برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خیریه جانی دپ و بیسیست گروه کیس
بداهه‌نوازی ستاره هالیوود برای کودکان فقیر سرتاسر جهان
موسیقی ما - کنسرت خیریه جانی دپ و بیسیست گروه کیس برگزار شد.

جانی دپ وقتی به لاکی استرایک رسید بی‌آنکه کلمه‌ای به زبان بیاورد روی سن رفت، گیتارش را به دست گرفت و شروع به نواختن کرد. بعد از اجرای یک قطعه، جین سایمونز (Gene Simmons) هم به او پیوست.

این دو سوپر استار کنسرتی را که به منظور جمع‌آوری کمک برای بنیاد خیریه «مندینگ‌ کیدز» (MendingKids) برگزار کرده‌بودند روز یکشنبه خاتمه دادند. مدینگ کیدز یک بنیاد خیریه است که هرسال صدها عمل جراحی ترمیمی رایگان را برای کودکانی از سراسر جهان ممکن می‌سازد.

در کنار دپ و سایمونز سورپرایز دیگری نیز برای تماشاچیان وجود داشت و آن گردهمایی دوباره گروه «اکستریم» (Extreme) بود تا قطعه معروفشان در سال 1991 به نام «فراتر از واژه‌ها» را اجرا کنند .

جانی دپ بعد از اجرای چند موزیسین دیگر به این گروه پیوست تا قطعه «School's Out» الیس کوپر (Alice Cooper) را اجرا کند. این ستاره 52 ساله همچنین اعلام کرد که قرار است همراه با کوپر و جو پری (Joe Perry) گیتاریست، گروهی را راه‌اندازی کنند و ماه آینده آلبومی با نام گروه منتشر کنند و عایدات حاصل از آن را هم به خیریه بدهند.

دپ که در این اجرا با ظاهری ساده حاضر شده بود در گفتگوی کوتاهی که از طریق روابط عمومی او منتشر شد گفت که بسیار خوشحال است از اینکه بخشی از رویدادی بوده که درآمدش صرف منافع کودکانی از سراسر جهان می‌شود.

سایمونز آخرین هنرمندی بود که روی سن رفت. این موزیسین 65 ساله که سال‌هاست از حمایتگران بنیاد خیریه «مندینگ کیدز» است از تماشاچیان دعوت کرد تا در ازای پرداخت هزار دلار به این بنیاد خیریه روی سن بیایند و همراه با گروه بخوانند. حدود ده نفر این پیشنهاد را قبول کردند و روی سن آمدند، از جمله دختر و پسر خود سایمونز بودند که همراه با سایمونز، دپ و باقی اعضای گروه قطعه «تمام شب راک اند رول» (Rock and Roll All Nite) را اجرا کردند. بعد از پایان یافتن اجرا جانی دپ برای تماشاچیان دست تکان داد و در میان یک در کشویی ناپدید شد.
منبع: 
بیلبورد

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 08:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بداهه‌نوازی ستاره هالیوود برای کودکان فقیر سرتاسر جهان | موسیقی ما