برنامه یاد بعضی نفرات
 
نوش آبادی در نشست خبری:
حبیب هم می‌تواند مجوز آلبوم بگیرد
موسیقی ما - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد با تأکید بر اینکه تغییر معاون هنری وزیر شایعه است، درباره وضعیت مجوز آلبوم حبیب محبیان یادآور شد: در صورت بدون اشکال بودن آثار، آلبوم محبیان هم می‌تواند مجوز بگیرد. نشست خبری حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز سه شنبه ۷ بهمن‌ماه با حضور اهالی رسانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نوش آبادی همچنین درباره فعالیت حبیب محبیان در ایران که در دولت قبل امکان آن در حال فراهم شدن بود اما اکنون به خاطر آشنایی با مشایی مورد غضب قرار گرفته است، تصریح کرد: ارائه آلبوم‌های موسیقی ربطی به اینکه آثار در چه دولتی و در چه زمانی تولید و ارائه شده‌اند، ندارند آنچه برای ما ملاک است ارائه آثار در شرایط حاضر و بررسی آن با توجه به قوانین جاری خواهد بود. صدور مجوز به آلبوم‌ها نیز در چارچوبی است که قوانین به ما اجازه می‌دهد. این خواننده می‌تواند در دولت یازدهم با توجه به نگاهی که در حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد آلبوم خود را ارائه کند و در صورتی که آثارش بدون اشکال، مفید و در راستای فرهنگ و هنر بود به صدور مجوز آلبوم او اقدام خواهد شد.


وی در باره جای خالی ارکستر سمفونیک ملی در جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: علیرغم تلاشهای صورت گرفته و اهتمام حوزه هنری و شخص وزیر برای حضور ارکستر سمفونیک در جشنواره این اتفاق نیفتاد که بیشتر به دلیل تنگناههای مالی و تاخیر در انتخاب رهبر ارکستر و تعیین اعضای آن بود. این کار در حال شکل گیری است خروجی آن به جشنواره نخواهد رسید اما فرصت خوبی ایجاد شد تا ارکس‌تر سممونیک مورد مطالبه عمومی قرار بگیرد و توجه مسئولان ارشد را نیز به خود جلب کند. اکنون تیم قوی و سازوکار جدی برای ارکس‌تر در نظر گرفته شده و تولیدات آن در برنامه‌های آینده به نمایش گذاشته خواهد شد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: ارکستر سمفونیک صرفا برای جشنواره ساخته نمی‌شود و در آینده شاهد آثار آن خواهیم بود.

نوش آبادی درباره تفاهم نامه بین ارشاد و نیروی انتظامی برای برگزاری کنسرت‌ها توضیح داد: این تفاهم نامه آماده اما هنوز امضای نهایی نشده است شخص وزیر و فرمانده نیروی انتظامی مصمم هستند در آینده‌ای نزدیک آن را امضا کنند. مفاد امضا شده طی مراسم و تشریفاتی رسانه‌ای خواهد شد و با مشخص شدن وظایف هر بخش، امنیت و انضباط و نظارت به خوبی انجام خواهد شد.

وی درباره حضور نداشتن بزرگان موسیقی در جشنواره اظهار کرد: ما قطعا شاهد حضور بزرگان خواهیم بود آن‌ها ممکن است اثری ارائه ندهند اما به حضور علاقه مندند و سهم و حقی نیز در جشنواره دارند ضمن اینکه آن‌ها تلاش می‌کنند بزرگان دیگری را از چهره‌های جوان برای آینده بسازند.

نوش آبادی در پایان درباره رفتن مرادخانی از معاونت هنری نیز گفت: مسلما در این موقعیت حساس که جشنواره موسیقی فجر را پیش رو داریم طرح چنین شایعاتی نه به صلاح است و نه حقیقت دارد. بحث جایگزینی و جانشینی نیز درباره مرادخانی نیز مطرح نیست و جشنواره موسیقی نیز حاصل زحمات او و تیم حوزه هنری است که همگی با هم بسیج شده‌اند و درست نیست در این موقیعت بخواهیم بحث جابجایی او را مطرح کنیم و بعید می‌دانم این موضوع مبنای درستی داشته باشد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 08:41

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 08:56

آره میتونه مجـــوز بگیره اگه دوباره دستگیرش نکنیئ

چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 09:12

خیلی خوشحال شدم

چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 09:52

واقعا موندم. برا مجوز به حبیب هم ناز میکنن؟؟؟؟؟ حبیب باید کلاس بزاره. نمیدونم چرا به هنرمندای بزرگ و (واقعی) اهمیت نمیدن. حبیب که نه کلیپ بد داشته نه سیاسی بوده.

چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 15:45
احسان

حبیب باید کلاس بزاره ؟؟؟؟
کلی امثال شادمهر و محسن نامجو فدا شدن و کلی البوم مث کارای اول چاووشی بی مجوز پخش شدن و کلی جوون تلاش کردن تا موسیقی پاپ ما امروز کمی باز تر فعالیت کنه
حالا ایشون(که هنرمند بزرگی هم هستن)از راه برسن و مجوز بگیرن و تازه نازم بکنن
که یک عمر در ینگه دنیا کلیپ ساختن کنسرت داشتن و حال کردن
اونوقت امثال علی عدالمالکی و حامد حاکان هنوز مجوز نگرفتن

2.182.25.145
چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 21:41
مرد تنهای شب

