برنامه یاد بعضی نفرات
 
akon
ایکان (Akon)
آزادی (Freedom)

بردیا برجسته‌نژاد: علیاون تیام (Aliaune Thiam)، با نام هنری ایکان (Akon)، هنرمند 35 ساله سنگالی فعالیت خود را از سال 2003 آغاز نمود. اولین آلبوم او در سال 2004 با عنوان Trouble و اولین Single آن به اسم Locked Up شهرت فراوانی را برای وی به ارمغان آورد و فروش 1.6 میلیون نسخه‌ای آن در آمریکا باعث شد ایکان بدل به یکی از چهره‌های شاخص موسیقی R&B و Rap شود. آلبوم دوم او با نام Konvicted در سال 2006 همراه با حضور چهره‌هایی نظیر اسنوپ داگ (Snoop Dogg) و امینم (Eminem) موفقیت جدیدی را برای ایکان حاصل نمود و این آلبوم به فروش جهانی 4میلیون نسخه رسید و آهنگ Smack That جایزه گرمی را برای وی به همراه داشت. او علاوه بر فعالیت در عرصه موسیقی به‌عنوان خواننده و آهنگساز، در نقش تهیه کننده صاحب دو کمپانی موسیقی Konvict Musik و Kon Live Distribution می‌باشد و از فعالیت‌های جنبی وی می‌توان به در اختیار داشتن خط تولید لباس تحت عنوان Konvict Clothing، موسسه خیرخواهانه کمک به کودکان آفریقایی به اسم Konfidence Foundation و مالکیت معدن الماسی در آفریقای جنوبی اشاره کرد.
دو هفته‌ی پیش سومین آلبوم ایکان با عنوان Freedom منتشر شد. در ابتدا عنوان Acquitted برای آن انتخاب شده بود، اما با نظر ایکان اسم آن به Freedom تغییر یافت. تهیه این آلبوم از اواخر سال 2007 تا اواسط تابستان 2008 به طول انجامیده است و هنرمندان گوناگوی در تهیه و اجرای آن با ایکان همکاری داشته اند، از جمله: وایکلف جین (Wyclef Jean)، ری لاوندر (Ray Lavender)، تی- پین (T-Pain)، لیل وین (Lil Wayne)، سوییت راش (Sweet Rush) و کالبی او دونیس (Colby O'Donis). در جولای 2008 آهنگی در اینترنت منتشر شد که کار مشترکی از ایکان به همراه مایکل جکسون بود و خبرها حاکی از انتشار این آهنگ تحت عنوان Hold My Hand در آلبوم ایکان و بعد‌تر آلبوم جدید مایکل جکسون بود. اما در اواسط اکتبر که فهرست آهنگهای آلبوم منتشر شد، اثری از این آهنگ به چشم نمی‌خورد و بعد از انتشار هم این آهنگ در آلبوم گنجانده نشده بود.
آلبوم در تاریخ 2 دسامبر 2008 (12 آذرماه) منتشر شد و در هفته‌ی اول به فروش 110هزار نسخه دست یافت و رتبه 7 چارت 200تایی بیلبورد را تصاحب کرد. همچنین اولین Single آلبوم با عنوان Right Now رتبه‌ی هشتم، دومین Single تحت نام I'm So Paid (که با همکاری یانگ جیزی و لیل وین اجرا شده است) رتبه‌ی 32 و سومین Single به اسم Beautiful (همکاری مشترک با کالبی او دونیس و کاردینال آفیشال) نیز رتبه‌ی 19 چارت 100تایی بیلبورد را به خود اختصاص دادند. در مجموع به‌نظر می‌رسد تا‌کنون این آلبوم نتوانسته است موفقیت‌های آلبوم‌های قبلی ایکان را تکرار کند.

تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

این آلبوم رو از اینجا میتونین دانلود کنین : http://albumnow.persianblog.ir/post/205

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

lotf konid passwordo bedid ya bedi az koja bayad begiram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

chejoori danwod konim????????

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

من ازآهنگ شماخوشم می آید آهنگ نیویورک سی تی از بهترین آهنگ های شماست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آزادی (Freedom) | موسیقی ما