برنامه یاد بعضی نفرات
 
سوم آبان در تالار وحدت؛
رسیتال پیانو رافائل میناسکانیان برگزار می‌شود
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: «رافائل میناسکانیان» پیانیست برجسته ایرانی، سوم آبان ماه 92 برای اجرای رسیتال پیانو در تالار وحدت تهران روی استیج می‌رود. میناسکانیان در این کنسرت علاوه بر اجرای آثاری از هایدن، شومان و برامس، آثاری از استاد فقیدش پروفسور امانوئل ملیک اصلانیان را در یادبود وی اجرا خواهد کرد.

این نوازنده و مدرس سرشناس پیانو، چندی پیش نیز در بزرگداشت ملیک­ اصلانیان، کنسرت «شب بتهوون» را با همراهی ارکستر پارسیان در تالار وحدت برگزار کرد که با استقبال علاقمندان موسیقی کلاسیک روبرو شد.

«رافائل میناسکانیان» نخستین هنرمندی است که رسیتال پیانو کلاسیکش از تلویزیون ایران پخش شده است. او تا زمانی که در ایران بود نزد زنده یاد «امانوئل ملیک اصلانیان» به فراگیری پیانو پرداخت. بعد از دوره دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی به آمریکا رفت و در آنجا «ایوب زرکو» استاد موسیقی UCLA (دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس)، استعداد او را در موسیقی و نوازندگی پیانو شناسایی و وی را به ادامه تحصیل در رشته موسیقی تشویق کرد. میناسکانیان نزد اساتید شناخته شده بین‌المللی چون ایوب زرکو (لس آنجلس)، کارل اولریش اشنابل (ایتالیا) و ایلونا کابوس (لندن) به تکمیل و فراگیری دانش موسیقی و نوازندگی پیانو پرداخت و همچنین در مدرسه جولیارد در نیویورک تحصیل کرد. او هم اکنون علاوه بر اجرای کنسرت، به تدریس پیانو در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشکده موسیقی دانشگاه هنر مشغول است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1392 - 13:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رسیتال پیانو رافائل میناسکانیان برگزار می‌شود | موسیقی ما