برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «11» آماده انتشار شد
پژمان جمشيدي خبر داد:
آلبوم «11» آماده انتشار شد
موسيقي ما- لي لا رضايي: آلبوم «11» كه قرار بود با صداي آقاي شماره 11فوتبال ايران راهي بازار موسيقي شود، با تاخير چند ماهه آمادگي خود را براي ورود به بازار موسيقي اعلام كرد.پژمان جمشيدي در خصوص آلبوم خود و در مورد زمان حضور آن در بازار موسيقي ، به خبرنگار موسيقي ما گفت: كار توليد و ساخت آلبوم به پايان رسيده و درحال حاضر مشغول انجام كارهاي پاياني و به اصطلاح حواشي آن هستيم.

به گفته اين فوتباليست- خواننده، قطعات اين آلبوم را آهنگسازاني همچون سیروان خسروی، فریدون آسرایی، زانیار خسروی، مهدی یراحی ، اشكان خشايي و... ساخته اند.

وی در ادامه توضيح داد: كارن همايونفر نيز به عنوان آهنگساز در كنار من، آلبوم و تيم كاري ام حضور چشمگيري دارد. حضور اين آهنگسازموجب دلگرمي من در عرصه موسيقي است. در واقع ايشان لطف كرده اند كه با من و تيم آلبومم همكاري كرده اند. از ايشان به واسطه همين تريبون تشكر مي كنم.

گفتني است؛ ترانه هاي اين آلبوم را نيز ترانه سرايي همچون عبدالجبار کاکایی، روزبه بمانی، زهرا عاملی، مریم اسدی و میلاد باران سروده اند. تنظيم آنها را نيز سيروان خسروي، امير عليزاده ، فرشاد فارسي و .... به عهده داشته اند.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: نسبت به زماني كه ساخت آلبوم را آغاز كرديم، آهنگها و تنظيم ها و در كل، كليت آلبوم تغييراتي را داشته كه عمده ترين اين تغييرات اين است كه به دليل كار زيادي كه مازيار فلاحي دارد، نمي تواند با ما ادامه همكاري داشته باشد. احتمال اين كه قطعه ساخته شده توسط اين خواننده –آهنگساز براي آلبوم 11 ساخته شده، از آلبوم حذف شود بسيار است . اگر اين اتفاق بيافتد، قطعه ديگري را جايگزين آن خواهيم كرد.

جمشيدي افزود: به موسيقي علاقه بسياري دارم و همان طور كه از كودكي فوتبال را دنبال كرده ام به دنبال موسيقي نيز بوده ام اما فرصت پرداختن حرفه اي به آن را نداشته ام .موسيقي نقطعه عطف خوبي در زندگي من است و همیشه نیز به این اتفاق به چشم یک اتفاق خوب نگاه کرده ام. به همین دلیل بعد از اینکه فوتبال حرفه ای را کنار گذاشتم به سمت این هنر آمدم.

عوامل اين آلبوم كه مجموعه اي از حرفه اي هاي اين عرصه را با خود همراه دارد، معتقدند كه آلبوم 11 اتفاق خوبي در حوزه موسيقي در سال 91 خواهد بود.

اين آلبوم اواسط تابستان به دست علاقه مندان به فوتبال و موسيقي مي رسد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فرشاد فارسی اگه همون فرشاد فارسیان باشه که تنظیمای آلبوم جدید بنیامینم داره انجام میده باید بگم که این تنظیم کننده بزودی بعنوان یکی از برترین و حرفه ای ترینا تو این زمینه شناخته خواهد شد.بشدت با استعداده.برید به تنظیم تک آهنگ خط سوم بنیامین که پارسال منتشر شد دقت کنید خودتون بهش میرسید.
حضور سیروان و زانیارم که دیگه آخرشه.مطمئنا آلبوم شنیدنی خواهد بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

انصافا باید گفت تیم خیلی حرفه ای را دور خودش جمع کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

خیلی ناراحتم از اینکه بازیگرا فوتبالیستا ترانه سرا ها و اهنگسازا خواننده می شن اصلا کاره درستی نیست
هر ک را بهره کاری

البوم خشایار اعتمادی ک منتشر میشه موزیک ما
و البوم
احسان خواجه امیری
بنیامین
محسن یگانه
و سعید شهروز
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

پژمان عزیز اهنگ اگه این ارزشو دارم واقعا عالی بود.می دونم که البوم خوبی از آب در میاد.از ته دل بهت تبریک میگم.کسی هم که ناراحته می تونه گوش نده.=زمان از هر انگشتش هنر میباره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

پژمان عزیز اهنگ اگه این ارزشو دارم واقعا عالی بود.می دونم که البوم خوبی میشه .مربی خوبم خیلی دوست دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «11» آماده انتشار شد | موسیقی ما