برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور بدل‌های «مرتضی پاشایی» در خندوانه دردسرساز شد
حمله طرفداران مرتضی پاشایی به رامبد جوان
موسیقی‌ما - حضور بدل‌های زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» در برنامه شب گذشته «خندوانه» با حمله دوست‌داران این خواننده به صفحات شخصی رامبد جوان و واکنش خانواده این خواننده همراه شد.

به گزارش «موسیقی ما»، حضور جوانانی که با تاثیرپذیری از شمایل ظاهری مرتضی پاشایی، خود را شبیه این خواننده پرطرفدار کرده بودند، در برنامه شب گذشته خندوانه به سرعت بازتاب‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت و تحلیل‌های مختلفی درباره حضور این افراد در برنامه پربیننده خندوانه شد و نوع سناریویی که برای این قسمت خندوانه تعیین شده بود، به شدت واکنش‌برانگیز شد.

رامبد جوان در بخش‌هایی از این برنامه ضمن انتقاد از درآمدزایی برخی از این افراد با ظاهری شبیه به مرتضی پاشایی، رفتار سودجویانه این قبیل افراد را دور از اخلاق و نوعی سوءاستفاده از شهرت و موج اجتماعی این خواننده در جامعه ایرانی خواند و در بخش دیگری نیز از کودک خردسالی که خود را شبیه پاشایی کرده بود خواست با درآوردن لباس و کلاه و عینکی که او را شبیه پاشایی کرده بود، به زندگی عادی خود برگردد و گفت: «اتفاقاً این جوری بیشتر بهت میاد».

ساعاتی پس از این برنامه طرفداران مرتضی پاشایی در یک اقدام خودجوش به صفحات شخصی رامبد جوان حمله کرده و نسبت به اتفاقات این برنامه واکنش نشان دادند. برخی از طرفداران پاشایی معتقد بودند که در این برنامه ارزش و اعتبار خواننده مورد علاقه‌شان رعایت نشده و رامبد جوان با بیانی دور از انتظار، شخصیت هنری و اجتماعی مرتضی پاشایی را زیر سوال برده است. این موج در ساعات گذشته شدت گرفته و به مرور در حال افزایش است.

در این بین مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی) نیز در واکنش به اتفاقات شب گذشته، در صفحات شخصی‌اش نوشته: «خداوند خواست که مرتضی را عزت ببخشد و این در سایه دل پاک و بی آلایش و هنر بی بدیلی که از ذات هنرمندش سرچشمه می‌گرفت میسر شد. تمامی خصوصیت‌های اخلاقی و هنر مثال‌زدنی مرتضی پاشایی بود که میلیون‌ها ایرانی عاشقانه دوستش دارند. به این نکته باید توجه کرد که خداوند مهر مرتضی را در دل مردم نهاد و هیچ شخصی نمی‌تواند این محبت را از دلشان خارج کند.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 10:58

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 11:27

به نظر من برنامه دیشب لازم بود باید یجا تموم میشد کسی نمیگه چرا اهنگاشو گوش میدید جلوی یه موج بد و خطرناک رو گرفت
زمان زنده بودنش کسی براش کاری نکرد

شنبه 23 مرداد 1395 - 03:27
پرستو

به نظرم این یک توهمه که فک کنید جلوی موج بد رو گرفت. اتفاقا به خاطر توهین ها و تحقیرها و برخورد نامناسب رامبد، طرفداراش از لج هم که شده از فرداش خودشون رو شکل پاشایی میکنن و کردن بعضی ها.
فرهنگ سازی به چه قیمتی ؟ به قیمت تحقیر و به رخ کشیدن عیب دیگران جلو میلیونها نفر ؟؟؟؟؟

2.179.137.63
پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 23:42
vih

کی گفته مرتضی زمان زنده بودنشم همیشه اول بوده شما عقب بودی شما نبودی ببینی همیشه تو هفت ترانه اول بوده تو نظر سنجیای دیگه را اوموقع نبودین که حالا میاین اظهار نظر میکنین اصلا کجا بودین اون موقع

37.254.225.7
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 11:28

کارهای این مردم خنده داره!همشون

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 11:32

باریکلا رامبد :)))))) عالی.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 11:54

خیلی ام برنامه خوبی بود چرا باید اون پدر و مادر مغز اون بچه چهارساله رو شستشو بدن تو بچگی!!!

