برنامه یاد بعضی نفرات
 
سینا سرلک در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
«بی‌منت می‌» یک عاشقانه اجتماعی ملی و میهنی است
موسیقی ما - لی‌لارضایی: آلبوم موسیقی سنتی «بی‌منت می‌» با صدای خواننده سنتی و جوان کشورمان سینا سرلک منتشر شد. سرلک با بیان این خبر در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما گفت: «بی‌منت می‌» عنوان جدید‌ترین آلبوم با صدای من است که آهنگسازی آن را محمد مهدی باطنی انجام داده است. تنظیم قطعات را نیز ایشان به عهده داشته که شامل ۱۰ قطعه با اشعاری از محمد مهدی باطنی است.

این خواننده در خصوص جزییات این آلبوم ادامه داد: این آلبوم شامل پنج تصنیف، سه قطعه بی‌کلام و یک قطعه آوازی می‌شود که مضامین ملی، میهنی، اجتماعی و عاشقانه را در برمی گیرد. این اثر عاشقانه، اجتماعى و ملّى میهنی است و بزرگ‌ترین ویژگى آن نزدیک کردن همه نسل‌ها به این اثر است. چون به نکات کلیدى زندگى در آن اشاره شده و سعی در همه فهم بودن آن داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد:‌‌ همان گونه که آهنگساز این اثر به آن اشاره کرده دراین آلبوم هر یک ازساز‌ها شخصیت منحصر به فرد خود را دارد و آهنگساز سعی کرده تشخص آن‌ها را در قطعات و نهایتا در کلیت کار رعایت کند. شاعر، آهنگسازو تنظیم کننده «بی‌منت می‌» را محمد مهدی باطنی به عهده دارد.

سرلک همچنین تاکید کرد: در این آلبوم آهنگساز سعی کرده تا از فرم یکنواخت تک صدایی خارج شود و به همین دلیل است که ساز‌ها برای خود شخصیت خاص و منحصر به فرد دارند. استفاده از تمامی المان‌ها به دلیل جذب مخاطبان حرفه‌ای‌تر است.

گتنی است؛ در این آلبوم، نوازندگانی همچون ایرج دشتی‌زاده (تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، (در قطعات بی‌کلام)، شروین مهاجر (کمانچه)، (تصانیف)، مجید محیط (قیچک باس)، مرتضی یگانه راد (تمبک) و پژمان صاعدی (بم تار) (مراژ) و دف، وفا مصباحی (نی) و مجید یگانه راد (سازهای کوبه‌ای) و محمدمهدی باطنی (سنتور) حضور دارند. تمامی قطعات آن نیز در دستگاه نوا و شور ساخته شده است.

مجوز «بی‌منت می‌» متعلق به مؤسسه ندای چنگ و نغمه سرای روژین است که با صدای سینا سرلک و شعر و آهنگ محمد مهدی باطنی از سوی پخش هنرشهر روانه بازار موسیقی شده است.

سینا سرلک قطعه «ایران جاویدان» از این آلبوم  را به کاربران سایت موسیقی ما هدیه داد:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 09:55

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 18:24

به واقع مایه ی شگفتی و دق مرگی است که به ظاهر منتقدان موسیقی نه تنها به سری آلبوم های بیرون آمده از آقای سرلک و هم قطارانشان انتقادی ندارند، بلکه به گونه یی به این «فراوان کاری» می بالند!
یادمان نرفته که همین به ظاهر منتقدان اگر در یک سال سه آلبوم از علیرضا افتخاری منتشر می شد، چه تخریب ها که نمی کردند و چه وامصیبت ها که سر نمی دادند...
غمی نیست که چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد...
پاینده باد صدای جاودان علیرضا خان افتخاری...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بی‌منت می‌» یک عاشقانه اجتماعی ملی و میهنی است | موسیقی ما