پرسیدی از 100 نفر ؟ مهم ترین فاکتور محبوبیت خواننده فروشه البوم و نظرسنجی ها که سلطان تو هر دوشون بی رقیبه
برای ما قبلا که نمیتونستن از سلطان ایرادی بگیرن میگفتن صداش واقعی نیست که اونم دیگه تموم شد قضیش حالا نمیدونستی چی بگی اینو گفتی
سلطان که همیشه اوله تو همه نظرسنجی ها همیشه البوماش پرفروشترین البوم ساله کاش اقلا یکی میومد این حرفا رو میزد که خوانندش توسط سلطان چاوشی معروف نشده باشه هاکان و یگانه که شاگرد سلطان چاوشی هستن باز طرفدار بنیامین میومد این حرفا رو میزد باز قابل هضم بود چون اقلا خودش معروف شده و اقلا یه البوم داده تو سال خودش پرفروشترین البوم شده سال 85 میگم نه کسی که فروش کل البوماش 400 هزار نسخه نشه تو کنسرت همین یگانه اسم سلطان چاوشی که میاد سالن به لرزه میاد تو کنسرت خودشم طرفدارای سلطان چاوشی بیشترن :بعد از شنیدن نام محسن چاوشی کل سالن از فریاد مردم به لرزه در میآید
به زودی هم کنسرت سلطان چاوشی برگزار میشه و شب اولش چنان کنسرتی شه کل تماشاگرای کنسرت خوانندت رو هم ده برابرش همون شب اول جمع میشه
مرسی از موزیک ما
همچنان منتظر نتایج نظرسنجی هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

پسرم ای پی تو عوض کردی یادت رفته اسمتو عوض کنی دی:
اشکالی نداره تو سرعت پیش میاد دیگه ازین به بعد بیشتر دقت کن...

اینجا دیگه مردم از خنده:
چه جالب دو تا اشکان با هم نظر دادن

چه جالبو خیلی خوب اومدی دمت گرم دی:

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بریند اینجا ببنید که مردم از کارای چه کسایی استقبال کردن

تقلب هم توش معنی نداره

آهنگ پیشواز رگ خواب رو فعال کردم گفتش که شما 5 میلیون و خورده ای نفرید!

اگه سکوت رو میزدم فکر کنم میگفت 15 میلون نفری هستید که این آهنگو برگزیدید .

استقبال مردم از رگ خواب رو ایجا ببنید .

http://rbt.irancell.ir/user/loginindex.screen

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سمین او عکسی که گذاشتی رو بدون کیفیتشو گذاشتی این با کیفیت بالاترشه

http://s1.picofile.com/file/6549997982/00.jpg

کل صفحاتم از اینجا دانلود کنید . نوشته های قرمز رنگش کار خودمه آخه فونتش خاکستری بود نمیشد خوندش . بیش از یه ساعت وقت گذاشتم خودم همونارو با رنگ قرمز نوشتم .
http://s1.picofile.com/file/6487837022/Mosahebe_Zendegi_Ideal_Mohsen_Yeg...

موزیک ما کجایی 3 تا نظر دادم زود تایید کن .:D

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

محسن چاوشی همیشه همیشه اول این که دیگه نظرسنجی لازم نداره ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من واقعا نمی دونم چرا هوادارای این دو هنرمند انقدر با هم مشکل دارن خوبه که یگانه و چاووشی با هم کاره مشترک داشتن.من خودم عاشق یگانه ام ولی چاووشی هم دوست دارم. در ضمن باید بگم که تو سال 89 محسن یگانه بهترین خواننده ی پاپ شد پس دیگه دعوا نکنید با هم.به نظر من تقصیر کسایی مثل ...که اینجوری تعصب بی مورد و بین طرفداران هر دو هنرمند تحمیل می کنه.من از هوادارای محسن یگانه خواهش می کنم که به هنرمندای دیگه توهین نکنن چون ما هوادارای محسن یگانه هستیم و نباید تو شخصیتمون توهین به دیگران باشه مثل خود محسن یگانه ی عزیزمون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

محسن چاوشی اول شده نظر سنجی نمیخواد که این.....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رقابت نزدیک «حریص» و «رگ خواب» در بخش بهترین آلبوم پاپ سال 89 | موسیقی ما