برنامه یاد بعضی نفرات
 
اشعار استاد شفیعی کدکنی بار دیگر خوانده می‌شود؛
تجربه ارکسترال هوشنگ کامکار و حمیدرضا نوربخش
موسیقی ما - مراحل ضبط آلبوم جدید حمیدرضا نوربخش و هوشنگ کامکار تا دو ماه دیگر به پایان می رسد.

حمیدرضا نوربخش خواننده آواز ایرانی از همکاری با هوشنگ کامکار در آلبوم جدیدش خبر داد. این استاد آواز با اشاره به اینکه این آلبوم در مراحل ضبط قرار داد افزود: «در همکاری با آقای کامکار مجموعه کار ارکسترالی در دستگاه های مختلف داریم که با آهنگسازی آقای هوشنگ کامکار بر روی اشعار استاد شفیعی کدکنی در حال ضبط آنها هستیم و انشالله تا یکی دو ماه آینده کار ضبط آن هم تمام خواهد شد».

همچنین قرار است حمیدرضا نوربخش در خلال همکاری با گروه قمر و نوید دهقان در تالار حافظ شیراز به اجرای برنامه می پردازد.

نوربخش که ریاست خانه موسیقی را به عهده دارد درباره برنامه گروه قمر در این اجرا به موسیقی ما گفت: «بیشتر کارها در فضای همایون است و آواز هم در همین مایه اجرا خواهد شد. در دستگاه همایون از درآمد همایون، بیداد، بیات اصفهان تصنیف هایی اجرا می شود و البته به فضای شور و دشتی هم اشاره هایی می کنیم . در ادامه با مودلاسیون یک تصنیف هم در ماهور اجرا می شود .خواننده آلبوم «پنهان چو دل» با اشاره به اینکه این برنامه پیش از این در مراسمی اجرا شده بود، درباره احتمال اجرای این کنسرت در شهرهای دیگر نیز گفت: فعلا فقط به تالار حافظ شیراز می رویم و این برنامه را اجرا می کنیم».

خواننده آلبوم «پرده عشاق» در پاسخ به سوال خبرنگار موسیقی ما درباره چگونگی آغاز همکاری با گروه قمر و نوید دهقان اینگونه پاسخ داد: «همکاری من با نوید دهقان بر می گردد  به یک تجربه موسیقایی که در آن به من پیشنهاد شد بر روی اشعار شاعر فقید، «شیدای گیلانی» کارهایی را ارائه دهیم. در ذهنم که جستجو کردم به نام نوید دهقان  رسیدم و کار را به او سپردم که خیلی هم خوب از پسش برآمد».

قرار است کنسرت گروه قمر به سرپرستی نوید دهقان و نوازندگی بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا(تار)، بابک غسالی و امین گلستانی (عود)، علیرضا گرانفر ( سنتور)، شاهین صفایی ( بم تار)،حسین محمد حسینی ( نی)،نسیم اربابی و سارا هستی ( کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند ( کمانچه آلتو)، فرهاد صفری ( تمبک)، شهریار نظری ( دف) و نوید دهقان (کمانچه) 18 و 19 اردیبهشت ماه در تالار حافظ شیراز به روی صحنه برود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 15:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تجربه ارکسترال هوشنگ کامکار و حمیدرضا نوربخش | موسیقی ما