برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آخرین شب‌ِ «شب‌های موسیقی بارانا»
سهراب پورناظری و آنتونیو ری با هم به اجرای برنامه می‌پردازند
موسیقی ما - در آخرین کنسرت از «شب‌های موسیقی بارانا»، جمعه 29 مرداد ماه- «سهراب پورناظری» به همراه «آنتونیو ری» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این دو هنرمند، پیش از این نیز با یکدیگر کنسرت داده بودند و آلبومی نیز به صورت مشترک در اسپانیا ضبط کرده‌اند، این همکاری حالا ادامه‌ی پروژه‌ای است که این دو موزیسین قرار است به صورت متداوم با یکدیگر داشته باشند.
 
برنامه‌ی گذشته‌ی آنان در ایران در سه بخش برگزار شد. ابتدا «سهراب پورناظری» گروه‌تنبورنوازی تنبور با سازهای کوبه‌ای اجرا کرد و بعد «ری» موسیقی فلامنکو اجرا کرد و در پایان، این دو موزیسین با یکدیگر به اجرای برنامه پرداختند.
 
«پورناظری» می‌گوید که این اجراها در آینده نیز ادامه خواهد داشت؛ همان‌طور که به زودی اجراهای این دو موزیسین در شهرستان‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و به زودی کنسرت‌‌هایش آغاز می‌شود؛ «پورناظری» در این باره می‌گوید: «ما پروژه‌ای را با همکاری یکدیگر آغاز کرده‌ایم که در زمستانِ سال گذشته، اولین کنسرتِ آن برگزار شد و امسال هم در قالب شب‌های موسیقی بارانا کنسرتِ دیگری آغاز کردیم، هدفِ این کنسرت‌ها نیز تبادل فرهنگی و موسیقایی میانِ موسیقی ایران و موسیقی کشورهای دیگر است؛ همان‌طور که در این سال‌ها نیز من با موزیسین‌های متفاوتی از کشورهایِ مختلف به اجرای برنامه پرداخته‌ام. ما باید تلاش کنیم با موسیقی کشور خودمان را به اینها بشناسانیم چرا که خودتان می‌دانید تصویری که از ایران در غرب وجود دارد با این وضوحی و تصویری که ما می‌بینیم یکسان نیست و تصویر کدری از ما وجود دارد و باید برای این تلاش کرد. همه اینها هیجان زده اند و این نقش شما است و خوب حمایت می‌کنید و خوب گوش می‌کنید.»

او بر این اعتقاد است که موسیقی فلامنکو ریشه‌هایی در این سرزمین داشته‌ است و ما اشتراکات خاصی با این موسیقی و مخصوصا زمانی که آوازهای فلامنکو داریم . من پیش از این تجربه‌هایی در این خصوص داشتم و همواره موسیقی فلامنکو برایم جذابیت داشته است؛  «آنتونیو ری» نیز موسیقی‌دان برجسته‌ای است که در این نوع موسیقی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و میزان تبحر و پختگی‌اش به اندازه‌ای است که کمتر موزیسینی را می‌توان در حد و اندازه‌های او دانست.» حالا این برنامه نیز در چند بخش اجرا خواهد شد، بخش اول موسیقی تنبور است و بعد موسیقی فلامنکو و در نهایت همنوازی این دو نوع موسیقی.
 
علاوه بر «سهراب پورناظری» به عنوان سرپرست گروه،‌ آنتونیو ری، همایون نصیری، مهیار طریحی و آرین کشیشی او رادر این اجرا همراهی خواهند کرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 17:52

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 21:26

سلام
سایت خیلی خوبی دارید
ممنون از زحمات

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهراب پورناظری و آنتونیو ری با هم به اجرای برنامه می‌پردازند | موسیقی ما