برنامه یاد بعضی نفرات
 
امین الله رشیدی خبر داد:
بعداز 7 سال اخبار خوشی درباره انتشار کتابم رسیده است
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی از دریافت مجوز کتابی از تالیفات خود خبر داد و گفت: امیدوارم امسال موفق به دریافت مجوز انتشار کتاب خود بشوم.امین الله رشیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ما ضمن اعلام خبر دریافت مجوز کتاب خود گفت: بالاخره پس از هفت سال انتظار نوید انتشار کتاب خود را از سوی وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌دهم. طی تماسهایی که با این وزارتخانه داشتم، قولهای مساعدی درخصوص صدور مجوز کتابم داده شده است که امیدوارم به آن‌ها عمل شود.

این خواننده در ادامه گفت: این کتاب داستان بلندی دارد که مدت‌ها پیش مسولان محترم موسسه اطلاعات از جمله آقای جلال رفیع قول انتشار آن را به من داده بودند اما متاسفانه و با وجودی که چند اصلاحیه نیز بر روی آن اعمال شد، این امکان فراهم نشد و کتابم همچنان پشت درهای بسته ارشاد ماند.

رشیدی خاطرنشان کرد: در این مرحله برخی از کلمات حذف شدند و برخی دیگر اصلاح شدند و حتی به من گفتند این گنجینه ارزشمند به زودی منتشر خواهد شد که متاسفانه همانطور که مشاهده می‌کنید، هنوز نسبت به انتشار آن اقدامی صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: آخرین روزهای دولت گذشته، جناب آقای حسینی که وزیر وقت بودند، دستور صدور مجوز و انتشار آن را دادند اما متاسفانه به آن عمل نشد و نسبت به این کتاب کم لطفی شد.

امین الله رشیدی در پایان گفت: امیدوارم در دولت جدید اینگونه بی مهری‌ها نسبت به هنرمندان صورت نگیرد و قدر و ارزش هنرو هنرمند را بدانند.

گفتنی است؛ استادامین الله رشیدی اخیرا آلبوم تصویری از اجراهای خود را با عنوان «زندگی با آثار امین الله رشیدی» را از سوی شرکت تدبیر گستر آسیا منتشر کرد و به دست علاقه مندان رساند.

این مجموعه تصویری شامل 15 قطعه از آهنگهای سریالهایی که با صدای وی روی آنتن رفته بودند است و بخشی از آن نیز شرح زندگی وی و بیوگرافی اوست. در این فیلم او به همراه گوینده به گویندگی پرداخته‌اند.

امین الله رشیدی پیش از این گلایه کرده بود که بعد از 7 سال جناب وزیر دستور داد، ولی ممیز مجوز نداد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1392 - 22:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بعداز 7 سال اخبار خوشی درباره انتشار کتابم رسیده است | موسیقی ما