برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار قطعه جدید این خواننده برای ورزشکاران المپیکی ایران و در آستانه کنسرت 4 شهریور مطرح شد
علی لهراسبی: مخاطبان می‌دانند که هر کنسرت من با برنامه قبلی تفاوت دارد
موسیقی ما - طرفداران فوتبال و خصوصاً آنها که پیگیر بازی‌های تیم ملی هستند قطعاً تک‌آهنگ «2-5-3» با صدای «علی لهراسبی» را شنیده‌اند. اثری با ترانه «روزبه بمانی» برای تیتراژ سریالی به همین نام که موضوع فوتبال داشت ساخته شده بود و با استقبال هم مواجه شد.

اما علی لهراسبی یک بار دیگر برای ورزش و ورزشکاران اثری را تولید کرده است. او روز گذشته قطعه «پرواز» را با هدف حمایت از ورزشکاران و قهرمانان کاروان ایران در المپیک 2016 ریودوژانیرو منتشر کرد. قطعه‌ای با ترانه «میلاد فلاح» و موسیقی «محمد لطفی» که فضایی پرانرژی دارد و طراحی لباس لهراسبی در کاور این اثر هم توسط «کامران بختیاری»، طراح لباس‌های کاروان ایران در المپیک، انجام شده است.

از سوی دیگر خواننده «فاصله‌ها» روز چهارم شهریور پس از مدت‌ها در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

علی لهراسبی درباره قطعه «پرواز» گفت: «کامران بختیاری» پیشنهاد داد اثری برای المپیک تولید کنیم. هدف ما این بود که اثری برای اینستاگرام آماده کنیم تا از همه ورزشکاران ما که به المپیک رفته‌اند قدردانی به عمل آوریم. به اعتقاد من همه ورزشکاران ما در المپیک فارغ از جایگاه و مدالی که کسب کردند، قهرمان هستند چون در یک رقابت سخت به این نتایج رسیدند و قدردان همه آنها هستیم.  هدف ما تقدیر از ورزشکاران المپیکی و تشکر کوچکی از زحمات آن‌ها ایران بود.»

لهراسبی با تقدیر از همکارانش در تولید این قطعه، گفت: «از «محمد لطفی» تشکر می‌کنم که آهنگساز و تنظیم‌کننده این قطعه بود. او پسر مستعدی است که چند کار دیگر هم انجام داده‌ایم و به زودی منتشر می‌شوند. «میلاد فلاح» هم ترانه‌سرای این اثر بود و زحمات زیادی کشید.»

علی لهراسبی همچنین درباره اجرای چهارم شهریور گفت: «همه مخاطبان می‌دانند که هر کنسرت من با برنامه قبلی تفاوت دارد و در اجرای 4 شهریور چنین روندی را حفظ کردیم. برنامه‌ها و سورپرایزهای جالبی را تدارک دیده‌ایم و از مردم بابت استقبال خوبی که از اجرای 4 شهریور داشتند تشکر می‌کنم. تنظیم خیلی از کارهای ما عوض شده و شاید برای برخی قطعات منتظر شنیدن این فضاهای جدید نباشند. اما امیدوارم شب هیجان‌انگیزی باشد و برای پنجشنبه چهارم شهریور لحظه‌شماری می‌کنم.»

از سوی دیگر قرار بود تور اجراهای زنده این خواننده در کشور آمریکا برگزار شود و او این خبر را حدود یک ماه پیش در گتفگو با «موسیقی ما» اعلام کرد. اما عدم تبلیغات و اعلام زمان قطعی برای تور آمریکا باعث ایجاد شایعاتی شد و علی لهراسبی در این زمینه اعلام کرد: «کارهای مجوز ما در ایران انجام شده و قرار بود 13 شهریور اولین اجرای ما در لس‌آنجلس برگزار شود. اما ویزای من و فربد یزدانفر برای آن زمان نرسید . به هموطنان عزیز در آمریکا اعلام شده که تاریخ برگزاری این کنسرت تغییر کرده و جزئیات جدید به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

علی لهراسبی نهایتاً درباره ترکیب نوازنده‌هایش در این تور گفت: «من، امیر علیزاده و فربد یزدانفر از ایران می‌رویم و در آنجا هم نوازنده‌ها به ما اضافه می‌شوند و فکر می‌کنم که عمدتاً خارجی باشند. اما هنوز ترکیب دقیق ارکستر برای تور آمریکا مشخص نشده است. برای این تور هم رپرتوار متفاوتی را تدارک دیده‌ایم و دوست داریم در این شهر با هموطنان عزیزمان خاطرات خوبی را به ثبت برسانیم. طی روزهای آینده جزئیات بیشتر مربوط به تاریخ‌ها و شهرهای این تور را اعلام خواهیم کرد.»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت علی لهراسبی که طی دو سانس در سالن میلاد برگزار می‌شود می‌توانند از طریق سایت «ایران کنسرت» اقدام کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 - 17:45

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 2 شهریور 1395 - 10:15

ایشالله همیشه موفق باشید صدای دوست داشتنی:)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی لهراسبی: مخاطبان می‌دانند که هر کنسرت من با برنامه قبلی تفاوت دارد | موسیقی ما