برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از پیروزی در دادگاه
جانی دپ با همکاری جف بک در ماه ژوئیه یک آلبوم موسیقی مشترک منتشر می‌کنند
موسیقی ما- جانی دپ با همکاری جف بک در ماه ژوئیه یک آلبوم موسیقی مشترک منتشر می‌کنند. دپ پس از پایان دادگاه شکایت از همسر سابقش «امبر هرد» از ویرجینیا به انگلستان سفر کرد و با بک روی صحنه کنسرت رفت. این اولین بار نیست که دپ با همکاری بک در خلق موسیقی همکاری می‌کند. آن‌ها در سال ۲۰۲۰ ترانه «انزوا» اثر «جان لنون» و ترانه‌های دیگری از «جیمی هندریکس» و «برادران اورلی» را کاور کردند. دپ ۵۸ ساله و بک ۷۷ ساله اجراهایی در رویال آلبرت هال لندن داشتند و به شهرهای دیگری چون شفیلد و نیوکاسل سفر کرده‌اند.
 
چهارشنبه شب این هفته اعضای هفت نفره هیأت منصفه دادگاه ویرجینیا اعلام کرد که «امبر هرد» باید در مجموع ۱۵ میلیون دلار به دپ پرداخت کند. دپ همسر سابقش را متهم کرده بود که با نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش، به اعتبار او در هالیوود لطمه زده و باعث اخراجش از «دزدان دریایی کارائیب» (The Pirates of the Caribbean) شده است. دپ از سوی دیگری به خاطر مصاحبه وکیلش «آدام والدمن» در «دیلی میل» باید ۲ میلیون دلار به هرد بپردازد.
 
دپ در واکنش به رأی هیأت منصفه گفت از بازگو شدن حقیقت و پس گرفتن زندگی‌اش خوشحال است، در حالی که هرد اظهار ناامیدی و دلشکستگی کرد. پتیشن اخراج هرد از دنباله «آکوامن ۲» به تازگی از مرز ۴.۵ میلیون امضاء عبور کرده است. هرد در طول دادگاه فاش کرد که تا مرز اخراج از این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی «جیمز وان» پیش رفته و نمی‌داند که آیا در کات نهایی حضور دارد یا نه.
 
بک و دپ ۳ ژوئن در گلاسکو، ۴ ژوئن در منچستر، ۶ ژوئن در بیرمنگام و ۷ ژوئن در یورک روی صحنه می‌روند.
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 - 00:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جانی دپ با همکاری جف بک در ماه ژوئیه یک آلبوم موسیقی مشترک منتشر می‌کنند | موسیقی ما