برنامه یاد بعضی نفرات
 
سراج و ميرزماني با «وداع» به برج ميلاد مي روند
تغییر در تاریخ برگزاری کنسرت «وداع»؛
سراج و ميرزماني با «وداع» به برج ميلاد مي‌روند
موسیقی ما - كنسرت «وداع» به خوانندگي حسام الدين سراج و آهنگسازي و رهبري محمد ميرزماني 21 و 22 آذرماه در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار مي شود.

محمدحسن تفرشي مدير اجرايي كنسرت وداع درباره اين اجرا گفت: اين كنسرت به همت برج میلاد تهران و با مشارکت گروه هنری پنج با اركستر بزرگ به خوانندگي حسام الدين سراج 21 و 22 آذرماه ساعت 20 برگزار مي شود. وي ادامه داد: در اين اجرا كه دكلمه اشعار بر عهده وحيد جليلوند است محمد ميرزماني در جايگاه آهنگساز ، اركستر را رهبري مي كند.

مدير اجرايي كنسرت وداع با اشاره به حمايتهاي نهادهاي فرهنگي افزود: برگزاري چنين برنامه هایی در این سطح از کیفیت و کمیت ، نیازمند حمایتهایی از سوی نهادهای فرهنگی و اجتماعی است که در همین راستا برج میلاد تهران برای دومین سال در برگزاری این برنامه به بهترین شکل ممکن با در اختیار قرار دادن سالن اصلی و فضای تمرین و همچنین فراهم آوردن امکانات با ما مشارکت كرده است.

تفرشي بيان داشت: امیدوارم باتوجه به تلاشهایی که سال گذشته و امسال در برگزاری « کنسرت وداع » صورت پذیرفته بعد از این شاهد حضور پررنگ تر هنر موسیقی در مناسبتهای مذهبی در طول سال باشیم و بیش از پیش از ظرفیت بالای موسیقی در انتقال و گسترش ارزشها و مفاهیم والای دینی بهره مند شويم.

مدير اجرايي اين كنسرت در خاتمه خاطر نشان كرد: اركستر بزرگ به مديريت برادرم محمد حسين تفرشي از هم اكنون تمرينات خود را آغاز كرده به طوري كه تا روز اجرا اركستر 21 تمرين خود را خواهد گذراند. بليت فروشي كنسرت «وداع» كه پیش کشی به ساحت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین است به زودي در مراكز فروش اعلام مي شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1392 - 12:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سراج و ميرزماني با «وداع» به برج ميلاد مي‌روند | موسیقی ما