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 11:59

من برنامه را کامل دیدم.به نظرم حق با آقای رامبد جوان هست. و به نظرم ایشان هیچگونه توهینی نکردند فقط گفتند که مثل خودتان زندگی کنید همین.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 12:12

من قصد بی احترامی به اون مرحوم رو ندارم ولی واقعا مرتضی پاشایی قبل از بیماریش در موسیقی پاپ اصلا فرد شاخصی نبود و آثاری که ساخته خیلی ضعیف تر از کار های افراد دیگر که در این عرصه هستند بود

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 12:15

دم رامبد گرم
بلخره یکی پیدا شد با این جو جلف مقابله کنه

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 12:16

ممنونم اقاي جوان من به عنوان يك طرفدار چند اتيشه ي مرتضي بهتون تبريگ ميگم و به نظرات مخالف كاري نداشته باشين فقط مي خوام بگم كه يك برنامه ديگرو هم به اين موضوع اختصاص بدين و از يك كارشناس استفاده كنين تا در مورد اين موضوعات خودباختگي صحبت كنه
اين افراد اول به خودشون اسيب مي زنن كه ممكنه دچار دوگانگي شخصيتي بشن به خصوص در مورد اون بچه بعد هم باعث مسخره شدن اون مرحوم توسط مردم ميشه اقاي جوان من خودم طرف توام

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 12:37

حالا انگار این اقا کی بوده . از اسمون که نیومده . یه جوری تعریف میکنن که طیب و طاهرترین ادم زمین اقای پاشایی هستن. خوب بوده افرین بهش . دیگه اینقد بزرگ کردن نداره . باز خودشونو شبیهش میکنن که چی؟

اسوه پاکی و مهربانی ائمه تون هستن خیلی مشتاق شبیه شدن هستین.شبیه اونا بشین .

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 15:56
خانواده ی خاص

ازآسمون نیومده بودمال همین کره خاکی بودولی نبایدکوردتوهین قرارمیگرفت همین اعمه که ازشون اسم میبری مخالف خردکردن شخصیت یه آدم مسلمون هستن آقارضا سعی کنیدمساعل روباهم قاطی نکنیدهمین آقای رامبدازکجامعلوم به خاطرعقده حقارت وحسادت اون حرفا رانزد وگرنه نمیگفت چراخودتون روشبیه من نمیکنید من که بیشترمیخندم ومهربانم توخودت خیلی شبیه اعمه هستی ویاسعی کردی شبیه اونابشی رامبددروغ کویی بیش نیست داره ازحسادت بزرگی پاشایی میترکه اماپاشایی هیچوقت دیگران راپله پرتاب خودش ونشون دادن خودش نکرد.
اما

5.78.102.233
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 13:10

من نظرم اینه که اگه اون افراد محترم دلیلشون واقعا موثق بود براخودشون و اعتقاد داشتن به کاری که داشتن میکردن (زنده نگه داشتن یاد،اسطوره بودن،علاقه داشتن، ...) بیشتر از اینا جلوی آقای جوان موضع میگرفتن و سر حرفشون میموندن و اینطوری قانع نمیشدن.
و اینکه کاش شما که خبرنگارید و موضع ندارید،در کنار اون "انتقاد از درامدزایی ..." که کلش در یک جمله به زبون اومد و بعدم نقض شد،میگفتید که عین این جمله توسط رامبد جوان گفته شد که " من فقط اشاره ای میکنم به مرتضی پاشایی و تاکیدم اصلا روی مرتضی نیست."

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 13:37

شاید همه حرفای رامبد جوان درست باشه ولی حق نداره وارد فاز نصیحت کردن بشه، جوون ایرانی که هیچ دلخوشی تو زندگیش نداره دوست داره اون تیپ و قیافه ای که دوست داره داشته باشه، دوست داره جلب توجه کنه، به آقای جوان چه مربوطه که فاز نصیحت برمیداره، چه میدونه تو دل اون جوون چه خبره ...
این جور موقعا یاد آهنگ زانیار میفتم که درد دل جوونای ایرانیه:
من نمیخوام عوض شم تو هم نمیتونی مجبورم کنی
از این چیزی که هستم بیای یه شبه دورم کنی
جای گرفتن این همه تصمیم احساسی
سعی کن یکم بیشتر تو هم منو بشناسی
منو بشناس کمکم کن از خواسته هات یه کم کم کن
فقط اینو میخوام درکم کن ...

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 16:41
زهرا

فک کنم اگه اون سه نفر مثل شما اینطور صادقانه میگفتن که میخوان با این تیپ دیده بشن
یا بجای حرف از اسطوره زدن میگفتن این تیپو دوس دارن و دلشون میخواد این تیپی باشن رامبد جوان قانع میشد.
منتها اونا کارشونو از سمت تیپ و قیافه و عینک فلان مدل یا کلاه فلان مدل،بردن سمت شبیه بودن.سمت مرتضی پاشایی بودن و کلاه پاشایی داشتن و عینک پاشایی زدن.

151.245.130.208
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:42
mostafa aaz

درست میگید زهرا خانوم، ولی اگه هر کس دیگه ای هم جای اون بنده های خدا بود با سوالای جهت دار رامبد جوان گیج میشد و توان پاسخگویی درست و تو اون موقعیت از دست میداد ...

