برنامه یاد بعضی نفرات
 
Voices Yanni
«نواها» (Voices)
یانی (Yanni)

موسیقی ما - چهاردهمین آلبوم استودیویی یانی، روز 24 مارس 2009 منتشر شد. آلبوم «نواها» (Voices) به محض انتشار به صدر جدول موسیقی نیو ایج (New Age‌) بیلبورد صعود کرد.

یانی پس از شش سال بار دیگر آلبومی با بازار داده که تفاوتی اساسی با کارهای قبلی او دارد. این آلبوم را ریک ویک (Ric Wake) برای او تهیه کرده است، و برای نخستین بار چهار خواننده بر روی قطعه های تازه و کلاسیک ساخته شده توسط یانی، آواز می خوانند. این اولین باری است که یانی آلبومی با وکال منتشر ساخته است. از این آلبوم، نسخه ای به زبان اسپانیولی تحت عنوان «Voces» هم به بازار آمده که فروش خوبی داشت. تورهای مربوط به این آلبوم از ماه آوریل آغاز شده و اجرای آن برعهده بوئنا ویستا کانسرتز (Buena Vista Concerts) بوده است. چهار خواننده ای که یانی را در کار ضبط این آلبوم یاری کرده اند، به این ترتیب اند: لسلی میلز (Leslie Mills)، کلوئه (Chloe)، ناتان پاچکو (Nathan Pacheco) و اِندر توماس (Ender Thomas).

بخش هایی از اجراهای تور آلبوم جدید یانی را به زودی بر روی همین سایت مشاهده خواهید کرد.

تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

مرسی از سایت موسیقی ما که در مورد یانی هم مطلب گذاشت . امیدوارم در مورد یانی و فروش البومش و اهنگای ماندگارش بیشتر و بیشتر در سایت پرمخاطبتون صحبت کنید باز هم تشکر
موسیقی ما - باز هم در مورد یانی و دیگر خوانندگان و موزیسین های محبوب مطلب خواهیم داشت. با ما باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

سلام
کار جدیدی یانی رو شنیدم ... و به نظرم به شکل قابل توجهی متفاوت و پرشوره . البته در صورت ادامه این رویه در سالهای آینده باید منتظره شاهکارهای جدیدش بود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

فروش البومهای سامول یروینیان از کشور ارمنستان تهیه شده به وبلاگم سر بزنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

ممنون از زحمات شما، به نظر من یانی با وجود Nathan و یه سری از آهنگای بیکلام جدیدش هنوز میتونه طرفدارای قدیمی خودشو داشته باشه اما Voices کلا حال و هوای قدیمیشو عوض کرد ...

و راستی اسم خواننده‌ها نِیتان پاشکو و کلویی تلفظ میشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

سلام .میشه منو راهنمایی کنین.من ازسامول یروینیان اطلاعات میخام .هرچه کاملتر.من دانشجوی ارشد دانشگاه فردوسی هستم .دیگه عقلم رو ازدست دادم.مردم ازبس تو اینترنت گشتم.همه اطلاعات ناقصه.یک اطلاعات کامل میخوام.اگه بتونین کمکم کنین دعا میکنم هرچی ازخدا میخواین بهتون بده.دارم پایان ناممو مینویسم.اگه این آقا نباشه دیگه هیچی.اصلا میشه که ازین آقا ایمیلی چیزی بدست آورد و مکاتبه ای ازش سوال پرسید؟توروخدا.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یانی (Yanni) | موسیقی ما