برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ساخت نسخه جدید قطعه‌ای از آلبوم «افشارستان2» صورت گرفت؛
همکاری میلاد درخشانی با یک نوازنده بین‌المللی
موسیقی ما - میلاد درخشانی موزیسین و خواننده جوان اما باتجربه، در جدیدترین فعالیت هنری خود از همکاری باVolkan Oktem یکی از شناخته‌شده‌ترین نوازنده‌های درامز ترکیه خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، تابستان سال گذشته بود که میلاد درخشانی پنجمین آلبوم خود یعنی «افشارستان2 (تا رهایی)» را منتشر کرد که بسیار مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفت. قطعه «اینجا میا تو هم افسرده می‌شوی» (Its Blue Here) هم یکی از هفت قطعه این آلبوم بود که دو ماه پیش تصمیم گرفت آن را طی یک همکاری دو طرفه، با یکی از نوازندگان مطرح کشور ترکیه دوباره ضبط کند. این آهنگساز درباره این همکاری به «موسیقی ما» می‌گوید: «ایلیار خسروی در آلبوم «افشارستان» به زیبایی درامز این قطعه را نواخته است اما قرار شد برای شروع همکاری و آشنایی با Volkan Oktem که یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین نوازندگان درامز در ترکیه است، این قطعه را دوباره ضبط کنیم. او کار را مجددا در استامبول ضبط کرد و میکس و مستر آن هم همانجا انجام شد.»

درخشانی درباره نحوه آشنایی‌اش با این هنرمند می‌گوید: «سال‌ها پیش آلبومی از گروهی متشکل از برجسته‌ترین نوازندگان ترکیه با نام Laço Tayfa به دستم رسید که هنوز هم آلبومی با این سطح از تکنیک و گروه‌نوازی بی‌نقص نشنیده‌ام. این گروه در سطح جهانی هم مطرح بود و هنوز هم هست. یک گروه بی‌کلام که قطعات فولک و کلاسیک معروف ترکیه را به صورت اینسترومنتال اجرا می‌کرد و می‌توان گفت بهترین بند اینسترومنتالی بود که در ترکیه شکل گرفت. آن زمان این آلبوم‌ها به خاطر تکنیک و رعایت تمام اصول نوازندگی برای همه ما جذابیت بسیار بالایی داشت که Volkan Oktem هم نوازنده درامز این گروه بود. الان هم بسیار خوشحالم که با او همکاری می‌کنم و باید بگویم که این همکاری برای یک پروژه بزرگتر ادامه‌دار خواهد بود و احتمال دارد در ترکیه کنسرت داشته باشیم.»

درخشانی معتقد است همکاری با نوازندگان بین‌المللی می‌تواند تأثیر بسیاری در پیشرفت هنرمندان داشته باشد و می‌گوید: «همکاری با آرتیست‌های بین‌المللی، می‌تواند تأثیر خیلی خوبی روی هنرمند داشته باشد؛ البته نه هر نوع همکاری، چون همانطور که می‌دانید کالای خارجی در ایران، زیادی جلوه می‌کند و خریدار دارد و معمولا همه فکر می‌کنند چون یک هنرمند از خارج آمده، حتما خیلی هم خوب است. در صورتیکه اصلا اینگونه نیست! من سعی کردم با شناختی که از نوازنده‌های دنیا در هر سبک و ژانری دارم، آدمی را انتخاب کنم که همکاری با او باعث پیشرفت و کسب تجربه برای من شود. همین یک قطعه باعث شد که خیلی موارد جذاب و جدیدی را چه در وادی میکس و مستر یک اثر اینسترومنتال و چه در نوازندگی کسب کنم. هر نوازنده‌ای برای خودش پتانسیلی دارد اما از یک جایی به بعد نیاز است که از پتانسیل همکاری با دیگران هم استفاده کند و مطمئن باشد که این اتفاق به او کمک بسیاری خواهد کرد.»

قطعه «اینجا میا تو هم افسرده می‌شوی» از آلبوم «افشارستان2» که با همراهی یکی از برجسته‌ترین نوازندگان ترکیه شکل گرفته را به صورت اختصاصی از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1395 - 19:07

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری میلاد درخشانی با یک نوازنده بین‌المللی | موسیقی ما