احسانِ نازنین فراموش نکن ما اینجا داریم درباره «هنرمندی» صحبت میکنیم به اسم «حبیب».
این اشخاصی که مثال زدی و بنده احترام زیادی هم برا اکثرشون قائلم بخصوص شادمهرِ بزرگ، به هیچ وجه در مقام مقایسه با مرد تنهای شب نیستن! سابقه و کارنامه ممتاز و منحصر بفردی که از حبیب در سالیان دور از وطن از خودش به جا گذاشته دال بر بیانات بنده ست.
در ضمن حبیب اگر در ینگه دنیا «حال» کرده بود و اصطلاحا" جایش راحت بود، پس چرا از سال 1380 برای بازگشت به ایران اقدام کرد؟! اتفاقی که در همان سال از رادیو بی بی سی و از زبان خود آقای حبیب بیان شد.
احسان جان اگر به هنر و موسیقی کشورمون احترام و ارزش قائلیم، نباید به خودمون اجازه بدیم شخصی مثل حبیب که فارغ از تجربه و حرفه، از زمان حضور در «وطنش» ممنوع از کاره رو، با امثال علی عبدالمالکی یا حاکان و... مقایسه کنیم!!
برادرم! اگه پیگیرِ موسیقیِ ایران زمین بوده باشی خیلی خوب میدونی که حبیب خیلی مجاز تر از خیلیای مجاز در این مملکته...
این همون چیزیه که بسیاری از ماها رو به دوست داشتنِ حبیبِ بی ادعا وادار کرده.....

216.185.63.229
پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 09:20
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

دوست عزیز کسایی که مثال زدی مثل شادمهر و نامجو در اون شکی نیست که سوخت شدن واسه نسل جدید. ولی حبیب از بزرگای سبک خودشه و دارای تجربه های زیادی هستش. صدای ماندگاری هم داره. زمانی که حبیب میخوند این دوستان نسل جدید و اصلا کسی میشناخت؟؟؟ بعد هم حبیب کلیپ بد نداشت و در حالی که خواننده های جدید مثل عماد طالب زاده و ندیم تو کلیپاشون خانم هم بود خیلی سریع مجو ز گرفتن

188.212.59.241
پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 13:38
احسان

دوستان من منظور حرف های بنده اینه چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است .
حبیب هم روز اول حبیب به دنیا نیومد اگر ما قدر جوونای خودمون رو بدونیم و بستر رشدشون رو فراهم کنیم(از سوی دولت و حمایت ما مخاطبان) بی هیچ شکی از دل همین ها کلی اسطوره ساخته خواهد شد.
حییب بزرگ مجوز بگیره ماهم خوشحال می شیم اما اینکه انتظار داشته باشیم نازه کنه و ما به استغاثه بیفتم اینو من قبول ندارم.
چون حس می کنم بچه های داخل در حالی قربانی سخت گیری ها می شدن که اون ور همین هنرمندان بهترین شب های هنری شون رو می گذروندن اصلا هم ککشون نمی گزید که اونی که توی داخل کشور داره پرچم داری می کنه چه سختی هایی رو متحمل میشه در این مسیر

2.182.24.187
چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 10:02

خبر خوبي است و انشالله آلبوم آقاي حبيب در حال و هواي تازه و جديد منتشر شود
اما نكته يك كم ناراحت كننده نوع ادبياتي است كه در باره كار فني آقاي حبيب گفته مي شود. ايشان آن اندازه در موسيقي سواد و تجربه دارند - اصولا خواننده هاي قبل از انقلاب اغلب اينگونه اند- كه نيازي به آزمون فني در موسيقي نداشته باشند!
آخر اين مساله از آنجا كمي ناراحت كننده است كه برخي افراد كه واقعا از لحاظ سطح خوانندگي و موسيقي در مرتبه هاي خيلي خيلي پاييني هستند و براحتي و به زور مطرح مي شوند - براي چند مدتي البته- و مجوز مي گيرند.

چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 10:43

نمیدونم چرا هروقت در مورد یه مساله جدی صحبت میشه کمترین نظرو میشه از مردم دید جدا به غیر از صحبت در مورد خواننده ها و یه سری سلطان و امپراطور و سلطان احساس(زجه) دوستان عزیز کشوری که ارکستر ملی نداشته باشه موسیقی نداره

چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 10:43

میشه درباره البوم جدید سعید شهروز محمد اصفهانی مجید اخشابی نیما مسیحا و رضا صادقی مهدی یراحی و کامران رسول زاده فرزاد فرزین و خشایار اعتمادی خبر بزارید

و چرا خشایار اعتمادی نیما مسیحا علیرضا عصار علی اصحابی علی لهراسبی سعید شهروز کنسرت نمی ذارن

چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 21:44

اگر دولت محترم یازدهم این لطفِ بزرگ رو در حق هوادارانِ حبیب، مرد تنهای شبِ کشورمون انجام بده، تا عمر داریم دعاگوی این بزرگواران خواهیم بود...

جمعه 10 بهمن 1393 - 12:36

به امید روزی که حبیب کنسرت بذاره
میتونم قسم بخورم که بهترین خواننده ایران میشه
اینو من نمیگم خیلیا میگن (پیر و جوون)
همگی منتظر مجوز گرفتنت خواهیم ماند
عاشقتم مرد تنهای شب

پنجشنبه 25 تیر 1394 - 17:16

حبیب با کارهای جدیدش داخل ایران به قول معروف تر زده به سابقه هنریش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حبیب هم می‌تواند مجوز آلبوم بگیرد | موسیقی ما