برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنج شنبه شب، در حضور «شهرام شعرباف» اتفاق افتاد
اولین گفتگوی زنده و داغ سرپرست دفتر موسیقی در یک برنامه رادیویی
موسیقی ما – امید شایان: پنج شنبه شب و در حین گفتگوی زنده «شهرام شعرباف» در یک برنامه رادیویی، «علیرضا پاشایی» (سرپرست جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد) پس از بحث هایی که در حول و حوش صدور و عدم صدور برخی مجوز های کنسرت و آلبوم که بعضا 10 سال هم طول کشیده ، بروی خط زنده ارتباط تلفنی این برنامه آمد وتوضیحاتی را ارائه کرد.

پاشایی که مدیریت و نگاه درست و منطقی در عرصه موسیقی را از عمده ترین دغدغه هایش در این مسند می داند ، با ارئه برخی توضیحات، در پاسخ به این یوال که چرا گروهی مثل «اوهام» باید 15 سال پشت خط بماند، گفت:«ایشان که همین قبل از عید کنسرت داشتند! در مورد سالهای قبل هم چون من نبودم و نقشی نداشتم نمی توانم نظری بدهم.»

بحث ها و صحبت ها با «پاشایی» به سرفصل های دیگری از قبیل سیاست های دفتر موسیقی برای عطای مجوز و شرایط خاص و قانون های گهگاه عجیبی که در این عرصه وجود دارد، رسید و همین گفتگوی تلفنی باعث شد که رادیو جوان شب پر تنشی را روی آنتن زنده اش تجربه نماید.

در این بین هنرمندانی چون بابک ریاحی پور، بهزاد بمرانی، گروه مانوها، همایون نصیری و ... نیز به روی خط آمدند و صحبت هایی را در این باره و با موضوعیت «چرا برخی گروه های مستعد زیرزمینی حق کنسرت و آلبوم ندارند؟» انجام دادند.

شهرام شعرباف نیز که در استودیو رادیو جوان حضور داشت، با صحبت ها و بحث های  جالبی، درباره فعالیت و پیشینه ای که گذرانده صحبت کرد تا این برنامه شب موفقی را تجربه نماید.

«مرسده بابایی» سردبیر این برنامه است و اجرای آن را نیز «سعید خرسندی» و «بهمن بابازاده» بر عهده دارند و این برنامه هر هفته پنج شنبه ها از ساعت 21 الی 22 بروی آنتن رادیو جوان می رود.

فابل کامل صوتی این برنامه را می توانید اینجا گوش  دانلود کنید:
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1392 - 02:54

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 17:31

لینک های دانلود و پخش خراب هستن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین گفتگوی زنده و داغ سرپرست دفتر موسیقی در یک برنامه رادیویی | موسیقی ما