برنامه یاد بعضی نفرات
 
آنا نعمتی، اسپانسر گروه «وصل یار» شد
همکاری ستاره سینما با یک گروه موسیقی
آنا نعمتی، اسپانسر گروه «وصل یار» شد
موسیقی ما - سعیده خدابخش: آنا نعمتی، بازیگر سینما و تلویزیون، اسپانسر گروه «وصل یار» به سرپرستی ابراهیم اثباتی شد. این نخستین بار است که یک بازیگر سینما از یک گروه موسیقی حمایت می‌کند. بر اساس این گزارش؛ آنا نعمتی، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به این‌که نخستین بار است که یک بازیگر از یک گروه موسیقی حمایت می‌کند گفت: گروه موسیقی وصل یار، سال ۱۳۸۲ شکل گرفته و با نوآوری‌هایی که در زمینه موسیقی تلفیقی و درآمیختن این هنر با سینما و تئا‌تر داشته، توانسته توجه و نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

او سینما و موسیقی را به هم وابسته دانست و ادامه داد: این دو هنر، جدای از هم نیستند؛ حرکت دست و پای بازیگران، پیرو ریتمی است که اگر با موسیقی همراه شود تا تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت؛ بی‌گمان موسیقی و نت بر روند حرکتی انسان، اثر می‌گذارد و موجب می‌شود تا او حس خود را بهتر و بیشتر منتقل کند.

آنا نعمتی گفت: من به عنوان یک هنرپیشه برای عوض کردن فضای روحی‌ام به موسیقی پناه می‌برم و به آرامش بیشتری می‌رسم، موسیقی تلفیقی همیشه برای من مانند صدای خالقم بوده و این آرامش باعث می‌شود در کار سینمایی‌ام هم موفق باشم

نعمتی با اشاره به استقبال مخاطبان از کنسرت گروه موسیقی وصل یثار گفت: خیلی زود‌تر از آنچه فکر می‌کردیم همه بلیت‌ها به فروش رفته است و ما سعی می‌کنیم تعداد اجرا‌ها را افزایش دهیم تا شرمنده دوست داران موسیقی نباشیم.

کنسرت گروه موسیقی وصل یار به سرپرستی ابراهیم اثباتی از ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به خرید بلیت می‌توانند از طریق سایت بنیاد رودکی و گیشه تالار وحدت و بنیاد رودکی اقدام کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

افریندو دو هنر به هم مربوطند افرین به ایشون هم برای توانییشان در بازیگری هم به دیل فهم بالایی که دارند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آنا نعمتی، اسپانسر گروه «وصل یار» شد | موسیقی ما