188.210.160.44
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 06:46
شاهرخ

جالبه جوون ایرانی هر کاری میکنه اخرشم میگه خوشی نداره.بمیرم براتون که خوشی ندارید
ادم اینقدر ناشکر نوبره.

5.116.72.45
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 13:38

واقعا چرا قبل از بیماریش کسی نمیشناختش؟

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 16:09
سهیلا

اولاآقاحامداونایی که بایدمیشناختن میشناختن دوما خیلی ازآدمهاحتی آدمهای معمولی بودن که بعدمرگشون شناخته شدن اینقدرروی این جمله کلیدنکنیدکه چراقبل مرگش کسی نمیشناختش این هم دلیل قانع کننده ای نیست واسه توهین به آدمی که دستش ازدنیاکوتاه شده رامبد حتی یکبارازکلمه روحش شادیاخدابیامرزتش واسه مرتضی استفاده نکرد هرچند میلیونها طرفدارواسه ش این کارومیکنن را
چون شمانمیشناختی دلیل نمیشه کسی نمیشناخته دوماخیلیهابعدازمرگ شناخته میشن سومارامبداگه میخواست مردم روراهنمایی کنه که خودشون باشن باناله نمیگفت چراکسی خودشوشبیه ماکمدینا نمیکنه ازاین گذشته این دلیل قانع کننده ای نیست واسه توهین به یه آدمی که میلیونهاطرفدارداره

5.78.102.233
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 13:40

بسیار کار رامبد جوان تحسین برانگیز بود. احسنت به این جسارت.
چرا تا وقتی پاشایی زنده بود این طرفداران سینه چاک همراهش نبودند. لازم نیست الان موج کذایی درست کنید و یقه پارکنید.سود جویی تا کجا.
بهترین کاری که میشد در مقابل این تظاهر های به اصطلاح طرفدار گونه انجام داد همین بود که رامبد جوان انجام داد و بسیار پخته عمل کرد. پسر بچه 6 ساله ای را که باید شخصیتهای دینی را برایش الگو نمود ،چرا باید به دام اینگونه موج ها بیفتد. رفتار رامبد با آن پسر بسیار بجا و درست بود کاری را که باید پدرومادر آن پسر انجام میدادند را رامبد انجام داد.
مجددا : احسنت به رامبد که ثابت کرد لیاقت کارگردانی این برنامه پرمخاطب را دارد .پاینده باشی

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 13:51

به نظر من عااالی بود این برنامه.بلاخره یکی باید پیدا میشد جلوی این آبروریزی رو میگرفت.برای من هم جالب بود که رامبد گفت هر جوری میتونین منو قانع کنین که چرا این تیپ و میزنین.جالب بود که هیچ کدومشون جواب قانع کننده ای ندادن،حتی یکیشون میگفت چون من اطرافیانشو میشناسم پس مرتضی اسطوره ی موسیقیه...!!!!! یا یکیشون علنا گفت من از این کار پول درمیارم. !!!! واقعا باعث تاسف بود.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:16

برنامه ديشب خوب بود رامبد جوان منظور بدي نداشت دمش گرم. به جاي تيپ و شكل مرتضي شدن كاش اخلاق خوبش رو ياد بگيرن همه ولي جالبه جماعتي كه برنامه رو نديده نقد ميكنن و همچنان موج سواري در حاليكه تا قبل از برنامه خودشون از تقليد كارا انتقاد ميكردن
اون وقتايي كه بايد به مسائل ديگه اعتراض ميكردن ساكت بودن و حالا فقط توهين ميكنن به كسي كه حرف بد و بي احترامي نكرده

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

vali cheghad shabihan makhsosan in avali????

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

خیلی کار بی منطقی کردن. اونی که صدای اقای خواجه امیری رو تقلید کرد که افتضاح بود,با اعتماد به نفسم میخوند!!! کار رامبد جوان و حرفاش هم منطقی بود.جالب بود واسه سوالای رامبد جوابی نداشتن. کلا مردم تو جو گرفتگی به سر میبرن.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

دلیل قانع کننده ام ندارن . نمیتونن صحبت کنن خب چرا اومدن که معروف شن

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

مردم مرده پرستن

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

Rambode javan ali bood sare in barname har kas be nobe khodesh mitoone behtarin bashe na inke taghlid kone oonam az ye adame morde hala taghlidam kardin ye kam chiz miz bedoonid az taraf???aberootoon nare khob???

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

اخه چ اعتراضی...بهترین کارو کرد،قشنگ گفت همونطوری ک مرتضی پاشایی تلاش کرد و خودشو ب اینجا رسوند و با اسم خودش خودشو ب مردم معرفی کرد شما هم خودتون تلاش کنید ن این ک با اسم یکی دیگه برید بالا...دیگه واضحش این بود ک اقا خواهشا از چیز میز مردم نرو بالا

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

بیچاره مادر مرتضی ...اگر برنامه رو دیده باشه ...رامبد هم اگر به فکر اصلاح جامعه هستش لازمه که این اصلاح رو از زندگی شخصی خودش شروع کنه ....

