برنامه یاد بعضی نفرات
 
علی زند وکیلی کنسرتِ خود را در برج میلاد اجرا کرد
یادی از خاطره‌سازانی که حالِ آدم را خوب می‌کنند
موسیقی ما - «علی زندوکیلی» - خواننده‌ی موسیقی ایرانی- شبِ گذشته در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، قطعاتی از آلبوم‌های گذشته خود را اجرا کرد. او این بار با همراهی گروه موسیقی «زند» روی با ترکیبی متفاوت از سازهای ایرانی و الکترونیک روی صحنه رفت. او همچنین چند قطعه ی جدید که تاکنون در آلبوم‌هایش شنیده نشده است را نیز برای مخاطبانش به اجرا درآورد.

«به سوی تو»، «آب در آتش»، ‌ «ناردونه»، «دو زلفونت بود تار ربابم / چه می‌خواهی از این حال خرابم»، «گلنار» از جمله قطعاتی بودند که علی زند وکیلی در این کنسرت اجرا کرد. این خواننده‌ی جوان که در این سال‌ها، سابقه‌ی فعالیت با بسیاری از آهنگسازان و گروه‌های مختلف را دارد، همچنین قطعاتی چون «دامن کشان»، «شب های تهران»، «تا بهار دلنشین» و «زندگی خوب است» عنوان چهار قطعه منتخب آلبوم «یادی به رنگ امروز» بود که گروه «زند» در این بخش از کنسرت به صورت ریمیکس اجرا کرد.

«عطر خاطره»، «یه شب تو خواب وقت سحر»، قطعه‌ای براساس ملودی شیرازی، «لالایی» و «پادری»، «آه سرد»، «فقط دعا کن»، «رفتی»، «دلم هوای تو کرده» و «سیه مو» قطعه‌هایی بودند که در بخش دیگری از این کنسرت اجرا شدند.

او همچنین از مقام هنری مجید وفادار، همایون خرم، معینی کرمانشاهی و بیژن ترقی در حضور تماشاگران تقدیر کرد و گفت: «جا دارد از خاطره سازانی یاد کنیم که باعث می‌شوند حالمان خوب باشد و آثارشان همچنان برای ما خاطره ساز باشند.» .

سینا علم کمانچه، صحاب علم تار، امید غفوریان گیتار و پیانو، افشین بابایی سازهای کوبه ای و رامتین اتابکی بیس نوازندگان کنسرت شنبه شب گروه «زند» به خوانندگی علی زندوکیلی بودند. این برنامه به همت موسسه فرهنگی هنری «رنگین کمان هنرجوان» به تهیه کنندگی سپهر صاحبی و مدیریت برنامه محمود شبیری برگزار شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 20:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یادی از خاطره‌سازانی که حالِ آدم را خوب می‌کنند | موسیقی ما