برنامه یاد بعضی نفرات
 
در حضور مهمانان ویژه در برج میلاد صورت گرفت؛
خاطره بازی علیرضا قربانی با قطعات ماندگارش
موسیقی ما - کنسرت تابستانه علیرضا قربانی و گروه اشتیاق در حالی برگزار شد که دو تن از وزیران دولت یازدهم در آن حضور پیدا کردند. به گزارش موسیقی ما در این کنسرت که شامگاه ۳۱ مرداد در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، علیرضا قربانی به همراه ارکستر مجلسی اشتیاق قطعات خاطره انگیزی از موسیقی ایرانی را اجرا کردند. در بخش نخست کنسرت قطعات «تزرو»، «سنگ خارا»، «زندگی»، «کیف انگلیسی»، «تو ای پری کجایی»، «شب دهم» اجرا شدند و سپس علیرضا قربانی به همراه گروه خود برای مدت کوتاهی برای استراحت رفتند و سپس در بخش دوم این کنسرت قطعات «ساز و آواز بداهه»، «رفتم و بار سفر بستم»، «زلف سیه»، «ارغوان»، «باران»، «مدار صفر درجه» و «ای ایران» اجرا شدند.
 
قربانی هنگام اجرای قطعه ارغوان که از ساخته‌های مهیار علیزاده و از قطعات آلبوم حریق خزان با تشویق پی در پی مردم همراه شد و در جواب تشویق علاقه‌مندان گفت:«از اول قرار نداشتیم که این قطعه اجرا بشود، اما به درخواست شما در این قطعه را در رپرتوار قرار دادیم.»

در ابتدای سانس دوم برنامه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و دکتر دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همراه با خانواده‌هایشان وارد سالن شدند. علیرضا قربانی در جملاتی ضمن خوش‌آمدگویی به این دو وزیر دولت یازدهم گفت:«بسیار خوشحالیم که وزیران دولت تدبیر و امید اهل فرهنگ و هنر هستند و امروز در بین ما برای تماشای یک برنامه فرهنگی به خصوص موسیقی که در این سال‌ها بین مدیران را مهجور بوده است، حضور پیدا کرده‌اند. انشالله روزی برسد که در اجراهای موسیقی ایرانی کل هیات دولت به تماشا بیایند.» سخنان قربانی با تشویق پیاپی مردم همراه شد. گفتنی است مراسم معارفه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت همزمان در تالار وحدت برگزار می‌شد.
 
در این کنسرت تعداد زیادی از چهره‌های فرهنگی و هنری و بازیگران سینما و تلویزیون نیز حضور داشتند که در نوع خود قابل توجه بود.از دیگر ویژگی‌های مهم کنسرت پنجشنبه شب علیرضا قربانی نورپردازی و طراحی صحنه زیبایی بود که در کنسرت‌های ایرانی کمتر اتفاق می‌افتد.

در پایان این کنسرت نیز قطعه ی ای ایران با همراهی حضار در سالن همایش های برج میلاد با ارکستر به پایان رسید.

حسام حسینی، ستاره نصری، رکسانا ریحانیان (آلتو)، سامان صمیمی، نیلوفر محبی، محسن عبادی، دانیال جورابچی، آرش اسدنژاد، فرزان زاهد منش، مهجبین کاوری زاده (ویلن)، هانیه کازرونی، بصیر خاموشی (ویلنسل)، حامد قدسی (کنترباس)، حسام ناصری (فلوت)، حسام صدفی نژاد (ابوا)، زکریا یوسفی (پرکاشن)، بهنام ابوالقاسم (پیانو) اعضای گروه اشتیاق در این کنسرت را تشکیل می‌دادند. همچنین سامان صمیمی ارکستر مایستر این گروه بود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1392 - 14:05

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 2 شهریور 1392 - 00:04

مــــــــــــــــرسی موزیک ما

شنبه 2 شهریور 1392 - 00:24

به به !!! شهریار آواز ایران! :)
خــــــوش به حالتون که بودین تو کنسرتش
موفــــــــق بـــــــاشــــــــــــی علیرضا خان:)

شنبه 2 شهریور 1392 - 08:18

سلام وقت ب خیر از گزارش های جالبتون بسیار سپاسگزارم.مطلبی که از کنسرت استاد قربانی نوشتین روحم را غرق در شادی و لذت کرد ممنون

شنبه 2 شهریور 1392 - 11:00

من عاشق شما هستم آقای قربانی

شنبه 2 شهریور 1392 - 13:38

برای ما هم جای خوشحالی و امیدواری که اقایون وزرا به سالن های اجرا تشریف بیارن
صدای اقای قربانی معرکه اس از وقتی که اجراشون رو از نزدیک دیدم دلیل این رو فهمیدم که چرا وقتی دوستانمون از خارج از کشور به ایران سفر میکنن اصرار دارن که حتما کنسرت های سنتی رو برن مخصوصا اقای قربانی
یه چیز دیگه ی رو که من خیلی دوست دارم حضور نوازندگان خانوم در اجرا هاست که متااااااااااسفانه در اجراهای پاپ این حضور کم رنگ اصلا میتونیم بگیم وجود نداره حالا به هر دلیل
عکس ها هم که مثل همیشه عالی بود یه صفا و صمیمیت در عکس ها بود که خیلی جذابتر شون میکرد

شنبه 2 شهریور 1392 - 14:34

ممنون موسیقی ما

شنبه 2 شهریور 1392 - 17:57

از وزرا هم عکس میذاشتین دیگه

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 01:03

واقعا اجرای خوب و گرمی بود.ممنون ازاقای قربانی و گروهشون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خاطره بازی علیرضا قربانی با قطعات ماندگارش | موسیقی ما