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

مرتضی پاشایی هادی نوروزی ای ملت پست گریه

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

حرکت رامبد عالی بود ،،

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

تحلیل رامبد جوان عالی بود,,,, ?????

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

کارش درسته رامبدجوان ماهم آهنگاشودوست داشتیم ازرفتنش ناراحت بودیم امااینکه یه عهده اینجوری خودشون رومیخوان نشون بدن کارخوبی نیست چراماآدمانبایدمثل خودمون باشیم که مثل یه کس دیگه ای باشیم خدارحمت کنه مرتضی پاشایی رواون خیلی زحمت کشید.خداصبربده مادرش وپدرش رو.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

رااااامببببد عاااااااالللللییییی باهاشون حرف زد

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

آقایون چقدر دلتون پر بودا خوب شد این پیج این پست رو گذاشت حرفامونو زدید

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

خیلی مسخرس رامبد میگه شماها نباید فقط از لحاظ ظاهری شبیه اون شخص باشید بلکه باید در رفتارتون هم تغییر ایجاد شه.من نمیفهمم مگه اون شخص پیامبر زاده بوده که بخوان ازش تقلید کنن؟خدا رحمتش کنه،من از اوایل کارش گوش میکردمش ولی خواننده درجه یک نبود که انقدر دارن بزرگش میکنن.همه هم میدونیم که افرادی که این کارا رو انجام میدن واسه دیده شدنه

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

Barnameye jalebi bud,janbe dashte bashin,hame badale Elvis Luis hast azashun hemayatam mishe

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

رامبد حرفش این بود که میگفت آقای پاشایی برای خودش انسان بزرگی بود شماهم بجای اینکه برای دیده شدن بخواید خودتونو شبیه اون بکنید با استفاده از توانایی خودتون برید بشید یکی مثل پاشایی

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

روح مرتضی و همه اسیران خاک شاد،،اما واقعا جای تاسفه که هر چند وقت یکبار با هر ترفندی انقدر این بنده خدار و خانواده و مادرش رو مورد ناراحتی قرار میدن

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

مشكل از جايي شروع شده كه همه به فكر اصلاحِ جامعه كه نه اصلاح افكار و سليقه ي هم هستيم اما كاش راهش رو بلد بوديم .. آقاي جوان به عنوان يه كمدين قابل احترام هستن و شايد تصميم صحبت راجه به اين موضوع فقط به شخص ايشون تنها برنگرده ولي به عنوان عضوي از برنامه ي خندوانه خطاب قرار ميگيرن بهر حال توي كل دنيا به اندازه ي تعداد آدماها تفاوت سليقه و نحوه ي ابراز علاقه وجود داره من نميدونم ما چرا انقدر دنبال دخالت توي كارهمديگه هستيم يه عده اي دارن اينطوري لباس ميپوشن به هر دليلي و تحت تاثير هر احساسي فكر نميكنم به كسي آزار رسونده باشن يا حق كسي و ناحق كرده باشن كه به اون شكل در يك برنامه ي پربيننده سوژه قرار داده بشن اگر هم واقعا قصد رسوندن يك پيام به جامعه است راهاي ديگه اي هم به غيره سو استفاده از نام آدم هاي محبوب وجود داره اگه كمي خلاق باشيم و نه فقط مقلد! ما عادت كرديم هر كسي رو كه موفق شد و مردم دوسش داشتن جوري بكوبيم كه تقريبا چيزي ازش باقي نمونه ، متاسفم ...

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

Man vaqean nmfahmam k chra yki enqad maruf mshe.ba inke asan karesh zyad top nbud.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

خیلی شجاعانه بود حرکتش... ...حرفاش خوب بود

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

حرفش كاملا درست بود، چرا ما نبايد مثل خودمون باشيم اما طرفدار يه خواننده هم باشيم ؟

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

حرف حقيقت بايد زده بشه چه رامبد جوان بخواد بگه چه هر كس ديگه.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

ما كلا مرده پرستي عادتمون شده

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

Kheyli barnameye jalebi bud o harfe aghaye javan ham vaghn harfe hagh bud??

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

طرفداری خوبه اما با لباس پوشیدن شبیه دیگران نمیشه یادشون زنده نگه داشت من خودم طرفدار مرحوم پاشایی بودم و هستم اما نه اینجوری

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

Dg inke shabish bashan zayas... maskharas asan

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

حمله كردن ديگه يه امر عادي شده ! وقتي داداشش از سبك پوشش مرحوم سو استفاده ميكنه، توقع داريد مردم عادي اينكارو نكنن ؟

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

فقط یکبار دیگه درمورد برداشت های خودمون و صحبت های رامبد جوان فکر کنیم، چقدر به هم نزدیک هستن؟باور کنید برای هر جمله ای که ما درباره ی دیگران قضاوت می کنم در آخرت باید مدرک بیاریم، آیا الآن برای برداشت هامون از برنامه ی دیشب مدرک داریم؟

