برنامه یاد بعضی نفرات
 
liam
گسترش فعالیت هنرمندان ایرلندی در سرزمین مادری؛
لیام نیسن به نقش خواننده ای ایرلندی

موسیقی ما - شرکت فیلمسازی ایرلندی «پارال پیکچرز» در فکر گسترش فعالیت‌های فیلمسازی خود است. این شرکت در اولین قدم، دو پروژه سینمایی را جلوی دوربین می‌برد. هنرمندان مطرح ایرلندی همکاری نزدیکی با این پروژه‌ها دارند.

فیلم اول شرکت پارال پیکچرز «یک شنا - دو پرنده» نام دارد که توسط برندان گلسن کارگردانی می‌شود. این فیلم اولین ساخته سینمایی این بازیگر مطرح ایرلندی در مقام کارگردان است و خودش هم در آن ایفای نقش خواهد کرد. فیلم بر اساس قصه یک کتاب پرخواننده ساخته می‌شود و درباره دانش آموزی19 ساله است که کاراکترهای خیالی نمایشی را که دارد می‌نویسد، ملاقات می‌کند. «کالین فارل»، «سیلین مورفی» و «گابریل براین» هم در این فیلم بازی دارند. هزینه تولید «یک شنا - دو پرنده» حدود 111 میلیون دلار خواهد بود.

دومین فیلمی که پارال پیکچرز در این رابطه تولید می‌کند، «مجرد لاس‌وگاسی» نام دارد که قرار است «لیام نیسن» نقش اصلی آن را بازیکند. فیلم که با هزینه‌ای14 میلیون دلاری تهیه می‌شود، بازخوانی پدیده فرهنگی موسیقی پاپ ایرلندی در بین مردم و جوانان این کشور است.

در قصه فیلم، لیام نیسن در نقش یک خواننده و نوازنده سن‌وسال‌دار ظاهر می‌شود که ورود یک غریبه مرموز زندگی و کار او را دگرگون می‌کند و به‌زودی به این نتیجه می‌رسد که به آب و خاک دیگری تعلق دارد و باید به سرزمین مادری‌اش برگردد.

منبع: فارس

تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لیام نیسن به نقش خواننده ای ایرلندی | موسیقی ما