برنامه یاد بعضی نفرات
 
نداشتن تعامل کاری باعث کناره گیری من از ارکستر بابک جهانبخش شد
بهنام حکیم در واکنش به گزارش «موسیقی ما»:
نداشتن تعامل کاری باعث کناره گیری من از ارکستر بابک جهانبخش شد
موسیقی ما - امید شایان: انتشار اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن بهنام حکیم (از نوازنده‌های معتبر و شناخته شده موسیقی پاپ) در گزارش دو روز پیش «موسیقی ما» باعث شد این نوازنده توضیحاتی را در مورد این اتفاق در اختیار ما قرار دهد.

این نوازنده در این مورد به «موسیقی ما» گفت: متاسفانه دراین گزارش عنوان شده بود که برخی مسائل باعث کنارگذاشته شدن من از ارکستر بابک جهانبخش یک روز قبل از اجرا شده که این خلاف واقعیت است و من به دلیل نداشتن تعامل کاری با رهبر ارکس‌تر این گروه خودم حاضر به ادامه همکاری نشدم و از حضور در این برنامه عذر خواهی کردم.

دوستی من با تمام دوستان و اهالی موسیقی به‌‌ همان قدرت قبل هنوز هم پابرجاست ولی برای حضور بروی سن برای اجرا برخی شرایط بایستی دو طرفه رعایت شود که طرفین با رضایت کامل بروی صحنه بروند. دلیل اصلی این اتفاق هم نداشتن تعامل کاری بوده و هیچ دلیل دیگری نداشت. امیدوارم «موسیقی ما» مثل همیشه برای حفظ وجهه بی‌طرفانه خود، در انتشار این جوابیه همکاری لازم را با اینجانب داشته باشد.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من تمام کامنت این دوستان رو خوندم. اونایی که لفظ آماتور رو به زبون میارن خدمتشون عرض کنم که آقای حکیم تو متن بالا گفتن که من بخاطر نداشتن تعامل کاری در شب کنسرت حضور نداشتم... چطور یک Band میتونه روی استیج هماهنگ باشه و انگیزه داشته باشه وقتی دو نفر از اصلی ترین نوازنده ها با هم به هر دلیلی مشکل دارن؟؟
یکی از دوستان اومده می گه من 2سال شاگرد آقای فتحی بودم و یک با تو نشنیدم...! این چه مثالی برای روشن کردن قضبه هست؟ اگر اینطوره که من هم 3ساله آقای حکیم رو میشناسم... تو این مدت هم جز احترام و فروتنی از آقای حکیم چیزی ندیدم... پس باید بگم چون من اینارو دیدم بنابراین آقای فتحی در رفتارشون دچار اشتباه شدن؟
دوست عزیز هیج کدوم از ما رو در نقش داور قرار ندادن که بخاطر داشتن شناخت شخصی بخواهیم که بگیم کدوم اشتباه کرده..!
در این صورت آقای حکیم بخاطر حضور نداشتنش رو استیج دلایلی داشته که به قول دوستان (اگر هم خودمم بخوام زیاده روی کنم) تو ثانیه های آخر نیومدن، حتماً جربانی بوده که براشون همکاری در اون شب و آینده، غیر قابل هضم بوده...
بدون شک بهنام حکیم استاد بزرگی هستن و در این قضیه شکی نیست...
امیدوارم که موزیک ما هم در تایید کامنت ها دقتی داشته باشه تا کسی، شخصی بزرگی رو به راحتی آماتور خطاب نکنه...
در ضمن هر سازی روی استیج اولویت و کارایی داره در جای خودش. بوزوکی در اون اجرا به عنوان یک ساز تجلیل بخش و مکمل هست... مخصوصاً اگه به دست بهنام حکیم باشه... مخصوصاً اگه توی آهنگ دوست دارم نباشه...
امیدوارم که عادلانه تر قضاوت کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من شب 17 اسفند تو کنسرت آقای جهانبخش بودم ، و این جمله رو شنیدم که آقای جهانبخش گفتند : یه مشکلی برای یکی از اعضای گروه پیش اومده !!!
نگفتند یکی از اعضا ما را نیمه راه رها کردند و ...

ولی حالا که این گزارش خوندم می بینم که کاش جمله دومی رو می گفتند .