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

کارش عالی بود. هرکسی تو این دنیا جایگاه خودشو داره و باید جایگاه خودشو پیدا کنه.منم از طرفداراشون بودم و آهنگاشونو دنبال میکردم

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

رامبد کارش عالي بود چرا بايد يه پسر بچه شش ساله اداي يه مرد بزرگ رو در بياره و مثل اون لباس بپوشه و کاراي اونو بکنه ديديد وقتي گفت حالا خودت باش چه آهنگي خوند ؟ خوب اين يعني فرهنگ سازي شما فکر ميکنيد الان افرادي که خودشونو شبيه اون خدابيامرز درست ميکنن تو زندگيشون تاحالا شبيه همين يک نفر بودن مطمعنم اينجوري نيست خيلياشون هر وقت تحت تاثير شخصيتي قرار ميگيرن مدتي شبيه اون ميشن و اين ريشه دار هست اگر همين چند نفر از زمان بچگي مثل اون کوچولوي شش ساله که ديشب تو برنامه بود کسي مثل رامبد در زندگيشون حضور داشت که تلنگري به انديششون بزنه مطمعن باشين هرگز امروز اينقدر ظاهرشون رو شبيه کسي نميکردن و از قالب خودشون بيرون نميومدن.... بعدشم مسئله مرتضي پاشايي مرحوم نبود مسئله اين نوع رفتار بود ... اي کاش کمي فکر ميکردين قبل اين همه گاردگيري هاي نابجا

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

بابا يه خواننده بود ازدنيارفت خدارحمتش کنه...چراتمومش نميکنين

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

فقط یه سوال ،اگه شخصی خودشو شبیه رامبد درست کنه،رامبد بهش میگه حق نداری این کار رو بکنی و شبیه من باشی؟؟؟

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

رامبد بسيار انسان فرهيخته و با فكريه و ديشب در برنامه آش نقد بسيار جالبي كرد ??❤️❤️?

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

رامبد با تمام احترام به این مسئله پرداخت ?✌

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

چیزی هست که عنوان بشه و به کسی بر نخوره؟؟؟!!!!!!

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

خیلی حرف درستی زد

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

خیلی هم برنامه خوبی بود کلا تو مملکت ما هر کی میخواد حقیقت رو بگه باهاش مخالفت میکنن. آفرین رامبد...

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

با صحبت های رامبد جوان موافقم درسته که هر کسی جایگاه خودش رو داره وما برای انتخاب اسطوره باید دقت کنیم ولی باز هم خودمون رو گم نکنیم ????هزارلایک برای رامبد عزیز

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

Kare rambod kamelan dorost bod

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

Mardome bijanbe,tarafdaraye bedone dark

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

اخه یعنی چی چرا الکی خودتونو شبیه اون بنده خدا میکنید هر کس برای خودشو خانوادش تکه با این کارا چرا داغ دل خانوادشو تازه تر میکنید الان با این کارا معروف میشین؟؟

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

الان استاد،شجريان زنده است ايشالا که سايش ازسرما کم نشه...اماخداي نکرده اگراتفاقي بيفته لابد ازفرداش اين جماعت توخيابون تصنيف ومرغ سحر خوندني ان...خخخخ اي خدا

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

خیلی خواننده های مطرح داشتیم که از این دنیا رفتن و به این اندازه گنده نشدن مطمینا روح خودشم راضی نیست اینقدر مطرحش کنند در صورتی که هنرش عادی و سطح بالایی نداشت

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

حرفهای رامبد کاملا درست بود، بضیا شورشو دراوردن دیگه

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

قابل پیش بینی بود که بعد برنامه پیج رامبد منفجر میشه ولی کلا موضوع جالبی بود؛

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

ای بابا دست از سر این خدا بیامرز بردارین. اخه ما چه ملتی هستیم هر کسی یه باور وعقیده ای داره وهمه موظف هستن به باورهای همدیگه احترام بزارن

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

اونا که حمله کردن که طرفدار نبودن

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

دقیقا امپراطور بی تکراره چیزی مرتضی رو خاص کرد ظاهرش نبود بلکه روح بزرگ و مهربان وهنرش بود .

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

چقد رامبد بد برخورد کرد باهاشون...

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

بهترین اجرای رامبد بود

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

راس میگف بنده خدا! آخه ینی چی واقعا؟ انگار از مرگ یکی دیگه دارن سواستفاده میکنن واسه شهرت خودشون، آدم همیشه باید خودش باشه

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

تکرار نداره ؟

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

کار رامبد درست بود. اینا به دلایل واهی و تو خالی با شناختهای سطحی فقط داشتن ادا در میاوردن. اون یکی ک میگفت من معدن صدام. اون یکی هم خواننده عروسی بود با حسن ختام صدای پاشایی!

