برنامه یاد بعضی نفرات
 
شاهین آرین: در تدارک انتشار دومین آلبوم هستم
با همکاری سیروان خسروی؛
شاهین آرین: در تدارک انتشار دومین آلبوم هستم
موسیقی ما- لی لا رضایی: شاهین آرین از دومین آلبوم خود خبر داد و درباره آن به موسیقی ما گفت: دومین آلبوم خود را با انتخاب ترانه‌های آن آغاز کرده‌ام و برخی از آهنگهای آن ساخته شده و کم کم وارد مرحله تنظیم می‌شود. به گفته این خوانده، حمید نصرالهی وفربد یزدانفر و ناصر زینعلی، آهنگسازان این آلبوم هستند و به احتمال قوی سیروان خسروی نیز در تنظیم قطعات آلبوم با وی همکاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: ترانه‌های آن نیز توسط عبدالجبار کاکایی، حمید نصرالهی و ناصر زینعلی سروده شده است که منجر به کارهای بسیار متفاوتی شده است.

اگرمخاطبان ازآلبوم «سایه روشن» استقبال کردند دلیلش این بود که آلبومی متفاوت بود و من به کمک آن توانستم طرفداران خاص خود را پیدا کنم و به شناسایی آن‌ها اقدام کنم. ضمن اینکه حق این آلبوم بود که دیده و شنیده شود.
وی خاطر نشان کرد: خواندن در یکی دو تیتراژ تلویزیونی به من پیشنهاد شده است که برای شبکه‌های یک و سه است و شاید این اتفاق بیافتد که بازهم بر اساس آن‌ها بتوانم ارتباط خود را با مردم حفظ کنم.

آرین در ادامه با اشاره به اینکه کنسرتهای وی آماده اجرا نشد، گفت: با توجه به اینکه موفق به برگزاری کنسرت نشدیم، تصمیم دارم همزمان با انتشار آلبوم جدید خود به برگزاری آن اقدام کنم. سالن‌ها به حدی ترافیک داشت که نتوانستیم خود را با آن‌ها هماهنگ کنیم. می‌خواهم با برگزاری کنسرت‌هایم میزان استقبال مردم از کار‌هایم را ببینم. دوست دارم دوباره نسبت به احساسات درونی که از سایه روشن پیدا کردند با آن‌ها ارتباط برقرار کنم و شاید اصلا نام این آلبوم را نیز مانند «سایه روشن» به آن‌ها واگذار کنم.

وی ادامه داد: دوست دارم وقتی کار‌هایم منتشر می‌شوند، کسی انتقاد منفی از آن‌ها نداشته باشد. کارهای ضعیفی نباشند که نتوان از آن‌ها در قالب کار پاپ دفاع کرد. دوست دارم هر کدامش حرفی برای گفتن داشته باشد.

 وی در ادامه با بیان اینکه نسبت به کارهایی که توی این مدت مردم شنیده‌اند و برایشان راضی کننده نبوده است گفت: مخاطب باید درکش برود بالابه جرات می‌توانم بگویم که تمام آنهایی که کارهای مصرفی گوش می‌کردند سلیقه اشان عوض شده است. نه به خاطر «سایه روشن» بلکه به خاطرکارهایی که دوستانم دارند و منتشر می‌کنند، این حرف را می‌زنم. ضمن اینکه فاصله مردم با ماهواره دارد به مرور کمتر و کمتر می‌شود.

آرین در پایان گفت: دوست دارم به مخاطب عام نیزتوجه کنم ولی خواص رو هم در نظر دارم. دوست دارم کار‌هایم راحلاجی کنند و آن‌ها را مورد نقد قرار دهند. دوست ندارم کار‌هایم شبیه هم باشند و منتظر این باشم که یک کار هیت به بازار بفرستم. بر این باورم که کار‌هایم به قدری قوی باشه که بتوانم از آن‌ها دفاع کرده و خودم را توجیه کنم. با این آْلبوم سعی دارم چنین چیزهایی را تجربه کنم. امیدوارم بتوانم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

وای خدای من چی میشنوم من خودم تو سال 83 اولین آلبوم شاهین آرین به اسم انتظار جاده رو خریدم یعنی اون خودش خبر نداره که سایه روشن آلبوم اولش نیست و قبل از اون یه آلبوم دیگه به بازار داره!!!!!
نمیدونم شاید اونم مثل محمد علیزاده و بهنام صفوی که آلبومهای نخست‌شون همخونه و بگو دوسم داری رو آلبومهای ضعیفی میدونن اون رو جز کارهاش حساب نمیکنه البته باید بگم چند تا از کارهای آلبوم انتظار جاده واقعا زیبا بودند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شاهین آرین: در تدارک انتشار دومین آلبوم هستم | موسیقی ما