برنامه یاد بعضی نفرات
 
با قطعاتی در سبک «آلترناتیو راک» و «تریپ هاپ»؛
آلبوم «مرد خواب آلود» با صدای «علیرضا تهرانی» منتشر می شود
موسیقی ما – آلبوم «مرد خواب آلود» با صدای «علیرضا تهرانی» منتشر خواهد شد. قطعات این آلبوم در سبک «آلترناتیو راک» و «تریپ هاپ» ضبط شده اند. تمامی ملودی ها و ترانه ها توسط این خواننده ساخته و سروده شده است. «سیاوش امامی» هم وظیفه تنظیم قطعات آلبوم را بر عهده داشته است. «فرشاد فزونی» در یکی از قطعات آلبوم مرد خواب آلود به عنوان خواننده مهمان با علیرضا تهرانی همخوانی کرده است. از جمله سایر هنرمندان تیم تولید این آلبوم می توان به «دارا دارایی» در بخش نوازندگی «گیتار بیس» و «شهرام غلام پور» نوازنده «قیچک» اشاره کرد.

همچنین قرار است که از آلبوم مرد خواب آلود در ساعت 18 روز جمعه دوم خردادماه رونمایی شود. این مراسم در فروشگاه «فرهنگ» به نشانی میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، نبش کوچه برادران مظفر، پلاک 28 و به همت پخش موسیقی «جوان» برگزار می شود.

از سوی دیگر برای اولین بار یکی از قطعات آلبوم مرد خواب آلود برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است.

این قطعه «پروانه و ماهی» نام دارد که علیرضا تهرانی و سیاوش امامی هم سازندگان این قطعه هستند. قطعه پروانه و ماهی را در ادامه از سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
پروانه و ماهی
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 01:56

دیدگاه‌ها

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 12:14

ممنون آلبوم اولش کنار ماه دودی هم خوب بود اما یقینا این کار بهتر خواهد بود.

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 12:17

ممنون یاد آلبومهایی که کاوه یغمایی برای دیگران می ساخت بخیر از جمله اونها مسافر کویر آریو حبیبی بود که خیلی عالی شده بود همینطور شعر نفس گیر پیمان نیکسار با اینکه این خواننده ها مخصوصا پیمان نیکسار صدای خوبی نداشتن اما موسیقی آلبومشون که کار کاوه یغمایی بود اونقدر قوی بود که ضعف صدای خواننده ها رو هم پوشش داد.

شنبه 6 آذر 1395 - 22:32

باسلام با اینکه این البوم را دو سال پیش خریده بودم بعد از مدتها امروز در اتوموبیل بهش گوش دادم و می تونم بگم صدای خواننده و استایل خوندنش خیلی من رو یاد یک تقلید رتبه پایین از صدای فرزام رحیمی خواننده میرا می اندازه ..... استفاده از موسیقی الکترونیک در کنار ساز بندی های راک از مشخصه های اصلی بود ..... در هر صورت در سرتاسر قطعه یک یکنواختی خسته کننده ای وجود داره و در بعضی بخش ها که یک اثری از ابداعات بیس به گوش میاد کمی قطعات از رخوتی که بیشتر در اثر ملودی گذاری خواننده روی ترانه هایش پیش آمده رنج می بره ..... یعنی بیشتر فکر می کنم اثر حول مکثی می گذره که وقف بهتر شنیده شدن ترانه ایجاد شده

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «مرد خواب آلود» با صدای «علیرضا تهرانی» منتشر می شود | موسیقی ما