برنامه یاد بعضی نفرات
 
bon
روزهای پرکاری خواننده U2؛
مورد خستگی‌ناپذیر بونو

موسیقی ما - جواد رهبر:‌ بونو٬ خواننده گروه راک ایرلندی U2٬ که مدتی پیش کمرش را به تیغ جراحی سپرد٬ بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت روزهای پرکاری در برنامه دارد.

اصلی‌ترین کار بونو ادامه تور تابستانی گروه U2 است و او مثل همیشه سعی می‌کند در کنار کارهای هنری٬ نسبت به مسائل سیاسی و بشردوستانه هم بی‌تفاوت نباشد.

بونو تازگی‌ها با دیمیتری مدودوف٬ رئیس‌جمهور روسیه٬ دیدار کرد و بعد کاشف به عمل آمد که هر دوی آنها از طرفداران گروه لد زپلین هستند. بعد که گروه در اوایل ماه سپتامبر برای اجرای کنسرت به استانبولِ ترکیه رفتند٬ بونو – که آخرین بار حدود دو دهه پیش در این کشور برنامه داشت – به دیدار رجب طیب اردوغان٬ نخست وزیر ترکیه٬ رفت و بعد هم همراه با هوادارانش بر روی پل بوسفر راهپیمایی کردند. اما سوال اصلی این است که بونو در ملاقات با سیاستمداران درباره چه مسائلی با آنها گفتگو می‌کند.

تونی بلر٬ نخست وزیر سابق انگلستان٬ به تازگی کتاب خاطراتش با عنوان «یک سفر» را منتشر کرده و در آن گفته که بونو اگر بی‌خیال کار هنری‌اش می‌شد و بر روی سیاست تمرکز می‌کرد٬ قدرت انجام کارهای بسیاری در سطح جهانی را داشت. بلر در کتابش بونو را این طور توصیف کرده است: «بونو می‌توانست رئیس جمهور یا نخست وزیر بشود و کارش را به خوبی انجام بدهد. او برای انجام کارهای سیاسی استعدادی ذاتی دارد٬ با مردم برخورد بسیار مناسبی دارد٬ خیلی باهوش است و سخنور چیره‌دست و الهام‌بخشی است... سوای اینها٬ میلی در وجود اوست که او را همیشه به سمت پیشرفت سوق می‌دهد و همین میل باعث می‌شود او نسبت به هیچ چیز به راحتی قانع نشود و آرام نگیرد.»

حالا که حال بونو خوب شده٬ گروه U2 می‌خواهد در استرالیا هم کنسرت برپا کند.

تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مورد خستگی‌ناپذیر بونو | موسیقی ما