برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش تصویری از اجرای گروه لیان در جشنواره موسیقی
عکس ها: یلدا ذبیحی
گزارش تصویری از اجرای گروه لیان در جشنواره موسیقی
موسیقی ما - بخش جانبی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شب گذشته در حالی چهارمین روز خود را سپری کرد که تئا‌تر شهر تهران میزبان‌ اجرای موسیقی محلی جنوب کشور با حضور گروه «لیان» از بوشهر بود.

گروه لیان در حالی به سرپرستی «محسن شریفیان» برنامه‌ خود را با تأخیر برگزار کرد که مخاطبان زیادی برای شرکت در این برنامه حضور یافته بودند.

گروه موسیقی لیان با اجرای قطعات موسیقی محلی توانست فضای شاد و خاطره‌انگیزی را برای مخاطبان خود ایجاد کند؛ به گونه‌ای که برای یک لحظه تشویق علاقه‌مندان به موسیقی قطع نشد.

لیان که برگرفته از نام قدیم بوشهر است، معنای آفتاب درخشان را در ذهن تداعی می‌کند و همین گرما کافی بود تا در شبی برفی و بارانی، یخ بیست‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در تئا‌تر شهر باز شود.

 «محسن شریفیان» در هنگام اجرا به مزاح سخنانی را که جای بسی تأمل داشت یادآور ‌شد و گفت: قطعه موسیقی «تینا» را که زیاد دوست دارم به منزله «اعتراض هنری» امشب اجرا می‌کنم، چرا که نسبت به موسیقی نواحی جنوب کشور کم کاری صورت گرفته است.

آکا صفوی، حمید اکبری، محمود بردک نیا، هادی منوچهری، علی احمدی، حسین کاوه خو، حسین سنگسر، امین فیروزپور و مرتضی پالیزدان افرادی بودند که در کنار محسن شریفیان قطعات؛ نی‌مه، تینا، شاهنامه و خیام خوانی، عشق و دریا، سی‌ناخدا، کوید غلوم و جزیره را اجرا کردند.

فروزنده نماینده رئیس جمهور، دانشجویان و اساتید بوشهری مقیم تهران و نماینده سفارت سوئیس از جمله افرادی بودند که برای شرکت در این اجرا حضور یافته بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

تشکر ویژه از یلدا خانوم بخاطر این عکس های زیبا

کاش خلاقیت شمارو بعضی ها داشتن...بعضی ها

طرف میره عکس بگیره...یادش میره اون جلو دوتا مهمون

نشسته باید از اونا هم بگیره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام موسیقی ما ممنون به خاطر گزارشها ولی ازت گله مندم اونوقت میگی ما تبعیض قاعل نمیشیم بین کسی....!چند ماه پیش که آهنگ بسیار زیبای رضاصادقی بااسم عادت ازخانم مکرم در همه ی سایتها گذاشته شد،ما چندین و چندبار هرچی خواهش کردیم نذاشتی اما اگه بقیه ی خواننده هابودن....حد اقل الآن آهنگ رضا به نام حس خوب که چندروزه پخش شده به مناسبت روز عشق خواهشا برای دانلود بذار....
مرسی لطفا تایید کن...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش تصویری از اجرای گروه لیان در جشنواره موسیقی | موسیقی ما