آقای حکیم ! توصیه می کنم یه مقدار بیشتر روی وجدان کاریتون و رفتار های غیر حرفه ای فکر کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام، به نظرم بهنام حکیم یه دونست. 17اسفند وقتی دیدم استاد رو استیج نیست کنسرت برام هیچ لطفی نداشت. به نظرم آقای حکیم تنهایی هم رو استیج برن و اجرا کنن کار یک گروه رو می کنن. عاشقشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به نظر من آقای حکیم کاملاً حرفه ای هستند و این حرکتشون هم کاملاً حرفه ای بوده ...
حرف اول رو اخلاق میزنه و ای کاش دوستان به جای ادعای حرفه ای بودن ابتدا اخلاق حرفه ای رو داشته باشند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

kash be doone ghezavat sohbat nakonim dostan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

aghaye hakim yeki az behtarin navazandehaye keshvar hastan va jashun be shedat dar concerte babak ehsas mishod.khoshhalam ke ghodrate navazandegie ishun unghadr bala bude ke hame nabude ishuno tuye concert ehsas kardan!
omidvaram rahbare goruh kami akhlaghesho herfeii tar kone ta ma tarafdara fadaye gheire herfeii budane raftare bazi az honarmanda(rahbare goruh)nashim!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقای بهنام حکیم اینکه شما در موسیقی لیاقت و هنر خود را دارید دلیل بر این نمی شود که برای نیامدن به کنسرت نام فردی مثل استاد امیر فتحی که هنرمندی بین اللمللی و با شخصیت است را خراب کنید . در کنسرت های آقای جهانبخش که با کیفیت کاملا بالای اجرا شد و شما در آن حضور نداشتید کاملا مشخص شد که نه آقای جهانبخش و نه آقای استاد امیر فتحی نیازی به حضور شما ندارند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقای حکیم ، من از هنر جو های آقای امیر فتحی بوده م فقط می خواستم اینو بگم که این فرد انقدر والا و با شخصیت هستند که توی تمام 2 افتخار آشناییم با ایشون حتی یکبار کلمه " تو " رو از دهنشون نشنیدم - بعد شما میاید میگید ایشون ....
واقعا خنده داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بهنام حکیم نوازنده خوبی هستند ، ولی می خواستم بگم نوازنده خوبی بودن نشون دهنده هنرمند بودن کسی نیست !
من از احالی موسیقی هستم و در این حد بگم که حتی آماتور ترین نوازنده نیز شب کنسرت افراد گروه رو ترک نمی کنه ، به هر دلیلی !

آقای فتحی با نبودن شما تونست یه اجرای محشر داشته باشه ، دوست دارم از خودتنون بپرسید اگه ایشون ویا آقای جهان بخش نبودند شما می تونستید جواب گوی جمعیت حاضر باشید ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوست دارم یکم راجع به حرف های که میزنیم فکر کنیم

داریم راجع به استاد امیر فتحی حرف می زنیم ، ایشون افتخار بین المللی مملکت ما هستن ، ایشون تنها شاگرد استاد بزرگ موسیقی جهان آقای فردریک رزانس فرانسوی هستند ، و استاد رزانس راجع به ایشون جز هنر و شخصیت والا چیزی به زبان نیاوردن
آقای جهانبخش که نیازی به معرفی و تعریف ندارند
بعد آقای حکیم که نوازنده خوبی هم هستند راجع به نبودن تعامل کاری و فشار استاد حرف می زنند

دوست دارم اول افتخار آشنایی با اساتید را داشته باشید بعد راجع به وی نظر بدید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

vaghean aghaye hakiim kole kare herfe ieshonoo zire soal bordaan , in harekate ishon aslan ghabele tojih nist , faghat ye navazandeye amator mitone intor raftar bokone faghat !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به نظر من هم اصلا جای آقای حکیم خالی نبود , برنامه ااااااااااااااالی بود ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

OSTAD FATHII BEHTARIN MOSICIAN IRANEEE ,,, OSTAAD Y DONEEEEIEEEEEEEEEE

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقای امید شایان و وب سایت موزیک ما عزیز
در بی طرف بودن و اطلاعات شما از هنرمندان و موزیسین های این مملکت شکی نیست ، امیدوارم همیشه هم اینگونه بی طرف اخبار موسیقی رو در اختیار کاربران خود بگذارید
ولی باید راجع به خبر فوق بگم که کاش هنرمندانی مانند استاد فتحی و گروه وی و شخص آقای جهانبخش را که تک تک از ارزش های این مرز و بوم هستند را در مقابل آماتور ها و کسانی که ساعاتی مانده به برنامه گروه خود را ترک می کنند محافظت نمایید .
با آرزوی موفقیت های روز افزون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بابک جهانبخش بدون شک همیشه بهترینه......

