برنامه یاد بعضی نفرات
 
Prospektsmarch1
Prospekt’s March
گروه کولد‌پلی (Coldplay)
[ بردیا برجسته‌نژاد ]
در حدود 5 ماه پیش ، چهارمین آلبوم استودیویی مشهور‌ترین گروه پیانو راک حال حاضر دنیا، کولد پلی (Coldplay)، با عنوان Viva la Vida or Death and All His Friends روانه بازار شد . این آلبوم 46 دقیقه‌ای که از 10 آهنگ و دو Hidden Track تشکیل شده بود ، با تغییر مشهودی در سبک همیشگی Coldplay و نظر به ژانر alternative Rock ، تبدیل به موفق‌ترین آلبوم سال 2008 با فروش بیش از 5 میلیون نسخه شد (که به احتمال قوی در این مدت یک ماه که به پایان سال باقی مانده از مرز 6 میلیون نسخه خواهد گذشت.)
در ماه آگوست کولد پلی اعلام کرد که به‌زودی مجموعه EP شامل 6 آهنگ جدید که بدلیل تاخیر در ضبط آنها در آلبوم Viva la Vida گنجانده نشده بود، به همراه 2 آهنگ شامل اجراهای متفاوتی از آهنگ‌های آلبوم گروه ، منتشر خواهد شد . (EP = Extended Play : مجموعهء موسیقی که به صورت CD ، صفحه یا فایل دانلود منتشر شده و شامل تعدادی آهنگ با مجموع مدت زمان بین 10 تا 28 دقیقه است . به مجموعه های کمتر از این مدت single و بیشتر آلبوم یا LP گفته می شود.)
این EP به اسم Prospekt’s March در تاریخ 21 نوامبر (اول آذر ماه) در اروپا و ژاپن و با اختلاف 6 روز در سرتاسر دنیا بصورت مجزا منتشر شد و در کنار آن نسخه‌های جدید آلبوم Viva la Vida همراه با این EP و تحت عنوان Viva la Vida – Prospekt’s March Edition روانهء بازار شد. Cover این مجموعه نیز همانند Cover آلبوم Viva la Vida از آثار Eugène Delacroix ، نقاش شهیر فرانسوی ، انتخاب شده است .
مجموعهء حاضر در کل شامل 8 آهنگ است. آهنگ Lost+ که اجرایی مشترک با Jay-Z ، هنرمند مشهور سبک Hip-Hop ، و آهنگ Lovers in Japan که توسط Osaka Sun مجددا میکس شده است ، هر دو اجرایی متفاوت از دو آهنگ آلبوم آخر بشمار می آیند . آهنگ Life in Technicolor II که دنبالهء اولین Track آلبوم Viva la Vida است، در اینجا نیز بعنوان اولین آهنگ قرار گرفته است در کنار این مجموعه و تنها از طریق بخش فروش iTunes ، کلیپ جدید و متفاوتی از آهنگ Viva la Vida به کارگردانی انتون کوربین (کارگردان و عکاس مشهور انگلیسی که در سال 2005 نیز کلیپ Talk را برای Coldplay کارگردانی کرده بود) منتشر شده است . کلیپ قبلی این آهنگ توسط هایپ ویلیامز ، کارگردان آمریکایی ، ساخته شده است .
Coldplay همیشه ترفندی در آستین دارد تا مخاطبینش را شگفت زده کند! باید دید اینبار در این مجموعه ، بدلیل ریسک همکاری با یک هنرمند Hip-Hop، با چه چیزی مواجه خواهیم شد .
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

coldplay با Jay-Z!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

این مجموعه رو میتونین از آدرس زیر دانلود کنین http://albumnow.persianblog.ir/post/200/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

من هم این البوم رو گوش دادم. خیلی خوب بود. در مورد بازسازی lost هم با اینکه من بهیچ وجه رپ گوش نمیدم و خوشم نمیاد از این اهنگ خوشم اومد!!! اصلا این کلدپلی معجزه میکنه. یه جورایی اینقدر به گروه اعتقاد دارم که نمیتونم این کارشونو نکوهش کنم . اما خودمونیم واسه تنوع بد نبود...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

اطلاعات جالبی بود درباره آلبوم جدید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

thnX J-Z 4 destroying all bands...!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه کولد‌پلی (Coldplay) | موسیقی ما