برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت موسسه راوی آذر کیمیا؛
نصیرخوانی آلبومی در دستگاه ماهور منتشر شد
موسیقی ما- موسسه راوی آذرکیمیا آلبوم موسیقی «نصیر خوانی» را منتشر کرد. به گزارش موسیقی ما، این آلبوم ببه خوانندگی علیرضا حاجی طالب با تنظیم و تار محمدامین اکبر‌پور و با همراهی ضرب سعید جلالیان را در قالب ۸ قطعه به بازار آمد.

نصیر خوانی در زمره آلبومهای موسیقی ردیف دستگاهی است که همراه با تنوع موضوعی و مفهومی در اشعار و موسیقی و تنظیم همراه است.

طوسی، تلاطم، شکسته، هرچه که بود، دماوند، شیر نگهبان زمین، ایران و لیلی و مجنون با اشعاری از امیر خاکسارو ملک الشعرای بهار از جمله قطعات این آلبوم هستند.

آلبوم نصیر خوانی در دستگاه ماهور و عمدتا در مایه‌های راک اجرا شده و چهارمین اثر از گروه «همنوازان سایه» به سرپرستی محمد امبن اکبرپور به حساب می‌آید. این آلبوم خوانشی از گوشه «نصیر خوانی» در ماهور است که به قول استاد محمدرضا لطفی قابلیت اجرایی کامل در یک پروژه موسیقایی را داراست.

 «نصیر خوانی» هم اکنون با مدیریت تولید رضا مهدوی در موسسه راوی آذر کیمیا و با صدابرداری محمدباقر زینالی، عکاسی محمدرضا رییسی و طراحی گرافیک فرید حامدی منتشر شده است. پخشهای موسیقی جوان، آوای باربد،‌‌ رها و هنر شهر این آلبوم را در سراسر کشور عرضه کرده‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نصیرخوانی آلبومی در دستگاه ماهور منتشر شد | موسیقی ما