برنامه یاد بعضی نفرات
 
در چهارمین شب از سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران؛
کنسرت گروه «دال» با همراهی خواننده «کامنت» برگزار شد
موسیقی ما - گروه «دال» که این روزها با انتشار اولین آلبوم رسمی خود به نام «گذراردیبهشت» توانسته جایش را بین مخاطبانش باز کند، روز گذشته روی صحنه فرهنگسرای نیاوران، در دوسانس به اجرای قطعات خود پرداخت. این برنامه با اجرای قطعه «گذر اردیبهشت» که از محبوب‌ترین ساخته‌های گروه است آغاز شد و در ادامه قطعات دیگر آلبوم به اجرا در آمد. در بخش میانی برنامه، آرین کشیشی (نوازنده گیتارباس) و یزدان بهمنی (نوازنده پرکاشن) به همنوازی ساز هنگ‌درام و گیتار باس پرداختند که مورد توجه تماشاچیان حاضر در سالن قرار گرفت. کنسرت با اجرای قطعه «آوازم را می رقصیدی» به اوج خود رسید و این‌بار به جای داریوش آذر (نوازنده گروه پالت) که در ضبط قطعه اصلی در آلبوم با امین هدایتی هم‌خوانی داشته است، کیان پور تراب (خواننده گروه کامنت) روی صحنه حاضر شد و اجرای زیبایی را به همراه گروه «دال» رقم زد.

در ادامه برنامه، گروه دال قطعه منتشر نشده «حوض نقاشی» را به خاطره زنده‌یاد، حسن حاتمی؛ سراینده ترانه «گنجشکک اشی‌مشی» تقدیم کردند که این ترانه با همراهی پیانو شایان شکرابی و صدای امین هدایتی به اجرا در آمد.

در این کنسرت چهره‌های سرشناسی از تیاتر و سینمای ایران نیز حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهناز جعفری، صابر ابر و هانا کامکار اشاره کرد.

این گروه در اولین اجراهای خود با استقبال روبه‌رو شده و احتمالا باید منتظر اجراهای دیگر آن ها در سالن‌های بزرگتر باشیم.

اعضای گروه دال در این کنسرت را شایان شکرابی (پیانو)، امین هدایتی (خواننده)، آرش آذر (دودوک)، آرین کشیشی (گیتارباس)، میلاد سعدی (کوبه ای)، یزدان بهمنی (پرکاشن و کوبه‌ای)، سالار غفاربجویی (ویلن سل)، غزل مهدوی (ترانه سرا) و کیان پورتراب (خواننده میهمان) تشکیل می‌دادند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 16:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «دال» با همراهی خواننده «کامنت» برگزار شد | موسیقی ما