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

بهترین برنامش بود

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

Tarafdaraye mota'aseb hamishe haminan! Nabayad jedishun gereft! Raaasss migeee dge! Chera jebhe migiran vaqean!

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:39

واقعا طرفدارای پاشایی رو تحقیر کرد

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:47

سلام ....متاسفانه تو ایران یکی ک داره خوب کار میکنه یکی ک ب جایی وصل نیست برا نابود کردنش همه کاری میکنن و ی مشت ادم زود باور هم راهیشون میکنن .....اقای جوان شما تنها نیستید محکم ب کارتون ادامه بدین و بدونید خنده ای ک شما ب خونه ها میارید با این همه غم و درد نامهربانی با این دنیای ک یک کلمه (پول )حکم فرماست از بزرگترین نیکی هاست

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:51

خدا رحمتش کنه اما مردم و خانواده اش دیگه شورش رو در آوردن.
رامبد دمت گرم که برای جلب رضایت عموم، تن به هر حماقتی نمی دی. برخورد رامبد با اون کودک درسته که از پیش برنامه ریزی شده بود اما واقعا عالی و روانشناسانه بود. همه ما باید یاد بگیریم که خودمون باشیم و لاغير.

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 15:06

دیشب بعد مدتها دوباره نشستم برنامه رامبد رو دیدم...خوشحالم برنامش یه کم از حالت صرف کمدی خارج شد و به مسائل اینجوری پرداخت...آدم هرچقدرم متعصب باشه روی یه فرد دلیلی نداره ماهیت خودشو عوض کنه و بخواد مثل اون بشه...
یه جایی از برنامه یکیشون گفت پاشایی نه تنها اسطوره موسیقی بود بلکه اسطوره اخلاق هم بود...رامبد راست میگفت تعزیف ما از اسطوره خیلی سطح پایینی داره..چون پاشایی سطح کیفیت کاراش حداقل از 6-7تا از خواننده های داخلیمون هم پایینتر بود...اسطوره اخلاق هم خلاصه نمیشه تو خندیدن و عکس انداختن با بقیه قبل کنسرت...
متاسفانه جو گیری توی هرموضوعی باعص ضرر رسیدن به خود فرد و جامعش میشه...جامعه ی ما چه الان و چه توی گذشتش هنوز انقدر خالی از اسطوره های اخلاقی و ورزشی و هنری و غیره نشده که مرتضی پاشایی بخواد الگوی جوونامون باشه...
امیدوارم یه روزی دیگه شاهد اینجور مسائل تو جامعمون نباشیم...
در ضمن مرسی از رامبد بابت برنامه خوبش...میدونم که اکثریت مردم از برنامه دیشبش بسیار راضی بودند

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 15:52

خودشون از مرتضی سه تا آلبوم کشیدن بیرون فقط برای پول دارآوردن بعد این بنده خدا شده آدم بد....
برید خودتون رو اصلاح کنید که هزار چیز الکی از مرتضی درست کردید فقط فقط برای سوجویی...
سه تا آلبوم...دوتا مستند...فیلم....و....

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 17:37

متاسفم برای این مردم مرده پرست

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 17:52

سلام واقعا مرده پرستی تا کی چرا ما ایرانیها اینطوری شدیم پاشایی هم یک انسان معمولی بود فقط ادم باید تاسف بخوره

man
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 18:35

کاش بجای این مدل سازی سعی میکردن روحیه غمگین مردم رو عوض کنن آهنگ غمگین انقد زیاد شده که الان همه طرف داره آهنگامیشیم بعد محتاج مشاور اونم تو سن هایی که اوج جوونیه.بجای زنده کردن یاد شون آهنگای غمبارشون رو از ذهنا پاک کنید

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:12

پاشایی چقدر بزرگ بود که بعد مرگشم نسبت به اون بی انصافی میشه.آدما واقعا عجیبن

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:17

سلام.بااحترام به رامبد جوان ولی اقای جوان کاری خوبی نکرد و به هوادارن مرتضی پاشایی توهین کرد و برنامه دیشب هم بعضی از جاهاش برداشته شد بودو رامبدجوان فقط حرفهای خودش رو پخش کرد و حرفهای پدر صدرا قربانراده رو پخش نکرد و خیلی کار بدی کرد

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 19:26

به نظر من بی احترامی نکرد و حرفاش کاملا منطقی بود

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 23:51

مرسی رامبد

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 15:15

به نظرم خونواده پاشایی این کارا رو میکنن تا تعداد فالور ها ی اینستاشون رو ببرن بالا

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 16:28

ازش طرفداری میکنید؟ درحالیکه درطول برنامه رنگش ازحسادت زردشده بود وعلنا میگفت خودتون روشبیه من کنید ؟ تواگه یه شب تب کنی مرتیکه برنامه راترک میکنی ونمیای سربرنامه ت امامرتضی باداشتن سرطان ودردورنج بازم کنسرتها وطرفداراشوول نکرد این بودرازموفقیت واسطورگی پاشایی درکنارمردم ماندن وبامردم ماندن.

پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 20:31

رامبد جوان عالی بود ..وای به حال مردمی که هر حرکت روشنگرانه ای رو توهین و بی احترامی تلقی کنند ...

جمعه 7 خرداد 1395 - 04:58

خدایا خودت مارو نجات بده ازین مخلوق میت پرستت

جمعه 7 خرداد 1395 - 12:01

پاشایی کی هست ؟؟؟

جمعه 7 خرداد 1395 - 20:43

خیلی هم کارش درست بود. پاشایی رو زیر سوال نبرد. فقط اون جوگیر هارو سرجاشون نشوند

جمعه 7 خرداد 1395 - 23:53

من مخاطب همیشگی خندوانه نیستم و با وجود طرفداری از ذات هنر نه طرفدار رامبد جوان هستم،نه پاشایی ولی کار رامبد جوان کاملا درست بود و هدفش این بود که این مسئله را مطرح کند که نباید از آدم ها بت ساخت و آنها را آنقدر بزرگ کرد که بعد نتوان از او انتقاد کرد و گفت فلانی آن کارت غلط بود.متاسفانه این معضل فرهنگی در کشور ما ریشه دار است و آدمها را بیش از حد تعریف و تمجید میکنند و بزرگ میکنند و بعدها خودشان متوجه میشوند که آن فرد استحقاق آن همه تمجید را نداشت ولی آنموقع دیگر دیر شده و طرف چنان سرمست و مغرور شده که حاضر به اصلاح کار غلط خود نیست،حتی حاضر نیست به اشتباه خود اعتراف کند؛نمونه های آن فراوان است و در همه حوزه ها چه سیاست و چه علم و هنر از این بت ها زیاد ساختیم...مرحوم مرتضی پاشایی اگر صدای زیبایی داشته که قطعا همین طور است نمیتوان گفت که از لحاظ اخلاقی هم آدم بی عیب و نقصی بوده همانطور که هیچ یک از ما نیستیم

شنبه 8 خرداد 1395 - 11:14

طرفدارای پاشایی که هرجا اسم پاشایی باشه بهش حمله میکنن
کار رامبدم درست بود
از طرف بزور سه تا آلبوم رسمی درآوردن کلا یدونه رسمی داشت 2 تا غیر رسمی اگه اشتباه نکنم،بعد چنان بتی ازش ساختن که رضا صادقی و احسان خواجه امیری و چاووشی با بیش از 10 تا آلبوم اینجوری بت نساختن ازشون

شنبه 8 خرداد 1395 - 12:08

اسطوره هایی هستند که نام اسطوره در میان موسیقی اینگونه به کسی خطاب بشه که تنها فقط هنرمندی بود در میان هزاران هرمند دیگر.خواهشا اسطوره والگو رو اینطوری به زبان نیارید.مرسی رامبد.

شنبه 8 خرداد 1395 - 22:09

امیرآقا ازخودت حرف مفت درنیارپاشایی سه تاآلبوم داشت که دوتاش به صورت رسمی ویکی غیررسمی بودباحدودشصت تک آهنگ باعمرکم موسیقیاییش خیلی هم پیشرفت کرده بودشمااونوباچاووشی که ده ساله خواننده س مقایسه نکن ازاون گذشته کی گفته خواجه امیری ده تاآلبوم داده بیرون .بریدخداازتون نگذره دست ازسرمرده برداریداینقدرتنش روتویگورنلرزونید یه روزهم نوبت خودتون میشه .خدارامبدروهم لعنت کنه که موضوع پاشایی رودوباره کشیدوسط وباعث بی احترامی مخالفا به اون مرحوم شد.

شنبه 8 خرداد 1395 - 22:49

مرات جون خودت فهمیدی چی نوشتی ماکه نفهمیدیم.فقط مرسی رامبدت معنی داره

جمعه 14 خرداد 1395 - 02:36

با آن صدای ناسورش خواننده شما دهه۸۰:. همین.

شنبه 5 تیر 1395 - 10:57

آقاي پاشايي پدر مرتضي پاشيي كه فكر مي كنيدآقاي جوان به سيلي از طرفداران پسروتون بي حرمتي كرده!
أما اين كار شما بد تر از همس كه به سونامي از طرفداران رامبد جوان و خود رامبد جوان و خندوانه توهين كرديد اين كارتون يعني توهين ،آقاي جوان هيچ حرف بدي نزدند كه شما دور گرفتن ايد آقاي جوان گفت فقط مثل خودتون زندگي كنيد!!!!

