برنامه یاد بعضی نفرات
 
فعالیت مطبوعاتی باعث تاخیر در انتشار آلبوم جدیدم شده است
اخشابی درپی تاخیر در انتشار آلبوم آیینه رو:
فعالیت مطبوعاتی باعث تاخیر در انتشار آلبوم جدیدم شده است
موسیقی ما- لی لا رضایی: مدتهای زیادی است که صحبت از انتشار آلبومی پاپ با صدای مجید اخشابی است که آیینه رو نام دارد. این آلبوم رکورد تاخیر در میان آلبومهای این خواننده را به خود اختصاص داده است تا جایی که گمان می‌رود امسال نیز شاهد انتشار آن نباشیم.

مجید اخشابی خود درباره این تاخیر در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: با توجه به اینکه درگیر نشریه «زیرو بم» هستم، کار بر روی آلبومم و نیز انتشار آن به درازا کشید. در واقع من نتوانستم وقت چندانی بر روی این آلبوم بگذارم وگرنه تا الان منتشر شده بود. در حال حاضر نیز این آلبوم مقداری کار دارد تا بتواند روانه بازار موسیقی شود. این فعالیت مطبوعاتی موجب تاخیر در انتشار آلبوم «آیینه رو» شده است.

وی افزود: یک قطعه جذاب و به روز نیز به قطعات آن اضافه کرده‌ایم که هم اکنون مشغول ضبط آن در استودیو مهرآوا هستیم. به محض اینکه ضبط این قطعه به پایان رسید، آلبوم را منتشر می‌کنیم. این قطعه به شکل صوتی و تصویری است و اینطور که پیش می‌رود انتشار آن یا پایان امسال منتشر خواهد شد و یا اوایل سال آینده.
این خواننده که در حال حاضر نشریه زیر و بم را سردبیری می‌کند، در ادامه گفت: در حال حاضر هر ماه قطعه‌ای را به صورت کلیپ همراه با نشریه منتشر می‌کنم و به اهالی موسیقی و علاقه مندان تقدیم می‌کنم. به این ترتیب ماهی یک اثر را منتشر می‌کنیم. آلبوم هم به همین دلیل با تاخیر مواجه شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا قطعات این آلبوم به نسبت تاخیری که داشته‌اند، قدیمی و کهنه نشده‌اند، گفت: بخش اعظم این آلبوم را در سال جاری انجام داده‌ام و به همین دلیل مطمئنم که قطعات به روز بوده و مشکلی در این زمینه نخواهند داشت. البته یک سری از تنظیم‌ها را تغییر داده‌ایم. من کلا اعتقادم بر این است که ملودی و شعر باید خوب باشد و برای همه فصول و زمان‌ها قابل ارائه باشد و تغییر و ارائه‌اش دستخوش زمان و سلیقه مردم باشد.
اخشابی افزود: ما ساخت و تولید اغلب این ترانه‌ها و تنظیم‌ها را در سال اخیر انجام دادیم تا برای انتشار در امسال به روز شده باشند. اینکه تا کنون آلبوم با تاخیر مواجه شده است نیز به دلیل همین تنظیم‌ها و نزدیک شدن آن‌ها به موسیقی روز است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا قصد ندارد آلبومی در راستای موسیقی کاملا ایرانی و نه پاپ منتشر کند، گفت: در مجموع طرح کلی کارهای من منبعث از موسیقی ایرانی است ولی اینکه یک آلبوم صرفا ایرانی منتشر کنم را در دستور کار خود قرار خواهم داد.

وی تاکید کرد: تمامی تلاش خود را می‌کنم تا این آلبوم در اسرع وقت منشر شود. من فکر نمی‌کردم کار در زمینه انتشار یک نشریه این همه زمان بر باشد. انتشار این نشریه مزید بر علت شده تا انتشار «آیینه رو» با تاخیر مواجه شود. در این ایام باقی مانده سال به هر یک از کار‌هایمان برسیم آن را ارائه می‌کنیم. امیدورام که انتشار آلبوم نیز امسال انجام شود در غیر این صورت به اوایل سال آینده موکول خواهد شد.

وی پیش از این گفته بود: «آیینه رو» حاوی ۱۴ قطعه است که اسحاق انور، عبدالجبار کاکایی، اهورا ایمان، نسترن شیر محمدی و... سروده‌اند. قطعات آن نیز عبارتند از «آیینه رو»، «موج نگاه»، «اقرار» و... نام دارد. به گفته این خواننده، آهنگ‌های این آلبوم را خود وی ساخته و در تنظیم آن‌ها مجید اکبرزاده و غلامرضاصابری همکاری کرده‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

من موهام سفید شد از بس انتظار آیینه رو را کشیدم.دیگه واقعا خسته شدم.این همه تاخیر و این همه به تعویق انداختن دیگه قابل تحمل نیست.آقای اخشابی مراعات حال ما هوادارای بی صبر رو هم بکنین...

مجید اخشابی هنرمند ارجمند و با ارزش موسیقی کشور ماست.امیدوارم آلبوم جدیدش هم ادامه ی حرکت رو به بالاش باشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فعالیت مطبوعاتی باعث تاخیر در انتشار آلبوم جدیدم شده است | موسیقی ما