سلطان احساسه ما یک هنرمند به تمام معناست.....

www.babak---jahanbakhsh.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منم با شما موافقم. آقای حکیم واقعا نوازنده خوبی هستن و تو ایران هیچ کسی نمیتونه به اندازه ایشون ساز بوزوکی رو به خوبی بنوازه . ولی این اصلا قابل قبول نیست که چند ساعت مونده به کنسرت گروه ارکستری که خواننده اش سلطان احساس بابک جهانبخش و رهبر ارکسترش استاد امیر فتحی هستش رو ترک کنه. واقعا کارشون آماتور بود و خودشونو خراب کردن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقای خواهانی عزیز بنده با شما موافقم در هنرمند بودن آقای حکیم هیچ شکی نیست . همچنین در قابل احترام بودنش و این که حضورشون تاثیر مثبتی در یک اجرای خوب داره . ولی شما که می گید 3 ساله آقای حکیم رو می شناسید از خودشون بپرسید که آیا ایشون درست شب قبل اجرای 17 اسفند ارکستر بابک رو ترک کردن یا نه ؟ اسم این کار رو شما به من بگید چی می زارن جز برخورد غیر حرفه ای ؟ حالا اسم اینکه آقای فتحی موفق شدن درست یک شب قبل اجرا تیم کاریشون و به اون خوبی ارنج کنن و نتای آقای حکیم رو جوری بین نوازنده های دیگه تقسیم کنن که به اجرا صدمه وارد نشه چی می زارن ؟ به هر حال امیدوارم همه ی دوستان هنرمند و در جایگاهی که واقعا لیاقتشو دارن ببینم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

در جواب به سالومه ی عزیز بگم که ارنج کار خیلی عالی بود و تنظیمی که دقیقه نود توسط آقای فتحی انجام شد خوب بوده ولی ما صحبتمون بابت کیفیت کار نیست..
ما داریم صحبت از این می کنیم که آقای یهنام حکیم برای چی دقیقاً در تمرین آخر حضور نداشته و روی استیج نیومد...
چطور کیش اجرا داشت؟ و چرا 17 اسفند نیومده؟ چرا همه ی اتفاق ها یک شبه افتاد؟
به نظر من آقای حکیم اولاً برخوردی نکرد جون لفظ برخورد رو می شه وقتی به زبون آورد که آدم بخواد عملی رو انجام بده... با نیومدن عملی انجام نشد.. پس بنابراین بخش دوم کاملاً نقص میشه که شامل قضیه حرفه ای یا غیر حرفه ای هست... پس اظهار نظر بابت نوع عمل انجام نشده ی شخصی به نظر من کاملاً اشتباه هست!
همه ی آدم های منطقی می تونن این قضیه رو بطور کامل برای خودشون آنالیز کنن که نداشتن تعامل کاری به هر عنوانی موجب ادامه ندادن اون کار در گروه می شه. حتی اگه خود من هم باشم نمی تونم 1 ثانیه با طرف مقابلم کار کنم... این نظر منه! حالا بماند این که خدا می دونه پشت صحنه چه خبر بوده...
امیدوارم متوجه عمق قضیه (بطور منطقی) شده باشی سالومه جان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

استاد بهنام حکیم نوازنده توانا و قهاری هستند ولی با تمام احترامی که برای ایشون قائلم در عرصه نوازندگی در ایران هیچ کس قابل قیاس با استاد فتحی نیست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقای حکیم یکی از بهترین نوازند های ایران هستند که رو دستشون نداریم, حرکت ایشون هم کاملا حرفه‌ای بوده , چون آقای امیر فتحی برخورد جالبی با نوازنده‌ها نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بهنام حکیم با نیومدنش ثابت کرد که خیلی مهمه که  ...اومدن اینجا و دارن تمام کامنت ها رو از رو بی کاری Unlike میکنن و چندین بار اینکار رو پشت هم تکرار می کنن سایت موزیک ما لطف کنه برای هر IP فقط یکبار اجازه ی Like or Unlike بده تا یک نفر پست طرفدارای آقای حکیم رو 20 یا 30بار منفی نکنه! بله خانوم گلمکانی با تمام احترامی که براتون قائلم این کار درستی نیست. بنده هم برای اثبات این کار پست شما رو می تونم همین الان که پست شما +14 هست رو -14 کنم. زشته به خدا. آقای جهانبخش گل با این همه هنرش پیشنهاد می کنم در کارشون تجدید نظر کنن. بهنام حکیم استاد بزرگ تو قلب همه ی ماست. اینطوریاس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