با تشكر

یکشنبه 20 تیر 1395 - 15:24

بی حرمتی شاخ داره یادم وقتی بدلهاگفتن مرتضی خیلی آدم خوبی بوده وغیبت کسی رانمیکرده دراومدگفت شماازکجامیدونیدمگه باهاش زندگی کرده بودید به اون چه فضولی توکارای طرفدارای مرتضی اگه تقلیدبده پس چراگفت چراکسی ازماکمدینهاتقلیدنمیکنه چراشبیه مانمیشید پس معلومه این برنامه ازروی حسادت بوده نه فرهنگ سازی واین حرفا .

دوشنبه 21 تیر 1395 - 14:14

آقایاخانم کاربر صدای مرتضی درمیان این همه خواننده فعلا تکه آهنگاشم ازنظرملودی عشق واحساس هیچ نظیری نداره فکرمیکنم اون صدای رامبده که خیلی ناسوره همین.بروهرشب گوش کن مفت چنگت.

شنبه 23 مرداد 1395 - 02:40

اونایی که کامنت میذارید تروخدا به این نکته توجه کنید.
اصلا بحث این نیست که رامبد جوان حرفش درست بود یا غلط. آقا اصلا حرفش درست. ولی مگه حرف درست رو باید به هر قیمتی زد ؟؟؟
مسئله اینه که این همه تمسخر و تحقیر برای زدن حرف درست، بدترین کاره . رامبد جوان از اول شروع کرد گفت من اعصابم خورد میشه اینا رو می بینم!!! بعد هم حرف زدن اون مردی که دهانشون به صورت مادرزادی کمی جمع بود رو مسخره کرد !!! بعد هم همه ی بدل هارو تحقیر کرد، آخرش هم به میلاد گفت با دست زدن ما آهنگ تو شاد شد ؟ !!! آخه این چه طرز برخورده ؟؟؟
مردم چرا نمیخواهید بفهمید تحقیر دیگران در رسانه ملی نباید اپیدمی شود ؟؟؟ میتونید حس جوونهایی که تحقیر شدن رو درک کنید؟ فقط اون بچه شاید یادش بره ولی اون پسرای جوون قطعا یادشون نمیره که چه جوری تحقیر شدن.
رفتار یک مجری مهم تره یا حرفش ؟؟؟ قطعا رفتارش مهم تره . این همه بی احترامی و تحقیر فقط برای فرهنگ سازی ؟ نمی شد جور دیگری فرهنگ سازی کرد ؟ من اگه جای اون بدل بودم درجواب رامبد می گفتم خودت هم به خاطر پول اینجا ورجه وورجه میکنی.
بعد هم از اظهارنظرهای رامبد جوان تابلو بود که آهنگ های پاشایی رو گوش نداده ! حتی نمیدونست کدوم آهنگا از پاشاییه و میگفت همه اش غمگینه !!! فقط متأسفم.

شنبه 23 مرداد 1395 - 02:50

ایشالا هرکدوم که از این برنامه و رفتار رامبد تعریف میکنید، خودتون مثل اون بدلها جلو چشم میلیونها نفر ضایع بشید تا بفهمید طعم تحقیر شدن رو. انسانم آرزوست. اسلام گفته انسانهارو تحقیر کنید؟فرهنگ سازی به چه قیمتی ؟

پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 19:08

حالاهی مرده پرست مرده پرست کنید حتماکسانی که این لفظ روبه کارمیبرن کوربودن ویاکربودن وندیدن که هرروزحدودچندصدنفربه دیدن مرتضی توی بیمارستان بهمن میرفتن ومردمی که توی سرمابیرون بیمارستان منتظرملاقات میموندن آقای جوان عزیزبدون اگه صدبارهم بمیری انگشت کوچیکه مرتضی هم نمیشی توی عزتی که مردم واسه مرتضی قاعل شدن

یکشنبه 1 اسفند 1395 - 13:00

وای چقدربیکاراینجازیاده باکیاشدیم هفتادمیلیون نه رامبدجوان شمارامیشناسه نه خونواده پاشایی اینقدربه چشم وچال هم نپرید بریدپی زندگیتون دنبال نون باشیدکه خربزه آبه

سه شنبه 1 فروردین 1396 - 04:02

من که قبل از فوت مرتضی سالها قبل که هنوز مریض نشده بود ترانه هاشو گوش میکردم و خیلی هم معروف بود. اون کسی که میگه معروف نبود خودش پرت بوده. من کلا فقط چند تا خواننده رو دوست دارم که یکیشونم مرتضاس. اون چند نفر دیگه هم زنده ان. پس ربطی به مرده پرست بودن نداره. از اول که آهنگاشو شنیدم خوشم اومد از صداشو سبک خوندنش. خیلی هم کارش قوی و خوب بود. تا آخر عمرم عاشقشم و سر خاکش میرم. الان چند ساله به خاطر فوتش افسرده شدم. آقای رامبد جوان باید بهتر صحبت میکرد و باعث ناراحتی من و طرفداران مرتضی نمیشد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمله طرفداران مرتضی پاشایی به رامبد جوان | موسیقی ما