استاد حکیم یه دونست. خودش و کارش و شخصیتش و همه چیز این هنرمند حرفه ای هست. خوب کرد نرفت. آقای فتحی اگر سازش داشت گروه فرزاد فرزین، 7th و ... ترک نمی کرد. بله حرکت آقای فتجی کاملاً آماتور و غیر حرفه ای هست چون همه گروه های بزرگ رو داره از دست می ده. مطمئن باشید بزودی از گروه بابک هم می ره.
ایشون بهتره با استاد رزانس کار کنند تا طرفداران محترمشون فرق خیلی چیز هارو درک کنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوست عزیز آقای محسن خواهانی این سالومه خانوم مدیر وب رسمی بابک جهانبخش و لیدر اصلی طرفدارای بابک جان هستش . اینو گفتم بدونی که سالومه خانوم از خیلی چیزا خبر داره که من و تو خبر نداریم ولی اینو بدون که آقای حکیم میتونست که بعد اجرای کنسرت با ارکستر قطع همکاری کنه نه یک روز مونده به کنسرت . تعامل نداشتن چیزی نیستش که توی یکی دو ساعت به این نتیجه رسید . آقای حکیم یا باید یه هفته قبل کنسرت قطع همکاری میکرد و یا بعد کنسرت نه یه روز مونده به کنسرت !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اولا دوست عزیز همین طوری به مردم تهمت نزن . شما از کجا میدونی که این dislike ها رو یه نفر زده ؟ مگه علم غیب دارید ؟ دوما آقای حکیم میتونست یه هفته قبل کنسرت قطع همکاری کنه نه یک روز مونده به کنسرت ، چون تعامل نداشتن چیزی نیستش که ما توی یک دو ساعت بفهمیم اگه تعامل نداشتن قطعا آقای حکیم این موضوع رو خیلی وقت پیش فهمیده بود و میتونست همون موقع کناره گیری کنه نه یک روز مونده به کنسرت . سوما این بحثا هیچ ربطی به سلطان احساس بابک جهانبخش نداره و بابک جان به حدی فهمیده و با شعور هستش که روز کنسرت گفت واسه یکی از اعضای گروه مشکلی پیش اومده و نتوسته بیاد و حتی یه ذره هم گلایه نکرد .
عاشقتم بابک جهانبخش
با تشکر از موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تابلوئه دیگه همین الان که قضیه رو مطرج کردم دیگخ دیسلایک نشده :-)) عجیبه، آقا بس کنید. نمی دونم چرا اینجا یهو عاشق دو آتشه پیدا می شه... اولاً و دوماً و سوماً که می کنی آقا گوش کن که یک: مشکل بین این دو هنرمند 3روز قبل کنسرت به گفته خود آقای فتحی پیش اومده نه یک روز قبل کنسرت! دو:  ...نه Dislike کم سایت موزیک ما! آره آقا... داستان اینه. ما هم علم غیب نداریم مدارکی داریم که با قدرت میایم و حرفش رو می زنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

شما از کجا فهمیدید که سه روز قبل کنسرت به مشکل برخورد کردن ؟! منبعتون کجاست ؟! حالا گیریم که همون سه روز قبل کنسرت با هم به مشکل برخورد کرده باشن باید آقای حکیم همون سه روز مونده کناره گیری میکردن . اینو بدونید آقای حکیم با ارکستر قرارداد داره و باید نسبت به ارکستر تعصب داشته باشه و یه ذره از خودگذشتگی میکردن بد نمیشد . در مورد dislike ها توضیح ندم بهتره . متاسفانه متن شما پر از غلط املایی و دستوری هستش . نمیشه فهمید که چی گفتین .
با تشکر از موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

شما اگه در خواندن و نوشتن دچار مشکلی نباشید استاد می تونی متن بنده رو یخونی. شما رو نمی شناسم و بنا به دلایلی نمی تونم منبع در اختیار شخص ناشناسی مثل شما قرار بدم. فقط در کل بگم که شما کلاً در جریان نیستی و پیشنهاد می کنم که اظهار نظر در بدرستی انجام بدی%
شما اطلاعاتتون رو بابت این قضیه کامل کن من در خدمتتون هستم. موفق باشی.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نداشتن تعامل کاری باعث کناره گیری من از ارکستر بابک جهانبخش شد | موسیقی ما